Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Vraag me af hoe het zit met lag op de 360, want op de PS3 is groundwar vaak huilen met de pet op qua framerate en lag.

Ik merk persoonlijk zelf dat het algemene niveau iets hoger ligt op de PC, omdatminder kiddies het spelen op de PC en meer op de consoles, maar dat er minder verschil is tussen de goede spelers op alle systemen.

Maar PC gamers pakken vaak wel de snellere games die voor het systeem beschikbaar zijn. COD is snel voor op de consoles maar vrij langzaam in de PC shooter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framerate is volgens mij een ps3 probleem. GW is op de xbox ook vaak beroerd. Maar soms, heel soms, is het lagvrij. Als je dan zelf aardig speelt is het de beste gamemode die er is. 90% van de tijd is het echter janken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:34:
De grote YTers zitten op de console. Gasten als Fearcrads spelen met volle parties die alleen maar support aan hebben staan. (CUAV/AUAV.) Daarnaast spelen er wereldwijd geloof ik 9 mensen MW3 op de PC.
Nee het zijn er minimaal 12 op de PC want wij kunnen iedere avond makkelijk 6 tegen 6 spelen... :P

Maar de PC YT'ers (b.v. IncredibleOrb) die ook veel MOABs halen spelen volgens mij ook met volle support parties (en toevallig vaak ook tegen noob enemies (opgezet?).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Frentik schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:47:
[...]

Nee het zijn er minimaal 12 op de PC want wij kunnen iedere avond makkelijk 6 tegen 6 spelen... :P

Maar de PC YT'ers (b.v. IncredibleOrb) die ook veel MOABs halen spelen volgens mij ook met volle support parties (en toevallig vaak ook tegen noob enemies (opgezet?).
tuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Denk je? Ik heb wel eens filmpjes van hem zitten kijken maar als ik dan zie hoe "traag"zijn tegenstanders reageren of hoe ze keer op keer uit de spawntrap zijn richting op blijven lopen zonder ook maar één keer (blind) een granaat/RPG/tube/flash/stun in zijn richting te gooien vind ik dat wel "opmerkelijk". Wij komen ook regelmatig enorme "noobs" tegen maar die weten het granaat- en flash-knopje toch meestal wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Net een aantal video's gezien. ziet er wel heel fake uit hoor. Een knife only MOAB? Hoe fucking retarded moet de tegenstander dan zijn. Ik zie dat hij iedereen in de rug pakt terwijl ze allemaal stil staan. Kom op man.

edit: Daarnaast geeft hij geen fuck om de objectives overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 29-08-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Frentik schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Denk je? Ik heb wel eens filmpjes van hem zitten kijken maar als ik dan zie hoe "traag"zijn tegenstanders reageren of hoe ze keer op keer uit de spawntrap zijn richting op blijven lopen zonder ook maar één keer (blind) een granaat/RPG/tube/flash/stun in zijn richting te gooien vind ik dat wel "opmerkelijk". Wij komen ook regelmatig enorme "noobs" tegen maar die weten het granaat- en flash-knopje toch meestal wel te vinden.
Cherry picked gameplay. Hele dag/avond spelen en je hebt vanzelf wel je gameplay.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Frentik schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Het is altijd makkelijk om achteraf een gameplay helemaal te weerleggen hoor OreH. Goede spelers laten het er ook makkelijk uit zien. IncredibleOrb is gewoon 100% legit, doet ook regelmatig livestreams, kijk daar maar is naar ;).

TBNRFrags is een nog betere pc speler imo, wel een verschrikkelijk mannetje verder, maar wel een goede gamer. Zoek hem is op op YT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Misschien een wat verrassender Gameplay, waar ik met een gun speel die niet écht gebruikelijk is voor mijn video's;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Tqx2IuSFFAU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De gun is inderdaad verrassend, de gameplay zelf is echter identiek aan elk van je potjes op Mission.

• StevenzeN
bram1984 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:03:
De gun is inderdaad verrassend, de gameplay zelf is echter identiek aan elk van je potjes op Mission.
Tja, ik ben constant te vinden op de drukste spot van de map. Enemy was écht waardeloos verder.

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
sow ik dacht op de vroege morgen ik zal Stevenzen zijn filmpje weer eens bekijken na eem lange tijd, maar je lijkt net dennis 2.0 man wtf gek, begin te lopen ofzo.

Je laat alle tags sowieso al liggen, ik snap de haat wel richting jou filmpjes er is gewoon geen klap aan. 8)7

• StevenzeN
Sjoerdiee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:09:
sow ik dacht op de vroege morgen ik zal Stevenzen zijn filmpje weer eens bekijken na eem lange tijd, maar je lijkt net dennis 2.0 man wtf gek, begin te lopen ofzo.

Je laat alle tags sowieso al liggen, ik snap de haat wel richting jou filmpjes er is gewoon geen klap aan. 8)7
Dat mag! Verder is het gewoon een feit dat wie het midden van Mission onder controle heeft, die domineert de map. Ik zit constant op de drukste spot van de map, de enemy's blijven naar mij toe komen. Ik denk dat ik het spel slimmer speel dan jij.

Mij vergelijken met Dennis is natuurlijk bs, dat weten we allemaal.

