• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 04:05
Langras schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:40:
[...]

Omdat van een quad post niemand vrolijk wordt net als jouw spel, ik zal niet zo snel iemand voor cheater uitmaken maar jij nominiert jezelf nogal.
mmmm begint rin te zeuren.oh ja:quad post

[Voor 112% gewijzigd door GerardReintke op 06-10-2012 17:48]

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:04
Omdat van een quad post niemand vrolijk wordt net als jouw spel, ik zal niet zo snel iemand voor cheater uitmaken maar jij nominiert jezelf nogal.

• GerardReintke
[...]

Sitrep pro baby

• GerardReintke
[...]

Jij bent dus die hacker onder de naam ninja met je 2.63 kd die onder het mom portable radar knalhard hackt.
Gefeliciteerd jonge.
Weten je team maten direct wat ze aan je hebben!
Of heb je het nog liever dat ik er een paar filmpjes bijzet.

[Voor 6% gewijzigd door GerardReintke op 06-10-2012 17:50]

• Eiland
GerardReintke schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:48:
[...]

Jij bent dus die hacker onder de naam ninja met je 2.63 kd die onder het mom portable radar knalhard hackt.
Gefeliciteerd jonge.
Weten je team maten direct wat ze aan je hebben!
Of heb je het nog liever dat ik er een paar filmpjes bijzet.
offtopic:
Principe double posten is nog steeds niet duidelijk zie ik....

Maak je zelf niet zo belachelijk ik speel dagelijks met de meeste mensen hier en die herkennen een cheater wel wanneer ze die zien. Misschien even naar het filmpje hierboven kijken ipv een nutteloze flame war te beginnen?

En met moves zoals deze maak je, je zelf niet echt populair.

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Sinds 2 maand weer opgestart gisteren.
Wat een bagger (PC), het BARST letterlijk van de hackers...

Speel dit voorlopig niet weer, hopen dat BO2 speelbaar is ZONDER hackers.

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x || LG UltraGear 27GL850 144hz 1440p

• GerardReintke
Langras schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:18:
[...]

offtopic:
Principe double posten is nog steeds niet duidelijk zie ik....

Maak je zelf niet zo belachelijk ik speel dagelijks met de meeste mensen hier en die herkennen een cheater wel wanneer ze die zien. Misschien even naar het filmpje hierboven kijken ipv een nutteloze flame war te beginnen?

En met moves zoals deze maak je, je zelf niet echt populair.

[video]
Wat wil je hiermee zeggen.je was al half kreupel geschoten toen je aankwam,daarbij hoorde ik je rennen.
Dus vind je dat zo verwonderlijk.
Maar zet het hele potje mission er eens op.
En dan specifiek je eigen kills.
Misschien dat dan e.e.a duidelijk wordt Daniel.
Dan kunnen ze lachen.
En als jij graag een flame begint,dan kun je dat krijgen.
Je zegt ook dat je hier dagelijks met de meeste mensen speelt,nou dan begin ik te denken!

[Voor 4% gewijzigd door GerardReintke op 06-10-2012 18:43]

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:03
Dit was 1 van mijn betere run and gun momenten :

Kijk en huiver.

• Eiland
GerardReintke schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:41:
[...]

Wat wil je hiermee zeggen.je was al half kreupel geschoten toen je aankwam,daarbij hoorde ik je rennen.
Dus vind je dat zo verwonderlijk.
Maar zet het hele potje mission er eens op.
En dan specifiek je eigen kills.
Misschien dat dan e.e.a duidelijk wordt Daniel.
Dan kunnen ze lachen.
En als jij graag een flame begint,dan kun je dat krijgen.
Je zegt ook dat je hier dagelijks met de meeste mensen speelt,nou dan begin ik te denken!
Ben je een uil ofzo dat je van een halfe kilometer afstand iemand kan horen lopen...?

Als je dit met je headset kan horen mag je mij vertellen welk merk koop ik die ook!

[Voor 6% gewijzigd door Eiland op 06-10-2012 19:38]

Anoniem: 337891

dennis585 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:58:
Dit was 1 van mijn betere run and gun momenten :

[video]

Kijk en huiver.
Dit is geen run en gun. Dit is op een normale manier bewegen.

• Dennis585
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:24:
[...]

Dit is geen run en gun. Dit is op een normale manier bewegen.
Jij zit ook stil achter je boxje :+

dennis585 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:39:
[...]

Jij zit ook stil achter je boxje :+
Ach ja. MOABs halen op Resistance doe je zo. Kom maar eens uit je HC mode en speel met de normale mensen. Denk niet dat het dan zo goed gaat. :)

• GerardReintke
Langras schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:01:
[...]

Ben je een uil ofzo dat je van een halfe kilometer afstand iemand kan horen lopen...?

Als je dit met je headset kan horen mag je mij vertellen welk merk koop ik die ook!
Als je er 300 euro voor over hebt!
Astro A50 rules.samen met sitrep pro.gaat een wereld voor je open.
Sitrep pro versterkt het geluid van voetstappen x4,zelfs dead silence pro helpt niets meer want die hoor je ook.
Plus het voordeel dat je tacticals en explosieven ziet.
Zodoende helpt jouw portable radar je ook niet.
http://www.gamegear.be/as...eless-5.8-dolby-headphone
Heb het linkje er maar even ingezet.
En ik was eerst ook sceptisch,maar werkelijk waar voor je geld.

[Voor 32% gewijzigd door GerardReintke op 06-10-2012 21:00]

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021

Nieuwste video. Heb er een dag adobe after effects tutorials kijken op zitten :) Gisteren kon ik nog niets.
Verbeteringen?

[Voor 7% gewijzigd door elpookie op 06-10-2012 23:39]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:12
Ja, maak de video available :P

• elpookie
Zo goed?

