2011: mobiel is de nieuwe desktop

Pagina: 1
Acties:

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De kleurtjes in de legenda van de grafiek over aandelen mobiele OS'en komt niet overeen met de kleuren in de grafiek zelf.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Ik wou het net zeggen :P oranje en roze horen dezelfde te zijn, namelijk Symbian neem ik aan?

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik wilde hier ook een topic over starten. Kunnen de lijntjes in de legenda ook niet wat dikker zodat de kleur beter te zien is?

En tevens, jongens, JPG kan echt niet voor dit soort afbeeldingen. Zeker niet met zo'n sterke compressie. Gebruik dan PNG.

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
Ter beeldvorming (direct link):
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1321370688.jpeg

[ Voor 6% gewijzigd door Barleone op 26-12-2011 12:59 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Op alle punten moet ik jullie gelijk geven jongens. De kleuren lijken niet helemaal overeen te komen (raar, want het wordt gewoon gegenereerd) en het plaatje ziet er niet uit. Dat was wel anders toen ik deze grafiek maakte :s

Helaas kan ik het nu niet aanpassen: de data staat lokaal op een pc @ HQ en dat gebouw is vandaag afgesloten. De rest van de week wordt het ook niks; ik ben er niet. Ik kan dus volgende week pas weer bij de data :s

In ieder geval dank voor het melden, goed punt voor volgende keer als ik op deze wijze grafiekjes maak

• Barleone
arnoudwokke schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:02:
Helaas kan ik het nu niet aanpassen.
Een paar Paint skills doen wonderen Arnoud, leef je uit, you can do it! d:)b

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Haha, het gaat om de achterliggende data Barleone. Die heb ik uit diverse bronnen en allemaal lokaal opgeslagen :s. Zonder data begin ik helaas niets, omdat ik niet weet welke getallen ik exact moet hebben. Het was nogal een werk om al die data bijeen te sprokkelen namelijk :)

• Barleone
Ik snap dat je de grafiek nu niet opnieuw kunt genereren, maar ff de legenda bijkleuren waar dat nodig is, is toch niet zo'n probleem met een paar Paint spuitbussen :p?
offtopic:
Het kan ook zijn dat ik een probleem over het hoofd zie, in dat geval excuses. O-)

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01
Fixed it:

Afbeeldingslocatie: http://mercarra.nl/mobiel2.jpg

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Pagina: 1