Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn vorige topic gewoon op slot is gezet, vraag ik het maar gewoon nog een keer:

Weet er iemand hoe je met een datakabel je ringtones in een nokia 3210 kunt verwijderen/toevoegen/veranderen?

IK HEB GEZOCHT, maar kan hier helemaal niks over vinden.

Dus ff voor de duidelijkheid, ik wil dus met een datakabel ringtones veranderen, niet met SmartSMS of genie.nl. Ik heb ook op internet al uitvoerig gezocht, maar kan helemaal nergens software vinden die dit zou moeten kunnen, er zijn alleen programma's om logo's aan te passen.

tnx

• GaveGozer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09-2025

GaveGozer

That's Me

Dan heb je waarschijnlijk niet goed genoeg gezocht. met LOGOMANAGER kun je uiteraard zoals de naam al zegt LOGO's veranderen
maar ook 1 nummer erinzetten, er uithalen, en wisselen
dat alles naast het eigen te composeren nummer. dus in totaal 40 nummers niet meer en niet minder.
op http://www.download.com of bij http://tucows.chello.nl kun je het wel vinden. Suc6 laat anders maar een FTP site achter pomp ik hem daarwel op :P

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je gelijk in, dat kende ik ook al, maar dat is voor de plaats die je in de telefoon in kunt typen. Alleen is het zo een beetje makkelijker omdat je alles met het toetsenbord kunt doen.

Ik wil juist die andere plaatsen kunnen veranderen, iets zegt mij dat dat moet kunnen, maar hoe?

Mijn broer had laatst zijn 3210 naar de klote, issie gerepareerd en toen zaten er 2 andere melodietjes in. Of dit met een datakabel gedaan is weet ik niet, maar je kunt ze dus iig veranderen...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij kan je in een 3210 twee melodietjes zelf veranderen (naar jezelf SMS-en of via datakabel). Die andere melodietjes kan je niet veranderen, tenzij je in je firmware gaat rommelen, maar dat is iets wat je niet wilt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||