Verwijderd

Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:12:

De Galaxy SII gebruikt ook de Mali400 GPU. Veel games willen niet werken aangezien ze de Mali400 niet kunnen 'zien' en daarom de verkeerde game data downloaden. Door het aanpassen van de fingerprint zijn die games prima te gebruiken :)
En is die fingerprint ( ik neem aan dat je daarmee de build.prop bedoelt? ) toevallig ook " los " ergens te downloaden ( dropbox ? )
De rest van het lijstje heb ik al up to date, alleen de build.prop nog. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 16:39 . Reden: tiepvaud ]

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-01 19:36
Alsjeblieft

De Galaxy SII heeft sinds vandaag overigens ook een update gekregen naar ICS, als Gameloft zijn applicaties een update heeft gegeven kunnen we die fingerprint ook gebruiken :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

@petervanakelyen ...

via kies ?
officieel ?

Verwijderd

Mijn dank is groot! :)
Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:40:
Alsjeblieft

De Galaxy SII heeft sinds vandaag overigens ook een update gekregen naar ICS, als Gameloft zijn applicaties een update heeft gegeven kunnen we die fingerprint ook gebruiken :)
Bedoel je niet " kunnen we met de fingerprint die we nu hebben ook gameloft games spelen. ?

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:43:
@petervanakelyen ...

via kies ?
officieel ?
nieuws: Samsung begint uitrol Android ICS naar Galaxy S II-toestellen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:43:
Mijn dank is groot! :)

Bedoel je niet " kunnen we met de fingerprint die we nu hebben ook gameloft games spelen. ?
Nu gebruiken we de fingerprint van 2.3.4 voor de Galaxy SII, hoewel we 4.0.3 draaien. Als Gameloft zijn applicaties update zodat de Galaxy SII met ICS ook wordt ondersteund, kunnen we de nieuwe fingerprint gebruiken, wat ook de compatibiliteit van andere apps ten goede komt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:31:
IEDEREEN ....

nog 15 euro en dan hebben we de tablet van Shiver23 ! Mocht het nu echt goed lopen kopen we een nieuwe nog 45 euro .... en dan kan Petervanakelyen weer testen op een tablet :

sponsors tot nu toe :

satertje - 5 euro
Joshua1975 - 10 euro
Shiver23 - 10 euro
JD_1971 - 10 euro
jjurjen - 10 euro
Smorron -10 euro

wie meld zich nog aan !
Moeten we niet -streven- naar een geheel nieuwe van 99E met garantie ?

We profiteren met zovelen van hem ik voel me af en toe net een profiteur.

Dus ga aub nog even door misschien komen er nog een paar ruimhartige figuren voorbij ?

Verwijderd

@jjurjen

uiteraard ! dat is altijd beter .... of Shiver23 dan ook nog wilt bijleggen ?

Maar het gaat de goede kant op ! Jongens .... nog even !

Verwijderd

De nieuwe tablet van Petervanakelyen is onderweg !

de laatste donateur mwieggers 5 heeft een donatie toegezegd !

nog 39 euro te gaan !

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:53:
[...]

Moeten we niet -streven- naar een geheel nieuwe van 99E met garantie ?
We profiteren met zovelen van hem ik voel me af en toe net een profiteur.
Dus ga aub nog even door misschien komen er nog een paar ruimhartige figuren voorbij ?
Die van mij heeft ook nog garantie. Heb de bon erbij e.d. Verder niets geks mee gebeurd. Ik heb hem alleen werkloos liggen.
Als jullie liever een nieuwe halen dan trek ik wel mijn donatie in.

PSN: Shiver23

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-12-2025
Morgen komt de witte uitvoering binnen!

Verwijderd

roel17 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:19:
Morgen komt de witte uitvoering binnen!
Lijkt verdomme Apple wel....

Heeft die dan toevallig WEL 8 GB geheugen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 17:20 ]

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:37
Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:40:
Alsjeblieft

Het valt me op dat je de ppi op 120 hebt staan. Geeft zowel 800pixels/6inch als 480/3.6inch geen 133ppi of maakt dat niet zoveel uit?

Verder wist ik dat niet van de configfiles. Ik heb niet superveel ervaring met android en dacht gewoon dat de juiste v4l driver wel via de kernel geladen zou worden. Bizar dat google hier z'n eigen variant op heeft 'uitgevonden'. Dan zou het gewoon zo veel mogelijk kernel modules erin proppen geweest zijn en kon je een soort van unified distributie hebben.

Awesome trouwens dat je er zoveel tijd in steekt trouwens!

Verwijderd

Misschien handig voor een volgende rom:

Standaard en permanente R/W op intern geheugen EN op de mnt/extsd

• Petervanakelyen
NE5Freak schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:23:
Het valt me op dat je de ppi op 120 hebt staan. Geeft zowel 800pixels/6inch als 480/3.6inch
geen 133ppi of maakt dat niet zoveel uit?
De DPI van het scherm is standaard 160 (zoals ook in Gingerbread wordt gebruikt). ICS heeft echter een DPI van 120 nodig om de tablet te herkennen als tablet. Als je de waarde op 140 of 160 zet in ICS, krijg je niet meer de tablet UI, maar de telefoon UI te zien.
Ik heb niet superveel ervaring met android en dacht gewoon dat de juiste v4l driver wel via de kernel geladen zou worden. Bizar dat google hier z'n eigen variant op heeft 'uitgevonden'.
Het is geen implementatie van Google, maar van Allwinner. We zijn echter afhankelijk van Allwinner voor de kernel (+ modules) en de modules kijken by default naar de waarden in dit bestand.

[ Voor 25% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-03-2012 19:53 ]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-01 22:49

Smarron

The bend

Als we Peter helpen, kunnen we Shiver23 toch ook net zo goed helpen? Dan is iedereen blij denk ik. Peter krijgt de tablet immers aangeboden voor niks. Vind het een beetje zonde om een nieuwe aan te schaffen en dan Shiver23 er mee blijft liggen, terwijl zijn Pro3 niks ligt te doen met garantie. Uiteraard wel als het apparaatje in goede staat is, maar dat lijkt mij wel het geval.
Shiver23 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:17:
[...]

