Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

2 weken geleden heb ik een HTC Titan gekocht.
Zat hem vandaag op te laden tot dat ik iets raars hoorde..

Ik kwam bij me toestel en bleek dat die super warm was.. en heb uit het niets nu 1 dode pixel + links boven in de hoek een barst op me scherm ik kan dit niet verklaren heeft iemand een enige idee ?
:'(

Dus me vraag eigenlijk: kan dit een productie fout zijn ?

Groetjes

Bassie

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

ALs je zeker van je zaak bent dan zou ik HTC even bellen. Vertellen wat het verhaal is, want dan kunnen ze ook wel zien dat er iets doorgebrand is?

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ga ik zekker even doen hij ruikt ook een heel raar momenteel als je hem dicht bij je neus houdt..

vindt het echt jammer die 2 weken heb ik volop kunnen genieten van de toestel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Mijn Titan wordt ook altijd zeer heet, maar heb nog geen defecten.

Volgens mij is het via de WiFi verbinding, maar het kan ook via 3G zijn, als ik lange tijd internet gebruik terwijl ik de telefoon met 2 handen vast heb, of op mijn been heb liggen, dan wordt de onderkant heel heet. Ik weet niet welke temperatuur vingers hebben, maar stel dat die 33 graden zijn, dan is de tel zeker 40+.
Aan de onderkant, achter het plastic. Maar het is zo heet dat ook het scherm aan de voorkant warm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WingsOfFury schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:00:
Mijn Titan wordt ook altijd zeer heet, maar heb nog geen defecten.

Volgens mij is het via de WiFi verbinding, maar het kan ook via 3G zijn, als ik lange tijd internet gebruik terwijl ik de telefoon met 2 handen vast heb, of op mijn been heb liggen, dan wordt de onderkant heel heet. Ik weet niet welke temperatuur vingers hebben, maar stel dat die 33 graden zijn, dan is de tel zeker 40+.
Aan de onderkant, achter het plastic. Maar het is zo heet dat ook het scherm aan de voorkant warm is.
Ik wou ff reageren dat mijn Titan nooit echt warm word en ik gebruik hem soms toch redelijk lang aan 1 stuk (+- 1uur laten we zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij mij ook nooit. Bij wat langer gebruik van bijv. Angry Birds wordt ie wel wat warm maar nooit heet.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
CAP-Team schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:49:
Bij mij ook nooit. Bij wat langer gebruik van bijv. Angry Birds wordt ie wel wat warm maar nooit heet.
Wel op dezelfe plek als bij mij? Dus aan de onderkant van de tel?

Aan de achterkant achter het plastic. Het aluminium wordt niet warm. En aan de voorkant achter de toetsen en daar iets boven.

Ik denk dat links naast de simkaart de WiFi zit, want daarmee wordt hij het snelste warm, volgens mij. Maar het gebruik speel ook mee, hij wordt alleen warm als ik hem in mijn handen houd, ligt hij plat op tafel dan wordt ook de mijne niet warm hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBossJamie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09-2023
Hoe ruikt de telefoon? Ik had m'n Galaxy ook eens laten vallen waardoor het scherm kapot ging, deze had toen ook een aparte geur
Pagina: 1