Ik heb nu een derde beeldscherm gekocht, en die wil ik nu ook gaan gebruiken, ik heb op internet gezocht, en die geeft verschillende antwoorden, waardoor ik erg in de war raak, vandaar dat ik het hier even na vraag.
Ik heb een 24" scherm (1920x1080) Die noem even voor de handigheid 1
Ik heb een 22" Scherm (1680x1050) Die noem ik 2
En ik heb een 17" Scherm (1280 x 1024) Die noem ik 3
Scherm 1 heeft een aansluiting van HDMI Naar HDMI
Scherm 2 heeft een aansluiting van VGA naar VGA-> DVI (met een converter) (Dit scherm zit in de DVI-VGA aansluiting op de videokaart)
Scherm 3 heeft nog geen aansluiting, maar ik heb een kabel VGA-VGA en een DVI-DVI, er is geen VGA aansluiting op mijn videokaart, dus maar DVI-DVI
Het derde scherm krijg ik dus niet aan de praat, hoe kan ik deze nu wel aan de praat krijgen.
Ik wil graag met deze 3 schermen Eyefinity gaan gebruiken, bijvoorbeeld met gamen.
Ik heb gelezen over Passieve en Actieve converters voor Active display port.
Hier raak ik in de war, wat moet ik doen om beeld op deze 3 schermen te toveren, zodat ik met deze 3 schermen kan gamen.
Ik heb een 24" scherm (1920x1080) Die noem even voor de handigheid 1
Ik heb een 22" Scherm (1680x1050) Die noem ik 2
En ik heb een 17" Scherm (1280 x 1024) Die noem ik 3
Scherm 1 heeft een aansluiting van HDMI Naar HDMI
Scherm 2 heeft een aansluiting van VGA naar VGA-> DVI (met een converter) (Dit scherm zit in de DVI-VGA aansluiting op de videokaart)
Scherm 3 heeft nog geen aansluiting, maar ik heb een kabel VGA-VGA en een DVI-DVI, er is geen VGA aansluiting op mijn videokaart, dus maar DVI-DVI
Het derde scherm krijg ik dus niet aan de praat, hoe kan ik deze nu wel aan de praat krijgen.
Ik wil graag met deze 3 schermen Eyefinity gaan gebruiken, bijvoorbeeld met gamen.
Ik heb gelezen over Passieve en Actieve converters voor Active display port.
Hier raak ik in de war, wat moet ik doen om beeld op deze 3 schermen te toveren, zodat ik met deze 3 schermen kan gamen.