Die van mij heeft ook nog garantie. Heb de bon erbij e.d. Verder niets geks mee gebeurd. Ik heb hem alleen werkloos liggen.
Als jullie liever een nieuwe halen dan trek ik wel mijn donatie in.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Uiteraard kunnen we die van Shiver23 gebruiken ... hebben we twee mensen geholpen ! geen enkel probleem !

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:52:
Nieuwe ROM staat ondertussen online.
  • TitaniumBackup, noFrillsCPU en Superuser toegevoegd.
  • Google apps (YouTube, Maps, Talk, Market) bijgewerkt.
  • Samsung Galaxy SII fingerprint voor games (Mali400).
  • ClockworkMod 5.5.0.2 geïntegreerd.
Officiële ROM van 3 maart gebruikt als base.
Download Mirror

Versie voor Cherry komt zo. Next up: nieuw bootlogo en fix voor network location.
Daarna kan ik eventueel beginnen aan een beta van CyanogenMod 9.
Peter, Ik gebruik op dit moment jouw vorige ICS ROM. Deze draait als een tierelier.

is er nog veel veranderd sindsdien? M.a.w. merk ik iets van de update of haal ik mezelf alleen maar werk op de hals om de tablet van de kids te updaten en alle apps opnieuw te installeren/configureren.

De clock loopt stabiel sinds een tijdzone wissel met ntp uit en daarna ntp weer aan op de juiste tijdzone

Krijg helaas DS Audio app. voor het afspelen van audio vanaf de Synolgy niet aan de praat. Vanaf pc en iphone doet die het wel goed. De android app. installeert, geeft de muziekinhoud weer, kan alleen niet afspelen, alsof hij een codec mist.

Synology = NAS

• TomVS
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-12-2024
Net mijn pc pro 3 geupgraded naar de nieuwe qware ICS rom.
Eén probleem video playback...

Onder 2.3 speelde de tablet bijna elk formaat dat je erin gooide...
Nu onder ICS spelen mijn videos niet meer zonder problemen

m4v en mp4 videos in h.264 (gemaakt via normal handbrake) doen het in de standaard speler niet meer.
Moboplayer doet ze ook niet.

MX video player speelt m4v af (h.264) in software mode... Niet standaard in H/W decoding...
Eenmaal in software mode spelend switchen naar hardware werkt wel ???

Ik gebruik de tablet voornamelijk om video te kijken... Onder 2.3 was dit geen enkel probleem...

Iemand ervaringen of tips ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:50:
Uiteraard kunnen we die van Shiver23 gebruiken ... hebben we twee mensen geholpen ! geen enkel probleem !
Kan hij er dan mee terug naar de winkel ?

Tot hoe lang loopt garantie ?

Verzendkosten ?

Ervaringen met verkoper ?

OPVALLEND dat het hier bepaald minder storm loopt :( met een 10-tje als het gaat om een kleine tegenprestatie, dan als het gaat om het plaatsen van steeds weer nieuw verzoeken "kun je dit even" etc.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 18:22 ]

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:00:
Wat zou jij dan graag aangepast zien? Ik sta altijd open voor suggesties en op- of aanmerkingen. CyanogenMod kan ik niet compilen zolang ik geen tablet heb waar ik extensief op kan testen. Versie voor de Cherry komt zo.
Het was dan wel niet mijn vraag/opmerking maar mijn wensen lijstje (naast de al aanwezige superuser en cwm) is als volgt :P :

- aangepaste platform.xml file (tbv write access sd)
- zo min mogelijk extra apps (die installeer ik zelf wel :))

Verwijderd

TomVS schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:07:
Net mijn pc pro 3 geupgraded naar de nieuwe qware ICS rom.
Eén probleem video playback...

Onder 2.3 speelde de tablet bijna elk formaat dat je erin gooide...
Nu onder ICS spelen mijn videos niet meer zonder problemen

m4v en mp4 videos in h.264 (gemaakt via normal handbrake) doen het in de standaard speler niet meer.
Moboplayer doet ze ook niet.

MX video player speelt m4v af (h.264) in software mode... Niet standaard in H/W decoding...
Eenmaal in software mode spelend switchen naar hardware werkt wel ???

Ik gebruik de tablet voornamelijk om video te kijken... Onder 2.3 was dit geen enkel probleem...

Iemand ervaringen of tips ?
Ik liep tegen het zelfde probleem op en gebruik MX video player ik vindt het een perfecte player.

• TomVS
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:22:
[...]

Ik liep tegen het zelfde probleem op en gebruik MX video player ik vindt het een perfecte player.
Speelt die (mx video) bij U alles zonder problemen af standaard of heb je iets aangepast ?
In android 2.3 was video afspelen echt probleemloos...

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01 16:46
@Peter,

Kan je aangeven hoe laat we ongeveer de cherry rom kunnen verwachten?
Nogmaals dank
Download Mirror

Versie voor Cherry komt zo. Next up: nieuw bootlogo en fix voor network location.

Verwijderd

TomVS schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:28:
[...]

Speelt die (mx video) bij U alles zonder problemen af standaard of heb je iets aangepast ?
In android 2.3 was video afspelen echt probleemloos...
Ik heb de app gedownload en verder niets mee gedaan, speelt volgens mij gewoon alles af. Ik had in de orginele ingebakken player ook dat deze diverse video bestanden niet afspeelde en nu wel.

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-01 12:09
@ Peter met betrekking tot het USB probleem,

Ik heb zojuist een test met een stopwatch erbij gedaan;
Ik heb eerst de tablet opnieuw opgestart, vervolgens geen apps geopend en mijn USB toetsenbord (7" QWare model) erin geplugd. Vervolgens heb ik mijn scherm handmatig uitgezet met de scherm aan/uit knop en de stopwatch hierbij aangezet. Na 49 seconden sprong de tablet uit zichzelf naar mijn startscherm toe van de vergrendeling na 49 seconden zonder de tablet te hebben aangeraakt. Dit probleem deed zich ook voor na het koppelen met de computer via USB. (niet gemeten met stopwatch).

