Beste lezer,
Ik wil zeer binnenkort een nieuwe mediaplayer aanschaffen. Nu heb ik een WDHDTV, welke 1080p niet aankan.
Belangrijke punten vind ik:
- prijs
- mogelijkheid tot streamen of spelen van een USB harddisk van alle formaten
- mogelijkheid tot spelen van DVD/Bluray ISOs
- parental control mag ook niet ontbreken, van de Mede8er weet ik dat deze dat heeft, van de AC Ryan kan ik dit nergens vinden.
Ik twijfel momenteel tussen de Mede8er 400x mini, Mede8er 400x2 en één van de goedkopere AC Ryan spelers.
Van wat ik begrepen heb, door te zoeken op verschillende fora is het verschil tussen de 400x mini en de 400x2, de chipset - welke voor de 400x2 streamen van 1080p materiaal beter mogelijk maakt.
Zouden jullie kunnen aangeven welke de beste keuze zou zijn ?
Alvast bedankt voor de hulp!
Met vriendelijke groeten,
Richard.
Ik wil zeer binnenkort een nieuwe mediaplayer aanschaffen. Nu heb ik een WDHDTV, welke 1080p niet aankan.
Belangrijke punten vind ik:
- prijs
- mogelijkheid tot streamen of spelen van een USB harddisk van alle formaten
- mogelijkheid tot spelen van DVD/Bluray ISOs
- parental control mag ook niet ontbreken, van de Mede8er weet ik dat deze dat heeft, van de AC Ryan kan ik dit nergens vinden.
Ik twijfel momenteel tussen de Mede8er 400x mini, Mede8er 400x2 en één van de goedkopere AC Ryan spelers.
Van wat ik begrepen heb, door te zoeken op verschillende fora is het verschil tussen de 400x mini en de 400x2, de chipset - welke voor de 400x2 streamen van 1080p materiaal beter mogelijk maakt.
Zouden jullie kunnen aangeven welke de beste keuze zou zijn ?
Alvast bedankt voor de hulp!
Met vriendelijke groeten,
Richard.