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Hey Stevenzen. Laat je niet gek maken.

Iedereen speelt zoals ie wil spelen. Wie ben ik om te zeggen hoe jij moet spelen toch.

Ik hou zelf ook niet van campers, maar "it's part of the game".

[ Voor 24% gewijzigd door HugoFR op 30-08-2012 11:20 ]

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:10
StevenzeN schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:18:
[...]

Dat mag! Verder is het gewoon een feit dat wie het midden van Mission onder controle heeft, die domineert de map. Ik zit constant op de drukste spot van de map, de enemy's blijven naar mij toe komen. Ik denk dat ik het spel slimmer speel dan jij.

Mij vergelijken met Dennis is natuurlijk bs, dat weten we allemaal.
Misschien een idee om een link in je sig te plaatsen naar je youtube-kanaal? dan hoef je niet meer de moeite te nemen om de filmpjes hier te plaatsen. mensen die willen kijken gaan toch wel naar je kanaal, of misschien, heel misschien gaan ze zelfs abonneren ;)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• StevenzeN
HugoFR schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:18:
Hey Stevenzen. Laat je niet gek maken.

Iedereen speelt zoals ie wil spelen. Wie ben ik om te zeggen hoe jij moet spelen toch.
Hehe, ach als je upload naar youtube zijn er ALTIJD mensen die het anders willen zien. Waarschijnlijk kunnen ze het zelf niet beter maar ze willen wel naar iets vermakelijker kijken dan de filmpjes die ik upload, en dat snap ik ook best, maar een meer agressieve speelstijl dan wat je hier ziet kan ik niet spelen.

Ik speel hier al agressiever dan dat ik normaal zou doen(2x een double kill op de ramp a-side, die zou ik normaal oppikken bij de auto bij b-dom)

• StevenzeN
EKR88 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:20:
[...]

Misschien een idee om een link in je sig te plaatsen naar je youtube-kanaal? dan hoef je niet meer de moeite te nemen om de filmpjes hier te plaatsen. mensen die willen kijken gaan toch wel naar je kanaal, of misschien, heel misschien gaan ze zelfs abonneren ;)
Waardeloos idee :P

Zonder mijn filmpjes is dit topic ook vrij dood, Dit is nergens voor nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Sn0wblind op 30-08-2012 11:39 ]

• bram1984
Weinig inhoud.

[ Voor 126% gewijzigd door Sn0wblind op 30-08-2012 11:39 ]

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Niet op de man spelen.

[ Voor 184% gewijzigd door Sn0wblind op 30-08-2012 11:38 ]

• StevenzeN
Niet op de man spelen.

[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 30-08-2012 11:38 ]

• EKR88
  • Laatst online: 16-09 14:10
Niet op de man spelen.

[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 30-08-2012 11:38 ]

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Pannekoek_NL
Ik snap dat je daar zo speelt voor de kills, het is gewoon een logische plek maar om het als youtube filmpje van een ander te zien is er gewoon geen klap aan. Ik zou zelf ook meer tags op hebben geraapt maar goed.

Verder geen kritiek op je gameplay hoor maar het is gewoon niet leuk om naar te kijken vind ik zelf, montages met leuke triples of gewoon mooie kill feeds zijn veel leuker om naar te kijken, of gewoon commentaries.

( nu ga je vast zeggen kijk ze dan niet, ik heb ze ook een tijd niet bekeken maar wilde het weer een gok wagen ;) )

HugoFR is je 2e account ofwat? trololol..

Marre dit forum ging sws al dood toen Dutch-eagles een eigen forum zijn begonnen, maar wel logisch aangezien er te veel slowchat van kwam }:O

[ Voor 14% gewijzigd door Pannekoek_NL op 30-08-2012 11:33 ]

• StevenzeN
Sjoerdiee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:31:
Ik snap dat je daar zo speelt voor de kills, het is gewoon een logische plek maar om het als youtube filmpje van een ander te zien is er gewoon geen klap aan. Ik zou zelf ook meer tags op hebben geraapt maar goed.

Verder geen kritiek op je gameplay hoor maar het is gewoon niet leuk om naar te kijken vind ik zelf, montages met leuke triples of gewoon mooie kill feeds zijn veel leuker om naar te kijken, of gewoon commentaries.

( nu ga je vast zeggen kijk ze dan niet, ik heb ze ook een tijd niet bekeken maar wilde het weer een gok wagen ;) )
Zulke filmpjes heb ik ook wel, maar bij een MOAB hoort nou eenmaal andere gameplay.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yDGMCW5VG3U]

Misschien dat wat voor jou? ;)

Heb ik eindelijk een keer een medestander, ga je insinueren dat het mijn tweede-account is? Watsmetjou? :P

[ Voor 6% gewijzigd door StevenzeN op 30-08-2012 11:37 ]

• Pannekoek_NL
Dat ziet er inderdaad een heel stuk beter uit, en leuker om te kijken naar mijn mening.
Ik kijk liever een paar montages dan een MOAB gameplay :)

Hahaha, just trolling ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die montage ziet er al stukken beter uit , zo kennen we je niet.

