Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Document manager voor thuis administratie.

Pagina: 1
Acties:

• wicked_query
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 20:05
Ik heb voor de kerst een nieuwe all in one pinter gekregen, hiermee wil ik zoveel mogelijk papier het huis uit doen, dus alles scannen en beheren.

Het gaat hier om een canon mx410.

Hier zit sofware bij wat een beetje doet wat ik wil.
MP Navigator EX.

Het is niet een geweldig programma, maat heeft wel als voordeel dat wanneer ik op de fysieke scan knop klik op de canon dat het meteen in de programma wordt ingeladen.

Je kan ook categorien aanmaken en daarin je document zetten.

Nu alleen het volgende. Een printer/scanner gaat meestal niet zolang mee en om die reden wil ik administratiesoftware van een 3de bedrijf.

Nu kwam ik wel dokix tegen, maar dat liep alleen maar vast. Met zoeken in google kom je al snel op enterprise software uit.

Wat voor een programma's gebruiken jullie om je ingescande documenten te beheren thuis?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Daar is al vrij veel over geschreven op GoT, heb je al gezocht?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Overlaatst nog een artikel over geschreven omdat m'n huidige manier van werken wel goed bevalt en ik verwacht dat meer mensen dat wilde doen :)

Ik gebruik overigens het betaalde Nuance Paperport programma. Een aanrader

[ Voor 12% gewijzigd door Elect op 25-12-2011 23:05 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• wicked_query
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 20:05
@seatRider: Ik heb zeker GOT doorzocht maar vond meer alleen maar topics over software voor bedrijven en financiele software. Waar ik echt op zoek ben naar software die kan scannen en de documenten kan beheren voor thuis gebruik.

@Elect: Ik zal nuance eens verder onder de loep nemen. Ben jij op je zoektocht nog andere programma's tegen gekomen die enigszins je aandacht trokken?