Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evolution536
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Ik heb vorige week een HTC Radar telefoon gekocht, en ik moet zeggen dat deze me zeer goed bevalt. Ik heb alleen wel wat vragen waar ik niet uit kom.

- Kan ik in mijn MSN messenger het downloaden van avatars uitzetten? In Android schijnt dit te kunnen.
- Kan ik in hotmail / andere mail het downloaden van mails met bijlages uitschakelen?
- Ik houd van ontwikkelen, en ik wilde graag wat apps bouwen om gewoon is wat te testen. Is er een andere manier om gewoon even simpel een app op je telefoon te installeren zonder dat je meteen ontwikkelaar bij microsoft moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:04
Hoe gebruik je messenger? Via de people hub kun je chatten zonder ava's.
Bij mij worden bijlages niet gedownload, dit gebeurt pas na een tap op de bijlage.
Unlock/jailbreak bijvoorbeeld via chevron labs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij download je bijlages pas als jij zegt dat jij ze wilt downloaden. Ze zijn wel zichtbaar, maar nog niet binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evolution536
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:26:
Volgens mij download je bijlages pas als jij zegt dat jij ze wilt downloaden. Ze zijn wel zichtbaar, maar nog niet binnengehaald.
ok dankje, het downloaden van bijlagen is namelijk voor de 3G verbinding niet echt handig, en ik zou mails met bijlagen op mijn telefoon hoogstwaarschijnlijk weinig tot niet gebruiken.

Ik gebruik messenger via de tegel "Ik", en dan status inloggen. Als ik iemand wil msn'en, dan ga ik naar personen, en switch dan van SMS naar messenger.