Als ik aan Stevenz denk normaal gesproken dan denk ik aan een taalgebruik die niets om de objectives geeft , dan zijn deze montages toch veel leuker...(alleen jammer van de kutmuziek eronder:P)

Gisteren trouwens wel nog een paar potjes S&D gespeeld maar het zat weer vol met kleine K*T kinderen die alleen maar in hoekjes zitten en cheater roepen zodra je ze killt..

Daarna wat nieuwe Counterstrike gespeeld op men laptoppie , en damn wat speelt dat lekker zeg...
Je komt nauwelijks een camper tegen en het is 1 grote actie pot...

Ook heb ik het gevoel dat de AUV hack op de ps3 steeds vaker voorkomt , soms komt er echt iemand recht op mij af gerend terwijl niemand mij op dat moment kan zien...

Sowieso ben ik MW3 ondertussen wel zat (Al een aantal maanden eigenlijk) , het publiek wat het speelt maakt het spel gewoon zoveel minder leuk (Campers , cheaters , huilers , en niet objective spelers Kortom 9 van de 10 keer een 13 jarig klereventje)...in MW2 viel het nog wel mee met zulk tuig en kon je nog lekker volop in de actie spelen...(mede dankzij Commando+Lightweight)...
Maar nu gewoon mensen die 60 euro neerleggen om op eigen spawn in een hoekje te blijven liggen..

Denk dat ik de komende dagen alleen maar met men Riot Shield ga kutten , en dan die 14 jarige ventjes klem ga zetten zodat ze de game verlaten haha

[ Voor 1% gewijzigd door Sn0wblind op 30-08-2012 14:47 ]

• Pannekoek_NL
Jan waarom heb je trouwens all je stats gereset? Zit daar een reden achter of gewoon zomaar, viel me op van de week. Met prestige token gedaan toch?

Verwijderd

Topicstarter
Sjoerdiee schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:36:
Jan waarom heb je trouwens all je stats gereset? Zit daar een reden achter of gewoon zomaar, viel me op van de week. Met prestige token gedaan toch?
Njaah ik had een opleving .....spijt van...

Met prestige token gedaan ja

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 14:51 ]

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:51:
[...]

whahahaha NIETTT!!! Pannenkoek dat je er rondloopt.
Je hebt toch ook een tweede account?

Riot shield ftw.. Ga vanavond ook weer bashen.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

delaitinho schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

whahahaha NIETTT!!! Pannenkoek dat je er rondloopt.
Je hebt toch ook een tweede account?

Riot shield ftw.. Ga vanavond ook weer bashen.
KSG en smaw FTW! >:)

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14
[...]

8)7

Lekker dan. Ik doe al moeite om tot prestige 20 te komen.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

[...]

Misschien stomme vraag maar ben je dan ook al je zooi die gekocht is met prestige tokens en je titles enz kwijt? Of alleen je stats en prestiges?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:10

Vrijdag

De Zwarte

Final Assault map pack:

[YouTube: http://youtu.be/XQomRgRp6zc]

Ziet er leuk uit :)

en iedereen overal maar meteen haten hè :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Oei, tof. Met name Gulch en Boardwalk lijken me erg coole settings.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Wow! Relax man paar nieuwe mappen er nog bij..
Vind decomission echt een gave map. Offshore word ik helemaal leip van..

Maar gulch (ofzo), boardwalk zien er idd leuk uit!
Vind zowiezo elite playlist nice om te spelen.. leuke modi, nieuwe maps.. goede tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
decomission is sws baas, maar offshore is idd een kut map ja.. gaat nergens over zit altijd wel 1 iemand helemaal aan de zijnkant boven op die arm te campen met snipertje :P

Ben benieuwd wanneer die nieuwe maps komen via Elite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mark-k schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:45:
[...]

Misschien stomme vraag maar ben je dan ook al je zooi die gekocht is met prestige tokens en je titles enz kwijt? Of alleen je stats en prestiges?
Je bent ALLES kwijt , je begint weer helemaal op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen reden meer om aan dit spel nog geld te besteden. MW2 heb ik twee jaar met veel plezier gespeeld maar MW3 ben ik nu al een paar weken zat. blij dat ik niet 50 euro aan elite heb verspild zeg..
Als ik nu MW2 weer opstart heb ik er meer plezier mee, die game heeft ook een veel betere sfeer, een ziel zeg maar.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:00:
Ik zie geen reden meer om aan dit spel nog geld te besteden. MW2 heb ik twee jaar met veel plezier gespeeld maar MW3 ben ik nu al een paar weken zat. blij dat ik niet 50 euro aan elite heb verspild zeg..
Als ik nu MW2 weer opstart heb ik er meer plezier mee, die game heeft ook een veel betere sfeer, een ziel zeg maar.
Ik mis inderdaad ook het knifen over 50 meter afstand, harriers halen en in een hoekje wachten tot je chopper, om over alle andere exploits nog maar te zwijgen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

Ik mis inderdaad ook het knifen over 50 meter afstand, harriers halen en in een hoekje wachten tot je chopper, om over alle andere exploits nog maar te zwijgen. ;w
MW2 was gewoon veel leuker als deze zooi , maar dat komt zoals ik al zei meer door het publiek wat het speelt.
De gemiddelde leeftijd is gewoon keihard omlaag gegaan in C.O.D , en dat word in Black ops 2 denk ik alleen maar erger..
En over dat Harriers halen in een hoekje wachten , dat gebeurt nu nog steeds hoor...alleen nu is het je helicopter halen.... wachten tot die bij je reaper is en dan die tot je ac 130 doen .. (ik ken er genoeg in die Eagles die dat zo doen...)..

