Toon posts:

Duron 650 boot niet op 866 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Duron 650, en als ik em normaal laat booten doet ie het goed, maar als ik de fsb jumper eruit trek (133mhz) dan wil ie niks doen...

Moet ik mijn voltage verhogen en zo ja, tot hoeveel ??

en dan nog iets, ik heb onder/voor en boven/achter een 80mm fan, moeten deze erin of eruit blazen voor het beste effect ??

Verwijderd

Als je hem naar 866 wil brengen zal je voltage wel moeten verhogen, hoe dat allemaal moet en hoeveel lees je maar in de :osearch:o

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, welke woorden kan ik dan het beste bij de search invullen... als ik boot en duron gebruik dat komt er een hoop troep tussen te staan waar ik niet echt iets aan heb...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48
In je BIOS, kijk bij (core) voltage.
Verhoog in stapjes van 0,05 en niet meteen op 1,85V (=max) zetten.

Verwijderd

K vraag me ff iets af... Dit is geen flame.

Waarom doet iedereen zo moeilijk van ie wil niet op die snelheid, of niet op die. :?

K weet best, iedereen wil z'n cputje zo hard mogelijk laten gaan. Maar soms wil/kan ie gewoon niet hoger.

Je koopt een 650, dan mag je bij wijze van spreken al blij zijn dat ie op 651 wil. Alles wat ie hoger gaat, is mooi meegenomen. Maarom nou voor iedere cpu die niet "hoog genoeg" wil een topic te openen:? Gebruik dan eerst ff de search.

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik wel... als ie niet hoger wil dan 650... vette pech... misschien dat ik dan ga sparen voor een 1200 t-bird...

Maar je kunt toch altijd proberen of ie hoger kan, tis gratis extra snelheid...

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
maar als ik de fsb jumper eruit trek (133mhz) dan wil ie niks doen...
nou, 133 fsb trekt ie natuurlijk niet...
kun je geen multiplier instellen?
mijn loopt op 10x103 >:)
Pagina: 1