Hallo iedereen,
Ik heb een grafisch probleem met mijn PC (Intel® Core™ i7-860, 4x 2.8 Ghz. 8 MB ASUS P7P55 Mainboard s1156 4 GB DDR3-1600 Geheugen Corsair CL9,ATi 5850 1 GB DDR5 DX11 Videokaart ) met als OS W7 32 bits Ultimate en een Samsung Syncmaster 2433.
Het is een vaag probleem, zie foto's,een foto zegt meer als duizend woorden.
Ik heb de nieuwste en oudere drivers geprobeerd,ook Guru-drivers maar geen resultaat.
Driver voor het scherm heb ik ook geinstalleerd.
Op een browser komen de meeste pagina's goed uit de verf alleen als er een witte achtergrond is dan krijg je soms een dergelijk effect als op de foto en dat wisselt ook weleens.
Het is een vaag probleem .
Ook heb ik Cleartype uitgezet maar ook geen effect...
De kaart is niet overclocked of overclocked geweest.
Als ik de videokaart alleen op W7 laat draaien , dus geen ATI of Guru drivers dan is het wel wat minder van kwaliteit wat ik gewend ben maar vind het wel jammer.
Het probleem met de witte achtergrond is dan wel weg.
Het gamen met BF2 en CoD WAW gaat erg goed zonder crashes.
Weet iemand een oplossing voor mij hoe ik van dit probleem af kan komen ?
Hier heb ik een screenshot met wat ik bedoel :
http://www.pa3hgt.nl/scherm.jpg
Het plaatje betreft het programma Frostwire dat op het hele scherm is geprojecteerd.
Het is zeer wazig en als je naar de allerhoogste balk kijkt zie je duidelijk Frostwire,share with your friends.
Daaronder is het niet meer leesbaar.
Bij de taalbalk zie je wel heel duidelijk de datum en de iconen staan.
Ik heb een grafisch probleem met mijn PC (Intel® Core™ i7-860, 4x 2.8 Ghz. 8 MB ASUS P7P55 Mainboard s1156 4 GB DDR3-1600 Geheugen Corsair CL9,ATi 5850 1 GB DDR5 DX11 Videokaart ) met als OS W7 32 bits Ultimate en een Samsung Syncmaster 2433.
Het is een vaag probleem, zie foto's,een foto zegt meer als duizend woorden.
Ik heb de nieuwste en oudere drivers geprobeerd,ook Guru-drivers maar geen resultaat.
Driver voor het scherm heb ik ook geinstalleerd.
Op een browser komen de meeste pagina's goed uit de verf alleen als er een witte achtergrond is dan krijg je soms een dergelijk effect als op de foto en dat wisselt ook weleens.
Het is een vaag probleem .
Ook heb ik Cleartype uitgezet maar ook geen effect...
De kaart is niet overclocked of overclocked geweest.
Als ik de videokaart alleen op W7 laat draaien , dus geen ATI of Guru drivers dan is het wel wat minder van kwaliteit wat ik gewend ben maar vind het wel jammer.
Het probleem met de witte achtergrond is dan wel weg.
Het gamen met BF2 en CoD WAW gaat erg goed zonder crashes.
Weet iemand een oplossing voor mij hoe ik van dit probleem af kan komen ?
Hier heb ik een screenshot met wat ik bedoel :
http://www.pa3hgt.nl/scherm.jpg
Het plaatje betreft het programma Frostwire dat op het hele scherm is geprojecteerd.
Het is zeer wazig en als je naar de allerhoogste balk kijkt zie je duidelijk Frostwire,share with your friends.
Daaronder is het niet meer leesbaar.
Bij de taalbalk zie je wel heel duidelijk de datum en de iconen staan.