Verwijderd

Topicstarter
betreft probleem Samsung syncmaster2493hm

als ik mijn PC en monitor aanzet (volgorde maakt niet uit) dan gaat mijn monitor knipperen. dan moet ik de VGA kabel (komt bij allemaal voor D-sub, DVI en HDMI) eruit trekken en er weer instoppen en dan doet hij het weer.

Dit probleem had ik bij mijn oude PC ook maar toen die overleed en ik een nieuwe PC heb gemaakt was het probleem ook over echter nu 6 tot 9 maand later is het identieke probleem weer terug. echter nu werkt het truckje om de stekker eruit te trekken ook niet meer.

nieuw truckje is TV aansluiten (40" Samsung) en dan de monitor en de PC opnieuw opstarten en dan doet hij het wel weer.

heb geprobeerd om de instellingen te wijzigen in de monitor maar de enige waar ik het idee had dit kan helpen was auto detect signal maar die op manual zetten maakte het nog lastiger om hem weer werkend te krijgen.

probleem is dat dit heel irritant is, maar nieuw scherm kopen vind ik ook weer zo zonde daar het scherm het eigenlijk perfect doet ALS hij het doet :/

Verwijderd

Topicstarter
iets wat duidelijker maken...

als de monitor het "niet doet" is het sympthoom dat het beeld zwart is en geen enkel knopje een reactie geeft.