Anonymous claimt hack beveiligingsanalist Stratfor

Pagina: 1
Acties:

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 15:49
Stratfor is geen beveiligingsanalist maar ze zitten in Intelligence. De concrete invulling hiervan is dat ze nieuws analiseren en daar hun mening over geven (soort collumn).

Op hun eigen website staat ook "Provides strategic intelligence on global business, economic, security and geopolitical affairs"

Door ze neer te zetten als beveiligings analyst wordt impliciet de indruk gewekt dat ze iets met it beveiliging of beveiliging in het algemeen te maken hebben. Security in deze context is echter bedoeld als (staats)veiligheid niet beveiliging.

Hopelijk kan dit gecorrigeert worden wat dit is echt een knoepert van een fout.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:35
justice strike schreef op maandag 26 december 2011 @ 03:23:
Stratfor is geen beveiligingsanalist maar ze zitten in Intelligence. De concrete invulling hiervan is dat ze nieuws analiseren en daar hun mening over geven (soort collumn).

Op hun eigen website staat ook "Provides strategic intelligence on global business, economic, security and geopolitical affairs"

Door ze neer te zetten als beveiligings analyst wordt impliciet de indruk gewekt dat ze iets met it beveiliging of beveiliging in het algemeen te maken hebben. Security in deze context is echter bedoeld als (staats)veiligheid niet beveiliging.

Hopelijk kan dit gecorrigeert worden wat dit is echt een knoepert van een fout.
Ik vind het eerlijk gezegd geen 'knoepert' van een fout, maar de kop is aangepast.

Ik ben helemaal geen stagiair