Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Hoewel memtest geen fout geeft zou ik je toch willen vragen om even te checken wat het resultaat is met ander geheugen, ik heb al een aantal keer meegemaakt dat er onder memtest geen fouten waren maar dat na het verwisselen van het geheugen de problemen toch waren opgelost.
Yep,
Ik had ook geheugenproblemen toen ik deze melding kreeg, wat een ramptijd was dat!
Ik had ook geheugenproblemen toen ik deze melding kreeg, wat een ramptijd was dat!
Gulfstream G650
Hmm dat wordt dan na de kerst aangezien ik geen ddr2 meer voorhanden heb:P. Geheugen was ook het eerste waar ik aan dacht doordat t elke keer een andere driver is die het veroorzaakt.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Heb je soms Sygate firewall draaien? Ik kom via google iets tegen van wanarp.sys bsod's wat lijkt te komen door wanarp.sys: http://forums.techguy.org...or-0x000000d1-caused.html
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Nope, er draait niet zo heel veel op. En het zijn ook elke keer andere drivers die het veroorzaken.
Dan zal het (op volgorde van waarschijnlijkheid) je RAM, je MOBO of je CPU zijn.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Check het mobo op bolle elco's.
Ik repareer PC's op m'n werk, en als ik een bak met dergelijke problemen in handen krijg is dit vaak het probleem.
Helaas is dat wel einde verhaal voor dat mobo, of je moet die elco's vervangen. Dit vereist wel dat je behoorlijke soldeer skills moet hebben.
Ik repareer PC's op m'n werk, en als ik een bak met dergelijke problemen in handen krijg is dit vaak het probleem.
Helaas is dat wel einde verhaal voor dat mobo, of je moet die elco's vervangen. Dit vereist wel dat je behoorlijke soldeer skills moet hebben.
*edit* ik zie nu pas je screenshot, met de BSOD viewer, de sys files in de "caused by" colum, staan wel erg veel ramdon oorzaken. Lijkt mij om die reden ook hardware.
[ Voor 86% gewijzigd door Semt-x op 25-12-2011 13:40 ]
dit zelfde probleem gehad met Server 2008 ( niet de R2 overigens ) was inderdaad geheugen...
Echter na 24 uur memtesten zonder errrors zou je denken dat dat het niet is.
kapotte CPU's zie ik persoonlijk vrijwel nooit...
dus als ik moest gokken zou ik het moederbord eens even goed onder de loep nemen ( letterlijk en figuurlijk )
Echter na 24 uur memtesten zonder errrors zou je denken dat dat het niet is.
kapotte CPU's zie ik persoonlijk vrijwel nooit...
dus als ik moest gokken zou ik het moederbord eens even goed onder de loep nemen ( letterlijk en figuurlijk )
Pagina: 1