Hey luitjes!
Ik wilde vragen of jullie me enigszins kunnen adviseren voor het aanschaffen van een gaming headset. Natuurlijk heb ik al het een en ander uitgezocht op internet via Tweakers en Google maar het lukt me maar niet goed om een keuze te maken uit de info en reviews die ik gelezen heb. Misschien dat jullie me hierbij willen helpen?
Ik heb min of meer de volgende wensen aan de headset:
- Ik ben op zoek naar een headset die natuurlijk comfortabel zit op je hoofd en over je oren.
- Ik wil deze graag wireless hebben .
- Het liefst compatibel met de Xbox360 en PC.
- Het liefst zou ik hem met een accu willen hebben en geen batterijen, tenzij het advies anders is.
- Ik heb een budget van 200,- euro maar wil het liefst niet meer uitgeven dan 150,- euro.
______
Op internet kwam ik de volgende headsets tegen:
- Turtle Beach - Ear Force X41
- Turtle Beach - Call of Duty: MW3 Ear Force Bravo
- Razer - Chimaera 5.1 Wireless Gaming Headset
- Sharkoon - X-Tatic SR
Kunnen jullie mij enig advies geven? Andere merken/types dan hierboven mag dus ook!
Alvast erg bedankt voor jullie hulp!!
Greetz quickssilverr
Ik wilde vragen of jullie me enigszins kunnen adviseren voor het aanschaffen van een gaming headset. Natuurlijk heb ik al het een en ander uitgezocht op internet via Tweakers en Google maar het lukt me maar niet goed om een keuze te maken uit de info en reviews die ik gelezen heb. Misschien dat jullie me hierbij willen helpen?
Ik heb min of meer de volgende wensen aan de headset:
- Ik ben op zoek naar een headset die natuurlijk comfortabel zit op je hoofd en over je oren.
- Ik wil deze graag wireless hebben .
- Het liefst compatibel met de Xbox360 en PC.
- Het liefst zou ik hem met een accu willen hebben en geen batterijen, tenzij het advies anders is.
- Ik heb een budget van 200,- euro maar wil het liefst niet meer uitgeven dan 150,- euro.
______
Op internet kwam ik de volgende headsets tegen:
- Turtle Beach - Ear Force X41
- Turtle Beach - Call of Duty: MW3 Ear Force Bravo
- Razer - Chimaera 5.1 Wireless Gaming Headset
- Sharkoon - X-Tatic SR
Kunnen jullie mij enig advies geven? Andere merken/types dan hierboven mag dus ook!
Alvast erg bedankt voor jullie hulp!!
Greetz quickssilverr
Play hot...Stay cool