iMac of Macbook?

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmyvw
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 21:53
Ik ben al een tijdje van plan ook over te stappen van een Windows-laptop naar een Apple.
Maar ik ben er nog niet uit of ik een iMac of een Macbook zal nemen,
heb op verschillende fora gekeken maar ik kan niet echt vinden welke nou beter is en wat er precies anders is.

Iemand hier die het duidelijk kan vertellen wat nou precies anders is,
behalve dat de Macbook makkelijk mee te nemen is en overal te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Jimmyvw schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:55:
Ik ben al een tijdje van plan ook over te stappen van een Windows-laptop naar een Apple.
Maar ik ben er nog niet uit of ik een iMac of een Macbook zal nemen,
heb op verschillende fora gekeken maar ik kan niet echt vinden welke nou beter is en wat er precies anders is.

Iemand hier die het duidelijk kan vertellen wat nou precies anders is,
behalve dat de Macbook makkelijk mee te nemen is en overal te gebruiken :P
Wat een aparte vraag... het lijkt me toch wel iets helders om uit te kiezen, een desktop of laptop model?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Het verschil: mobiliteit zoals je zelf al aangeeft. De vraag is: wil je het ding overal mee naartoe nemen? Dan wordt het dus een MacBook. Hoeft dat niet per sé, dan zou ik zelf voor een iMac gaan.

Ik heb ze zelf beide (MBP en iMac), maar die MBP gebruik ik vooral op het werk, waar ik die thuis nooit gebruik omdat ik daar een iMac heb staan. Een MBP is trouwens ook stukken duurder voor wat je krijgt als je het vergelijkt met een iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik zou een iPod Nano nemen 8)7

Hoe kan je nu van jezelf niet weten wat voor product je nodig hebt. Stel jezelf de vraag wat je vooral van plan bent te gaan doen met je Mac. Wat voor specs wil je, en wil je graag portable zijn ja of nee.

Wat laat je budget toe etc etc.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat er precies anders is, is heel eenvoudig te zien: de een laat je staan, de ander kun je meenemen. Daarnaast kan je via apple.nl eenvoudig de specificaties en prijzen met elkaar vergeleken en kun je precies zien wat de verschillen zijn. Aangezien je deze vraag eenvoudig zelf kunt beantwoorden, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.