Heb vanmiddag ook men Black ops 2 pre order geannuleerd , ik wacht eerst een beetje af of het erger word kwa campers en killstreaks...

Ze moeten gewoon een modi in Black ops 2 stoppen genaamd RAMBO mode of Vampire mode.. , gewoon dat je continu rond moet bewegen/rennen ...zo niet dan gaat er leven van je levensbalkje af..... dat zou meteen mijn favoriete modus worden.....een ANTI camp mode i i g

Kom ik ook net in een Game terecht tegen de Eagles , en dan heb je gewoon zulke waardeloze teamgenoten dat het niet meer leuk is.......Van die randoms die op eigen spawn blijven rondhangen voor hun k/d pffff.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:23:
[...]

Ze moeten gewoon een modi in Black ops 2 stoppen genaamd RAMBO mode of Vampire mode.. , gewoon dat je continu rond moet bewegen/rennen ...zo niet dan gaat er leven van je levensbalkje af..... dat zou meteen mijn favoriete modus worden.....een ANTI camp mode i i g
Lijkt me idd een leuke mode. Stuur ff een mailtje naar IW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleven die randoms maar eens campen. Bij mij rennen ze allemaal hun score van 3-18 in tdm tegemoet. Heb net een pot of tien tegen een of andere party van vijf gespeeld. Ging steeds jofel totdat een gast van hun air support haalde en daarna drama. Was leuk om tegen ze te spelen omdat ze steeds vergaten dat er een tegenstander was die wel iets kon. Het gegil in de killcam was fijn. Al vind ik dat ze ook de tegenstander zijn mic moeten activeren als je airsupport neerhaalt. Haalde blindeye pro in die tien potjes en denk dat ze pissig werden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Hallo ik heb onlangs samen met een vriend een game channel gmaakt. Deze erste vid dient zowat als intro. In de toekomst gaan we ook commentaar geven en prijzen weggeven. We maken gameplay op pc en ps3 en van de games bf3, mw3, tf2. Please like of subscribe. YouTube: TheOpticDre : mw3 , tf2 pro gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
afca123 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:31:
[...]

Lijkt me idd een leuke mode. Stuur ff een mailtje naar IW.
Ik geloof dat dat vroeger een mod was voor counterstrike 1.6. Tuurlijk, een game zonder campers klinkt leuk, maar er is niks mis met stil blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

MW2 was gewoon veel leuker als deze zooi , maar dat komt zoals ik al zei meer door het publiek wat het speelt.
De gemiddelde leeftijd is gewoon keihard omlaag gegaan in C.O.D , en dat word in Black ops 2 denk ik alleen maar erger..
En over dat Harriers halen in een hoekje wachten , dat gebeurt nu nog steeds hoor...alleen nu is het je helicopter halen.... wachten tot die bij je reaper is en dan die tot je ac 130 doen .. (ik ken er genoeg in die Eagles die dat zo doen...)..

Heb vanmiddag ook men Black ops 2 pre order geannuleerd , ik wacht eerst een beetje af of het erger word kwa campers en killstreaks...

Kom ik ook net in een Game terecht tegen de Eagles , en dan heb je gewoon zulke waardeloze teamgenoten dat het niet meer leuk is.......Van die randoms die op eigen spawn blijven rondhangen voor hun k/d pffff.
Dan was de community beter. Je kan niet met droge ogen beweren dat die game beter is, ongebalanceerde faalzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KquEYNrkpho&feature=plcp]

Like en subscribe. Dit is zo een beetje het eerste vid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:40
Waarom ga je zitten schreeuwen bij andere Youtubers? Als je jezelf zo goed vindt, heb je er toch vertrouwen in dat mensen je zelf wel opzoeken?

En je komt niet heel pro over met dat menuutje van MW3 en de overgang naar sommige clips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
Het was de eerste vid nog maar. Moet nog allemaal wennen. Maar het gaat toch om de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

StevenzeN schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:01:
[...]

Ik geloof dat dat vroeger een mod was voor counterstrike 1.6. Tuurlijk, een game zonder campers klinkt leuk, maar er is niks mis met stil blijven staan.
En waarom is daar niks mee? Camper heb er een hekel aan niet normaal. Elke keer in een hoekje. En dan betaal je daar 50 euro voor. Koop het dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:36

MonkeySleeve

It's just Monkey business

elpookie schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:43:
[video]

Like en subscribe. Dit is zo een beetje het eerste vid
Ik zie dat je mijn berichtje hebt verwijdert op Youtube.

True het gaat om de gameplay, maar ook hoe je jezelf brengt tegenover je publiek. En met je 'We are 2 pro gamers blablabla' kom je gewoon beetje arrogant over.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
Bedankt voor de tip .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
[...]

