Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik heb sinds kort MW3 voor de PC. Waar ik me echt gigantisch aan stoor is het aimen. Het voelt gewoon niet soepel. Ik speel al een tijdje BF3 op de PC, en de muis-bewegingen daar zijn echt heel soepel. Op één of andere manier lijkt het bij MW3 wel alsof er een soort versnelling/vertraging in het aimen zit.

Aan m'n PC (i7 3820 + GTX560 + 16 GB DDR3) en Muis (Razer Taipan + Razer Muismat, weet niet welke) kan het niet liggen lijkt me. Smooth Mouse Movement in de options staat natuurlijk aan.

Is dit gewoon hoe het spel MW3 op de PC is, of mis ik één of andere instelling? Ik hoop dat er iemand is die het begrijpt (wellicht iemand die ook BF3 op PC speelt)?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

EricNL schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:30:
Smooth Mouse Movement in de options staat natuurlijk aan.
Probeer eens met dat uit. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Idd, ik vind m met smooth mouse een stuk minder smooth dan met dat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik ga het vanavond eens uit zetten (ben nu helaas aan het werk). Misschien is dat een erfenis die ik uit de Counter Strike tijd heb meegenomen, want in de eerdere versie's van CS schoot je aim gewoon met milimeters tegelijk omhoog zonder smooth mouse =). Ik loop natuurlijk altijd eerst de optie's na van een spel voordat ik daadwerkelijk begin.

Bedankt!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Is die nieuwe Chaos mode gratis? Moet je via dlc unlocken zeker?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

witeken schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:57:
Is die nieuwe Chaos mode gratis? Moet je via dlc unlocken zeker?
Tot nu toe alleen voor Elite members op X360, dus die hebben sowieso alle DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
Volgens mij komt hij later ook gratis voor de pc en ps3

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Dlc dus... Het wordt elk jaar erger. Een paar domme maps boeit me niet maar hele game modes weglaten :(...

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MW3 basis heeft een single player, 12 spec ops missies, survival modus op elke map en een multiplayer.

En je gaat zeiken over een gamemode van 2 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
witeken schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:43:
Dlc dus... Het wordt elk jaar erger. Een paar domme maps boeit me niet maar hele game modes weglaten :(...
Sorry, maar zit niet zo te zeuren. De Face Off gamemode is volledig gratis en deze volgens mij ook. Gewoon terecht dat Elite members die shit als eerste krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
bram1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:51:
[...]

Sorry, maar zit niet zo te zeuren. De Face Off gamemode is volledig gratis en deze volgens mij ook. Gewoon terecht dat Elite members die shit als eerste krijgen.
Mwoah, ik heb zelf ook alle DLC op de pc, maar speel nog steeds het liefst de vanilla-maps. In principe zie ik ook liever dat de DLC gratis is, maar goed.

Waar ik me wel kapot aan erger is het feit dat de PC zulke waardeloze support heeft. We betalen hetzelfde, moeten maanden wachten op DLC, en als je na 12'en wil spelen join je of hacked lobby's, of lobby's met minimaal 1 hacker. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

StevenzeN schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:19:
[...]

Mwoah, ik heb zelf ook alle DLC op de pc, maar speel nog steeds het liefst de vanilla-maps. In principe zie ik ook liever dat de DLC gratis is, maar goed.

Waar ik me wel kapot aan erger is het feit dat de PC zulke waardeloze support heeft. We betalen hetzelfde, moeten maanden wachten op DLC, en als je na 12'en wil spelen join je of hacked lobby's, of lobby's met minimaal 1 hacker. Waardeloos.
Als je uberhaupt wilt spelen join je een lobby met hackers, gisteren weer 5 potjes gespeeld, alle 5 met hackers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:51:
MW3 basis heeft een single player, 12 spec ops missies, survival modus op elke map en een multiplayer.

En je gaat zeiken over een gamemode van 2 minuten?
Nou ik heb die modi bij men buurman eventjes gespeeld ,en die modi kijk ik wel naar uit hoor "chaos mode"

De perfecte modi voor mij haha :D , Rambo modeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Chaos mode is echt ideaal om aan je sensitiviteit te wennen, of gewoon steeds 1 hoger gaan. Je moet zo snel reageren :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Vandaag ook maar weer eens met Assault Strike Package gaan spelen, ging wel lekker;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lHvxNaekWvE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ietsje meer tags pakken en je zou echt dik gewonnen hebben. Je rent er soms echt gewoon letterlijk langs. Je weet dat je er ook XP voor krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
De angst om dood te gaan is groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41
valt me ook op inderdaad. sommige tags liggen voor het oprapen en je rushed er gewoon voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoeSWoeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-07 14:38
Meerdere redenen:
1. Je teammembers kunnen hierdoor ook punten verdienen
2. Als je voor de meeste kills/hoge streak gaat, wil je dat het potje zo lang mogelijk duurt
3. Zoals Langras al zei, door een tag op te pakken, kun je dood gaan
4. Om vijanden te lokken om hun eigen tag op te pakken, zodat je ze weer kunt doden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PoeSWoeS schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:31:
Meerdere redenen:
1. Je teammembers kunnen hierdoor ook punten verdienen
2. Als je voor de meeste kills/hoge streak gaat, wil je dat het potje zo lang mogelijk duurt
3. Zoals Langras al zei, door een tag op te pakken, kun je dood gaan
4. Om vijanden te lokken om hun eigen tag op te pakken, zodat je ze weer kunt doden
Ja LOL :+

1. Steven die in teambelang denkt? Neh. :P
2. Das meteen het jammere aan sommige aspecten van de CoD community. Je primaire doel moet het winnen van het potje zijn en niet killstreaks. Het is juist veel leuker als je onverwachts is een paar keer een goede killstreak haalt omdat je gewoon een lekkere pot draait. Met alleen kills maken in KC win je het potje echter niet.
3. Kijk het filmpje eens.
4. En dan? Dan heb je nog steeds geen punten door tags op te pakken.
Langras schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:01:
De angst om dood te gaan is groot :D
Dit inderdaad. En een verregaande obsessie om een MOAB te halen. Kijk even hoeveel kills hij haalt en hoe minimaal het verschil in de eindscore eigenlijk is. Als er meer mensen in zijn team zo speelden, hadden ze gewoon verloren. Dit had gewoon een potje TDM moeten zijn. O-)

edit: Overigens is de rest gewoon goede gameplay hoor, laat ik dat voorop stellen. Ik zou het niet van hem winnen, alhoewel ik wel denk dat de verkeerde gamemode is gestart.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 10-08-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:12:
[...]

Ja LOL :+

1. Steven die in teambelang denkt? Neh. :P
2. Das meteen het jammere aan sommige aspecten van de CoD community. Je primaire doel moet het winnen van het potje zijn en niet killstreaks. Het is juist veel leuker als je onverwachts is een paar keer een goede killstreak haalt omdat je gewoon een lekkere pot draait. Met alleen kills maken in KC win je het potje echter niet.
3. Kijk het filmpje eens.
4. En dan? Dan heb je nog steeds geen punten door tags op te pakken.

