Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:13

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik zit nu al enkele uren door deze lijst (criteria: qwerty, max 200 euro, standby accutijd kolom) heen te ploeteren maar ik kom er niet uit. Ik zoek voor m'n moedertje, die erg gehecht was aan d'r mobieltje, een nieuwe. Haar voornaamste eis is de batterijduur. Ze is geen poweruser, dat wilt zeggen dat ze waarschijnlijk alleen zal willen bellen en SMSen. Maar QWERTY is wel belangrijk voor haar en het feit dat het onder de 200 moet zitten. Nou kwam de HTC ChaCha er mooi uit (660u stand by tijd), maar die blijkt dus in reviews weer fucking hard tegen te vallen. Kortom, het lijkt compleet geen betrouwbare factor te zijn. Daar komt bovenop dat iedereen het als poweruser gebruikt. Maar mensen zoals mijn moeder posten geen reviews over de batterijduur ;)

Kortom, iemand die hierover tips kan geven?

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 19:57

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb geen in depth reviews bekeken, maar gevoelsmatig zou ik dan gaan voor de Nokia E5.
Ik vermoed een betrouwbare telefoon met een lange standby tijd.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:13

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ja ik kwam net op de E6 uit, die qua prijs er net buiten valt. Dus ik keek naar de E5, en volgens mij vindt ze de E6 ook wel goed voor dat kleine beetje meer (223 euro is de goedkoopste). Dat lijkt me een goeie keuze. Fijn dat er smartphones nog zijn met zo'n lange batterijduur :)