• Venraiden4K
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:21
De gameplay is een beetje saai, de muziek is matig, je kan zien dat je beginnende bent. Maar wel mooi gedaan die effecten :P

Professioneel koffiedrinker en stoelzitter

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2019
Het is geen MW3 maar ik vind dit een geweldige montage. Misschien kun je hier wat dingen van leren elpookie.

[Voor 19% gewijzigd door HugoFR op 07-10-2012 13:45]

• elpookie
Die is wel beter ja... Maar ik ben ook nog maar een beginner. Gisteren zat ik nog te zoeken hoe ik videos.moest importen.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

joskuiper schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:30:
Sinds 2 maand weer opgestart gisteren.
Wat een bagger (PC), het BARST letterlijk van de hackers...
Tja, als ik na 2 weken vakantie weer ga spelen bak ik er ook niks van en lijkt iedereen sneller (zelfs dennis :P ) Dus niet gelijk piepen hè, eerst een paar uurtjes oefenen :)
GerardReintke schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:41:
blabla

Hey pubhero, wat is je steamid (niet je naam)! Of join de GoT-MW3 groeps eens dan zal ik je eens inviten en mag je misschien een keer met de grote jongens meedoen ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 12:05

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Count me in. :)

Vanavond weer online rond de klok van 20:00.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• GerardReintke
Frentik schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:00:
[...]
Tja, als ik na 2 weken vakantie weer ga spelen bak ik er ook niks van en lijkt iedereen sneller (zelfs dennis :P ) Dus niet gelijk piepen hè, eerst een paar uurtjes oefenen :)

[...]
Hey pubhero, wat is je steamid (niet je naam)! Of join de GoT-MW3 groeps eens dan zal ik je eens inviten en mag je misschien een keer met de grote jongens meedoen ;)
[E.C]PR3DATOR[NL]
En mij voor puber uitmaken kan je beter achterwege laten(41)jochie.
Daarbij als je meent dat je een grote jongen bent,dat heb ik vaker gehoord.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

GerardReintke schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:52:
[E.C]PR3DATOR[NL]
1) Ik heb de term puber nergens gebruikt? Oh , en mij voor jochie uitmaken kan je beter laten (37) ouwe zak :P
2) Ben maar niet bang hoor, ik ben geen grote jongen (>100k kills, kdr=1.6, win/loss=4+) was een woordgrapje (r en e zijn doorgestreept) maar sarcasme blijft moeilijk te zien in een stuk text.

Maar je hebt een invite, ik zal wel een seintje geven als we een plekje hebben in het team...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• GerardReintke
Frentik schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:44:
[...]

1) Ik heb de term puber nergens gebruikt? Oh , en mij voor jochie uitmaken kan je beter laten (37) ouwe zak :P
2) Ben maar niet bang hoor, ik ben geen grote jongen (>100k kills, kdr=1.6, win/loss=4+) was een woordgrapje (r en e zijn doorgestreept) maar sarcasme blijft moeilijk te zien in een stuk text.

Maar je hebt een invite, ik zal wel een seintje geven als we een plekje hebben in het team...
Kan zijn dat deze ouwe zak soms even te snel doordenkt.
Sarcasme hou ik wel van en een geintje ben ik ook altijd voor in.
Ik denk dat als de meeste van jullie gamen,en dat is in de avond dat ik niet vaak online ben in verband met mijn werktijden.
GerardReintke schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:52:
[...]

[E.C]PR3DATOR[NL]
Ik schatte je een jaar of 12, lezen kun je ook al niet.

• GerardReintke
bram1984 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 01:40:
[...]

Ik schatte je een jaar of 12, lezen kun je ook al niet.
Kom maar online,gaan we daar wel verder met de flame bram.
Daar zal je echter wel niet zo opvallen als hier met dat flamen wat hier om de haverklap gebeurt!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 12:58

mvds

Totally awesome!

Ik snap werkelijk niet dat ze niks aan die cheaters doen op de pc... Pfff wat een drama gisteren weer. 6 potjes achter elkaar een of meerdere cheaters, en zelfs een host tegengekomen waarbij iedereen een soort van speedhack had. De lol gaat er zo wel vanaf... Ik kom ook steeds vaker tegen dat de cheater op de een of andere manier kan forceren dat ie zelf host blijft, dus kicken/bannen kan je dan ook wel vergeten...

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

@GerardReintke Je maakt me wel nieuwsgierig ... nooit iets van je gelezen hier en op één pagina kortweg zeggen dat je de beste bent met de duurste gamespullen. Prima geen probleem maar wil dan wel een paar potjes spelen met je. Sta je daar dan niet flink bovenaan dan vind ik dat je hier qua taal wel iets kan dimmen met grootsspraak imo.

Join the GoT-MW3 groep op Steam en als je goed bent mag je misschien wel Player of the week worden ;)

Mijn ID staat in een link hieronder dus voeg me toe. Ik ben meestal host van ons clubje.

[Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 09-10-2012 12:24]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:37
Ik ben maar weer Black ops gaan spelen, had uit frustratie bijna mijn MW3 disc in tweeen gebroken. Het is voornamelijk de lagcompensation die mij heel erg parten speelt en met met elke patch lijkt het erger te worden, het is zo ontzettend frustrerend als je alle 1 vs 1 bij voorbaat al verloren hebt. Waar ik bij black ops toch altijd wel in de top 3 eindig sta iik bij MW3 over het algemeen laatste en moet ik heel veel moeite s=doen om uberhaupt positief te eindigen.. heb dan ook heel erg zin in BO2 en dan kunnen we MW3 snel vergeten..

Signature afgekeurd door Evanescent

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:17:
@GerardReintke Je maakt me wel nieuwsgierig ... nooit iets van je gelezen hier en op één pagina kortweg zeggen dat je de beste bent met de duurste gamespullen. Prima geen probleem maar wil dan wel een paar potjes spelen met je. Sta je daar dan niet flink bovenaan dan vind ik dat je hier qua taal wel iets kan dimmen met grootsspraak imo.