[...]

Dit inderdaad. En een verregaande obsessie om een MOAB te halen. Kijk even hoeveel kills hij haalt en hoe minimaal het verschil in de eindscore eigenlijk is. Als er meer mensen in zijn team zo speelden, hadden ze gewoon verloren. Dit had gewoon een potje TDM moeten zijn. O-)

edit: Overigens is de rest gewoon goede gameplay hoor, laat ik dat voorop stellen. Ik zou het niet van hem winnen, alhoewel ik wel denk dat de verkeerde gamemode is gestart.
Agh , met elke objective based gametype heeft die geen enkele kans om te winnen .
Laat hem maar lekker zijn moab halen , ik pak de objectives en de win wel... :P

Gisteren ook een paar van zulke mensen in mijn domination lobby op underground , paar mensen in mijn team die het gebouw controleerde met 4 man zodat ze lekkere killstreaks konden krijgen.
En dan mocht ik in men eentje A+B proberen vast te houden tegen een clan...

Ik haat mensen zoals StevenZ die gewoon een hele spel verpesten , of gewoon te stom zijn om het te begrijpen..

Vind het knapper als je gewoon een potje KC zo snel mogelijk afmaakt met bijvoorbeeld een score van , 65 kills confirmed voor ons team en maar 5 voor hun team

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:45:
[...]

Agh , met elke objective based gametype heeft die geen enkele kans om te winnen .

Gisteren ook een paar van zulke mensen in mijn domination lobby op underground , paar mensen in mijn team die het gebouw controleerde met 4 man zodat ze lekkere killstreaks konden krijgen.

Ik haat mensen zoals StevenZ die gewoon een hele spel verpesten , of gewoon te stom zijn om het te begrijpen..

Vind het knapper als je gewoon een potje KC zo snel mogelijk afmaakt met bijvoorbeeld een score van , 65 kills confirmed voor ons team en maar 5 voor hun team
Dit dus, ik erger me er ook altijd aan als er een debiel in mn potje zit die alleen maar voor zijn kills gaat en letterlijk probeert het potje te verneuken zodat hij nog een paar extra kills kan maken, en we daardoor verliezen terwijl ik netjes mn kills maak en tags oppak enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De toon mag mag vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:45:
[...]

Ah gast please! :')

Ten eerste, ik speelde met 1 iemand in een party die precies hetzelfde doel heeft, zo hard mogelijk ownen (klinkt kinderachtig en shit, i know, maar dat is in elke multiplayer game mijn doel). Ten tweede is de overwinning ooit in gevaar geweest? Denk je dat mijn pavelows, strafe runs en predator niet tientallen tags droppen? Mijn team heeft gewoon dezelfde instelling als ik, we winnen toch wel.

Als het een moeilijk potje is speel ik echt 100% objective, vraag dat de andere pc gamers maar na.

Daarnaast vind ik; "Ik haat gasten als StevenZ(?) die het hele spel verpesten" zulke dikke onzin dat ik dat verder maar negeer.

Ik haal liever een score als deze met een nipte(Wat het niet eens was) overwinning, dan dat ik overduidelijk win met een baggerscore. Als je op een supergoede streak bent wil je toch ook dat het potje zo lang mogelijk duurt?

Als laatst, Is het trouwens niet gewoon het geval dat jullie playstation spelers spelen naar jullie kunnen en daarom ook reageren op zo'n manier? Niks mis mee hoor, objective spelers hou ik van, maar kunnen jullie misschien niet veel beter dan van flag naar flag rennen met af en toe een kill te maken en hopen dat je EMP of SAM Turret kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

StevenzeN schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:46:
Als het een moeilijk potje is speel ik echt 100% objective, vraag dat de andere pc gamers maar na.
Ik zal je niet snel gelijk geven maar deze keer kan ik niet anders: hij heeft gelijk.

Iedereen speelt nu eenmaal anders en als we met de tweakers party een DOM match spelen dan begin jij met de instelling: "25% obj en 75% kills" terwijl mijn instelling precies andersom is: "75% objectives en 25% kills". Pas als ik zie dat we de tegenstander wegspelen dan ga ik ook proberen om een lekkere streak neer te zetten en als de score dan 170 - 100 is dan mag de tegenstander van mij best 2 vlaggen hebben zodat het potje wat langer duurt en ik aan mijn kdr kan werken :) Dat is het voordeel van een party met een mix van verschillende speelstijlen, met een 5/6 man tweakersparty (zonder teamspeak of afgestemde classes) winnen we bijna alles ongeacht de tegenstander...

Daarnaast snap ik ook wel dat je met een 2 mans party niet altijd voor de objectives gaat (ongeacht of het nu vlaggen of tags zijn), de kans dat je 4 randoms in je team krijgt die WASD niet kunnen gebruiken is best reëel. Als ik alleen speel speel ik eigenlijk alleen maar TDM omdat het winnen van een objective game met randoms meer een geluksfactor is, er zijn weinig modes waarin je in je eentje het verschil kan maken (mss SnD maar die mode vind ik niks).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Iemand zin om de laatste 5 maps op survival mode tot 15 te spelen? Heb de achievement nog niet :(
En missschien ook zin om wat spec ops te doen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Als laatst, Is het trouwens niet gewoon het geval dat jullie playstation spelers spelen naar jullie kunnen en daarom ook reageren op zo'n manier? Niks mis mee hoor, objective spelers hou ik van, maar kunnen jullie misschien niet veel beter dan van flag naar flag rennen met af en toe een kill te maken en hopen dat je EMP of SAM Turret kan halen?
Wat bedoel je hier precies mee? We zullen in ieder geval niet als een kip zonder kop keer op keer via dezelfde route in jouw MP7 vuur rennen, mocht je dat denken. Er spelen er niet zo heel veel met Support en er worden door een aantal gasten regelmatig monsterscores gehaald.

edit: Je filmpje duurt overigens 7 minuten en je staat na 5 minuten gewoon achter hoor, met je "is de overwinning ooit in gevaar geweest?". ;)

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 10-08-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos mode is echt top. Gisteren even mee gerommeld. Als je combo boven de 100 gaat wordt het echt een gekkenhuis. Ik was lekker rondjes aan het rennen op Dome. Keek achter me en telde een groep van acht juggernauts. Voor me stonden twintig mannetjes. Echt fantastisch om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
bram1984 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:46:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? We zullen in ieder geval niet als een kip zonder kop keer op keer via dezelfde route in jouw MP7 vuur rennen, mocht je dat denken. Er spelen er niet zo heel veel met Support en er worden door een aantal gasten regelmatig monsterscores gehaald.

edit: Je filmpje duurt overigens 7 minuten en je staat na 5 minuten gewoon achter hoor, met je "is de overwinning ooit in gevaar geweest?". ;)
En een minuut later staan we alweer met 10 tags voor.