De game vonden mensen leuker omdat het toen nieuwer was en de hype nu wel voorbij aan het gaan is. Maar one man army pro? camperen in een gebouw met meerdere claymore die je gewoon weer terug krijgt zodra je met one man army eventjes je klasse opnieuw inlaad? Noobtubes die je zo kan herladen? Een pavelow die fors effectiever was? Ze hebben geprobeerd het gebalanceerder te maken en dan zit je nu met support classes waar iedereen alles voor free krijgt zolang ze maar afentoe een puntje pakken doodgaan reset deboel niet. Maar verder is het niet zo overdreven meer qua exploits die je kan uitvoeren killstreaks die er lastiger uit te schieten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Daarnaast is er niks pro aan clipjes van 1 kill waar je één iemand quickscoped.

Edit; En daarnaast snap jij waarschijnlijk de definitie van een "pro" gamer niet. Helemaal niet als je jezelf als eentje beschouwt en dan met zoiets op de proppen komt.

[ Voor 28% gewijzigd door StevenzeN op 01-09-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
afca123 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:05:
[...]

En waarom is daar niks mee? Camper heb er een hekel aan niet normaal. Elke keer in een hoekje. En dan betaal je daar 50 euro voor. Koop het dan gewoon niet.
Inderdaad, dan koop je het spel gewoon niet. Campers heb je in elk spel, het is maar hoe je er mee om gaat.

Voortaan even je voorgaande post editten.

[ Voor 6% gewijzigd door Sn0wblind op 01-09-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:38:
[...]

Inderdaad, dan koop je het spel gewoon niet. Campers heb je in elk spel, het is maar hoe je er mee om gaat.
Niet in Mariokart. (overigens ook niet in Halo)

En zullen we kappen met elkaars youtube filmpjes op een vervelende manier te bekritiseren. Jij bent daar ook slachtoffer van, maar dat lijkt me juist een reden om het niet zelf te doen. :)

Ik heb overigens de lol in Terminal hervonden. Bovenop dat hok met een snipert. En maar knallen op de deuropeningen. Het allerfijnst zijn de wallbangs op de cockpit. Nog fijner dan allerfijnst: sentryguns op het dak. Verder een poepmap maar wel de enige map waar ik een beetje kan sniperen. :) Kan dat alleen als ik op een klein gebiedje de boel kan controleren en hardscopen. /allpro

(Maak je geen zorgen ik ben superpro met smgs, shotguns en assault rifles.)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sn0wblind schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:36:
[...]

De game vonden mensen leuker omdat het toen nieuwer was en de hype nu wel voorbij aan het gaan is. Maar one man army pro? camperen in een gebouw met meerdere claymore die je gewoon weer terug krijgt zodra je met one man army eventjes je klasse opnieuw inlaad? Noobtubes die je zo kan herladen? Een pavelow die fors effectiever was? Ze hebben geprobeerd het gebalanceerder te maken en dan zit je nu met support classes waar iedereen alles voor free krijgt zolang ze maar afentoe een puntje pakken doodgaan reset deboel niet. Maar verder is het niet zo overdreven meer qua exploits die je kan uitvoeren killstreaks die er lastiger uit te schieten waren.
Ik denk dat er nog bij heel veel mensen het idee leeft van de 'ideale' MW2 lobby waar niemand commando, OMA, noobtubes en dergelijke gebruikt. Kom je inderdaad in zo'n lobby dan is het best een genietbare CoD. Maar je moet wel kijken naar het volledige plaatje en dan vind ik dat er gewoon te veel troep in zit die effectief is en dus nog door voldoende mensen gebruikt worden. Bij MW3 is dit een stuk minder, maar nog steeds vind ik het spel frustrerender om te spelen dan de andere niet-MW2 CoD's.

En campen hoort gewoon bij CoD omdat het gewoon het type spel daarvoor is. Wat meer fast paced spelen kan prima, maar passief spelen is gewoon effectiever. En dan maakt het niet uit of het om winnen van een objectieve gamemode gaat of om je moab te halen. Als je echt fast paced wilt, ga je maar Quake of iets dergelijks spelen. Eigenlijk elke game die niet strak een realistische setting volgt heeft meer mogelijkheden om fast paced te zijn.

Blame the game, not the player. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:52:
[...]

Niet in Mariokart. (overigens ook niet in Halo)

En zullen we kappen met elkaars youtube filmpjes op een vervelende manier te bekritiseren. Jij bent daar ook slachtoffer van, maar dat lijkt me juist een reden om het niet zelf te doen. :)

Ik heb overigens de lol in Terminal hervonden. Bovenop dat hok met een snipert. En maar knallen op de deuropeningen. Het allerfijnst zijn de wallbangs op de cockpit. Nog fijner dan allerfijnst: sentryguns op het dak. Verder een poepmap maar wel de enige map waar ik een beetje kan sniperen. :) Kan dat alleen als ik op een klein gebiedje de boel kan controleren en hardscopen. /allpro