Join the GoT-MW3 groep op Steam en als je goed bent mag je misschien wel Player of the week worden ;)

Mijn ID staat in een link hieronder dus voeg me toe. Ik ben meestal host van ons clubje.
Ik denk dat die niet al te best bent, sowieso, braggen met je goede game-gear :'). Heb 150+ Moabs gehaald op een 15,6 inch scherm, met het standaard toetsenbord en een 3 knoppige Logitech USB muis :')
Kalua schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:32:
Ik ben maar weer Black ops gaan spelen, had uit frustratie bijna mijn MW3 disc in tweeen gebroken. Het is voornamelijk de lagcompensation die mij heel erg parten speelt en met met elke patch lijkt het erger te worden, het is zo ontzettend frustrerend als je alle 1 vs 1 bij voorbaat al verloren hebt. Waar ik bij black ops toch altijd wel in de top 3 eindig sta iik bij MW3 over het algemeen laatste en moet ik heel veel moeite s=doen om uberhaupt positief te eindigen.. heb dan ook heel erg zin in BO2 en dan kunnen we MW3 snel vergeten..
Hier nog een, maar dan met name omdat ik die game gewoon veel beter vind. Betere maps, beter geluid en veel minder campers.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:37
bram1984 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

Hier nog een, maar dan met name omdat ik die game gewoon veel beter vind. Betere maps, beter geluid en veel minder campers.
Je hebt gelijk daarin, heb ook spijt dat ik de eerste 2 mappacks voor mw3 gekocht heb, had beter die van BO kunnen kopen :X

Signature afgekeurd door Evanescent

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Galil/Famas/ak74u waren/zijn inderdaad lekkere wapens in BO :)

Maar hee ik beleef ook wel redelijk wat plezier in MW3 en voor BO liefhebbers is een ander topic :)

[Voor 45% gewijzigd door Frostbite op 09-10-2012 16:26]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

G11 is de baas.

Yups! Wat een bazending was dat. Ook de M16 met silencer was toppie. Jammer dat de M16 in MW3 zo een prutapparaat is.

Wel een hoop geblaat hier van de PC vrienden. DOe eens met fimpjes jongens. :P (Stevenez graag filmpjes van niet-ACR en niet-MP7 MOABS in niet-objective gametypes. :P)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:20

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:57:
[...]

Yups! Wat een bazending was dat. Ook de M16 met silencer was toppie. Jammer dat de M16 in MW3 zo een prutapparaat is.

Wel een hoop geblaat hier van de PC vrienden. DOe eens met fimpjes jongens. :P (Stevenez graag filmpjes van niet-ACR en niet-MP7 MOABS in niet-objective gametypes. :P)
M16 post patch is best ok hoor. Rapid fire erop en gaan. Eventueel met steady aim voor de lulz.

G11 was best debiel. Redelijke damage, enorme clip en SMG hipfire. :S

En mensen maar (ook terecht) miepen over de Famas en rapid fire ak74u. In MW3 ga ik voor de P90 + rapid fire + focus voor het betere hip fire werk. Human lawnmower mode engaged!

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, RX 6600 8GB

Anoniem: 319316

edit.

O sorry...

Verkeerde topic, moest MW3 topic zijn.

• HyPeR-X
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06-2017
obsidian schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:02:
Ik snap werkelijk niet dat ze niks aan die cheaters doen op de pc... Pfff wat een drama gisteren weer. 6 potjes achter elkaar een of meerdere cheaters, en zelfs een host tegengekomen waarbij iedereen een soort van speedhack had. De lol gaat er zo wel vanaf... Ik kom ook steeds vaker tegen dat de cheater op de een of andere manier kan forceren dat ie zelf host blijft, dus kicken/bannen kan je dan ook wel vergeten...
Dat van host forceren is al maanden mogelijk op de PC. En omdat men host is kun je ze niet kicken / bannen en kunnen ze veel parameters in het spel veranderen waardoor je allemaal ongein hacks mogelijk maakt. (Assault killstreaks in support package, speedhack, godmode etc etc) Met een druk op de knop kan men ook de game enden etc.

Gundogan schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:03:
[...]

M16 post patch is best ok hoor. Rapid fire erop en gaan. Eventueel met steady aim voor de lulz.
Vanavond 5 potjes geprobeerd en hmm, meh. De spread tijdens het schieten is mij te groot. De G11 en M16 in BO hebben een veel strakkere spread wat het makkelijker maakt om alles on target te houden.

Toen maar even gaan ACRen. Moest een beetje opschieten want met 2 vrienden in TDM 6v6. Net op tijd de laatste 2 kills gesprayd. Lekkere triple ergens in het begin van de streak en toen het hok in mijn eentje vrij gehouden voor een 5 man feed. (nep feed want eerste kills waren al verdwenen) Was best blij dat ik niet dood ging tegen het einde van de clip. :)

• HyPeR-X
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:58:
[...]

Vanavond 5 potjes geprobeerd en hmm, meh. De spread tijdens het schieten is mij te groot. De G11 en M16 in BO hebben een veel strakkere spread wat het makkelijker maakt om alles on target te houden.

Toen maar even gaan ACRen. Moest een beetje opschieten want met 2 vrienden in TDM 6v6. Net op tijd de laatste 2 kills gesprayd. Lekkere triple ergens in het begin van de streak en toen het hok in mijn eentje vrij gehouden voor een 5 man feed. (nep feed want eerste kills waren al verdwenen) Was best blij dat ik niet dood ging tegen het einde van de clip. :)

[video]
En een nep MOAB want hij detonate niet :+ O+

HyPeR-X schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:03:
[...]