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

StevenzeN schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:09:
Vandaag ook maar weer eens met Assault Strike Package gaan spelen, ging wel lekker;

[video]
Ondanks dat je veel tags laat liggen toch netjes.
Waar speel je trouwens mee.
pri: MP7 silencer+ext mags
sec: ?
nade
flash
Scavanger
Hardline
Steady aim?
Predator
Assault strike
Pavelow

Klopt het zo'n beetje?

Aangezien ik gestopt ben met prestige toch eens wat andere uitdagingen zoeken. Natuurlijk de guns goud proberen te gaan krijgen, maar wil ook zoveel mogelijk de support en assault strikes gaan halen.
Die support zijn allemaal wel te halen. Maar ik vermoedt dat het voor mij een probleem gaat worden om bijvoorbeeld de Ospray gunner te pakken te krijgen. Iemand tips (classes, welke assault strike voor de osprey, evt welke map geschikt zijn etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
_A3 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:03:
[...]

nade
flash
Scavanger
Hardline
Steady aim?
Predator
Assault strike
Pavelow

Klopt het zo'n beetje?

Aangezien ik gestopt ben met prestige toch eens wat andere uitdagingen zoeken. Natuurlijk de guns goud proberen te gaan krijgen, maar wil ook zoveel mogelijk de support en assault strikes gaan halen.
Die support zijn allemaal wel te halen. Maar ik vermoedt dat het voor mij een probleem gaat worden om bijvoorbeeld de Ospray gunner te pakken te krijgen. Iemand tips (classes, welke assault strike voor de osprey, evt welke map geschikt zijn etc)?
Klopt vrijwel helemaal, secondary is MP9 met extended mags. Verder semtex + Concussion.

killstreak setup = Pred/strafe run(heb ik ondertussen veranderd voor AH6, haalt toch sneller kills binnen) en de pavelow.

Als je voor de hogere killstreaks wil gaan raad ik reaper/pavelow(of ac130)/osprey aan, makkelijkst te halen op maps als village/mission/blackbox/ iig de open maps. Scavenger als starting perk lijkt me dan ook wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Laatst online: 16-09 19:06
_A3 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:03:
[...]

nade
flash
Scavanger
Hardline
Steady aim?
Predator
Assault strike
Pavelow

Klopt het zo'n beetje?

Ik was ook van plan om de osprey te halen en het was me binnen 5 potjes gelukt. Als assault strike package had ik reaper/pavelow/osprey. Als je eenmaal je reaper hebt gehaald kom je vrij gemakkelijk aan je osprey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Wauw, serieus? Ik daag je uit om een potje te spelen op de PS3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik sluit me bij sannie aan.. Ik denk niet dat je een kans maakt tegen me Steven ;)
Vanavond clan meeting en we hebben 6 uur dubbel xp + dubbel xp weekend dus ik ga me laatste prestige in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Delai sloopt je hahaha, quickscopes en 360's zoals je nog nooit hebt gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Goh, niet vreemd als ik nog nooit mw3 op een Playstation heb gespeeld hé?

Verder, afgaande van jullie gameplay(via jullie YT kanaal), ben ik niet bepaald onder de indruk.

Zo jammer dat dit spelletje niet cross-platform is hé jongens! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
StevenzeN schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

En een minuut later staan we alweer met 10 tags voor.

:z
Daar mag je je collega's toch echt voor bedanken. ;)
StevenzeN schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:30:

Verder, afgaande van jullie gameplay(via jullie YT kanaal), ben ik niet bepaald onder de indruk.

We geven je een muis op de PS3, prima toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Heeft er hier iemand ook anders dat de Cloud-functie niet goed werkt? Bij het afsluiten staat er wel dat het synchroniseert, maar mijn andere PC ontvangt niks qua Campaign en Special Ops. Cloud geeft maar 16.04KB aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
bram1984 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

Daar mag je je collega's toch echt voor bedanken. ;)

[...]

We geven je een muis op de PS3, prima toch.
Puik plan, stuur mij die PS3+Muis op and we'll see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Moet je zelf ff de game kopen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Erg jammer inderdaad dat het niet cross platform is, hoewel PC gamers met een muis en tobo natuurlijk enorm voordeel hebben. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Dj-sannieboy op 11-08-2012 20:38 . Reden: foutje, bedankt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:56:
[...]

Erg jammer inderdaad dat het niet cross platform is, hoewel PS3 gamers met een muis en tobo natuurlijk enorm voordeel hebben. ;)
Inderdaad, ook belachelijk dat dat uberhaupt mogelijk is. Charme van consoles is toch wel de controller, als je met een muis+tobo wil spelen moet je maar lekker een pc kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ik vind de gameplay op het D E kanaal toch een stuk interessanter als jouw filmpjes(njaah op een aantal na dan)....

en het punt dat we zogenaamd als kip zonder kop ergens naar toe rennen slaat nergens op.

Alleen als de winst in gevaar komt (zelden dus) dan word het soms wat kip zonder kop zodat we toch de winst binnen slepen.

En wat is er trouwens mis met EMP'S en dergelijke? , ik heb liever iemand in mijn team die met UAV'S AAUV'S en EMP'S strooit en daarmee hun team helpen .....dan die egoïsten die continu reapers en pavelows in de lucht hebben waar alleen jij iets aan heb en de rest van het team niet.

En vind het eigenlijk wel een leuk idee , aangezien je je ps3 controller moeiteloos kan aansluiten op de PC.
Een keertje op de PC tegen elkaar spelen haha. 8)

Maar ik vind het een beetje een "" wie heeft de langste"" discussie worden dus houden er maar over op;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:04:
[...]

Ik vind de gameplay op het D E kanaal toch een stuk interessanter als jouw filmpjes(njaah op een aantal na dan)....

en het punt dat we zogenaamd als kip zonder kop ergens naar toe rennen slaat nergens op.

Alleen als de winst in gevaar komt (zelden dus) dan word het soms wat kip zonder kop zodat we toch de winst binnen slepen.

En wat is er trouwens mis met EMP'S en dergelijke? , ik heb liever iemand in mijn team die met UAV'S AAUV'S en EMP'S strooit en daarmee hun team helpen .....dan die egoïsten die continu reapers en pavelows in de lucht hebben waar alleen jij iets aan heb en de rest van het team niet.

En vind het eigenlijk wel een leuk idee , aangezien je je ps3 controller moeiteloos kan aansluiten op de PC.
Een keertje op de PC tegen elkaar spelen haha. 8)

Maar ik vind het een beetje een "" wie heeft de langste"" discussie worden dus houden er maar over op;)
Dat is je goedrecht!

Ik begrijp dat jij je playstationbuddy's backupped, en daardoor vinden jullie structureel jullie singlekill-montage clipjes beter dan mijn moab gameplays, feeds en dergelijke, en dat is jullie goedrecht!

Geloof me maar dat de gameplays die ik haal moeilijker zijn te behalen dan die van jullie, en je hebt inderdaad groot gelijk wat betreft je "wie heeft de langste comment" dus laten we er maar over op houden.

Er is helemaal niks mis met support spelers, feit is wel dat elke rasmongool deze kan halen, en dat vergt 0,0% skill, je comment over "egoisten" die pavelows en reapers etc. gebruiken raakt kant noch wal. Als jij 2 carepackages naast elkaar ziet liggen, eentje heeft een ac130, de ander een recon drone, dan weet ik wel waar jij voor gaat.

