Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Thunderbird] Mail delivery adressen in overzicht

Pagina: 1
Acties:

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 14:17
1x in de maand versturen wij een nieuwsbrief naar zo'n 30.000 mensen.
Nu komen er daar 1700 van terug die niet meer bestaan, omdat we onze database graag up-to-date houden willen we deze mail adressen gaan verwijderen (de mensen zullen zich toch niet afmelden).
Maar hoe kan ik makkelijk deze adressen uit de losse mailtjes filteren?

Ik heb door de add-ons van Thunderbird gezocht maar het enige wat ik daar kon vinden was een add-on voor de export van de volledige mail naar een excel bestand. Dit kon wel met meerdere files tegelijk maar dan zit ik nog met een vervuild excel bestand.

Op Google kom ik ook niet echt verder hierop vind ik namelijk ook alleen soort gelijke functies als hierboven vermeld.
Ik neem niet aan dat nieuwsbrief verzenders alle mail adressen handmatig verwijderen uit hun database.

Mocht eventueel een ander mail programma nodig zijn is dit geen probleem

A life? Where can I download it??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is voor zover ik weet gebruikelijker om dan "echte" mailing list software te gebruiken. Daar mag je dan wel een dergelijke functie standaard verwachten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 14:17
We hebben ons systeem volledig zelf gebouwd (php/mysql) dus dit hebben we er niet in zitten.
We zouden hier dan een systeem voor moeten ontwikkelen om dit te doen neem ik aan?

A life? Where can I download it??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah, als je zelf al iets hebt ontwikkeld dan heb je Thunderbird toch niet nodig? Lees de responses en alles dat een bounce is (twijfelgevallen bij autoresponders evt door een mens laten checken) automagisch uit je ontvangers-DB halen. Of is de vraag hoe dat in PHP te doen? Dan zou een subforum verderop beter passen maar wordt wel verwacht dat je zelf (pseude-)code v0.8 hebt natuurlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)