En een nep MOAB want hij detonate niet :+ O+
Hehe. Dat zijn de finste MOABs. Als je zelf te snel de final kill maakt zodat hij niet detonate. Terwijl ik zelfs even stil ging staan toen ik hem haalde om een slokje bier te nemen. :)

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 09-10-2012 23:19]

Heb gister voor het eerst sinds 3 weken weer een potje MW3 gedaan(Letterlijk dus, kan het bewijzen via me vault) mijn eerste streak ging ik gelijk 15-0, echter faalde ik en werd ik gekilled. Toch haalde ik even later mijn MOAB wel en eindigde mijn eerste potje in 3 weken met 51-5 met Resistance Kill Confirmed. Daarna nog 1 potje gedaan maar had gelijk al geen zin meer.
Gundogan schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:03:
[...]

G11 was best debiel. Redelijke damage, enorme clip en SMG hipfire. :S

[video]

En mensen maar (ook terecht) miepen over de Famas en rapid fire ak74u. In MW3 ga ik voor de P90 + rapid fire + focus voor het betere hip fire werk. Human lawnmower mode engaged!
Maar nog altijd niet het voordeel van full-auto in 1 vs. 1. Als je dus mist ben je gewoon de lul. In dat geval mag de hipfire wat mij betreft best wat krachtiger.

• Gundogan

Gundogan

bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:33:
[...]

Maar nog altijd niet het voordeel van full-auto in 1 vs. 1. Als je dus mist ben je gewoon de lul. In dat geval mag de hipfire wat mij betreft best wat krachtiger.
True, maar net zoals met de Type95 pre patch: als je aim prima is, kan je met hipfire only behoorlijk huishouden met een burst fire wapen. Vooral op de PC met dedicated servers zijn potentiële niet-sniper onehit kill wapens (burst AR's en shotguns dus) lekker sterk en consistent. In MW3 merk je dan echt het verschil tussen p2p en een unranked dedi.

Ik heb liever dat hip fire op alle wapens nutteloos is en dat je wel ADS moet gaan, zelfs met shotguns.

[Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 10-10-2012 16:27]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hipfire moet eigenlijk gewoon zoveel spray opleveren en zo weinig damage dat men wel gedwongen wordt om te aimen. En dan weer zoals in BO tegengaan dat quickscopers gaan rondrennen.

Nu overwinnen de akimbo fmg9 runners het van de meeste krachige AR's wat jammer is.

Black Ops akimbo was wat dat betreft wel geinig want het leverde gewoon niets op tegen de AR's.

Gisteren was het behoorlijk stil op Steam. Na een paar potjes met Oreh had ik het ook al gezien.
Misschien dan toch nog maar eens BO aanslingeren.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Gundogan schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

True, maar net zoals met de Type95 pre patch: als je aim prima is, kan je met hipfire only behoorlijk huishouden met een burst fire wapen. Vooral op de PC met dedicated servers zijn potentiële niet-sniper onehit kill wapens (burst AR's en shotguns dus) lekker sterk en consistent. In MW3 merk je dan echt het verschil tussen p2p en een unranked dedi.

Ik heb liever dat hip fire op alle wapens nutteloos is en dat je wel ADS moet gaan, zelfs met shotguns.
Tja, maar dan krijg je wel dat iedereen met een full-auto wapen gaat rondrennen en dat bijna niemand een single shot/burst pakt. Als je al in een 1 vs. 1 komt dan heb je dus vanuit de heup een veel groter voordel met een full-auto.

Nu al loopt bijna iedereen met een ACR, SCAR of MP7 rond.

• GerardReintke
StevenzeN schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:10:
[...]

Ik denk dat die niet al te best bent, sowieso, braggen met je goede game-gear :'). Heb 150+ Moabs gehaald op een 15,6 inch scherm, met het standaard toetsenbord en een 3 knoppige Logitech USB muis :')
Kan het toch niet laten.haal jij eerst maar eens een moab in FFA.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 11:39
bram1984 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Tja, maar dan krijg je wel dat iedereen met een full-auto wapen gaat rondrennen en dat bijna niemand een single shot/burst pakt. Als je al in een 1 vs. 1 komt dan heb je dus vanuit de heup een veel groter voordel met een full-auto.

Nu al loopt bijna iedereen met een ACR, SCAR of MP7 rond.
je vergeet de PP90M1, die zie ik ook nog heel veel.

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 14:08
Burst wapens zijn vooral op afstand erg sterk, als je daa rje speelstijl op aanpast of dat die speelstijl beter bij je past is die sterker. Het overgrote deel van het gehele COD volk heeft gewoon de voorkeur voor vol automatisch wapens, maar de accuracy is ook relatief laag gemmideld in deze game.

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 21:05
Ik ga meedoen met toernooi en had mw3 een tijd niet aangeraakt. Ik speel alleen op dedicated servers met wapen beperkingen en zonder perks. Grafisch vind ik Black Ops mooier maar de geluiden van mw3 zijn accurater. Met die promod plugin heb je een FOV van 90 maar daar schiet ik niet beter mee.

• HyPeR-X
GerardReintke schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 02:33:
[...]

Alsof dat zo moeilijk is? Denk serieus dat het halen van een MOAB in FFA nog makkelijker is dan in DOM. Heb er zeker al een stuk of 40 a 45 in FFA, 2 in KC, 1 in TDM en denk 65 in DOM. (Even te vergelijking, in FFA heb ik 11500 kills en in domination 110.000)

FFA is gewoon een gebied (spawns) controleren. Leer deze spawns uit je hoofd en maak gebruik van sitrep en portable radar :)

[Voor 6% gewijzigd door HyPeR-X op 11-10-2012 11:11]

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 12:45
Zijn er veel mensen hier die via de PS3 spelen met iets anders dan een normale controller? 'K heb zelf ooit via de PC gespeeld, maar heb nu best moeite met een fatsoenlijk K./D ratio te halen.
GerardReintke schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 02:33:
[...]