Assault killstreaks zijn veel leuker dan support killstreaks(Mijn bescheiden mening overigens, maar volgens mij delen velen die aangezien er op de PC heel weinig supporters zijn). Je ziet over het algemeen de wat "beperkte" spelers met support spelen zodat ze die extra kills met hun Stealthbomber kunnen halen. Assault killstreaks behalen vergt gewoon iets meer skill.

En als laatst; ik insinueer nergens dat jullie als een kip zonder kop spelen, behalve Bram natuurlijk, die is voornamelijk van de mw3 theorie ipv de praktijk. Kom op zeg, je gaat toch miepen niet dat ik tags laat liggen in een KC game waar ik 68-4 haal, en waar we het potje uiteindelijk met +/- 12 tags verschil winnen.

Wat ik mij afvroeg was dat jullie misschien "mindere" spelers zijn en daarom ook zo reageren. Blijkbaar niet, niks mis mee :)

edit; wat betreft een potje op de PC, graag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik moet eerlijk zeggen, Ik weet dat mijn gameplay niet altijd gewaardeerd wordt door de Dutch Eagles, maar het is dezelfde soort gameplay als dat van Stevenzen, al maak ik meer gebruik van de chokepoints bij het verdedigen in domination, moabjes halen is nog maar weinig kuns aan om eerlijk te zijn. De ene vind quickscopes moeilijk ogen, de ander gewoon veel kills achter elkaar. Ben zelf totaal niet gek op snipen, heb ook zelf weinig goede footage online omdat ik er nooit de moeite voor neem. Niet elke match die ik speel is even clean. Maar heb wel een hele hoop sterke matches gespeeld (is ook aan mijn stats op elite te zien). Dit soort gameplay heb je in ieder geval genoeg op de consoles. De myth van auto aim is geen sprake, want de zogenaamde auto aim wilt soms alleen maar tegenwerken, die stuurt je soms heel lichtelijk in de richting van waar een tegenstander is, en dit ook maar zelden, maar richten moet je toch echt zelf. De hitboxes zijn wel een tikkeltje groter, omdat de controller iets onnauwkeuriger zijn. Maar verder is er weinig verschil in de console en PC varianten. MW3 op de PC is nou ook niet bepaald een UT2003/2004 qua speltempo. Waar beide varianten wel meekampen is verbindings voordelen en lag.

Jan < Ben het er overigens nogsteeds niet mee eens, killstreaks helpen daadwerkelijk wel het team te winnen, iemand die dood is, moet spawnen en terug naar de objective moet lopen is even uit de running. Dus je kan je punten of wat dan ook behouden, denk dat je het vervelender vindt dat jij de mensen niet meer kan killen die dan al dood zijn dood de killstreaks haha :D.

Maar duidelijk de verschillen tussen de puur objective spelers en spelers die toch wel regelmatig even hun eigen streaks en kills denken, including me.

[ Voor 17% gewijzigd door Sn0wblind op 11-08-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik heb even Steven zijn gameplay bekeken en wil er toch even op antwoorden.

Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die houden van killstreaks maken (ikzelf hoor daar niet bij. Daarom dat ik ook 2 jaar geleden naar Battlefield ben geswitcht waar killstreaks niet bemoedigd worden), maar dan kan je toch TDM spelen?

Is Kill Confirmed niet gewoon TDM maar met toevoeging van dogtag systeem? (correct me if im wrong)
Ik zou zeggen: Kill Confirmed voor mensen die the objective willen spelen? En doe dan TDM voor als je wilt killstreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Asgaro schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:21:
Ik heb even Steven zijn gameplay bekeken en wil er toch even op antwoorden.

Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die houden van killstreaks maken (ikzelf hoor daar niet bij. Daarom dat ik ook 2 jaar geleden naar Battlefield ben geswitcht waar killstreaks niet bemoedigd worden), maar dan kan je toch TDM spelen?

Is Kill Confirmed niet gewoon TDM maar met toevoeging van dogtag systeem? (correct me if im wrong)
Ik zou zeggen: Kill Confirmed voor mensen die the objective willen spelen? En doe dan TDM voor als je wilt killstreaken?
Klopt helemaal, met als enige nadeel dat een TDM potje tot de 7500 punten gaat, dat wil zeggen 75 kills gedeeld door je 6 teammaten. Het principe van KC is dat er dus inderdaad na elke kill dogtags droppen, om te winnen moet je team 65 van deze dogtags pakken(overheen lopen :P).

Het voordeel van KC is dat je dus de game kan rekken door om tags heen te lopen. Als je lekker bezig bent in het potje en je constant je killstreaks binnen harkt, dan wil (ik) dat zo lang mogelijk volhouden, daarom loop ik dus keurig om de tags heen.

Edit; Daarnaast heeft het laten liggen van tags nog een groot voordeel, wanneer een enemy hem denied, krijg jij dat ook te horen, zo weet je dus waar de enemy zich bevind.

[ Voor 6% gewijzigd door StevenzeN op 11-08-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de servers voor mw3 op pc en ps3 down?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
StevenzeN schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:31:
[...]

Dat is je goedrecht!

Ik begrijp dat jij je playstationbuddy's backupped, en daardoor vinden jullie structureel jullie singlekill-montage clipjes beter dan mijn moab gameplays, feeds en dergelijke, en dat is jullie goedrecht!

Geloof me maar dat de gameplays die ik haal moeilijker zijn te behalen dan die van jullie, en je hebt inderdaad groot gelijk wat betreft je "wie heeft de langste comment" dus laten we er maar over op houden.

Er is helemaal niks mis met support spelers, feit is wel dat elke rasmongool deze kan halen, en dat vergt 0,0% skill, je comment over "egoisten" die pavelows en reapers etc. gebruiken raakt kant noch wal. Als jij 2 carepackages naast elkaar ziet liggen, eentje heeft een ac130, de ander een recon drone, dan weet ik wel waar jij voor gaat.

Assault killstreaks zijn veel leuker dan support killstreaks(Mijn bescheiden mening overigens, maar volgens mij delen velen die aangezien er op de PC heel weinig supporters zijn). Je ziet over het algemeen de wat "beperkte" spelers met support spelen zodat ze die extra kills met hun Stealthbomber kunnen halen. Assault killstreaks behalen vergt gewoon iets meer skill.

En als laatst; ik insinueer nergens dat jullie als een kip zonder kop spelen, behalve Bram natuurlijk, die is voornamelijk van de mw3 theorie ipv de praktijk. Kom op zeg, je gaat toch miepen niet dat ik tags laat liggen in een KC game waar ik 68-4 haal, en waar we het potje uiteindelijk met +/- 12 tags verschil winnen.