Het probleem zit er dus in sinds de eerste ICS ROM vsn ployer en nu ook nog in die van QWare. In 2.3 was dit dus niet het geval. Ik ga vanavond of morgen ICS op een andere 7" zetten in huis en kijk of het probleem zich daar ook bij voordoet. Als je nog verdere informatie wilt hoor ik het wel!

Ik post nog het resusltaat van de test me de andere tablet, verder misschien andere mensen die het probleem herkennen?

Groetjes Morfieus

"Hodor"- Hodor

Verwijderd

Crap, ik weet niet meer welke USB-kabel van de Pro3 is :')
Nou ja, aan die korte heb ik wel een merkje gemaakt, maar er zat volgens mij ook een langere bij. Of kan ik die korte ook gebruiken om te flashen?

• Das S
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06-2025
nieuwe android zonder problemen geinstalleerd, het lijkt allemaal stuk soepeler te lopen.

alleen knalt hij soms uit de apps naar het hoofdscherm. paar keer gehad nu met o.a. tvgids en kieskeurig.

• TomVS
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:08:
[...]

Ik heb de app gedownload en verder niets mee gedaan, speelt volgens mij gewoon alles af. Ik had in de orginele ingebakken player ook dat deze diverse video bestanden niet afspeelde en nu wel.
Inderdaad ! Het lijkt een tijdelijk probleem.... De meeste videos spelen nu wel af zonder problemen. Vreemd...

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Peter, Ik gebruik op dit moment jouw vorige ICS ROM. Deze draait als een tierelier.

is er nog veel veranderd sindsdien? M.a.w. merk ik iets van de update of haal ik mezelf alleen maar werk op de hals om de tablet van de kids te updaten en alle apps opnieuw te installeren/configureren.
Volgens mij zijn de verschillen tussen de ROM van 25/2 en de (aangepaste) ROM van 03/3 miniem.
Je kan dus best nog even op de huidige ROM blijven.
Krijg helaas DS Audio app. voor het afspelen van audio vanaf de Synolgy niet aan de praat. Vanaf pc en iphone doet die het wel goed. De android app. installeert, geeft de muziekinhoud weer, kan alleen niet afspelen, alsof hij een codec mist.
Android ondersteund by default inderdaad niet erg veel codecs. De 'SuperHD Player' met H/W video decoding snapt al meer formaten, maar wat muziek betreft heb je daar niets aan. CyanogenMod kan daar verandering in brengen, aanpassen van de ROM van Qware waarschijnlijk niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:21:
[...]

Het was dan wel niet mijn vraag/opmerking maar mijn wensen lijstje (naast de al aanwezige superuser en cwm) is als volgt :P :

- aangepaste platform.xml file (tbv write access sd)
- zo min mogelijk extra apps (die installeer ik zelf wel :))
Die eerste heb ik ook als suggestie gekregen van Bolletjebas, die komt er dus sowieso volgende keer in.
Wat de applicaties betreft maak ik op dit moment een afweging tussen systeemapps en apps in /data: Adobe Flash Player en Adobe Reader zijn data apps en zijn gewoon te verwijderen via Instellingen -> Apps of via de Market. TitaniumBackup is toegevoegd als systeem applicatie omdat die (als vaak wisselt tussen ROMs) heel erg handig is om de data van je bestaande applicaties te backuppen. Eventueel kan ik die ook toevoegen als data app?
sattertje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:55:
@Peter,

Kan je aangeven hoe laat we ongeveer de cherry rom kunnen verwachten?
Nogmaals dank
Ik zet hem er vanavond op. Net zoals de Ployer ROM heb ik niet echt een idee of mijn aanpassingen hebben gewerkt, dus als je dat na het installeren even kan laten weten zou dat fantastisch zijn.
Morfieus0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:09:
@ Peter met betrekking tot het USB probleem,

Ik heb zojuist een test met een stopwatch erbij gedaan;
Ik heb eerst de tablet opnieuw opgestart, vervolgens geen apps geopend en mijn USB toetsenbord (7" QWare model) erin geplugd. Vervolgens heb ik mijn scherm handmatig uitgezet met de scherm aan/uit knop en de stopwatch hierbij aangezet. Na 49 seconden sprong de tablet uit zichzelf naar mijn startscherm toe van de vergrendeling na 49 seconden zonder de tablet te hebben aangeraakt. Dit probleem deed zich ook voor na het koppelen met de computer via USB. (niet gemeten met stopwatch).

Het probleem zit er dus in sinds de eerste ICS ROM vsn ployer en nu ook nog in die van QWare. In 2.3 was dit dus niet het geval. Ik ga vanavond of morgen ICS op een andere 7" zetten in huis en kijk of het probleem zich daar ook bij voordoet. Als je nog verdere informatie wilt hoor ik het wel!

Ik post nog het resusltaat van de test me de andere tablet, verder misschien andere mensen die het probleem herkennen?

Groetjes Morfieus
Veel power management issues zijn kernel gerelateerd (en moeilijk aan te passen omdat we de source niet hebben). Maar ik kijk uit naar je verdere tests!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:18:
[...]

Kan hij er dan mee terug naar de winkel ?
Tot hoe lang loopt garantie ?
Verzendkosten ?
Ervaringen met verkoper ?

OPVALLEND dat het hier bepaald minder storm loopt :( met een 10-tje als het gaat om een kleine tegenprestatie, dan als het gaat om het plaatsen van steeds weer nieuw verzoeken "kun je dit even" etc.
Als hij de bon erbij heeft lijkt het mij wel mogelijk om er terug mee naar de winkel te gaan. Lijkt me niet meer dan normaal dat ik voor de verzendkosten ga, ik woon tenslotte in België en niet in Nederland.