Je bent wel grappig hé? :')

HyPeR-X schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

Alsof dat zo moeilijk is? Denk serieus dat het halen van een MOAB in FFA nog makkelijker is dan in DOM. Heb er zeker al een stuk of 40 a 45 in FFA, 2 in KC, 1 in TDM en denk 65 in DOM. (Even te vergelijking, in FFA heb ik 11500 kills en in domination 110.000)

FFA is gewoon een gebied (spawns) controleren. Leer deze spawns uit je hoofd en maak gebruik van sitrep en portable radar :)
In mijn ervaring is het in Domination met een party van meer dan drie capabele spelers super simpel om MOABs te halen. FFA is goed te doen hoor maar je hebt wel maar 1 kans per potje. TDM is voor mij het pittigst omdat je niet alleen met tegenstanders rekening moet houden maar okk met je teamgenoten. Ik speel vaak met twee collega's. Dan heb ik niet zo maar 1/3 van de kills. Hoewel ze bij die Hardhat MOAB van laayst wel superlief stopten met schieten toen ik zei dat ik nog maar 1 kill nodig had. :P
Carnagy schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:10:
Zijn er veel mensen hier die via de PS3 spelen met iets anders dan een normale controller? 'K heb zelf ooit via de PC gespeeld, maar heb nu best moeite met een fatsoenlijk K./D ratio te halen.
Yep, FragFX Shark.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 14:08
Ook een fragfx shark hier, niet omdat het me een voordeel opleverde want met een normale controller me KD bleef hetzelfde, in het begin ging het zelfs iets omlaag. Voor een PC only gamer bied het mischien uitkomst als je niet aan de controller kan wennen maar de snelheid is gelimiteerd aan de game zelf. Ik kreeg gwoon enorme RSI van de normale dualshock controllers, na 1 uur begonnen mijn spieren in mijn handen al helemaal te verzuren en begonnen mij vingers samen tre trekken en voelde ik een soort van "geklop"paar uur erna. De 360 controller vind ik wat dat betreft veel prettiger in de hand liggen. Heb sowieso geen grote handen en de Dual shock lijkt daar wel voor gemaakt te zijn.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 14:38

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De laatste DLC vind ik toch wel wat tegenvallen. Het spawnen in de nieuwe maps is waardeloos (net zoveel in je voor- als nadeel) en frustrerend. De maps zijn in mijn ogen niet van dezelfde kwaliteit als in de andere DLCs. Ook ben ik het uitzuigen door activision wel zat. Natuurlijk is het mijn eigen keuze om de DLC te kopen :+ , maar toch. Het begint toch wel vervelende vormen aan te nemen. Nu blijven we nog even zoet met MW3 tot BO2 uit is. BO zelf heb ik lang niet zoveel gespeeld als MW2 en MW3 en hopelijk kan BO2 daar verandering in brengen. Ik hoop alleen dat het weapons & class systeem meer lijkt op dat van de MW serie.

Gelukkig hoef ik meestal niet teveel tegen cheaters/hackers te gamen, omdat ik doorgaans host ben en mensen snel kick als echt blijkt dat ze cheaten.

Hele avond +20 streaks zitten vernaggelen in FFA omdat ik te veel ging aanvallen. Bootleg wordt er in gestemd. Ik spawn bij het huisje linksonder op de map. Heb niet meer dan 3 meter bewogen om een MOAB te halen. Headglitch achter muurtje op 2 spawns bij het huisje bij C naar headglitch op trap naar spawn achter huisje en repeat. Potje duurde 3,5 minuut. Zo debiel dat dat kan. :)

Edit: Ik bedoel hiermee dat er zo een powerspot in zat niet dat ik zo briljant speelde. Schoot super scheef en deed domme dingen zoals een mannetje waarvan ik wist dat hij dead man's hand had proberen te knifen toen hij lag. (ging net goed :P) Gewoon dom dat dat hoekje zo heftig is in FFA.

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-10-2012 16:25]

Roxio Game Capture HD Pro kwam vandaag binnen. Apparaat is super simpel en je hebt meteen prima kwaliteit. Hier, als test, mijn camperdecampcamp MOAB op Bootleg. :P

(Wees gewaarschuwd. Ik zet niet meer dan 20 stappen de hele pot en speel met een ACR + Ex mags + Silencer. Zo makkelijk kan CoD zijn. Als disclaimer; niemand in deze lobby had een KD onder de 1. Zat zelfs een gast bij met 2.4. :P)

• HyPeR-X
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:20:
Roxio Game Capture HD Pro kwam vandaag binnen. Apparaat is super simpel en je hebt meteen prima kwaliteit. Hier, als test, mijn camperdecampcamp MOAB op Bootleg. :P

(Wees gewaarschuwd. Ik zet niet meer dan 20 stappen de hele pot en speel met een ACR + Ex mags + Silencer. Zo makkelijk kan CoD zijn. Als disclaimer; niemand in deze lobby had een KD onder de 1. Zat zelfs een gast bij met 2.4. :P)

[video]
Zo speel ik bootleg in FFA vaak ook, seatown is ook zo'n classic map waarop je lekker twee a drie spawns kan controleren en zo een leuke streak opbouwen zonder al teveel risico.

HyPeR-X schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:17:
[...]

Zo speel ik bootleg in FFA vaak ook, seatown is ook zo'n classic map waarop je lekker twee a drie spawns kan controleren en zo een leuke streak opbouwen zonder al teveel risico.
Loop jij ook in het gebied tussen het huisje met trap en de kratten met uitzicht op sniper balkon met als uitvalsbasis het huisje, met twee ramen, er tussenin?