(Maak je geen zorgen ik ben superpro met smgs, shotguns en assault rifles.)
Ik zou hem ook niet bekritiseren als het goede gameplay was? Het monteren is best goed gedaan, lekker snel en alles. Maar als ik daar dan onder zie staan dat hij een pro-gamer is(Overigens krijgen pro-gamers betaald om te spelen, heeft er verder niks mee te maken of ze goed oid. zijn) en dan met zulke filmpjes komt, waarom zou ik daar dan niets van mogen zeggen? Omdat ik zelf ook filmpjes upload die bekritiseert worden?

edit; Hele poos Halo Combat Evolved op de oude xbox online gespeeld via Xboxconnect en Gamerspy, geloof me, daar werd hard gecamped(ik heb overigens niet een hekel aan campers), zelfde met Halo 2. En ik weet zeker dat er in de nieuwere Halo's ook gecamped wordt(of zijn de snipers uit het spel gehaald? ;))

[ Voor 10% gewijzigd door StevenzeN op 01-09-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff los van de discussie over YT. Net een potje TDM 46-8. Potje verloren. Mijn teamgenoten zijn de gasten die moeten leren campen/spel moeten terugbrengen. Mijn hemel.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Laatst online: 16-09 19:06
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:35:
ff los van de discussie over YT. Net een potje TDM 46-8. Potje verloren. Mijn teamgenoten zijn de gasten die moeten leren campen/spel moeten terugbrengen. Mijn hemel.
Altijd vervelend die mensen die er niks van bakken.

Zojuist mijn 4e moab gehaald, op Lockdown met KC. Mijn eerste support moab, uav en cuav :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
frenk16 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:34:
[...]

Altijd vervelend die mensen die er niks van bakken.

Zojuist mijn 4e moab gehaald, op Lockdown met KC. Mijn eerste support moab, uav en cuav :)
netjes, gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
pfffffff het begint echt uit de hand te lopen. Heb 4 potjes op rij een of meerdere hackers in het spel gehad.
Duidelijk te zien op de killcam wat ze doen en ze lachen je gewoon uit als je er wat van zegt.

Dit verziekt het spel echt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E_w3RuMXpvw] Wat vind je van mijn volgende vid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
elpookie schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:15:
[video] Wat vind je van mijn volgende vid?
Ik vind hem vooral in het verkeerde topic staan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
Oei, Srry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ApC_IcE schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:51:
[...]

heb nog wel een Xim edge voor je liggen, zo kan je je muis en tobo gewoon aansluiten zonder vertraging
Als je er vanaf wil, DM! :D

En dan MW3, god ik ben er echt wel een beetje klaar mee. :P De hoeveelheid hackers in Ground War nog altijd wordt je echt gek van. Ben zelf maar weer wat meer MW2 gaan doen. :p

[ Voor 25% gewijzigd door Vraaag op 02-09-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:30
Een vriend van me speelt veel MW3, hij wil graag als kado MW3 Premium.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor hem kan kopen?

Wat is het verschil tussen Premium en Elite?
Kan dit achteraf nog? Of moet je dan het hele spel opnieuw kopen?

[ Voor 1% gewijzigd door carpcatcher op 03-09-2012 13:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat heb je zelf allemaal al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 15:14
carpcatcher schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:10:
Een vriend van me speelt veel MW3, hij wil graag als kado MW3 Premium.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor hem kan kopen?

Wat is het verschil tussen Premium en Elite?
Kan dit achteraf nog? Of moet je dan het hele spel opnieuw kopen?
Speelt hij op de xbox of op de playstation?
Op de PS moet je elite premium als een abonnement (service) in de store kopen.

Elite is gewoon een account op de COD elite site, elite premium is dat je ook nieuwe maps erbij krijgt en dat je clan challenges kunt doen.

Het is gewoon een jaar abo, dus als je het nu koopt loopt het tot volgend jaar september en kun je het ook in BO2 gebruiken. Je zou hem een PSN (of xbox ofc) voucher van 50 euro kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:30
Gtoniser schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:35:
[...]

Speelt hij op de xbox of op de playstation?
Op de PS moet je elite premium als een abonnement (service) in de store kopen.

Elite is gewoon een account op de COD elite site, elite premium is dat je ook nieuwe maps erbij krijgt en dat je clan challenges kunt doen.

Het is gewoon een jaar abo, dus als je het nu koopt loopt het tot volgend jaar september en kun je het ook in BO2 gebruiken. Je zou hem een PSN (of xbox ofc) voucher van 50 euro kunnen geven.
Top bedankt voor de info!
Voucher voor de PS3 gaat het dan worden inderdaad. maar per jaar dus.. hmm

Zelf heb ik nog weinig kunnen vinden omdat alle game-sites hier op me werk geblokkeerd worden en ik vanmiddag direct naar de winkel ga/moet :)
Enorm bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, speel voor de objective of ga lekker TDM spelen. Aan het einde van het filmpje staat het nog steeds gelijk, dus al die kills zijn niet echt ergens goed voor geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Bovendien stikt het van de MP7 MoaBs, dus die zijn niet echt speciaal te noemen. Echt heel veel skill is er niet voor nodig.