Sowieso vind ik alle support fantastisch :)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:19:
@Peter

Wil je mijn naar jouw (hot)mail adres zo even beantwoorden ?
Ik heb hem vanmiddag inderdaad gekregen, vooralsnog geen tijd gehad om te antwoorden. Bedankt in elk geval!

[ Voor 63% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-03-2012 20:24 ]

Verwijderd

@Peter

Wil je mijn naar jouw (hot)mail adres zo even beantwoorden ?

• Smarron
  • Laatst online: 21-01 22:49

Smarron

The bend

Das S schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:27:
nieuwe android zonder problemen geinstalleerd, het lijkt allemaal stuk soepeler te lopen.

alleen knalt hij soms uit de apps naar het hoofdscherm. paar keer gehad nu met o.a. tvgids en kieskeurig.
Heb je een overclock tool geinstalleerd toevallig ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• krullenbol
  • Laatst online: 18:22
[b]jjurjen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:53:
Ben op vakantie, maar meldt mij met plezier aan, "crowd sourcing", yes!
Count me in for 10 euro...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:37:
@Intellected,

Ik heb de Qware Pro 3 ROM geinstalleerd en die werkt ook als de donder !
ook op TAB260
Welke is dat?

Verwijderd

@intellected

Die van de website van Qware

www.qware.nl/android4upgrade/index.html

draaid super alleen ...... er is een maar !!!! de - volume = + en de + is uiteraard -

heb je hem :) 1 + 1 = 3 (think out off the box)

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:56:

Die eerste heb ik ook als suggestie gekregen van Bolletjebas, die komt er dus sowieso volgende keer in.
Wat de applicaties betreft maak ik op dit moment een afweging tussen systeemapps en apps in /data: Adobe Flash Player en Adobe Reader zijn data apps en zijn gewoon te verwijderen via Instellingen -> Apps of via de Market. TitaniumBackup is toegevoegd als systeem applicatie omdat die (als vaak wisselt tussen ROMs) heel erg handig is om de data van je bestaande applicaties te backuppen. Eventueel kan ik die ook toevoegen als data app?
Bij het terug lezen zag ik het berichtje van Bolletjebas ook al :P. Persoonlijk vindt ik zo kaal mogelijke roms altijd het prettigste omdat je dan niet eerst andere zooi hoeft te verwijderen of bij een update met loze apk's in je system/app blijft zitten. Voor mij maakt het echter niet zoveel uit want ik weet zelf wel hoe ik het er uit moet gooien ;)
Titanium Backup heb ik tot vorig jaar nog wel gebruikt maar sync nu alles online (dropbox, google en exchange; op mijn telefoon heb ik het alleen voor de sms en call history).

Verwijderd

Geachte leden van dit forum ik heb een mededeling te doen !

vandaag hebben we een inzameling gehouden voor een Pro 3 voor Petervanakelyen en je raad het niet ... het is gelukt ! We hebben de volgende leden bijelkaar gekregen om een bijdragen naar keuze te doen voor de tablet van Shiver23 voor het bedrag van 70 euro met garantie !

de volgende hebben een bijdragen geleverd :

Joshua1975 (10 euro)
JD_1971 (10 euro)
jjurjen (10 euro)
Smorron (10 euro)
krullenbol (10 euro)
Shiver23 (10 euro) huidige eigenaar van tablet
satertje (5 euro)
mwieggers (5 euro)

Nu moeten we overeenkomen hoe het geld naar Shiver23 komt en hoe de Tablet naar Petervanakelyen komt !

Ideeën omtrend dit gegeven van de verkoper en mede donateurs ?

@Petervanakelyen binnenkort kun jij gerust weer testen op een tablet en al dat moois voor ons maken !

• Petervanakelyen
Ongelooflijk. O+

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:41:
@intellected

Die van de website van Qware

www.qware.nl/android4upgrade/index.html

draaid super alleen ...... er is een maar !!!! de - volume = + en de + is uiteraard -

heb je hem :) 1 + 1 = 3 (think out off the box)
Haha, yea thanks!

Btw: Hoeveel ram toont android bij jou?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 22:16 ]

Verwijderd

@intellected

hoe en waar kan ik dat zien ?

Verwijderd

148MB gebruik / 162MB vrij

instellingen / apps / word uitgevoerd ? toch ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://fayah.heitmans.nl/smarttv.jpg
toch grappig een 37" tablet ! _/-\o_

Verwijderd

Idd bedankt, en het zou eigenlijk 512 in totaal moeten zijn volgens mij..

• Petervanakelyen
Iemand met een cherrypad die deze even wil uitproberen? Normaalgezien zou de camera hierin moeten werken.

Verwijderd

Als iemand een kleine tutorial ( of verwijzing naar ) heeft betreffende het aanpassen van de platform.xml dan hoor ik dat graag.
Ik kan 'm wel openen ( op tablet zelf met root explorer ) bewerken, echter niet opslaan.
Ook niet na het r/w maken met de r/w app van de market.

Zal wel via adb moeten, maar dat krijg ik niet aan de gang..

Als adb de enige optie, graag een tutorial ( of verwijzing ) daarvoor, dan moet ik morgen maar eens aan de slag om adb aan het werken te krijgen.

Bij voorbaat dank!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 22:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:57:
Als iemand een kleine tutorial ( of verwijzing naar ) heeft betreffende het aanpassen van de platform.xml dan hoor ik dat graag.
Ik kan 'm wel openen ( op tablet zelf met root explorer ) bewerken, echter niet opslaan.
Ook niet na het r/w maken met de r/w app van de market.
Het is het makkelijkste om hem op de pc aan te passen en dan mbv adb of root explorer terug te kopieren :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:51:
Geachte leden van dit forum ik heb een mededeling te doen !
Nu moeten we overeenkomen hoe het geld naar Shiver23 komt en hoe de Tablet naar Petervanakelyen komt !

Ideeën omtrend dit gegeven van de verkoper en mede donateurs ?

