[Filter] Filteren op shop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Wellicht een idee om de optie toe te voegen waarbij men kan filteren op beschikbare aabieders.
Zo kan men een filter draaien om te zien welke producten bij zijn favoriete shop(s) verkrijgbaar zijn en anderzijds ook de shop waarmee hij/zij slechte ervaringen heeft uitsluiten bij een zoekopdracht.

Tevens kan ik mij voorstellen dat sommige tweakers alsnog waarde hechten aan een fysiek ophaalpunt.
Aangezien bv een Mediamarkt ook opgenomen is in de pricewatch, zou het best een aangename functie zijn verwacht ik.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan al betaal- en verzendmethode kiezen (ook afhalen). Als je dan een mandje samenstelt, kan je ook sorteren op waar het meeste op voorraad is. Daarmee word je lijst al erg naar wens gezet. Als je dan op winkel extra wil filteren maak je de selectie niet heel veel kleiner. Zelf zie ik dan liever de mogelijkheden en ga dan kijken naar voorkeuren op basis van winkel en scores.

Bij een enkel artikel heb je misschien een grotere lijst, maar ook dan is altijd de reviewscore zichtbaar, en die paar winkels zijn snel genegeerd.

We kijken wel naar uitgebreidere mogelijkheden voor de toekomst, maar devtijd is niet oneindig :)