Ik ben zelf nu de M16A4 aan het levellen, respect als je daar eentje mee weet te halen. Ik ben nog niet verder gekomen dan 18 kills. Ik heb sowieso al een afkeer van burstfire wapens, maar de Type 95 is goddelijk in vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Wat ben je aan het doen terwijl je die tekst inspreekt? Ik zou iig aanraden je handen boven je bureautje te houden als je commentary doet, dit lijkt net op een reclame na 11'en op een willekeurige Nederlandse zender, alleen dan mannelijk.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
Bedankt voor de tips . Ik ga de video verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 16:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:26:

Ik ben zelf nu de M16A4 aan het levellen, respect als je daar eentje mee weet te halen. Ik ben nog niet verder gekomen dan 18 kills. Ik heb sowieso al een afkeer van burstfire wapens, maar de Type 95 is goddelijk in vergelijking.
Sinds de patch is de M16 wel aardig. Nog steeds minder dan Type 95 maar wel betrouwbaarder dan hij eerst was. Heb er al wel een MOAB mee gehaald in FFA. Tip: Gooi er geen silencer op. Aantal benodigde bursts wordt echt idioot. Met rapid fire is het een prima apparaat. Het liefst speel ik er Specialist mee omdat ik rapid fire en red dot wil maar kick niet kan missen.

Toch heb ik liever de BO m16 terug. Dat was echt een bazen ding! Deze heeft te veel recoil in de burst in vergelijking met de BO versie. Ook jammer dat er een soort ADS straf in zit dat terwijl je inzoomt/net ingezoomd bent je nog hipfire spread hebt. Dit terwijl snipers wel 100% accuraat zijn terwijl je zoomt. Dit ervaar ik ook zo met de Type 95 overigens. Misschien is het puur mezelf maar ik heb het idee dat snipers anders werken met hipfire/ADS spread dan ARs.

Disclaimer over MOAB: echt een noob lobby :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
lekker hoor, maar dedicated hardcore server ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 16:42
Het is een FFA server heeft iets van '10K XP' in zijn naam maar de server is niet ranked. Wel leuk snelle actie 30 min lang af en toe iets te veel spawn campers maar die bakken er toch weinig van. Gister nog mooie pot met wat hulp van helikopters iets van 260 kills gemaakt. MOAB is ook nog wel te doen op sommige mappen laatst 2 in 1 pot :)

[ Voor 72% gewijzigd door Eiland op 04-09-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Dan maar eens wat gameplay van mij, niet mijn sterkste, eerste helft eruit geknipt want paar keer een pavelow achter elkaar halen is verder niet zo boeiend, Moabje op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dat was echt een lekker potje Die gasten werden echt gek van ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Was het zeker. Alleen jammer dat er soms van die potjes tussen zitten waar de game je gewoon tegenwerkt.

Tijd voor dedicated servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
zal waarschijnlijk niet gebeuren op consoles

Check vanaf min5 Kom ik ook nog even in beeld :D

[ Voor 37% gewijzigd door chimera2 op 04-09-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sn0wblind schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:45:
Dan maar eens wat gameplay van mij, niet mijn sterkste, eerste helft eruit geknipt want paar keer een pavelow achter elkaar halen is verder niet zo boeiend, Moabje op het einde.

[video]
Crea met de filters? :)

Tja, je kan beter zo dicht mogelijk bij het origineel blijven en de framerate rond de 30 houden (volgens mij is 29.97 het beste?). Dat geeft denk ik wel het mooiste beeld op youtube. Want anders ga je duidelijk de compressie zien die youtube toepast. :-(

[ Voor 25% gewijzigd door Gundogan op 04-09-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Alleen HDR filter maar werd er niet mooier op door de artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal net voor het eerst in lange tijd een MOAB in TDM op Fallen. Niet erg flitsend allemaal maar eindigde op iets van 38-1. Te suf om filpmjes van te maken iig. Saaie campmap is het ook. Pot daarna ga ik met twee vrienden KC spelen. Haalt een tegenstander een MOAB. Winnen we met 65-30. Had niet eens in de gaten dat hij er voor ging omdat we de hele pot enorm dik voor stonden waardoor ik het scorebord niet eens open heb gehad. 'Prutsneus, doe dat in TDM'. :P Ik eindigde op 22-22 met meer dan 2x zo veel punten als hij met zijn 35-2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Gundogan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:58:
[...]

Crea met de filters? :)

Tja, je kan beter zo dicht mogelijk bij het origineel blijven en de framerate rond de 30 houden (volgens mij is 29.97 het beste?). Dat geeft denk ik wel het mooiste beeld op youtube. Want anders ga je duidelijk de compressie zien die youtube toepast. :-(
Past YT een compressie toe joh? Wist ik heulemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Is het jullie ook weleens opgevallen dat frags altijd naar je toe rollen? Ze rollen tegenwoordig gewoon een berg op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
frenk16 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:18:
Is het jullie ook weleens opgevallen dat frags altijd naar je toe rollen? Ze rollen tegenwoordig gewoon een berg op :p
Niet tegen de berg op, maar idd wel naar me toe. Martyrdom newbies op Mission zijn heulemaal frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
StevenzeN schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:23:
[...]

Niet tegen de berg op, maar idd wel naar me toe. Martyrdom newbies op Mission zijn heulemaal frustrerend.
Op mission is het inderdaad heel erg, maar bij wijze van spreken gaan die dingen wel tegen moeder natuur in:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

frenk16 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:18:
Ja, zat ook in Black Ops (stukje erger nog). Zal wel in elke CoD vanaf 4 zitten?

