Toon posts:

[blade of darkness] skalet in brand moet dood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit een beetje vast bij blade of darkness..ik speel met het eerste ventje en ik ben nu bij een skalet wat in brand staat...maar die is 2100 sterk en ik 800/1400 weet iemand hoe ik dat ding kan verslaan? of moet ik gewoon doorhakken? >:)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:36

Bloodclot

Jawier!

alle skelleten hebben zo'n vreemde attack.
ze slaan 2 keer achterelkaar en dan zo'n grote hak naar beneden. "hit hit, splash!"

dan blijven ze een kleine seconde gebukt staan. sprint dan even naar voren, doe een of 2 klappen. en spring dan snel 2 keer terug. herhaal dit elke keer na zo'n aanval.

dit is me gelukt bij de dwerg. ik werd iets van 3 keer geraakt hiermee. het moet theoretisch kunnen dat je geen enkele keer geraakt wordt. Mijn broer speelt met de amzon. en deed er 10 minuten over, zelfde tactiek. en werd ook amper geraakt.

Verwijderd

Topicstarter
uhm ja
ik ga het wel ff proberen dan..
thnx

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:39

Bezulba

Formerly known as Eendje

hij heeft helemaal gelijk skeletjes doen zo'n vage attack en dan kan je ze heerlijk hakken :) waren alle enemies maar zo makkelijk! :( die vieze rode hoer in het volgende level.. grumble i hate him ;) hij ging uiteindelijk wel dood door mijn superattack met dat kromme zwaard maar duurde wel ff :(

blup

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu vast bij die gast van steen...iemand een taktiek?

Verwijderd

ik zit nu vast bij die gast van steen...iemand een taktiek?
Ja combos',combo's,combo's en nog eens combo's :)

Die golem hielt het bij mij niet langer dan 30 seconden uit als ik me het goed herinneren :)

Ik speelde met de knight en met een northcross + south cross combo was hij dood.

Als hij een attack doet circle strafe je om hem heen en val je hem aan in zijn flank met je sterkste combo (meestal die van het wapen wat je gebruikt dus diegene die een rode trail achterlaten). Die attacks doen zo allemaal rond de +- 3000 dmg, dus echt lang kan het niet duren als je dat een paar keer herhaalt.

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
weet iemand een goede FAQ of walktrough van Blade of Darkness?

Flickr

Verwijderd

Ja :) Walkthrough online Maar je zal toch echt zelf de tegenstanders moeten hakken :)

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
Op zaterdag 24 maart 2001 12:05 schreef Trashbash het volgende:
Ja :) Walkthrough online Maar je zal toch echt zelf de tegenstanders moeten hakken :)
en dat is en blijft het leukste :)

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
hoe werken die combo''s eigelijk hij doet soms wel wat maar nix met een dmg van 3000 ofzo??

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
In je journal kijken hoe je de combo's moet doen.
En eerst even gewoon in de lucht oefenen...
net zolang totdat je er niet meer bij na hoeft te denken.

Heb em met de barb uitgespeeld en het wordt echt fukking moeilijk..
Pagina: 1