Probeer logmein te installeren op mijn nieuwe installatie van 2008R2 (werkte prima voorheen op 2003)
Maar tijdens het installatie proces krijg ik de foutmelding dat:
Heb gezocht naar een oplossing maar de het beste antwoord dat ik kreeg was: Bron.
Mijn password was zo iets als "G@dherl4", redelijk sterk password en heb een vergelijkbaar password voor de login van de server zelf.
Dit moet een 2008 server password policy requirements zijn, want ik kan logmein prima installeren op een Win7 machine.
Ook is de installatie tijdens Win 2008 verschillend.
Win7 installatie

Win 2008 installatie. (met extra veld en foutmelding)

Weet iemand waar ik de fout in ga, en hoe ik dat kan corrigeren?
Maar tijdens het installatie proces krijg ik de foutmelding dat:
En dan rolt hij de hele installatie weer terug."Password too short or does not meet policy requirements"
Heb gezocht naar een oplossing maar de het beste antwoord dat ik kreeg was: Bron.
Tijdens de installatie word gevraagd om een paswoord te verzinnen.quote: LogMeIn ModeratorServer systems can, and usually do, have much stricter requirements when it comes to passwords. You may want to check the Policies on the computer to find the minimum requirements.
Team Lead, Customer Support
Mijn password was zo iets als "G@dherl4", redelijk sterk password en heb een vergelijkbaar password voor de login van de server zelf.
Dit moet een 2008 server password policy requirements zijn, want ik kan logmein prima installeren op een Win7 machine.
Ook is de installatie tijdens Win 2008 verschillend.
Win7 installatie

Win 2008 installatie. (met extra veld en foutmelding)

Weet iemand waar ik de fout in ga, en hoe ik dat kan corrigeren?
[ Voor 32% gewijzigd door player-x op 26-12-2011 09:56 ]
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?