@Petervanakelyen binnenkort kun jij gerust weer testen op een tablet en al dat moois voor ons maken !
Heb Peter's rekeningnr opgevraagd en ga het -persoonlijk aan hem- in Belgie overmaken.

Eigenlijk voel ik me wel een neet (profiteur) met mun 10-tje voor zoveel werk reeds verzet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 23:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:58:
[...]

Het is het makkelijkste om hem op de pc aan te passen en dan mbv adb of root explorer terug te kopieren :)
Heb ik geprobeerd, echter kan ik ( doordat de read write naar mnt/extsd niet werkt aan staat ) het bestand niet " van m' n apparaat af halen "

Ook al had dat wel gekund, was ik nog niet verder gekomen omdat ik geen bestanden van mn externe sd naar het interne geheugen kan verplaatsen/overschrijven.. ( acces denied )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 23:04 ]

Verwijderd

@Petervanakelyen

Ik heb je ook een email gestuurd !

Klein vraagje .... het aantal ram is normaal gezien (512MB) geeft inderdaad 148MB en 162MB aan is dat normaal ? Qware rom van 12-3-2012

Verwijderd

Ik heb ook een email gestuurd met een verzoek tot rekening nummer .....

satertje 5
Shiver23 10
JD_1971 10
Smorron 10
mwieggers 5
krullenbol 10

volgen hoop ik !

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:03:
[...]

Heb ik geprobeerd, echter kan ik ( doordat de read write naar mnt/extsd niet werkt aan staat ) het bestand niet " van m' n apparaat af halen "

Ook al had dat wel gekund, was ik nog niet verder gekomen omdat ik geen bestanden van mn externe sd naar het interne geheugen kan verplaatsen/overschrijven.. ( acces denied )
Er af halen kan met adb:

adb pull /system/etc/permissions/platform.xml c:\

Na het bewerken mbv adb weer terug:

adb push c:\platform.xml /system/etc/permissions/

Verwijderd

Toch maar eens zien dat ik adb aan de gang krijg dus.

Ik was aan het zoeken naar die drivers van pdanet, maar de link is dood?

moet dat deze zijn?

http://junefabrics.com/android/index.php

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 23:10 ]

Verwijderd

Ja dus... :P

Thanks, en welterusten alvast voor iedereen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:08:
Toch maar eens zien dat ik adb aan de gang krijg dus.
Ik zou eerlijk gezegd niet meer zonder kunnen :)
Ik was aan het zoeken naar die drivers van pdanet, maar de link is dood?

moet dat deze zijn?

http://junefabrics.com/android/index.php
Vermoedelijk heb je pdanet er nu al op staan maar hier kan je enkel de driver vinden.

• angrybird
  • Laatst online: 23-12-2021
Morfieus0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:43:
[...]

Zeker bezig geweest met busybox? Bekend probleem. Vind het alleen persoonlijk jammer dat je onvoorzichtig te werk gaat met de gedachte "doe ik iets fout dan lost intertoys dat wel op"
:(

Had net ICS geinstalleerd, plus alle oude apps, inclusief Permissions Free (? weet precieze naam niet meer) om de permissies van Apps te kunnen beperken. Deze had Busybox nodig, werkte prima. Vandaag tablet aan gezet EXACT hetzelfde probleem als hierboven genoemd.

Ik heb gechecked met ADB, blijkt dat de /data en /cache partitions niet gemount worden, en de tablet dus steeds in een "initiele" toestand blijft na elke reboot. In 'dmesg' kan ik zien dat er een unmouint op /data en /cache wordt gedaan, en ik kan beide partities met de hand mounten, maar ik heb totaal geen idee waarom dit zo gebeurd en hoe ik dit kan fixen.

Morfieus0, jij weet blijkbaar waar dit aan ligt, ik kan niets terugvinden, kan je even helpen hier?

• hampie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-04-2021
Na update naar 4.0 crashen de volgende apps:
NS reisplanner, 9292OV en Buienradar HD.
Leuke update...

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:09
hampie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 07:45:
Na update naar 4.0 crashen de volgende apps:
NS reisplanner, 9292OV en Buienradar HD.
Leuke update...
ik had hetzelfde met tinytower,het verkeer en linerunner. maar weer terug naar de laatste rom van peter waar alles wel goed in werkt

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@Peter,
Mail is onderweg en ik zal vanavond je Cherry image testen en terugkoppeling geven!
Nu nog wachten op de download :).

@Joshua1975 en andere contributers,
Fijn om te zien dat we samen een (test) tablet via Shivers23 voor Peter hebben kunnen regelen!

[ Voor 6% gewijzigd door JD_1971 op 14-03-2012 08:02 ]

Verwijderd

Goede morgen,

Erg fijn dat we dit hebben kunnen regelen (voor zover)!

We willen uiteraard graag op de hoogte gehouden worden van de stand van zaken met betrekking tot de tegoeden die Petervanakelyen toe moeten komen.

Mocht je nog geen contact hebben gehad met Petervanakelyen stuur hem dan even een email (donateurs) met de vraag voor zijn bank gegevens.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:05:
Ik heb ook een email gestuurd met een verzoek tot rekening nummer .....

satertje 5
Shiver23 10
JD_1971 10
Smorron 10
mwieggers 5
krullenbol 10

volgen hoop ik !
Is Paypal niet handiger?
Met Paypal geld naar mij of Peter overmaken en ik stuur de tablet op?

PSN: Shiver23

• Petervanakelyen
Er zijn een aantal mensen zonder Paypal. Ik heb echter wel Paypal, dus als het voor jou gemakkelijker is, is dat geen enkel probleem.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-01 11:35
Das S schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:27:

Gisteren ook een Qware Pro3 met ICS 4.03 al gelijk on board. Aardig mee lopen testen. Alles werkt vrij aardig voor het geld. Alleen jammer dat ik Buienradar (HD en gewoon) niet aan de praat kreeg, ik heb nu een andere gratis app die wel werkt.