Wat ik mij afvroeg was dat jullie misschien "mindere" spelers zijn en daarom ook zo reageren. Blijkbaar niet, niks mis mee :)

edit; wat betreft een potje op de PC, graag! ;)
Ten eerste is het "goed recht" en ten tweede heb ik vandaag en gisteren meer dan fatsoenlijke potjes met de DE gespeeld, gaat prima hoor. Most kills en Most Points Captured, dat zijn de leukere accolades. Beter dan Most Kills en Least Tags Picked Up.

Het enige wat ik zeg is dat je veel dikker had kunnen winnen (in je meeste potjes waarschijnlijk) als je niet als een angsthaasje alle objectives negeert. Je laat tags liggen die echt een meter van je af liggen en geen enkel risico vormen. Veel kills halen in gamemodes waar de kills niet het belangrijkst zijn, ik raak er niet van onder de indruk, sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
bram1984 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:32:
[...]

Ten eerste is het "goed recht" en ten tweede heb ik vandaag en gisteren meer dan fatsoenlijke potjes met de DE gespeeld, gaat prima hoor. Most kills en Most Points Captured, dat zijn de leukere accolades. Beter dan Most Kills en Least Tags Picked Up.

Het enige wat ik zeg is dat je veel dikker had kunnen winnen (in je meeste potjes waarschijnlijk) als je niet als een angsthaasje alle objectives negeert. Je laat tags liggen die echt een meter van je af liggen en geen enkel risico vormen. Veel kills halen in gamemodes waar de kills niet het belangrijkst zijn, ik raak er niet van onder de indruk, sorry. :)
niet op de man spelen.

Ik ben overigens wel benieuwd man, show is wat gameplay van je, je kan natuurlijk in ieder filmpje wel iets vinden wat anders kan omdat je zelf een andere speelstijl hanteert.

Ik heb zelf 3 jaar lang semi-pro Counterstrike 1.6 gespeeld, ik denk dus dat ik ook mede door Counterstrike een andere speelstijl hanteer.

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 11-08-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik ben zelf een support player, ga dus elke pot voor advanced uav en emp. (vaak haal je meerdere emps) Heerlijk om een stealthbomber, pavelow, ac130 of whatever eruit te halen met een emp. Pooooffff, anddddd it's goneeeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
StevenzeN schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:39:
[...]

Nou Brammetje, ik denk dat we hier niet uit gaan komen! Heb je nog wel een SAM Turret weten te scoren dan? ;)

Ik ben overigens wel benieuwd man, show is wat gameplay van je, je kan natuurlijk in ieder filmpje wel iets vinden wat anders kan omdat je zelf een andere speelstijl hanteert.

Ik heb zelf 3 jaar lang semi-pro Counterstrike 1.6 gespeeld, ik denk dus dat ik ook mede door Counterstrike een andere speelstijl hanteer.
Nope, gebruik alleen assault, sorry.

Ik heb geen recorder en daarnaast de tijd en zeker de zin niet om te gaan uploaden (heb andere hobbies die ik leuker vind). Heb ook niet echt de behoefte om leuke gameplay te delen. Ik speel puur voor mijn eigen plezier, hoewel die triple kill met de MP9 vanmiddag wel tof was (bedankt voor de tip). ;)

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 11-08-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

StevenzeN schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:39:
[...]

Nou Brammetje, ik denk dat we hier niet uit gaan komen! Heb je nog wel een SAM Turret weten te scoren dan? ;)
Lekker kinderachtig zeg, alsof PS3 spelers geen hoge assault strikes of moab halen.. pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:13:
[...]

Lekker kinderachtig zeg, alsof PS3 spelers geen hoge assault strikes of moab halen.. pfff
Niet nodig om erop door te gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Sn0wblind op 11-08-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Modbreak:Er hoeft in een discussie niet op de man gespeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Dj-sannieboy schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:13:
[...]

Huh? Waar heb ik dat uberhaupt gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:55:
Ik moet eerlijk zeggen, Ik weet dat mijn gameplay niet altijd gewaardeerd wordt door de Dutch Eagles, maar het is dezelfde soort gameplay als dat van Stevenzen, al maak ik meer gebruik van de chokepoints bij het verdedigen in domination, moabjes halen is nog maar weinig kuns aan om eerlijk te zijn. De ene vind quickscopes moeilijk ogen, de ander gewoon veel kills achter elkaar. Ben zelf totaal niet gek op snipen, heb ook zelf weinig goede footage online omdat ik er nooit de moeite voor neem. Niet elke match die ik speel is even clean. Maar heb wel een hele hoop sterke matches gespeeld (is ook aan mijn stats op elite te zien). Dit soort gameplay heb je in ieder geval genoeg op de consoles. De myth van auto aim is geen sprake, want de zogenaamde auto aim wilt soms alleen maar tegenwerken, die stuurt je soms heel lichtelijk in de richting van waar een tegenstander is, en dit ook maar zelden, maar richten moet je toch echt zelf. De hitboxes zijn wel een tikkeltje groter, omdat de controller iets onnauwkeuriger zijn. Maar verder is er weinig verschil in de console en PC varianten. MW3 op de PC is nou ook niet bepaald een UT2003/2004 qua speltempo. Waar beide varianten wel meekampen is verbindings voordelen en lag.

Jan < Ben het er overigens nogsteeds niet mee eens, killstreaks helpen daadwerkelijk wel het team te winnen, iemand die dood is, moet spawnen en terug naar de objective moet lopen is even uit de running. Dus je kan je punten of wat dan ook behouden, denk dat je het vervelender vindt dat jij de mensen niet meer kan killen die dan al dood zijn dood de killstreaks haha :D.

Maar duidelijk de verschillen tussen de puur objective spelers en spelers die toch wel regelmatig even hun eigen streaks en kills denken, including me.
Killstreaks die meer rook opgooien (pred, reaper, ac-130 (vooral de laatste die ook iedereen zijn beeld laat schudden) dan een smoke grenade zijn de hel voor spelers die aan het defenden zijn. Choppers schiet je er te makkelijk uit, een strafe run geeft zelfs 5 gratis kills weg .. Support is wel handiger tegen goede speler is mijn mening, maar tegen noobs maakt het allemaal niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:32:
[...]

Most kills is nice, maar most points captured vind ik soms echt zo dom. Een potje domination is niet gemaakt om continue van punt naar punt te rennen, maar juist om je tegenstander te domineren in de vorm van punten. Houdt twee punten vast en dit is precies wat je doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:54:
[...]

Huh? Waar heb ik dat uberhaupt gezegd?
#52 is voor mij binnen, heb em ook al met een flink aantal verschillende AR's en LMG's gehaald. (ACR, SCAR-L, MK14, G36C, AK47, MG36, L86 LSW) Krijg het tot op heden nog niet echt voor elkaar met een SMG, van de week @ hardhat weer dood op 23 killstreak omdat team mates zoveel richting C pushen dat er 6 man om me heen spawned. (Ik pak er 5 met mijn MP7 en MP9, maar moet dan reloaden en ga dood ... grrr!)

Sorry voor tripple post ... forum merged niet automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:32:
[...]

