Toon posts:

Lacie Network Space 2 - installatie Squeezebox Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste, ik ben nieuw hier dus bij deze hoop ik dat jullie mij lunnen helpen ,ik heb mij wij laten maken dat ik de sqeezbox server op de lecie network space 2 kan laten draaien ben hier nu al 8 uur met bezig om dat klaar te krijgen zonder succes kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen stap voor stap aub

ik dank u

gr johan

Verwijderd

Topicstarter
sorry het is lacie network space 2

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:34

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij gaat dat nooit werken. De Lacie is dan wel een NAS (Storage met netwerk), maar zit toch wat anders in elkaar dan een NAS waar je normaal Squeezebox Server op draait. Squeezebox Server heeft wat vereiesten als intern geheugen en CPU, dingen die de Lacie niet heeft. De Lacy is ook puur een device om bestanden op op te slaan en te delen, niet om applicaties - als Squeezebox Server - te runnen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:51

servies

Veni Vidi Servici

FeaR schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 07:23:
Volgens mij gaat dat nooit werken.
Ik sluit me aan bij Fear, dit gaat nooit werken.
Dit is al de 2e vraag in korte tijd over zo'n probleem, eigenlijk is er een hele simpele vuistregel:
Staat er in de specificaties van een NAS niets over een CPU en/of geheugen vermeld (zoals bij deze), dan gaat het in 99,99% van de gevallen niet lukken.
Staan deze wel in de specificaties van de NAS vermeld, dan heb je een kans dat het wel kan...
De andere vraag gaat over een sitecom nasje (in het [WA] Squeezebox topic)...

[ Voor 8% gewijzigd door servies op 27-12-2011 09:10 ]