Gisteren heb ik een Logitech Illuminated Keyboard gekocht en gebruikt om Battlefield 3 te spelen. Al snel kwam ik er achter dat het niet mogelijk is om een zowel W, Shift en Spatie in te drukken. Je loopt dus tegen een hekje op en wordt kapot geknald...
Dit is bij Logitech een bekend probleem. Zoals via de link te lezen is hebben ze expres gekozen voor deze 'design fout', omdat het een andere fout oplost. De eerste versie van dit toetsenbord die in 2009 uitkwam had dit probleem niet, maar is al lang niet meer verkrijgbaar.
Weet iemand een goed alternatief voor dit toetsenbord? De volgende specificaties vind ik belangrijk:
- scissor switches (of te wel een laptop achtig toetsenbord); het belangrijkste alle overige toetsenborden zijn geen optie
- niet perse gemaakt voor gaming, maar in ieder geval geen ghosting problemen zoals het Logitech Illuminated Keyboard; ik ga hem namelijk wel gebruiken voor gamen, anders zou ik deze thread niet aanmaken
- prijs is niet echt een probleem
- graag niet draadloos ivm met lag (hoe minimaal ook)
Ps dit is echt één van de betere toetsenborden die ik ooit heb gebruikt, bijzonder jammer niemand een oplossing gevonden heeft (zal ook wel betekenen dat die er niet is).
Weet iemand een goed alternatief voor dit toetsenbord? De volgende specificaties vind ik belangrijk:
- scissor switches (of te wel een laptop achtig toetsenbord); het belangrijkste alle overige toetsenborden zijn geen optie
- niet perse gemaakt voor gaming, maar in ieder geval geen ghosting problemen zoals het Logitech Illuminated Keyboard; ik ga hem namelijk wel gebruiken voor gamen, anders zou ik deze thread niet aanmaken
- prijs is niet echt een probleem
- graag niet draadloos ivm met lag (hoe minimaal ook)
Ps dit is echt één van de betere toetsenborden die ik ooit heb gebruikt, bijzonder jammer niemand een oplossing gevonden heeft (zal ook wel betekenen dat die er niet is).