Most kills is nice, maar most points captured vind ik soms echt zo dom. Een potje domination is niet gemaakt om continue van punt naar punt te rennen, maar juist om je tegenstander te domineren in de vorm van punten. Houdt twee punten vast en dit is precies wat je doet :)
In dat specifieke potje raakten we steeds B en C kwijt op Bootleg. :)

Je weet ook wel dat ik 2 punten genoeg vind. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:35:
[...]

#52 is voor mij binnen, heb em ook al met een flink aantal verschillende AR's en LMG's gehaald. (ACR, SCAR-L, MK14, G36C, AK47, MG36, L86 LSW) Krijg het tot op heden nog niet echt voor elkaar met een SMG, van de week @ hardhat weer dood op 23 killstreak omdat team mates zoveel richting C pushen dat er 6 man om me heen spawned. (Ik pak er 5 met mijn MP7 en MP9, maar moet dan reloaden en ga dood ... grrr!)

Sorry voor tripple post ... forum merged niet automatisch
Knap hoor! Vind het met een SMG altijd een stuk makkelijker dan met een AR, speel de laatste tijd ook bijna geen specialist meer. Laatst geprobeerd met de M4A1 en ik haalde hem na 2 potjes(Terwijl wapen level 3 of 4 was ofzo hehe).

Denk dat ik momenteel op 100+ MOAB's zit, record alleen nog de speciale of goede moabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:30:
[...]

Killstreaks die meer rook opgooien (pred, reaper, ac-130 (vooral de laatste die ook iedereen zijn beeld laat schudden) dan een smoke grenade zijn de hel voor spelers die aan het defenden zijn. Choppers schiet je er te makkelijk uit, een strafe run geeft zelfs 5 gratis kills weg .. Support is wel handiger tegen goede speler is mijn mening, maar tegen noobs maakt het allemaal niets uit.
Zo vaak worden mijn killstreaks er niet uitgeschoten. Ook tegen betere spelers.

Maar zo kan je achter alles in MW3 wel een tegenargument geven waarmee je mede teammaten dwars kan zitten. Als voorbeeld, als iemand ervoor kiest om geen blind eye te nemen en een predator,ac130 en reaper schieten op hem dat er meerdere teammaten zelfs met blind eye de lul zijn.

Hoevaak ik wel niet met een predator missile een punt heb vastgehouden voor het team is ontelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Sn0wblind schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:36:
Hoevaak ik wel niet met een predator missile een punt heb vastgehouden voor het team is ontelbaar.
Dit inderdaad, veel mensen snappen het spel waarschijnlijk niet eens. Die denken dat je alleen een teamplayer bent als je flags gaat cappen als een dolle. Als je met DOM een gedeelte van de map blijft controleren(wat mijn speelstijl is) verlies je 1 flag vrijwel niet, alleen zie je dat niet terug in je uiteindelijke score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
StevenzeN schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:49:
[...]

Dit inderdaad, veel mensen snappen het spel waarschijnlijk niet eens. Die denken dat je alleen een teamplayer bent als je flags gaat cappen als een dolle. Als je met DOM een gedeelte van de map blijft controleren(wat mijn speelstijl is) verlies je 1 flag vrijwel niet, alleen zie je dat niet terug in je uiteindelijke score.
Of van die random spelers die denken dat je met een tripple cap kan winnen. In 9 van de 10 gevallen raak je dan juist twee caps kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
frenk16 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:40:
[...]

Of van die random spelers die denken dat je met een tripple cap kan winnen. In 9 van de 10 gevallen raak je dan juist twee caps kwijt.
Jij snapt het, 2 flags hebben en zorgen dat ze bij de derde(en dus hun flag) spawnen en zo het potje controleren is veel lekkerder spelen dan wanneer ze overal kunnen spawnen.

p.s; Heb het zelf ook jaren fout geschreven, maar het is triple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
StevenzeN schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:23:
[...]

Jij snapt het, 2 flags hebben en zorgen dat ze bij de derde(en dus hun flag) spawnen en zo het potje controleren is veel lekkerder spelen dan wanneer ze overal kunnen spawnen.

p.s; Heb het zelf ook jaren fout geschreven, maar het is triple ;)
Ik vond het triple met 2 p's er al gek uit zien haha.

75% van de tijd speel ik alleen en dan is domination echt niet te doen. De mensen snappen niet dat je met 2 vlaggen ook een potje kunt winnen. Als je een triple cap hebt dan spawnt je tegenstander waarschijnlijk in je rug en dan draait het hele spelletje ineens om. Dan word jouw team ingesloten en gaat je tegenstander verdedigend spelen.

Toch blijft het een leuke uitdaging om met randoms een potje domination te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:36:
[...]

Zo vaak worden mijn killstreaks er niet uitgeschoten. Ook tegen betere spelers.

Maar zo kan je achter alles in MW3 wel een tegenargument geven waarmee je mede teammaten dwars kan zitten. Als voorbeeld, als iemand ervoor kiest om geen blind eye te nemen en een predator,ac130 en reaper schieten op hem dat er meerdere teammaten zelfs met blind eye de lul zijn.

Geluksvogel, maar daarnaast zorgt die bende die ik opnoem wel voor extreme smoke en doen jouw choppers en pavelows dat weer niet (dus zijn die minder hinderlijk :P) Blind Eye gebruik ik, behalve op mijn twee support classes, nooit. Op mijn specialist classes gebruik ik zelfs niet altijd assasin, want met 7 of 8 kills heb je toch alle perks te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:49:
[...]

Geluksvogel, maar daarnaast zorgt die bende die ik opnoem wel voor extreme smoke en doen jouw choppers en pavelows dat weer niet (dus zijn die minder hinderlijk :P) Blind Eye gebruik ik, behalve op mijn twee support classes, nooit. Op mijn specialist classes gebruik ik zelfs niet altijd assasin, want met 7 of 8 kills heb je toch alle perks te pakken :)
En van de andere kant kan je het dan weer zo zien; Als je geen laptoppie hoeft te gebruiken voor je killstreaks dan blijf je "meedoen" in het spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
Zojuist even 4 potjes domination gedaan met randoms, alle 4 de potjes gewonnen. Vol objective gespeeld maar m'n scores waren nog niet slecht. Kd tussen de 3 en 4. Een potje werd nipt gewonnen met 200-198, het kwam aan op de laatste seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 15:09

fjs

PSN: ftltc

Waar ik mij het meeste aan erger is, dat als ik een flag capture teamaten gewoon doorlopen. Niet eens de moeite nemen om te stoppen met lopen. Alleen maar voor hun moab gaan want ze zitten al op een hoge streak. Dan voel ik mij viesgenomen. Vooral omdat ik dan weer dood ga. Je wordt dan gewoon misbruikt zodat iemand anders weer zijn kill kan halen. Meestal gebeurt dat in een random potje.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
fjs schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:21:
Waar ik mij het meeste aan erger is, dat als ik een flag capture teamaten gewoon doorlopen. Niet eens de moeite nemen om te stoppen met lopen. Alleen maar voor hun moab gaan want ze zitten al op een hoge streak. Dan voel ik mij viesgenomen. Vooral omdat ik dan weer dood ga. Je wordt dan gewoon misbruikt zodat iemand anders weer zijn kill kan halen. Meestal gebeurt dat in een random potje.
Dat doe ik ook hoor, ik laat iemand liever in zijn eentje cappen en dat ik hem verdedig, dan dat ik sitting duck samen met hem ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

StevenzeN schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:36:
[...]

