Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-11 18:33
Hallo

Ik ben van plan een telefoon te kopen. Ik heb de Samsung Galaxy S Plus in mijn hoofd. Mijn max-budget is €300.-. Ik ben op zoek naar alternatieven, zelf heb ik niks bijzonders uit de prijswatch gekregen

Deze heeft:
- 4" scherm
- 1.4 GHz single core

Wat fijn zou zijn:
- Misschien dual-core?
of
- Misschien groter scherm?

Of zijn dit onmogelijke specs voor die prijs? Weet iemand vergelijkbare telefoons als de S Plus?

Groeten

Verwijderd

Nee, zeker niet voor die prijs.

Lekker kopen, rooten en custom roms op gooien. De Galaxy S (zonder plus) van m'n vriendin draait als een tierelier. Persoonlijk vind ik 4" hét perfecte formaat voor een smartphone.

Ik twijfel al even om een S2 te nemen maar wacht het e.e.a. toch nog even af, met de nieuwe modellen in het vooruitzicht kan je de ontwikkelingen dan ook mooi in de gaten houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 00:46 ]

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Geen idee of deze vraag hier zo mag, toch een antwoord.

Enige serieus te overwegen concurrent is een Desire S. Mindere processor, kleiner scherm, edoch mooier toestel betreffende design en software. Sense is gewoon een plus en Touchwizz vaak een min.

Verwijderd

Touchwizz: andere rom erop en klaar :-)

Blijft het design en misschien niet onbelangrijk: de camera want die is iig prima bij de Galaxy.

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Bij de Speed 2x heb je een dualcore voor hetzelfde geld.

Verwijderd

En Sense vreet je geheugen op. Eerste wat ik op mijn DHD deed was een andere ROM zonder Sense :)

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Met de Google Nexus S krijg je android ICS zonder schilletjes :)
Het is bijna hetzelfde toestel maar dus zonder touchwiz.
De LG Optimus 2X zou dus ook kunnen, dual core en 4 inch scherm.
Maar ik heb hem zelf gehad en was er ontevreden over.
De Sony Xperia Arc is ook een zeer mooi toestel met 4 inch scherm en redelijke processor.
Vooral het design is hierbij mooi.

Maar het beste voor jou lijkt me de Motorla Atrix 4G.
Dit is een dual core toestel die exclusief is en weer een 4 inch scherm heeft maar met hogere resolutie.

Ik zou dus voor de Google Nexus S gaan of de Motorola Atrix 4G. Eventueel als je design belangrijk vindt de Sony Xperia Arc.
Deze 4 toestellen zijn allemaal onder de 300 euro ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Gingerbread op 25-12-2011 12:26 ]

Verwijderd

Of een Desire HD, die zit maar iets van 20€ boven je budget.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lees aub De regels voor dit forum. Dit soort topics staan we niet toe. We gaan niet voor je bepalen wat je moet kopen. We kunnen je helpen met specifieke vragen, maar dit is niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.