.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:32 ]
[ Voor 29% gewijzigd door joopv op 24-12-2011 12:09 ]
De persoon / winkel waar jij de laptop vandaan hebt heeft jou een illegale Windows versie verkocht. Dit heb jij opgelost (wat de winkel of die persoon voor jou had moeten doen!) door een upgrade te kopen, in een andere taal dan jouw huidige OS is. Het is dus niet bizar, het is er zelf zo naar gemaakt (omdat je snel wilde handelen) en had beter / mooier opgelost kunnen worden bij die persoon / winkel zélf, daar heb jij immers zaken gedaan, niet met MS.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:03:
Bizar trouwens dat legaal kopen zo veel moeilijker is dan illegaal downloaden en patchen... de volgende keer weet ik wel wat ik moet doen in ieder geval. Maar nu wil ik toch echt mijn legale gekochte key in voeren.
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2011 12:18 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Dit dus. Knal vista erop en gaan met die banaan.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:25:
Windows 7 upgrade is ook alleen geldig als upgrade van Windows Vista.... Je kan niet upgraden naar 7 vanaf XP.
Dit is een account.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 92% gewijzigd door Tutti-frutti op 24-12-2011 14:40 ]
Nou ja... een upgrade van WinXP naar Win7 kan inderdaad legaal zijn, getuige http://windows.microsoft....requently-asked-questions, maar van een OEM (Home versie oid) naar een Ultimate gaat niet werken.Tutti-frutti schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:38:
edit: niet relevant
Een upgrade license is gewoon geldig voor upgrade van xp naar windows 7.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:25:
Windows 7 upgrade is ook alleen geldig als upgrade van Windows Vista.... Je kan niet upgraden naar 7 vanaf XP.
I can confirm that customers will be able to purchase upgrade media and an upgrade license to move from Windows XP to Windows 7 - however, they will need to do a clean installation of Windows 7,” a Microsoft flack confirmed to The Register.
Misschien helpt dat?Update:
After some time with MS tech support they provided me with a solution that worked. I hope it can help someone else.
1) Open regedit.
2) Backup your registry.
3) Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\OOBE
4) Change the key "MediaBootInstall" to "0".
5) Open a command prompt as administrator.
6) Type in "cscript.exe slmgr.vbs -rearm". Press enter.
7) Reboot
8 ) Enter you product key.
9) Relax knowing you didn't have to sit on tech support.
[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 24-12-2011 15:53 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq