Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• harner
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-12-2011
hallo
Lumia los gekocht, start op met T mobile logo.
KPN instellingen worden geweigerd
synchroniseert daarmee niet outlook via exhange ( kent server niet, geen veiligheidscertificaat)
iemand ervaring hoe dit op te losen?
bvd hans

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ga je ons iets meer vertellen? Met zo'n korte omschrijving kunnen wij jou niet helpen....

Wat heb je zelf al geprobeerd (in iets meer detail), wat lukt je precies niet, welke errors kreeg je? Wat heb je zelf al gezocht? Heb je al contact opgenomen met de leverancier van je Lumia? Wat zei KPN?

Oftewel, probeer eens opnieuw om ons om hulp te vragen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:18

ralpje

Deugpopje

Heb je überhaupt een exchange-account? Zo ja, is dat hosted exchange of iets anders?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:41

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Niet om dit topic te kapen ofzo. Maar ik kamp met precies hetzelfde probleem. Echter op een HTC Touch Pro2 (WM6.5), die gekoppelt is aan een Exchange 2010 SP2 server met self-signed certs. Krijg een veiligheids waarschuwing over het certificaat. Ik heb dus met SSL Chain Saver het SSL certificaat opgeslagen en direct geïmporteerd op het toestel, maar, ook na een herstart van het toestel, blijf ik deze melding houden. Is er een manier om dit op te lossen, of moet ik hiervoor toch echt een officieel certificaat hebben?

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je moet de certificaten installeren. Ofwel parkeer ze ergens op het web waar je erbij kan, open ze en installeer ze.
Kan zijn dat je meerdere certificaten moet installeren.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

MHz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:32:
Niet om dit topic te kapen ofzo. Maar ik kamp met precies hetzelfde probleem. Echter op een HTC Touch Pro2 (WM6.5), die gekoppelt is aan een Exchange 2010 SP2 server met self-signed certs. Krijg een veiligheids waarschuwing over het certificaat. Ik heb dus met SSL Chain Saver het SSL certificaat opgeslagen en direct geïmporteerd op het toestel, maar, ook na een herstart van het toestel, blijf ik deze melding houden. Is er een manier om dit op te lossen, of moet ik hiervoor toch echt een officieel certificaat hebben?
Voor een self signed certificate heb je het CA certificate en het server certificate nodig.
Heb ik ook. Ik mail beide certificaten naar een pop3 account als bijlages. Bij het openen van de bijlages worden de certificaten geïnstalleerd.

NB Doe je dit voordat je een Exchange account aanmaakt, dan hoef je je telefoon niet te herstarten. Doe je dit nà het aanmaken van het Exchange account, dan moet je je telefoon een herstart geven.

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:41

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Ik heb even gekeken, maar kan nergens een CA certificaat vinden. Heb ook geen interne CA draaien, het gaat om het default certificaat dat aangemaakt wordt tijdens de installatie van Exchange.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan is het een self-signed cert, en moet je op je Exchange doos kijken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

MHz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:49:
Ik heb even gekeken, maar kan nergens een CA certificaat vinden. Heb ook geen interne CA draaien, het gaat om het default certificaat dat aangemaakt wordt tijdens de installatie van Exchange.
Je zou natuurlijk een ca kunnen installeren, dan het exchange certicaat aanvragen bijmdie ca, dan is enkel het importeren van dat ca certificaat voldoende. Met als voordeel dat iedere interne website (bijvoorbeeld voor beheer) dan ook automatisch wordt vertouwd door je telefoon zolang ook die zijn uitgegeven door de ca.
Pagina: 1