Ik ben redelijk nieuw in Java, dus mogelijk is het een beginnersfout. Maar ik kom er niet uit (ook niet met Google!). Wat gaat hier mis...
Ik heb in een CSV-bestand (testdata_testje) uit de kolom 'Testactie' de eerste waarde opgehaald. Deze waarde is 'Actie1'. Een print geeft ook aan dat de string daadwerkelijk gevuld is met deze waarde.
Echter de if-statement slaagt alsnog niet. Iemand enig idee hoe dit komt? de statement slaagt overiges ook niet wanneer ik er if (Testactie_Testje.equals(Testactie1)){ van maak.
N.b. dit betreft een stukje code uit Oracle ATS.
Ik heb in een CSV-bestand (testdata_testje) uit de kolom 'Testactie' de eerste waarde opgehaald. Deze waarde is 'Actie1'. Een print geeft ook aan dat de string daadwerkelijk gevuld is met deze waarde.
Echter de if-statement slaagt alsnog niet. Iemand enig idee hoe dit komt? de statement slaagt overiges ook niet wanneer ik er if (Testactie_Testje.equals(Testactie1)){ van maak.
code:
1
2
3
4
5
6
| getDatabank("testdata_testje").getNextDatabankRecord(); String Testactie_Testje="{{db.testdata_testje.Testactie}}"; String Testactie1="Actie1"; if (Testactie_Testje==Testactie1){ ... |
N.b. dit betreft een stukje code uit Oracle ATS.
[ Voor 12% gewijzigd door kazz1980 op 27-12-2011 10:58 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...