Hoe kan ik op m'n Nokia 3310 de headset activeren? Ik zie wel overal vanalles staan voor de 5xxx en 6xxx serie, maar niet voor de 3310:(
Euh, bij mij niet dus. Ik plug hem erin, en er gebeurt niets. Ik hoor dus niets door de headset, en kan gewoon door de telefoon zelf bellen:?
Ja dat heb ik ook. Met zo'n ding die ik ergens gratis van heb gekregen (macropolis ofzo). Snap d'r niks van, mensen horen mij wel maar ik hun niet
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ik heb ook zo'n raar ding van macropolis hier... ziet er niet uit, maar werkt wel. Bij sommige telefoons moet je er wel voor zorgen (en da's bij de 3310 erger dan bij de 3210) dat je 'm goed aandrukt, en dan ff wachten en ineens doet 'ie 't.Op donderdag 22 maart 2001 22:16 schreef ArthurS het volgende:
Ja dat heb ik ook. Met zo'n ding die ik ergens gratis van heb gekregen (macropolis ofzo). Snap d'r niks van, mensen horen mij wel maar ik hun niet
Neemt ie nou wel automatisch op, als je die head-set geplugged hebt? Of moet je eerst in je jaszak nog het grote knopje gaan zoeken. (Dan lig ik al in de berm hoor)
20*350ZO45°
Bij mij werkt 'ie wel
En volgens mij neemt ie niet automatisch op....
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Bij zo'n gratis macropolis ding hebje waarchijnlijk ook nog zo'n 'blokje' bij gekregen en die moet je eerst in je foon plugge en daarop moet dat headset.
Automatisch opnemen kun je instellen zodra je je headzet in je gaatje heb zitte
Automatisch opnemen kun je instellen zodra je je headzet in je gaatje heb zitte
Hoe kon je die gratis Marcopolis headset's krijgen dan?
Ik heb heel wat gemist geloof ik...
Ik heb heel wat gemist geloof ik...
Hmzz, ik heb er dan geen 'blokje' bij gekregen...
Pagina: 1