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09-2025
Ook mijn pro 3 7" geupdate naar 4.0.3

* Voelt sneller aan,
* Ik heb nog steeds de mismatches van de schermaanrakingen,
* Nieuwe skype (Google play) geinstalleerd (video werkt niet),
* Skype Skype_2.5.4.21.162.apk geinstalleerd werkt prima inclusief video!
Skypen naar een niet geupdate qware pro 3: deze ontvangt video wel prima maar zend niets uit.
Skype geinstalleerd door de .apk in een mailtje (gmail) naar de pro 3 te sturen.
* Hardware toetsen moet je langer indrukken.

• JD_1971
@Peter,

Ik probeer net geld over te maken (Via ABN Amro) maar ik moet ook een postcode en/of woonplaats opgeven.
Ik heb geen idee of als ik iets fictiefs invul de transactie geod gaat, dus vandaar wellicht beter om dit iedereen via mail te melden.

Verwijderd

Nou, ik heb adb aan de gang!

En nu lekker inlezen en prutsen!
Dank voor de tips allen :)

Verwijderd

Ik heb de tablet eergisteren opgehaald, standaard met Android 4 er op.
Heb het eea aan apps geinstalleerd.
Wat mij opvalt is dat de pagina's heel langzaam laden in de browser.
Soms pakt hij gewoon niet door lijkt het wel, met alle pagina's van allerlei verschillende websites.
Ook heb ik al een andere browser, Dolphin, geprobeerd, maar hier hetzelfde probleem.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Toen ik de tab voor het eerst aan het testen was had ik niet het idee dat alles zo traag was.

• funrider
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:49:
Ik heb de tablet eergisteren opgehaald, standaard met Android 4 er op.
Heb het eea aan apps geinstalleerd.
Soms pakt hij gewoon niet door lijkt het wel, met alle pagina's van allerlei verschillende websites.
Ook heb ik al een andere browser, Dolphin, geprobeerd, maar hier hetzelfde probleem.
Toen ik de tab voor het eerst aan het testen was had ik niet het idee dat alles zo traag was.
Hier zelfde verhaal ook met gister gekochtte Pro 3 met 4.03 on board. Had ook het idee dat browser veel te traag was in response and laden van diverse websites. Ik had alle andere processen ook al gekilled en heb ook Mozilla Firefox geprobeerd maar weinig succes.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:06
Op mijn Samsung Jet laad Tweakers.net erg traag, zeker 10sec als het niet meer is. Hoe snel laad die op de Qware?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Het trage laden lag bij mij tóch aan draaiende procesen op de achtergrond.

Ik heb cachemate en advanced task killer er op staan.
de 2 widgets zet je op je homescreen, en voor je gaat browsen tik je even snel die 2 widgets aan.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 07:54
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:49:
funrider schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:54:
[...]

Hier zelfde verhaal ook met gister gekochtte Pro 3 met 4.03 on board. Had ook het idee dat browser veel te traag was in response and laden van diverse websites. Ik had alle andere processen ook al gekilled en heb ook Mozilla Firefox geprobeerd maar weinig succes.
Mijn vrouw klaagt daar ook over sinds de upgrade naar 4.0.3. Het browsen is langzaam, ik heb gisteren een AnTuTu benchmark gedraait, maar die zag er normaal uit, 3030 punten totaal. Dat is volgens mij vergelijkbaar met andere scores in dit topic.
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:24:

de 2 widgets zet je op je homescreen, en voor je gaat browsen tik je even snel die 2 widgets aan.
Hmm, dat zal ik vanavond eens proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door urk_forever op 14-03-2012 11:30 ]

Hail to the king baby!

• wowter1976
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:22
qware ics update geinstalleerd op mijn Yarvik 260 en mijn Pro3:

-Werkt ook op de yarvik echter: deze stotterde eerst heel erg, maar dat heb ik opgelost door hem te "underclocken" Hij stond standaard op 1200mhz (terwijl dit bij mijn weten 1008 mhz was op GB), 1200 mhz is voor veel allwinner a10's te hoog.

-Zoals eerder gemeld doen niet alle apps het. Velen lopen meteen vast zoals "het verkeer".
-Stock browser is erg traag. Opera mini werkt daarentegen supersoepel.

Misschien had qware toch nog een weekje moeten testen/wachten op een ployer update?

Verwijderd

Download Mirror

Heb even zitten spelen met je rom, maar volgens mij is clockworkmod niet werkend?

ik heb: adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nande count=1 conv=sync; sync; reboot" gedaan

en ook adb reboot recovery

echter reboot hij gewoon naar het startscherm

Verwijderd

Hebben hier meer mensen problemen met de superuser in de custom ICS rom van gisteren? In eerste instantie leek alles het prima te doen maar 's avonds laat kwam ik superuser helemaal niet meer in. Applicaties kregen nog wel root rechten als ze dat nodig hadden.

• funrider
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:24:

Zal ik ook eens gaan proberen om te zien of ook effect bij mij heeft. Ik neem aan dat je bovenstaande 2 apps bedoelt. En dat met de gratis (demo) versie ook prima gaat?

Verwijderd

Ik bedoel die apps, installeren en dan de widget ( niet de app ) op het homescherm zetten.

Ik weet niet hoe de gratis versies het doen.

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-01 12:09
angrybird schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:44:
[...]

:(

Had net ICS geinstalleerd, plus alle oude apps, inclusief Permissions Free (? weet precieze naam niet meer) om de permissies van Apps te kunnen beperken. Deze had Busybox nodig, werkte prima. Vandaag tablet aan gezet EXACT hetzelfde probleem als hierboven genoemd.

Ik heb gechecked met ADB, blijkt dat de /data en /cache partitions niet gemount worden, en de tablet dus steeds in een "initiele" toestand blijft na elke reboot. In 'dmesg' kan ik zien dat er een unmouint op /data en /cache wordt gedaan, en ik kan beide partities met de hand mounten, maar ik heb totaal geen idee waarom dit zo gebeurd en hoe ik dit kan fixen.

