Apple krijgt boete in Italië om garantiemisleiding

Pagina: 1
Acties:

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Ik vraag me af wat in het bericht nieuws: Apple krijgt boete in Italië om garantiemisleiding de relevantie is van
Apple ligt al langer onder vuur omdat het de Europese garantietermijnen niet al te serieus neemt. Zo stelde de Consumentenbond twee jaar geleden vast dat Apple weigert om hardware na een periode van één jaar kosteloos te repareren of vervangen, terwijl dat wettelijk verplicht is. In Nederland heeft Apple op dit moment echter nog geen fysieke winkels, hoewel dat in 2012 gaat veranderen.
Of Apple fysieke winkels heeft in Nederland lijkt me niet direct heel interessant, dat ze wel een webwinkel hebben in Nederland, waar in principe dezelfde garantieregelgeving voor geldt lijkt me dan interessanter.

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 27-12-2011 15:42 ]

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-02 14:51
begintmeta schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:42:
Ik vraag me af wat in het bericht nieuws: Apple krijgt boete in Italië om garantiemisleiding de relevantie is van

[...]

Of Apple fysieke winkels heeft in Nederland lijkt me niet direct heel interessant, dat ze wel een webwinkel hebben in Nederland, waar in principe dezelfde garantieregelgeving voor geldt lijkt me dan interessanter.
Klopt, en dat is ook zo. Nuance toegevoegd

Ik ben helemaal geen stagiair