Dat doe ik ook hoor, ik laat iemand liever in zijn eentje cappen en dat ik hem verdedig, dan dat ik sitting duck samen met hem ben.
Ja lekker dan. Als we samen gingen hadden we hem qua tijd. Dit bevestigd alleen maar mijn beeld van jou speelstijl. Maw heel egoistisch. Hoop niet met jou in een team te spelen. Want je gaat alleen maar voor de extra kill en een ander kan de klere krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
fjs schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:04:
[...]

Ja lekker dan. Als we samen gingen hadden we hem qua tijd. Dit bevestigd alleen maar mijn beeld van jou speelstijl. Maw heel egoistisch. Hoop niet met jou in een team te spelen. Want je gaat alleen maar voor de extra kill en een ander kan de klere krijgen.
Steven zegt toch dat hij hem dan juist verdedigd? Hij speelt dan juist wel voor het team. De kans dat je word neergeschoten als je aan het cappen bent is vrij groot. Als iemand jou dan verdedigd word die kans aanzienlijk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
fjs schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:04:
[...]

Jij snapt het spel gewoon niet. Ik verdedig liever mijn teammate zodat hij rustig kan cappen, als ik zie dat hij hem dreigt te verliezen dan neem ik écht wel over hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

StevenzeN schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:28:
[...]

Jij snapt het spel gewoon niet. Ik verdedig liever mijn teammate zodat hij rustig kan cappen, als ik zie dat hij hem dreigt te verliezen dan neem ik écht wel over hoor.
Slaat werkelijk nergens op. Met meerderen hadden we hem gehad en respawnen we daar. Aan jou verdediging heb ik werkelijk niks. Ik ben dood en jij wacht op de volgende slachtoffer die voor jou daar gaat cappen zodat jij je punt kan maken. Heb genoeg van die StevenzeN meegemaakt. Kletsen de stoeptegels uit het trottoir maar misbruiken hun teamgenoten. Bah. En ik snap het spel heel goed. Als ik van die egos zoals jij tegen kom in mijn team ben ik er gelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
fjs schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:08:
[...]

Slaat werkelijk nergens op. Met meerderen hadden we hem gehad en respawnen we daar. Aan jou verdediging heb ik werkelijk niks. Ik ben dood en jij wacht op de volgende slachtoffer die voor jou daar gaat cappen zodat jij je punt kan maken. Heb genoeg van die StevenzeN meegemaakt. Kletsen de stoeptegels uit het trottoir maar misbruiken hun teamgenoten. Bah. En ik snap het spel heel goed. Als ik van die egos zoals jij tegen kom in mijn team ben ik er gelijk uit.
Ik denk dat we hier ook niet gaan uitkomen. Ik denk dat je het spelletje serieus niet snapt, en verder klink je nogal boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Modbreak:Laatste modbreak voor dit onderwerp, minder op de man en de negatieve toon mag ook wel uit de discussie, de volgende die zich hier niet aan houd mag eventjes op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Het ging vandaag weer lekker op FFA.
Volgens mij hack zondag.
Geen potje zonder hacker gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
StevenzeN schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:34:
[...]

Ik denk dat we hier ook niet gaan uitkomen. Ik denk dat je het spelletje serieus niet snapt, en verder klink je nogal boos.
Nou nou.. niet snappen? Puur perceptie. Ik snap hem. Snap jouw speelstijl ook wel maar ik denk dat veel mensen hier gewoon willen horen dat je toegeeft dat je een Knip, let op je taalgebruik. bent. Want dat ben je.:D. Wel mee eens hoor dat je gewoon 2 punten moet houden.

Mijn mening; een goede speler (want dat is de eeuwige discussie):

-gaat allereerst voor de WIN
-daarnaast weet hij zich goed aan te passen aan situaties
-goed reactievermogen
-doet unusual dingen/onverwachte dingen
-kan een MOAB halen als ie wilt maar alleen als het niet ten koste van team gaat.
-pakt gewoon blast shield en support om zijn team te helpen mocht het nodig zijn.
-etc.

Niet zo haten over ps3-spelertjes blabla. Gaat nergens over.

Rin; tegen noobs kun je idd lekker assault spelen, maar een beetje COD speler haalt toch gelijk die dingen uit de lucht? En zoals Sannie zegt: is toch lekker als je met EMP lekker een pavelow eruit haalt. Tuurlijk vind iedereen het leuk om die streaks te gebruiken. Gisteren nog 3 potten achter elkaar reaper-pavelow-osprey gehaald. Geen moeite.. ff wat defensiever spelen en van spawn naar spawn en je hebt ze. Maar toen speelde ik dan ook alleen..

[ Voor 1% gewijzigd door Sn0wblind op 13-08-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tegen goede spelers is support het beste. Twee goede teams tegen elkaar resulteert meestal in k/d ratios van rond de 1 met veel kills en deaths. Dan zijn killstreaks die door blijven tellen na een death wel ideaal natuurlijk en kan je de hoge pointrewards zoals EMP ook meerdere keren halen.

Assault wordt altijd snel uit de lucht gehaald ja. Kan je nog het beste ubercheap gaan met hardline UAV/skill package/pred missile. :X

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:10:
[...]

Nou nou.. niet snappen? Puur perceptie. Ik snap hem. Snap jouw speelstijl ook wel maar ik denk dat veel mensen hier gewoon willen horen dat je toegeeft dat je een egoistische bastard bent. Want dat ben je.:D. Wel mee eens hoor dat je gewoon 2 punten moet houden.

Mijn mening; een goede speler (want dat is de eeuwige discussie):

-gaat allereerst voor de WIN
-daarnaast weet hij zich goed aan te passen aan situaties
-goed reactievermogen
-doet unusual dingen/onverwachte dingen
-kan een MOAB halen als ie wilt maar alleen als het niet ten koste van team gaat.
-pakt gewoon blast shield en support om zijn team te helpen mocht het nodig zijn.
-etc.

Niet zo haten over ps3-spelertjes blabla. Gaat nergens over.

Rin; tegen noobs kun je idd lekker assault spelen, maar een beetje COD speler haalt toch gelijk die dingen uit de lucht? En zoals Sannie zegt: is toch lekker als je met EMP lekker een pavelow eruit haalt. Tuurlijk vind iedereen het leuk om die streaks te gebruiken. Gisteren nog 3 potten achter elkaar reaper-pavelow-osprey gehaald. Geen moeite.. ff wat defensiever spelen en van spawn naar spawn en je hebt ze. Maar toen speelde ik dan ook alleen..
Inderdaad.

Gisteren ging ik ook weer even een paar potjes met killstreaks rondlopen , nou joepie dan haal je 3 keer Predator/reaper/Ac130 in een potje (en dat een paar games achter elkaar).

