Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:04:
[...]
Ik vind de gameplay op het D E kanaal toch een stuk interessanter als jouw filmpjes(njaah op een aantal na dan)....
en het punt dat we zogenaamd als kip zonder kop ergens naar toe rennen slaat nergens op.
Alleen als de winst in gevaar komt (zelden dus) dan word het soms wat kip zonder kop zodat we toch de winst binnen slepen.
En wat is er trouwens mis met EMP'S en dergelijke? , ik heb liever iemand in mijn team die met UAV'S AAUV'S en EMP'S strooit en daarmee hun team helpen .....dan die egoïsten die continu reapers en pavelows in de lucht hebben waar alleen jij iets aan heb en de rest van het team niet.
En vind het eigenlijk wel een leuk idee , aangezien je je ps3 controller moeiteloos kan aansluiten op de PC.
Een keertje op de PC tegen elkaar spelen haha.
Maar ik vind het een beetje een "" wie heeft de langste"" discussie worden dus houden er maar over op;)
Dat is je goedrecht!
Ik begrijp dat jij je playstationbuddy's backupped, en daardoor vinden jullie structureel jullie singlekill-montage clipjes beter dan mijn moab gameplays, feeds en dergelijke, en dat is jullie goedrecht!
Geloof me maar dat de gameplays die ik haal moeilijker zijn te behalen dan die van jullie, en je hebt inderdaad groot gelijk wat betreft je "wie heeft de langste comment" dus laten we er maar over op houden.
Er is helemaal niks mis met support spelers, feit is wel dat elke rasmongool deze kan halen, en dat vergt 0,0% skill, je comment over "egoisten" die pavelows en reapers etc. gebruiken raakt kant noch wal. Als jij 2 carepackages naast elkaar ziet liggen, eentje heeft een ac130, de ander een recon drone, dan weet ik wel waar jij voor gaat.
Assault killstreaks zijn veel leuker dan support killstreaks(Mijn bescheiden mening overigens, maar volgens mij delen velen die aangezien er op de PC heel weinig supporters zijn). Je ziet over het algemeen de wat "beperkte" spelers met support spelen zodat ze die extra kills met hun Stealthbomber kunnen halen. Assault killstreaks behalen vergt gewoon iets meer skill.
En als laatst; ik insinueer nergens dat jullie als een kip zonder kop spelen, behalve Bram natuurlijk, die is voornamelijk van de mw3 theorie ipv de praktijk. Kom op zeg, je gaat toch miepen niet dat ik tags laat liggen in een KC game waar ik 68-4 haal, en waar we het potje uiteindelijk met +/- 12 tags verschil winnen.
Wat ik mij afvroeg was dat jullie misschien "mindere" spelers zijn en daarom ook zo reageren. Blijkbaar niet, niks mis mee
edit; wat betreft een potje op de PC, graag!