Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen met het verbinding maken met mijn thuis netwerk via studio wifi. Mijn samsung tablet 10.1 geeft aan scannen van wifi maar verder komt hij niet. De rest van mijn mobile pcs doen het wel. Mijn tab is van kpn misschien willen zij dat het alleen via 3G gaat.

Wie kan me helpen?

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

wat krijg je te zien als je scanned? Komt je AP wel in het lijstje te staan?

Ik neem aan dat je de 10.1 wifi/3g versie hebt? Zelf heb ik er geen simkaart in zitten en met wifi verbinding maken was geen probleem.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 10.1 wifi/3g Bij draadloos en netwerken zie je onder vliegtuigstand WiFi staan met constant de melding: verbinding maken.... Scannen.....

Mijn netwerk heb ik opgegeven en het wachtwoord op gegeven. Bij mijn gevonden netwerk staat herinnerd, beveiligd met wpa/wpa2psk

Dit blijft hij doen maar ik krijg geen verbinding waardoor ik ook niet kan communiceren met d rest van de apparaten in het net werk. Misschien moet ik ik vertellen dat ik een experia box van kon heb die ook volgens mijn het probleem is dat ik geen contact kan krijgen met mijn marantz hifi set.dit werkte voorheen wel om met deert zet muziek op te halen van de pc boven.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik had ditzelfde toevallig toen ik vandaag op bezoek ging (kerst verplichtingen he) en daar bleef hij ook maar authenticaten/remembered etc geven maar dat kwam omdat de login/wifi code niet goed was.

Opnieuw gestart opnieuw verbinding gemaakt en toen werkte het weer wel.

Thuis heb ik een Fritzbox 7340 en een Engenius (8500 nogwat - zwart/oranje met 28dbm vermogen :) ding) en waar ik vandaag was een Cisco AP.

Het leek er met de Cisco op alsof het niet duidelijk was of het WPA/WEP was de eerste keer zoeken/verbinding maken na de reboot kwam er gewoon WPA/WPA2 PSK te staan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie echter heb ik nog geen oplossing voor mijn probleem.