jeroenathome schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:47:
Dat we mogelijk volgend jaar massaal overstappen op de laatste versie van de client is mede mogelijk gemaakt door
Smoking2000 die als beta tester al met de laatste versie heeft mogen werken. Zover ik de berichten heb gehoord wordt het nog makkelijker om op dit project mee te doen met deze client. Je hoeft straks ook maar 1 programma te downloaden en daar zit dan alles in. Eindelijk zijn de GPU en de SMP client in een programma te vinden.
Dat is iets te veel eer dan mij toe komt. Ik ben al een paar jaar geen beta tester meer, en heb dus niet voortijdig met de nieuwe client mogen spelen. Ook ik moet het doen met de Open Betas. Wiens naam wel terug komt in de credits is die van ons aller
Sandstar, die wel al vroeg met de v7 client en diens bugtracker in de weer kon.
Ik ben alleen nog als 3rd party developer actief, om een Perl implementatie voor de v7 client interface te schrijven. Maar door gebrek aan tijd heeft daar weinig progressie sinds mei j.l. in gezeten.

Het heeft wel een aantal bug reports opgeleverd die anderen voor mij de bug tracker in hebben geschoten
v7 is verder idd wel een grote vooruitgang. En kan hem iedereen aanraden die het niet erg vind om elke paar maanden (some zelfs maar een paar weken) een nieuwe open beta versie te installeren. Er zijn nog weinig 3rd party tools geschikt gemaakt voor v7, dus daar moet men nog even op wachten. Maar de Windows jongens (MtM met zijn
v7 WU history and system analyzer in het bijzonder) hebben al redelijk werkende applicaties beschikbaar.