Kan geen wifi model selecteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temega
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-07-2022
Zit sinds kort in een nieuwe woning en heb ook mij pc meegenomen, start hem vandaag op selecteer mijn UPC modem via wifi en er gebeurt helemaal niks. Meerdere keren gedaan maar steeds het zelfde. Probeer de "Add a new network" te doen maar dat scherm laad gewoon niet, als ik op de link click in mijn Network and Sharing scherm gebeurd er helemaal niks, heel vaag.

Heb geprobeerd windows resotres te doen maar elke keer zelfde probleem. Heb Windows 7, daarnaast ook een Apple laptop, die is werkt gewoon wel met wifi.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Lijkt een beetje op een virus omdat alle schermen rond het maken van een wifi connectie het niet doen of errors geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:06
Even op een andere computer een ubuntu live cd-tje maken en daar van booten. Kun je kijken of dat wel werkt.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik gok zo dat je los programma bij je driver hebt zitten die ook (net als windows) in staat is om je wireless verbinding te beheren.

Het is of/of met dat soort software niet en/en 1 programme mag deze maar beheren. meestel kun je in het extra programma aangene of deze zelf de verbinding moet beheren of dat windows dat moet doen
...het niet doen of errors geven.
Juist ja .. en hoe gaan we raden wat die errors zijn :?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temega
Master FX schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:06:
Even op een andere computer een ubuntu live cd-tje maken en daar van booten. Kun je kijken of dat wel werkt.
Ligt echt aan windows. Kan gewoon allemaal wifi modems vinden alleen als ik 1tje kies gebeurt er helemaal niks, schermpje met lijst van wifi connecties verdwijnt en komt niks achteraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temega
fish schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:15:
Ik gok zo dat je los programma bij je driver hebt zitten die ook (net als windows) in staat is om je wireless verbinding te beheren.

Het is of/of met dat soort software niet en/en 1 programme mag deze maar beheren. meestel kun je in het extra programma aangene of deze zelf de verbinding moet beheren of dat windows dat moet doen

[...]

Juist ja .. en hoe gaan we raden wat die errors zijn :?
Hmm, das goed bedacht maar helaas, gewoon plug en play dingetje, altijd al gewerkt in vorige woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

temega schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:19:
[...]

Hmm, das goed bedacht maar helaas, gewoon plug en play dingetje, altijd al gewerkt in vorige woning.
Mja, dan zou ik gewoon terugverhuizen, aangezien we niet mogen weten wat de errors zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 26-12-2011 00:24 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temega
Helemaal geen errors, dat is het probleem.

- Ik selecteer een modem vanuit de connections ikoontje in mijn taskbar, schermpje verdwijnt gewoon.
- Ik kies "Set up a new connection or network" vanuit de "Network and Sharing center" scherm, gebeurd helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ok ik meende even te lezen in je te dat je errors kreeg, je zal het anders bedoelt hebben.

maar uhm, een modem moet je ook niet kiezen. maar gewoon zoeken naar netwerken bij dat antennetje in de systray

Iperf

Pagina: 1