Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar nieuwe laptop (huidige HP heeft het na 2,5 jaar al begeven!!!)

Laptop gaat voornamelijk gebruikt worden voor:
- internet
- office programma's
- films, sportwedstrijden via internet op TV kijken (via HDMI)

Budget is ongeveer € 600,-
Heb veel verschillende reviews gelezen, maar blijft lastig om een keuze te maken.
Al met al kom ik tot de volgende shortlist:

Asus K53SV-SX152V-2nd i5
HP g7-1220sd-2nd i5-2430M
Dell XPS-15

Zie ik nog modellen/merken over het hoofd, of heb ik de top3 uit het middle segment met deze drie te pakken? En is er een absolute nummer één aan te wijzen??

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 15:28
Zo te zien ga je er grafisch verder geen hele zware dingen op doen, een GT540M is dan vrij overbodig. Ik denk dan dat de Asus K53SC-SX404V dan wellicht interessanter is met o.a. 750GB HDD en 8GB RAM. Past prima in je budget ook.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica