Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:56:
[...]
Peter, Ik gebruik op dit moment jouw vorige ICS ROM. Deze draait als een tierelier.
is er nog veel veranderd sindsdien? M.a.w. merk ik iets van de update of haal ik mezelf alleen maar werk op de hals om de tablet van de kids te updaten en alle apps opnieuw te installeren/configureren.
Volgens mij zijn de verschillen tussen de ROM van 25/2 en de (aangepaste) ROM van 03/3 miniem.
Je kan dus best nog even op de huidige ROM blijven.
Krijg helaas DS Audio app. voor het afspelen van audio vanaf de Synolgy niet aan de praat. Vanaf pc en iphone doet die het wel goed. De android app. installeert, geeft de muziekinhoud weer, kan alleen niet afspelen, alsof hij een codec mist.
Android ondersteund by default inderdaad niet erg veel codecs. De 'SuperHD Player' met H/W video decoding snapt al meer formaten, maar wat muziek betreft heb je daar niets aan. CyanogenMod kan daar verandering in brengen, aanpassen van de ROM van Qware waarschijnlijk niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:21:
[...]
Het was dan wel niet mijn vraag/opmerking maar mijn wensen lijstje (naast de al aanwezige superuser en cwm) is als volgt

:
- aangepaste platform.xml file (tbv write access sd)
- zo min mogelijk extra apps (die installeer ik zelf wel

)
Die eerste heb ik ook als suggestie gekregen van Bolletjebas, die komt er dus sowieso volgende keer in.
Wat de applicaties betreft maak ik op dit moment een afweging tussen systeemapps en apps in /data: Adobe Flash Player en Adobe Reader zijn data apps en zijn gewoon te verwijderen via Instellingen -> Apps of via de Market. TitaniumBackup is toegevoegd als systeem applicatie omdat die (als vaak wisselt tussen ROMs) heel erg handig is om de data van je bestaande applicaties te backuppen. Eventueel kan ik die ook toevoegen als data app?
Ik zet hem er vanavond op. Net zoals de Ployer ROM heb ik niet echt een idee of mijn aanpassingen hebben gewerkt, dus als je dat na het installeren even kan laten weten zou dat fantastisch zijn.
Morfieus0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:09:
@ Peter met betrekking tot het USB probleem,
Ik heb zojuist een test met een stopwatch erbij gedaan;
Ik heb eerst de tablet opnieuw opgestart, vervolgens geen apps geopend en mijn USB toetsenbord (7" QWare model) erin geplugd. Vervolgens heb ik mijn scherm handmatig uitgezet met de scherm aan/uit knop en de stopwatch hierbij aangezet. Na 49 seconden sprong de tablet uit zichzelf naar mijn startscherm toe van de vergrendeling na 49 seconden zonder de tablet te hebben aangeraakt. Dit probleem deed zich ook voor na het koppelen met de computer via USB. (niet gemeten met stopwatch).
Het probleem zit er dus in sinds de eerste ICS ROM vsn ployer en nu ook nog in die van QWare. In 2.3 was dit dus niet het geval. Ik ga vanavond of morgen ICS op een andere 7" zetten in huis en kijk of het probleem zich daar ook bij voordoet. Als je nog verdere informatie wilt hoor ik het wel!
Ik post nog het resusltaat van de test me de andere tablet, verder misschien andere mensen die het probleem herkennen?
Groetjes Morfieus
Veel power management issues zijn kernel gerelateerd (en moeilijk aan te passen omdat we de source niet hebben). Maar ik kijk uit naar je verdere tests!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:18:
[...]
Kan hij er dan mee terug naar de winkel ?
Tot hoe lang loopt garantie ?
Verzendkosten ?
Ervaringen met verkoper ?
OPVALLEND dat het hier bepaald minder storm loopt

met een 10-tje als het gaat om een kleine tegenprestatie, dan als het gaat om het plaatsen van steeds weer nieuw verzoeken "kun je dit even" etc.
Als hij de bon erbij heeft lijkt het mij wel mogelijk om er terug mee naar de winkel te gaan. Lijkt me niet meer dan normaal dat ik voor de verzendkosten ga, ik woon tenslotte in België en niet in Nederland.
Sowieso vind ik alle support fantastisch

Ik heb hem vanmiddag inderdaad gekregen, vooralsnog geen tijd gehad om te antwoorden. Bedankt in elk geval!
[
Voor 63% gewijzigd door
Petervanakelyen op 13-03-2012 20:24
]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.