Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshman_sof
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 22:15
Vorige week een HP laptop geinstalleerd met windows 7 en draaide een week prima.
Na 1 week duurde het een eeuwigheid voordat hij opgestart was, vervolgens wel beeld, maar weinig actie.
Elk nieuw scherm komt erg lamgzaam op en valt dan ook deels weg.

Dus opnieuw W7 erop gezet, maar zelfs de nieuwe installatie duurt veeeelste lang.
Zelf zit ik te denken aan de videokaart, jullie?

Hp 6710B. Beeld valt niet weg, geen bsod

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
Dus opnieuw W7 erop gezet, maar zelfs de nieuwe installatie duurt veeeelste lang.
Dan zou ik eerder denken aan bv de harde schijf, draai dus eens een diagnostische test van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Controleer ook eens je temperaturen. Mijn laptop was een tijdje terug ook niet vooruit te branden omdat de hele cooling installatie vol zat met stof. Een keer goed uitgeblazen (heb hem d'r niet eens voor open gemaakt) en werkte weer prima. Dat ding werd toen >70C idle (auw), >90C stressed (en wou toen echt bijna niks meer fatsoenlijk draaien).

Nou zou zoiets niet ene week op de andere gebeuren, maar altijd raadzaam om te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshman_sof
ik zal de hdd eren testen, heb al wel hd tune gebruikt en toen geen slechte sectoren
zal vanuit hp eens draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
gewoon de schroefjes op de onderkant losdoen, keyboard opheffen (voorzichting met het draadje) en de fan eens goed uitblazen
20 minuten werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
catfish schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:37:
gewoon de schroefjes op de onderkant losdoen, keyboard opheffen (voorzichting met het draadje) en de fan eens goed uitblazen
20 minuten werk :)
Niet als er garantie op zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:39:
[...]

Niet als er garantie op zit ;)
Zelfs dan nog, gewoon de klepjes open maken. Fans horen user servicable te zijn.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai ook even verschillende sessies achterelkaar memtest86+ om je geheugen te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22

D4NG3R

kiwi

:)

redfoxert schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:53:
[...]

Zelfs dan nog, gewoon de klepjes open maken. Fans horen user servicable te zijn.
Nee. Alleen de HDD en het RAM moet de eindgebruiker zelf kunnen vervangen of verwijderen. De rest mag de consument in principe niet openen. (Al zou HP je wel vertellen dat het je eigen fout is dat er stof in zit |:( ).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshman_sof
net losgehaald, geen stofje te vinden. Andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshman_sof
ik denk dat het opgelost is, lader is afgelopen week warm geworden volgens vriend, vervolgens ook
dat de batt niet werd opgeladen. Als ik tijdens installatie de lader erin deed, liep de voortgangsbalk langzaam, deed ik de lader eruit, liep hij normaal.

Even met andere lader geprobeerd, en hij lijkt beter te lopen.

Bedankt voor de reacties. Had ook geen idee dat dit een oorzaak zou kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat je probleem nu opgelost is, maar ik hoop het voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshman_sof
nou, opvallend was het wel dat bij wel adapter hij niet doorliep en zonder adapter wel.
En met het gegevens dat de adapter zeer heet werd deze week.

Maar heb je een ander idee dan als je zegt dat het probleem niet opgelost is, kennelijk weet je er meer van??
Pagina: 1