verbindingsbrug maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een smart tv gekocht. Dus eentje die internet nodig heeft. Nu woon ik in een studentenhuis en ik kan niet zomaar een kabeltje leggen vanuit de router die ergens boven staat naar mijn kamer. Ik heb dus alleen wifi verbinding. Maar omdat ik via DLNA vanuit m'n laptop ook 3d films naar m'n tv wil gaan streamen, wil ik graag ook via m'n eigen router een bedraad netwerkje maken tussen m'n laptop en m'n tv. Wanneer ik dit doe krijg ik geen verbdinging met m'n tv en dus mijn tv ook niet met internet.

Hoe kan ik mijn wifi verbinding delen met de bedraadde verbinding zodat ik mijn tv via mijn laptop op internet krijg?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Denk ik heel krom als ik zeg dat je in dit geval je laptop beter met HDMI kunt aansluiten op je TV om dan een film te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefly112
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 19:19
Wat je kan doen is wifi router gebruiken als repeater deze kan ook het wifi signiaal omzetten naar LAN. waardoor je dus je laptop + tv op aan kan sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

je moet je router even in bridge mode gooien. Niet elke router kan dat overigens. Even door de settings bladeren :).

-_-