[ Voor 59% gewijzigd door Gundogan op 05-09-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Martyrdom zit helemaal niet in Black Ops, alhoewel je soms wel pech hebt wanneer je iemand neerknalt die net een granaat wilde gooien die dus voor jouw voeten beland. ^_^

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een filmpje die mijn gevoelens over MW3 wel redelijk bevestigd, ik vind het wel typisch dat ik nu nog steeds met veel plezier MW2 speel en MW3 bijna niet meer oppak.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v3mRBa9RdAE&feature=share&list=UUk-xZQ9v9ZyNc9qCunW0jzQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:56:
Hier een filmpje die mijn gevoelens over MW3 wel redelijk bevestigd, ik vind het wel typisch dat ik nu nog steeds met veel plezier MW2 speel en MW3 bijna niet meer oppak.

[video]
Wat een jankerd zeg.... en komop MW2 beter vinden dan 3? Komt zeker omdat ie de OMA perk mist in MW3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, OMA in MW2 vond 'ie ook zwaar butt.
Het is natuurlijk een mening maar ik erger me erg veel aan de lag compensation, ik maak het vaak mee dat als ik een kogel of twee al in een gast geschoten heb hij zich omdraait en mij met één kogel neermaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ha, dit is ook mooi. Ik kom in een potje terecht wat al bezig is, en het allereerste wat er gebeurt (echt, binnen de seconde) is dat ik een care package van een teammate op mijn kop krijg. Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:16:
Mwah, OMA in MW2 vond 'ie ook zwaar butt.
Het is natuurlijk een mening maar ik erger me erg veel aan de lag compensation, ik maak het vaak mee dat als ik een kogel of twee al in een gast geschoten heb hij zich omdraait en mij met één kogel neermaait.
Dan moet je voor dedicated servers voten. :)

P2p zal in de nabije toekomst nooit zo goed zijn als een dedicated server (+ tweakbare lag compensation). Op z'n best is het acceptabel met nog behoorlijk wat frustraties af en toe. MW3's lag compensation is te agressief, maar zelfs al is het goed gedaan (zie MW2 bijvoorbeeld), dan alsnog heb je de situaties die je beschrijft. Op een dedicated server ook, maar zijn redelijk zeldzaam als iedereen braaf in z'n eigen regio speelt (die veel groter kan zijn dan met p2p).

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:44:
[...]Dan moet je voor dedicated servers voten. :)
Jammer genoeg heb je die niet op de 360. -O-
Vind het trouwens belachelijk, ze verdienen honderden miljoenen zoniet een paar miljard aan die games, gooi er dan een serverpark per regio in zou ik zeggen.

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:12:
[...]

Jammer genoeg heb je die niet op de 360. -O-
Vind het trouwens belachelijk, ze verdienen honderden miljoenen zoniet een paar miljard aan die games, gooi er dan een serverpark per regio in zou ik zeggen.
Paar miljard. Om een CoD game in de winkel te brengen moeten ze zo'n 200-300 miljoen in totaal uitgeven volgens mij. Hier zit alles bij in begrepen zoals ontwikkeling, marketing en distributie. En elke game genereert zo'n één a twee miljard omzet binnen een paar weken/maanden.

Dan zou je zeggen dat dedicated servers via een matchmaking systeem wel kan op de consoles, zeker omdat andere games die veel minder omzet draaien dit ook steeds meer hebben. Maar ik denk dat het alsnog vrij prijzig wordt om iets van drie CoD games te blijven ondersteunen omdat die op bijvoorbeeld de xbox in totaal wel tegen de miljoen unieke spelers hebben op een dag. En daarbij is het merendeel van de spelers tevreden met een goed werkend p2p systeem, dus dat is weer een extra reden waarom dedicated servers niet als een noodzaak worden gezien.

• StevenzeN
Gundogan schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:34:
[...]

Paar miljard. Om een CoD game in de winkel te brengen moeten ze zo'n 200-300 miljoen in totaal uitgeven volgens mij. Hier zit alles bij in begrepen zoals ontwikkeling, marketing en distributie. En elke game genereert zo'n één a twee miljard omzet binnen een paar weken/maanden.

Dan zou je zeggen dat dedicated servers via een matchmaking systeem wel kan op de consoles, zeker omdat andere games die veel minder omzet draaien dit ook steeds meer hebben. Maar ik denk dat het alsnog vrij prijzig wordt om iets van drie CoD games te blijven ondersteunen omdat die op bijvoorbeeld de xbox in totaal wel tegen de miljoen unieke spelers hebben op een dag. En daarbij is het merendeel van de spelers tevreden met een goed werkend p2p systeem, dus dat is weer een extra reden waarom dedicated servers niet als een noodzaak worden gezien.
Werk jij al lang voor IW/Treyarch? ;)

• Gundogan

Gundogan

StevenzeN schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:02:
[...]

Werk jij al lang voor IW/Treyarch? ;)
Van mij mogen ze me best huren als game design director. Misschien komt er dan eens een goede game uit. O-)

Pagina: 1 ... 70 ... 76 Laatste