Op Dome twijfel ik altijd tussen rondom de Dome hangen (aan de kant van de gang met als uitvlucht de jeep terrad) en het huisje met houten schotten. Heb het idee dat het huisje veiliger is maar dat je minder spawns daar hebt. Ligt ook een beetje aan de tegenstanders. Sommigen rennen weg van het huisje richting de dome waardoor je langzaam scoort. Bij de dome zelf is altijd actie, maar ook veel meer open gebieden.
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:23:
[...]

Loop jij ook in het gebied tussen het huisje met trap en de kratten met uitzicht op sniper balkon met als uitvalsbasis het huisje, met twee ramen, er tussenin?

Op Dome twijfel ik altijd tussen rondom de Dome hangen (aan de kant van de gang met als uitvlucht de jeep terrad) en het huisje met houten schotten. Heb het idee dat het huisje veiliger is maar dat je minder spawns daar hebt. Ligt ook een beetje aan de tegenstanders. Sommigen rennen weg van het huisje richting de dome waardoor je langzaam scoort. Bij de dome zelf is altijd actie, maar ook veel meer open gebieden.
Als je voor easymode op Dome wil gaan zoals je doet op Bootleg, dan raad ik aan achteraan bij B te gaan zitten, met portable radar het makkelijkst te controleren.

StevenzeN schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 00:40:
[...]

Als je voor easymode op Dome wil gaan zoals je doet op Bootleg, dan raad ik aan achteraan bij B te gaan zitten, met portable radar het makkelijkst te controleren.
Zo bedoel je?

Maar 3 keer bijna door Dead Man's Hand gepakt. Mooi idee om dat in het spel te stoppen. :P

• HyPeR-X
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:23:
[...]

Gedeelte met het huis met de die trap loop ik nooit, wel bij dat andere huis / krat. Hieronder een plattegrondje waarop je mijn gebied op seatown ziet (grenzen tot waar ik loop gemarkeerd in groen, mogelijke spawns die ik weet in geel en locatie waar ik mijn portable gooi in het rood)

Tips: Zorg dat je je portable ergens gooit waar de enemy em niet kan slopen (op dak gooi ik em op seatown) en zorg dat je in ieder geval SitRep Pro hebt en een goede headset zodat je kan soundwhoren (seatown is daar perfect voor)

• HyPeR-X
Anoniem: 337891 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

Zo bedoel je?

[video]

Maar 3 keer bijna door Dead Man's Hand gepakt. Mooi idee om dat in het spel te stoppen. :P
Dat is hoe ik dome vaak speel, alleen probeer ik de spawn direct naast B vaak te blokkeren met een claymore of bouncing betty (enemy spawnt daar dan niet meer omdat game gevaar ziet :+) want ik wordt er tevaak door in mijn rug genakt.

Deadmans hand zuigt ballen, klote deathstreak is dat ... heeft bij ons de bijnaam mini-moab :)

Dat is ook precies hoe ik Seatown speel. :) Goede tip van de portable radar.

Heb je niet dat als je die spawn blokkeert op Dome dat er te weinig in de buurt wordt gespawnd? Overigens blokkeerde ik volgens mij redelijk vaak die spawn door hard te campen. :P
Dat hardcore Domination is nog best wel leuk .

Pak je Ump erbij met een smaw als secondary en je gaat helemaal los.
Gisteren ook een potje 91/7 op Dome met die combi. (nee geen moab helaas , waren heel veel pavelow kills)

Alleen jammer dat iedereen aan het tuben is , Blast shield is echt een MUST in Hardcore Domi..

Ps4 account = JusttJD

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07 15:18
Weet iemand hoe dat zit bij Steam. De laatste tijd op de PC versie zijn er enorm veel cheaters, hackers etc aan de gang. Sinds ongeveer een week zit er in elke lobby wel ongeveer 1 zo'n malloot die de hele game verneukt. De meeste report ik wel, maar heb het idee dat daar niet zoveel mee gebeurd. Beetje jammer van zo'n leuk spel.

Moet overigens zeggen dat ik bij de filmpjes hierboven ook mijn twijfels heb. Of je speelt met echt hele slechte gasten, of je heb een aimbot o.i.d. aanstaan.
Dakdoef schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:46:
Weet iemand hoe dat zit bij Steam. De laatste tijd op de PC versie zijn er enorm veel cheaters, hackers etc aan de gang. Sinds ongeveer een week zit er in elke lobby wel ongeveer 1 zo'n malloot die de hele game verneukt. De meeste report ik wel, maar heb het idee dat daar niet zoveel mee gebeurd. Beetje jammer van zo'n leuk spel.

Moet overigens zeggen dat ik bij de filmpjes hierboven ook mijn twijfels heb. Of je speelt met echt hele slechte gasten, of je heb een aimbot o.i.d. aanstaan.
Jij bent gewoon zo'n droeftoeter die het verschil tussen een hacker en een goede speler niet ziet. Daar zit de PC ook vol mee.

Lol of mijn tegenstander is slecht of ik heb een aimbot. Welke is het dan? Als je het niet over mij had (wat ik me voor kan stellen want ik speelde best beroerd qua snelheid van aimen) dan heb ik niks gezegd. Als je het wel tegen mij hebt ben je op zin zachtsgezegd niet goed in cheaters herkennen.

Edit: oh de tegenstanders speelden niet bepaald goed. Als Xboxgamer moet ik nu wel zeggen: ' Come at me, bro'.

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 15-10-2012 21:21]

• Gundogan

Gundogan

Die filmpjes hierboven zijn allemaal console footage. Dan heb je meer mensen die er echt niets van kunnen (controller besturing is moeilijker om goed onder de knie te krijgen tov de muis besturing). O wacht...console heeft aim assist bot.... HAX!

Maar cheaters in MW3 pc zijn wel rijkelijk aanwezig in vergelijking met een willekeurige andere shooter-die-niet-MW2-heet. Niet elk potje, maar je komt ze wel tegen tijdens een avondje gamen. En dan heb ik het hier over de echt duidelijke gevallen van bijvoorbeeld instant op hoofden snappen en vastgelijmd blijven en verder compleet debiel spelen.