Ik loop liever lekker rond met men gouden P90 en daar lekker kills mee maken ,

Ik vind het ook leuker als ik bijvoorbeeld 50 kills haal in domination met alleen men P90 en throwing knife , en de nummer 2 heeft ook 50 kills maar heeft pavelows en reapers in de lucht gehad maar heeft toch zo'n 2000 punten minden als mij omdat ik ook heb gecaptured ...

En zoals Sannie al zegt ,

Die EMP is af en toe geniaal...Gisteren haal ik er een chopper+Strafe run en een sentry tegelijk neer met een EMP..
ik had X8 XP......dan haal je alleen met die EMP gewoon ruim 30000 punten binnen _/-\o_ ...dan zijn heerlijke momenten

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:40

3DDude

I void warranty's

Never tell your password to anyone.
Admin Community (2) : Dear Steam User,
After 9 years of using steam , Now is our birthday and we offer our gifts for this occasion , Our company offers you a game of your
choice"http://store.steampowered.com.zone-dz.com/Community/FreeGame/login/"
Wie is de gebruiker admin community ? er kwam in ieder geval iets van tweakers steam naar voren dat ik die groep in gemeen heb en hij wou een PM sturen naar me.

Maar is een mooi subdomein van zone-dz.com .. leuke phishing actie....

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:32:
[...]

Die EMP is af en toe geniaal...Gisteren haal ik er een chopper+Strafe run en een sentry tegelijk neer met een EMP..
ik had X8 XP......dan haal je alleen met die EMP gewoon ruim 30000 punten binnen _/-\o_ ...dan zijn heerlijke momenten
Dat is idd vet Jan. 30000 is best wel veel. Dat zijn leuke momenten. Voor mij leuker dan een zoveelste moab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
fjs schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:40:
[...]

Dat is idd vet Jan. 30000 is best wel veel. Dat zijn leuke momenten. Voor mij leuker dan een zoveelste moab.
Hoeveel MOAB's heb je al gehaald dan fjs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Als ik mijn team geholpen heb met capturen genoeg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
fjs schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:14:
Als ik mijn team geholpen heb met capturen genoeg hoor.
Goedzo man! Prioriteiten stellen, doe ik ook altijd! Maar hoeveel MOAB's heb je ongeveer, en kan je wat gameplay van jezelf showen? :)

Ik heb een paar dagen terug nog een kleine montage gemaakt;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yDGMCW5VG3U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
Moet zeggen dat ik MOAB niet zo special vind, als je er elk potje voor speelt. De MOAB's die ik heb gehaald ontstaan dan ook wat meer spontaner, doordat ik dan een goede streak maak.

Tevens vindt ik ook dat de speel modus een rol speelt. Het is heel knap als je elke ronde in Domination er 1 kan halen maar doe het nu maar is in FFA of een hardcore modus, is toch andere koek.

Overigens snap ik het gebitch op stevenzen z'n speelstijl wel (speel zelf ook zo ben alleen iets minder bang:) ) al maakt het niet uit als je een team maak met 5 gelijk waardige spelers zoals hij dan hoef je niet voor get objective te spelen want je win toch wel....en de tegenstander maakt geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
delaitinho schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:10:
Toen ik een sessie joinde tegen onze eigen clan viel dat toch wel erg mee op een match bootleg, dat tegen Sannie, Gtoniser en Ekr die toch wel vaak dingen uit de lucht schieten.

Maar als het aan mij lag waren de killstreaks allemaal hetzelfde, dus geen support streak waar je zeg maar dingen gratis krijgt terwijl je ook doodgaat. Het promoot geen sterker en verstandiger spelen, want aan dood gaan zitten dan weinig consequenties. Ik vind dat er niks mis is met een EMP, UAV etc ik vind dat er wat mis mee is dat spelers het een soort van "gratis" krijgen ongeacht hoe ze spelen.

Maar deze discussie gaat meer over voorkeuren van personen zelf dan de game.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 13-08-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn meest bekeken mw3 vid op youtube :

tijd niet gepost in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Sn0wblind schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 18:45:
[...]

Toen ik een sessie joinde tegen onze eigen clan viel dat toch wel erg mee op een match bootleg, dat tegen Sannie, Gtoniser en Ekr die toch wel vaak dingen uit de lucht schieten.

Maar als het aan mij lag waren de killstreaks allemaal hetzelfde, dus geen support streak waar je zeg maar dingen gratis krijgt terwijl je ook doodgaat. Het promoot geen sterker en verstandiger spelen, want aan dood gaan zitten dan weinig consequenties. Ik vind dat er niks mis is met een EMP, UAV etc ik vind dat er wat mis mee is dat spelers het een soort van "gratis" krijgen ongeacht hoe ze spelen.

Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is support erg goed voor gamen zonder party en zonder clans. Waarom? Bij de voorgaande versies van MW was het campgehalte nog hoger dan wat het nu is en dat maakt het speelplezier toch wat minder. Nu kunnen mensen vrijer spelen zonder zich druk te maken om hun kill streak. Toch wel even de flag capturen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een SMG MOAB lol! Dacht laat ik die MP5 eens proberen na de laatste hot-patch. Ding was nog vrij kaal, had alleen een silencer en kick erop zitten en was niet eens van plan hoge streaks neer te zetten. Beetje rondlopen op hardhat, dwars door de buitenkant van C-spawn (dan flipt ie niet direct naar B/A ;)) en zo een beetje kills halen. Team genoten begonnen een beetje te miepen want ik haalde veel kills voor hun weg, dus ben ik ff wat afwachtender gaan spelen tussen A en B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was sowieso wel een lekker dagje hyper , iedereen in de party had moab's haha..

M16 op interchange is nu heerlijk!!!...M16 is nu denk ik zelfs beter als de type95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:17
Wie wil er samen ff een paar potjes spec ops spelen op de PC!?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sn0wblind schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 18:45:
[...]

Jij en de andere Eagles weten dat ik de EMP man ben :P Kan ook wel met assault spelen, maar support past beter bij mijn speelstijl. Ik rush graag en ga daardoor redelijk vaak dood, boeit mij verder niks zolang we de pot winnen en ik meer kills dan deaths heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mijn quintruple knife kill streak :)

[ Voor 26% gewijzigd door Frostbite op 15-08-2012 00:24 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sc0rPi0N schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:22:
[video]

Mijn quintruple knife kill streak :)
Daarop is mijn antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Infected vergelijken met "normale" gamemodes, altijd -1.

Net als Infected MOAB's, die tellen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als MP7 MOABS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:54:
[...]

Infected vergelijken met "normale" gamemodes, altijd -1.

Net als Infected MOAB's, die tellen ook niet.
Dit was nog in de tijd dat je als infected geen throwing knife had , dus het was toen een stuk moeilijker om zoiets te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:44
:D touché.

Chaos is trouwens ook erg vermakelijk / verslavend. Beetje suf om dat in een DLC pack te stoppen maar vooruit, toch nog een elite voordeeltje.
Pagina: 1 ... 68 ... 76 Laatste