Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Ik heb hier een tablet met full-size USB-host en Android 2.3.1 (ook Android 4.0.1 geprobeerd) en ik heb zowel een 4-ports USB 2.0 hub geprobeerd als een USB1.0 hub. Het lampje van de hubs gaat wel branden, maar als ik er een muis insteek of een toetsenbord wordt deze niet gedetecteerd.
De muis of toetsenbord werkt wel als ik het direct in de USB-host steek.

De hubs werken prima in de PC.

Weet iemand een usb-hub die de usb-host van de tablet kan splitten in ieder geval 2 poorten?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb het zelf gedaan met echt het meest basic hubje van ik geloof Sweex. En dat werkte prima op m'n Android STB. Een ingebouwde hub in m'n keyboard deed het echter niet (maar die gaf wel vaker problemen).
Ik ging er eigenlijk vanuit dat iedere standaard hub wel zou moeten werken.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat zal vast met de stroomvoorziening te maken hebben. Je tablet levert vast niet genoeg om een hub en meerdere apparaten aan te sturen. Of hebben ze een adapter?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-11 14:34
Het usb hubje kan je meestal ook voorzien van een adapter. Misschien dat eens proberen ?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Zelfs als ik maar 1 apparaat aansluit op de hub werkt het niet, dus aan de stroomvoorziening kan het volgens mij niet liggen. De usb-hubjes die ik heb hebben geen adapter.
Ik zal eens een basic hubje van sweex proberen (heb je een type voor me?), thanx!

[ Voor 9% gewijzigd door Mastermind op 25-12-2011 13:06 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

De hub zelf verbruikt ook wel wat :) Ik kan me zo voorstellen dat die poort bedoeld is voor slechts een USB stick, en dus heel weinig kan leveren. Zelf heeft ie natuurlijk ook maar een beperkte accu..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 16:39

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Misschien dat je een hubje moet hebben die alleen stroom levert aan een poortje als er daadwerkelijk wat in zit?
Wellicht dat die hub die je nu hebt alle poortjes van stroom (probeert) te voorzien, of je er nu wat in hebt zitten of niet.

Ik roep maar wat hoor, geen idee of het ook zo werkt eigenlijk :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1