Morfieus0, jij weet blijkbaar waar dit aan ligt, ik kan niets terugvinden, kan je even helpen hier?
Waar het exact aan ligt weet ik niet (gaat me te diep), heb het probleem wel zelf ervaren bij de installatie van Busybox (uit de market) op de eerste ICS ROM (onofficieel). Hierbij liep ik tegen het exact zelfde probleem aan, enige oplossing die er is is het opnieuw flashen van je apparaat! Busybox werkt totdat je je tablet opnieuw start en vanaf dat moment zal iedere reboot resulteren in volledige gewipede tablet (zo lijkt het, data is er nog wel maar niet toegankelijk). Wanneer je het handmatig mount komt alles dus wel terug?

Verder met betrekking tot het browsen, ervaar ook dat het stukken trager is geworden. Volgens mij ging dit zelfs sneller op de ICS Kevin ROM? Probleem ervaar ik bij Dolphin Browser HD & de stock browser.

[ Voor 5% gewijzigd door Morfieus0 op 14-03-2012 12:03 ]

"Hodor"- Hodor

Verwijderd

Nou, ik kom met geen mogelijkheid in recovery mode :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:06:
Nou, ik kom met geen mogelijkheid in recovery mode :(
Je zou kunnen proberen om het er opnieuw op te zetten: CWM5
Met deze versie moet het adb commando wel werken :)

Verwijderd

Gedownload, installcwm.bat gedraaid ( deed het )
daarna weer het adb commando gegeven en... nada.. gewone reboot.
Na reboot weer gedaan en weer niks.

Hebbes!

Blijkbaar was de command niet goed, nu deze gebruikt:
adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot"

Nu weer even opnieuw flashen en kijken of de ingebouwde CWM dan toch werkt.

---edit--

Werkt :)

Nu nog zien dat ik een backup kan maken naar mnt/extsd/

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 13:26 ]

• ZeteMKaa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik ben momenteel bezig de security van mobiele devices te testen en ben met een Android tablet(Qware 7" ro3) bezig en ik vroeg me af of er een manier is om ADB te gebruiken zonder dat de user USB debugging heeft aangezet ?

Alvast bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door ZeteMKaa op 14-03-2012 13:36 ]

• Petervanakelyen
Nee, adb staat voor "android debug bridge" en werkt dus niet als USB debugging uit staat. ;)

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
Nou met betrekking tot mijn WiFi-probleem ben ik teruggegaan naar Intertoys. Op alle versies van android was de WiFi-ontvangst heel slecht. Thuis, op werk, maakt niet uit. Toen heb ik de tab naast die van m'n collega gelegd, allebei met WiFi analyzer aan en het verschil was duidelijk: mijn tablet heeft gewoon super slecht WiFi-ontvangst.

Ik heb nu een nieuwe Pro 3 met Android 4.0 gekregen, super service. Op deze nieuwe doet WiFi het prima. Alleen...deze tab lijkt me toch serieus een potje krom te zijn! Als ik 'm plat op 'm bureau leg dan kan ik 'm 'wippen', zoals een tafel die niet met 4 pootjes goed op de grond staat :S Ik denk dat ik maar weer terug ga, dit vind ik helemaal niks!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Luuk1983 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:52:
Nou met betrekking tot mijn WiFi-probleem ben ik teruggegaan naar Intertoys. Op alle versies van android was de WiFi-ontvangst heel slecht. Thuis, op werk, maakt niet uit. Toen heb ik de tab naast die van m'n collega gelegd, allebei met WiFi analyzer aan en het verschil was duidelijk: mijn tablet heeft gewoon super slecht WiFi-ontvangst.

Ik heb nu een nieuwe Pro 3 met Android 4.0 gekregen, super service. Op deze nieuwe doet WiFi het prima. Alleen...deze tab lijkt me toch serieus een potje krom te zijn! Als ik 'm plat op 'm bureau leg dan kan ik 'm 'wippen', zoals een tafel die niet met 4 pootjes goed op de grond staat :S Ik denk dat ik maar weer terug ga, dit vind ik helemaal niks!
Had ik ook.
Achterkant er af gehaald ( 2 schroefjes los en met scherp mes langs de rand, dan wipt het deksel los )
Kijken of er geen draadjes/rubbertjes scheef/ergens op liggen.. boel weer monteren en klaar.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:54:
[...]

Had ik ook.
Achterkant er af gehaald ( 2 schroefjes los en met scherp mes langs de rand, dan wipt het deksel los )
Kijken of er geen draadjes/rubbertjes scheef/ergens op liggen.. boel weer monteren en klaar.
Ik denk dat ik dan liever dan even terug naar de winkel ga, voordat ik 'm sloop ;) Kan ik altijd nog doen als ze 'm niet willen inruilen!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Zeker vroeger nooit radiootjes enzo uit elkaar gesloopt?

:P

• angrybird
  • Laatst online: 23-12-2021
Morfieus0 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Waar het exact aan ligt weet ik niet (gaat me te diep), heb het probleem wel zelf ervaren bij de installatie van Busybox (uit de market) op de eerste ICS ROM (onofficieel). Hierbij liep ik tegen het exact zelfde probleem aan, enige oplossing die er is is het opnieuw flashen van je apparaat! Busybox werkt totdat je je tablet opnieuw start en vanaf dat moment zal iedere reboot resulteren in volledige gewipede tablet (zo lijkt het, data is er nog wel maar niet toegankelijk). Wanneer je het handmatig mount komt alles dus wel terug?
Jammer dat je geen andere oplossing dan herinstalleren hebt gevonden. En ja, de partities zijn er gewoon, en kun je mounten en zijn niet corrupt; alle data staat er gewoon op. Op de een of andere manier tijdens het runnen van 'init' (?) wordt besloten dat deze partities toch weer geunmount moeten worden. Vervolgens staat er onder /data en /cache een "standaard" configuratie zoals je na een format hebt. Maar dat is niet gemount, maar zit echt onder / . Het lijkt er op dat dit naar RAM is gekopieerd (vanuit recovery partition? die is niet te mounten bij mij). Vandaar dat na een reboot alles weer "vergeten is". Als ik er achter kan komen waarom /data en /cache (nande en nandh) geunmount worden, is het probleem op te lossen.

