Toon posts:

Wie kan dit probleem oplossen (geen beeld)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb een nieuw systeem :

ABIT KT7A-RAID mobo
Thinderbird 1000 MHZ
Voodoo 3 2000 AGP
300 Watt voeding
En een seagate 15 gig HD

Nou als ik dit systeem opstart, krijg ik geen weergave op mijn beeldscherm.

De HD ratelt wel, dat hij aan het opstarten is.

Ik heb al een andere monitor geprobeerd, dat helpt niet, een andere pci Videokaart geprobeert en dat helpt ook niet.

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN ????!!!!

Alvast bedankt...

greetz Darksoul

Verwijderd

Kan je niet in de topictitel zetten waar je probleem over gaat volgende keer, dan wordt je misschien nog geholpen door iemand die normaal niet op loze topictitels klikt.

• Machiel187
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:06

Machiel187

64bit Powah!

Ik heb het zelfde probleem gehad. Kijk allereerst even goed je ide kabels na of je alles daarop goed hebt aangesloten. Reset ook voor de zekerheid ff je bios door cmos jumpertje bij je batterijtje ff om te zetten en weer terug. Als het dan nog niet werkt geen idee eigenlijk.

Greetz!

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

Verwijderd

Geeft hij verder nog piepjes?
Kan ook aan de plaatsing van je processor of aan het geheugen liggen

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Kijk ook ff of je reset knopje niet blijft hangen. (Wil nog wel eens gebeuren en het is zo lullig als je uren naar de fout loopt te zoeken.)

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Try this: eerst alle kabels lostrekken, behalve voeding uiteraard. Alle pci kaartjes eruit. Dus alleen mobo, cpu, ram en gr. kaart.
Dan booten. Werkt íe niet: ga maar garantie claimen, dan issie kaput. >:)
Werkt ie wel: 1 voor 1 kabels en kaartjes terugzetten, na elke wijziging booten.
Op t moment dat ie weer gaat hangen heb je meteen de oorzaak te pakken...
Thats it...suc6 ermee! *D
Pagina: 1