• HyPeR-X
Gundogan schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:06:
Die filmpjes hierboven zijn allemaal console footage. Dan heb je meer mensen die er echt niets van kunnen (controller besturing is moeilijker om goed onder de knie te krijgen tov de muis besturing). O wacht...console heeft aim assist bot.... HAX!

Maar cheaters in MW3 pc zijn wel rijkelijk aanwezig in vergelijking met een willekeurige andere shooter-die-niet-MW2-heet. Niet elk potje, maar je komt ze wel tegen tijdens een avondje gamen. En dan heb ik het hier over de echt duidelijke gevallen van bijvoorbeeld instant op hoofden snappen en vastgelijmd blijven en verder compleet debiel spelen.
Geblaat altijd over die aim assist op consoles ... Zoveel doet die nou ook niet, sterker nog ... hij zit je vaker in de weg dan dat het merkbaar helpt.

Op PS3 heb je tegenwoordig de fijne hacked lobbies die je 30.000xp voor een kill, cap en defend geven in domination. Halve leaderboard is er door verneukt ... Maanden gespeelt om in top 1000 te komen en blijven, nu sta ik 1800 en eerste 37 gasten op leaderboards zijn allemaal hackers en daarna weer 30 etc etc

[Voor 15% gewijzigd door HyPeR-X op 15-10-2012 20:11]

• Eiland
pc blijft gewoon beter

2 moabs 1 game ;)

• HyPeR-X
Langras schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:12:
pc blijft gewoon beter

2 moabs 1 game ;)
[video]
Lekkere map is dat, vanmiddag voor het eerst een paar potjes op gespeeld. Eerste potje 17 killstreak (joinde halverwege) tweede potje MOAB thanks to soundwhoring met sitrep pro :P

HyPeR-X schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:15:
[...]

Lekkere map is dat, vanmiddag voor het eerst een paar potjes op gespeeld. Eerste potje 17 killstreak (joinde halverwege) tweede potje MOAB thanks to soundwhoring met sitrep pro :P
Die map is gewoon soundwhore paradise. :) Normaal heb ik flink wat potjes nodig om een map te leren kennen, Bij Boardwalk gaat het vanaf pot 1 als een trein.

Verder klopt wat je zegt over aim-assist wel Hyper maar het is voor beginnende gasten wel handig. Als je nog niet recht on target zit per direct als je ADSt (zeg maar mijn eerste jaar console gaming) dan is het verrekte handig. Pas later als je zelf al behoorlijk met je pookjes in de weer kan begint het af en toe te irriteren. Heb wel minder last er van dat de assist tussen twee mannetjes gaat zitten bij MW3 dan in BO. Waarschijnlijk vanwege de laserguns en korte time to kill. Bij BO moest je toch veel vaker in bursts schieten en duurde alles wat langer.

En laat de PC master race maar verder lullen. Ze spelen een slechte port op een achterhaald systeem (qua concept. Ik snap dat jullie allemaal enorme moderne dure gamebakken hebben om een Xbox 360 spel op te spelen). :P

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 15-10-2012 21:13. Reden: De :P is om aan te duiden dat ik een geintje maak over elitaire houdingen]

Iemand zin in 2 minuten matige sniperwerk? :P Kreeg te horen dat snipen op Dome in KC niet te doen was. Klopt ook wel maar als je hard campt kun je toch 15-4 gaan. Daarna de luckyist no-scopes ooit op Terminal. :)

• Gundogan

Gundogan

HyPeR-X schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:09:
[...]

Geblaat altijd over die aim assist op consoles ... Zoveel doet die nou ook niet, sterker nog ... hij zit je vaker in de weg dan dat het merkbaar helpt.
Volgende keer zal ik er maar j/k bijzetten. :p

Maar spelen zonder aim assist met een controller is nog best lastig.* Met maakt het de ervaring toch net even iets soepeler, ook al plakt ie je sight soms op het totaal verkeerde target. Ik zou het maar eens zonder proberen in MW3 als het kan. Dan merk je het vanzelf wel. :)

offtopic:
* Op de PC kan je in Black Ops je X360 controller aansluiten of een emulator gebruiken voor je PS3 controller. Zonder aim assist tegen keyboard en muis spelers. :X

• mvds

mvds

Totally awesome!

Zijn er mensen die op de PC spelen en hun ban-list willen sharen voor mw3sa? :)

• Eiland
obsidian schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:10:
Zijn er mensen die op de PC spelen en hun ban-list willen sharen voor mw3sa? :)
Hier zet ik altijd mijn vraagtekens bij want er zijn zat mensen die mensen bannen puur omdat ze irritant zijn / beter zijn / FMG's gebruikten / vermoeden dat hij cheat / een cheater is / etc
Wat is een FMG?

• Dennis585

• GerardReintke
pc blijft gewoon beter

2 moabs 1 game ;)
[video]
Ook geen wonder.

[Voor 6% gewijzigd door GerardReintke op 16-10-2012 22:50]

pc blijft gewoon beter

2 moabs 1 game ;)
[video]
Voor games als BF en Skyrim misschien. CoD speel ik toch echt liever op een console. :)

• Eiland
Laat maar zien dan.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Langras schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:36:
[...]

Hier zet ik altijd mijn vraagtekens bij want er zijn zat mensen die mensen bannen puur omdat ze irritant zijn / beter zijn / FMG's gebruikten / vermoeden dat hij cheat / een cheater is / etc
Klopt :) En ik zal ook niet zomaar van iedereen hun lijst importeren in de mijne :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik kick alleen met die tool bij hackers zoals gisteren weer het geval.
Bannen heeft vrij weinig zin omdat je daarmee voorkomt dat 0,00000001 procent je server niet meer kunnen benaderen. Met zo'n import wordt dat 0,00000002 vermoed ik..