• Arsenius
  • Niet online
Nou de Qware helpdesk geeft gewoon geen gehoor. Wacht al 2 dagen op mijn vraag of ik een nieuwe usb kabel kan krijgen voor mijn usb-stick in te doen. Lekker lam. Tsja wat voor service wil je voor zo een dikke tablet voor maar 99 euro. :|

Verwijderd

Ga naar Intertoys.

" ik heb onlangs een tablet hier gekocht, en kwam er zojuist achter dat dat kabeltje er niet bij zat"

klaar.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:03

Damian

Insane Obtrusion

Arsenius schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:11:
Nou de Qware helpdesk geeft gewoon geen gehoor. Wacht al 2 dagen op mijn vraag of ik een nieuwe usb kabel kan krijgen voor mijn usb-stick in te doen. Lekker lam. Tsja wat voor service wil je voor zo een dikke tablet voor maar 99 euro. :|
Koop zon ding voor 1,5 dollar op dealerextreme :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• wowter1976
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:22
Heeft iemand zijn XBOX360 controller aan de praat gekregen (USB versie)? Volgens mij zou die het onder ICS gewoon moeten doen. Als ik hem insteek dan blijft ie knipperen...

Een USB Muis werkt wel goed dus de kabel is in orde.

Verwijderd

Damian schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:35:
[...]

Koop zon ding voor 1,5 dollar op dealerextreme :/
en dan 3 weken wachten... :P

Of heeft het UK warehouse ze ook op voorraad soms?

• Arsenius
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:20:
Ga naar Intertoys.

" ik heb onlangs een tablet hier gekocht, en kwam er zojuist achter dat dat kabeltje er niet bij zat"

klaar.
Ja nou ja dat hoeft nou ook weer niet, zal het eens proberen met bon en het kabeltje. Kabeltje werkt toch niet dus, mogen ze het zelf testen ofzo. Kabeltje werkt nie, does fixen intertoys mevrouw.

Verwijderd

Ik heb wat rondgekeken, maar kom nergens tegen of er al iemand in geslaagd is om CIFS support (samba) in de kernel opgenomen te krijgen. Eigenlijk te gek dat dit in ICS nog niet standaard opgenomen is.
Met verschillende (cifs managers of bepaalde file-explorers kun je wel netwerkverbindingen aanleggen, maar direct vanuit de kernel lijkt er geen ondersteuning voor.

Zo is er een leuke gratis DVD player app. (kon hem niet meer in de app-store vinden, maar via deze link (http://daroon-player.googlecode.com/svn/trunk/dsplayer.apk) kun je hem downloaden, waarmee je DVD vanaf folders af kunt spelen, inclusief DVD menu's. Op de NAS heb ik de nodige films staan, maar kan pas afspelen als de share vanuit dit specifieke programma toegankelijk is.........

Verwijderd

Is er geen patch mogelijk waardoor de volumeknoppen ook werken als het scherm uitstaat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:52:
Zo is er een leuke gratis DVD player app. (kon hem niet meer in de app-store vinden, maar via deze link (http://daroon-player.googlecode.com/svn/trunk/dsplayer.apk) kun je hem downloaden, waarmee je DVD vanaf folders af kunt spelen, inclusief DVD menu's. Op de NAS heb ik de nodige films staan, maar kan pas afspelen als de share vanuit dit specifieke programma toegankelijk is.........
dat klinkt mooi, ga ik vanavond eens proberen. Heb ook tig films op de NAS.
met welke app stream je de data of is deze build-in? kun je al iets kwijt of het eerder genoemde lip-sync probleem zich nog voordoet?

PS toch KPN even gebeld over iTV, antwoord: "ICS 4.0.3 is te nieuw!! Downgrade de tablet maar terug naar 3.2", 8)7 NOT

Verwijderd

@Petervanakelyen,

Het geld van mij is gedoneerd ! Ned / België zal een dag of twee duren !

have fun whit it !

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:52:
Zo is er een leuke gratis DVD player app. (kon hem niet meer in de app-store vinden, maar via deze link (http://daroon-player.googlecode.com/svn/trunk/dsplayer.apk) kun je hem downloaden.........
@Arend
te downloaden bestand = zip, zonder apk.
hoe te installeren? uitpakken op SD?

update:

snap ik niet :? :? :? :? :? .....nu thuis opnieuw via link gedownload: netjes dsplayer.apk bestandje ;)
maar goed, ff teste :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 21:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:33:
@Petervanakelyen,

Het geld van mij is gedoneerd ! Ned / België zal een dag of twee duren !
Same here, alleen noem ik het niet "doneren" maar "kleine tegenprestatie voor alles wat Peter deed en wij hopen -nog meer- -voor ons- zal doen."

Als ik Peter was zou ik kijken of ik niet ergens voor een bedrijf mijn talenten te gelde zou kunnen maken.
have fun whit it !
... en hopenlijk veel fun voor alle overige posters hier ...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 17:25 ]

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11-2025

Hak

[Zo is er een leuke gratis DVD player app. (kon hem niet meer in de app-store vinden, maar via deze link (http://daroon-player.googlecode.com/svn/trunk/dsplayer.apk) kun je hem downloaden, waarmee je DVD vanaf folders af kunt spelen, inclusief DVD menu's. Op de NAS heb ik de nodige films staan, maar kan pas afspelen als de share vanuit dit specifieke programma toegankelijk is.........
Jammer dat Daroon niet werkt met ES File Explorer, want mijn DVD's staan ook op m'n NAS. Blijf het bizar vinden dat Android voor dit soort zaken geen goede oplossing heeft of mis ik iets?

• JD_1971
@Peter, ook mijn sponsor bijdrage is onderweg zoals ik je via mail heb laten weten! Ben nu je Cherry ROM aan het flashen :). Ik kom nog terug met bevindingen.
Pagina: 1 ... 33 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.