Ik heb zojuist een Proline DVD2150 (dvd-speler) op een LG 42SL9000 (tv) aangesloten. Echter gebruiken de afstandsbedieningen dezelfde frequentie en kan ik met beide remotes beide apparaten bedienen. Is er een manier om alles zo in te stellen dat ik 't gebruik van een andere dvd-speler kan vermijden?
Als het niet aan de hdmi aansluiting ligt (zonder de hdmi kabel werkt het ook op beide?), nee. Anderes moet je de hdmi-cec pin uit de hdmi kabel slopen.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Nope,
Een noodoplossing is het afplakken van de IR-ontvanger van de dvd-speler, zodat je deze alleen gebruikt als je `m echt nodig hebt (ff eraf halen).
Ik heb hier een HDMI-switch staan die op dezelfde frequentje zit als mijn Xtreamer... niet handig
Een noodoplossing is het afplakken van de IR-ontvanger van de dvd-speler, zodat je deze alleen gebruikt als je `m echt nodig hebt (ff eraf halen).
Ik heb hier een HDMI-switch staan die op dezelfde frequentje zit als mijn Xtreamer... niet handig
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A