Ik heb wel het idee dat het kicken nu sneller werkt. Voorheen moet je echt lang wachten voordat de hacker een time out kreeg. Gisteren toch redelijk snel een hacker uit de pot gegooid zien worden.

Wel lachen gisteren toen Predator joinde haalde ik gelijk daarna een moab (mp7 / MSR) op Interchange.

[Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 17-10-2012 10:20]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:37
+1. veel praatjes en commentaar. maar weinig inbreng :) .

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-12-2021

Supremedch

PSN: supremedch

Die gast heeft alleen maar praatjes... laat maar een x wat zien, prutser!!!!
Mooie is nog: voor z'n edit stond er een betichting van hacken. :+

Dat is hier orde van de dag. Stelletje cheatende Tweakers!

Gisteren mijn KD weer vernaggeld. Was hard op weg naar 2 maar ben weer een tiende honderste kwijt. Maakt niet uit want heb 100% lol gehad. Kwam in een potje tegen drie collega's en besloot dat ik Recon Pro ging halen. Dome KC. ACR+tube+flashbang+C4+SMAW. Ze vonden me niet lief. Had wel 56 explosive paints in een potje en 13 kills met SMAW. 12 met tubes. Ik voelde me zo een ongelofelijke noob dat het lekker voelde. Merkte halverwege het potje dat ik raar vond om met kogels te schieten. Het gescheld over tubes etc was ook briljant. Pot daarna hadden zij plotseling ook allemaal deze class.

Uiteindelijk met die set-up Recon Pro in vier potjes gehaald.

Recon Pro en Sitrep Pro is wel goed om samen te halen trouwens. Ik had na die 4 potjes 35 sitrep equipment destroys. Explosieven spammen werkt wel goed. Recon is een topperk. Kogels painten lui dan op de map. Super leuk als je allebei raak schiet. Dan gaan beide op de grond liggen en op elkaar wachten. Met Recon weet je dan precies wat je tegenstander uitspookt. :)

[Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 17-10-2012 13:42. Reden: tiende gaat wel heel ver :P]

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
Ik had vorige week besloten om Recon Pro te halen. Ik had er nog nooit mee gespeeld (ik had alleen Recon als ik specialst had). Toen ik hem eenmaal op pro had wilde ik niet meer zonder. Echt een fijne perk

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Recon is de enige perk die ik nog op pro moet halen.
Als ik alle voordelen zo bekijk ga ik dat toch maar eens rap doen :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Ik speel bijna altijd met Recon ,

Vooral in S&D is het heerlijk , meteen na de spawn flashes op hun donder gooien en je heb vaak het halve team meteen getagged

Ps4 account = JusttJD

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
Het was bij mij ook nog een van de enige perks die ik op pro moest halen. Ik heb er spijt van dat ik hem niet eerder op pro heb gehaald. Het heeft echt enorm veel voordelen.

Als je hem nog moet halen moet je gewoon de class van exactor it gebruiken. Ik heb het ook zo gedaan alleen ipv c4 semtex en ik deed het voornamelijk op groundwar. Bij groundwar kan je net wat meer mensen taggen.
Je kan hem veel makkelijker halen .

Je doet 1 potje op Dome in Domination en je gaat continu flashes/nades/rpg's gooien/schieten.

En dan heb je hem in 1 pot binnen..

Ps4 account = JusttJD

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:37
Just_jan schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:21:
Je kan hem veel makkelijker halen .

Je doet 1 potje op Dome in Domination en je gaat continu flashes/nades/rpg's gooien/schieten.

En dan heb je hem in 1 pot binnen..
*met als voorwaarde dat je ook vaak moet respawnen 8)

Dome gaat het inderdaad wel lekker snel.

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• GerardReintke
EKR88 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

+1. veel praatjes en commentaar. maar weinig inbreng :) .
Zat jij dan ook in het potje ps3 speler.zo nee kan je beter je comments voor je houden

Indeed. Dome is zeker het efficienst. Misschien is Dropzone trouwens nog beter dan Domination om het te halen. Maar ja, ik hoef het nu nooit meer. Prestige 20. :)

Net drie MOABs in vier potten FFA net niet gehaald. Zie op Elite dat ik steeds boven de 20 killstreak zat. Elke death was Dead Man's Hand. Wat een slimme zet om die in je class te hebben. Tactiek!

Zat een Schot bij die helemaal leip werd na drie potjes dropshottende Exactor it. Gozer ging totaal door het lint. Deed me aan de goede dagen van Halo 3 denken. :)

• GerardReintke
Sc0rPi0N schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:19:
Ik kick alleen met die tool bij hackers zoals gisteren weer het geval.
Bannen heeft vrij weinig zin omdat je daarmee voorkomt dat 0,00000001 procent je server niet meer kunnen benaderen. Met zo'n import wordt dat 0,00000002 vermoed ik..

Ik heb wel het idee dat het kicken nu sneller werkt. Voorheen moet je echt lang wachten voordat de hacker een time out kreeg. Gisteren toch redelijk snel een hacker uit de pot gegooid zien worden.

Wel lachen gisteren toen Predator joinde haalde ik gelijk daarna een moab (mp7 / MSR) op Interchange.
Dat klopt green.maar ik zou liever zien dat de hele meute daar spawn getrapt wordt.
Alleen dat zie ik niet gebeuren omdat er grapjassen tussen zitten die met alle geweld de laatste vlag ook moeten cappen.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik liep inderdaad bij A rond, maar dat was meer om ze naar me toe te lokken.
A heb ik daarom ook telkens niet gecapt, want dat verziek je het voor de rest vanwege de spawns.

Aangezien vrouwlief moet leren, ben ik vanavond weer van de partij.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee