Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Meer mensen met verbindingsproblemen naar MW3-servers @ Xbox 360?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:45
Gunner schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:10:
Meer mensen met verbindingsproblemen naar MW3-servers @ Xbox 360?
Gister toevallig, na elke game connection time-out.. had vanavond nergens last van. Maar ben nou ook niet aan het spelen dus over nu kan ik niks zeggen ;)

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11 09:36
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:12:
bij dropzone tellen de + 20 die je constant in beeld krijgt niet mee hoor :) .. ga maar een keertje nakijken . je krijgt eenmaal 20 punten voor een dropzone . de score op het eind ( ik had soms over de 5000 ) staat er wel maar wordt toch niet meegeteld
Ik heb gister even gekeken, maar krijg wel extreem veel punten bij dropzone. Ongeveer 5000 (als het goed gaat) voor de punten tijdens het spelen (kills / care packages/ dropzone punten) en ongeveer 2000 punten aan het einde van de game (level 49/50). Ik weet nog steeds niet of die +20 mee tellen :?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Wij ondervinden nog steeds problemen als ik als DLC1-owner een lobby maak met zowel DLC als non-DLC members. Als PL word ik dan host en na het starten kunnen andere niet goed connecten alleen diegene die ook het DLC hebben.

Dit nog gevonden als workaround totdat IW dit fixed : (Oreh / Frentik had het hier ook al over)
To keep things simple.....

MapModNews created one ZiP file with ALL you need for properly disabling the 1st Modern Warfare 3 DLC files; so you can join regular lobbies (non-DLC players).

The MW3-DLC-1-Deactivator.zip file offers you two choices :

Creating a Deactivator Desktop Short Cut to disable the DLC, and run it again to re-enable or using the INGAME-MW3-DLC1-Deactivator.

Link to file : MW3-DLC-1-Deactivator - The FIX for the PC MW3 DLC files problem.

The above .zip file contains the MW3-DLC-1-Deactivator created by Cheat-Free and INGAME-MW3-DLC1-Deactivator created by Assimaschine. Plus README file for how to.

Any problems or errors send me a PM.
bron
Zie net op diezelfde site dat de FOV changer ook aangepast is vanwege de Dotnet 2.0 foutmeldingen.
"OUR" PC Modern Warfare 3 Field of View changer, made by AgentRev, has been updated !

Changelog : Fixes some crashes caused by specific .NET 2.0 setups, and the code has also been slightly optimized.

You can find the latest v1.8.423.0 version of the MW3 FoV Changer in our Download section.

[ Voor 18% gewijzigd door Frostbite op 06-06-2012 09:58 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Sc0rPi0N schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:54:
Wij ondervinden nog steeds problemen als ik als DLC1-owner een lobby maak met zowel DLC als non-DLC members. Als PL word ik dan host en na het starten kunnen andere niet goed connecten alleen diegene die ook het DLC hebben.

Dit nog gevonden als workaround totdat IW dit fixed : (Oreh / Frentik had het hier ook al over)

[...]

Zie net op diezelfde site dat de FOV changer ook aangepast is vanwege de Dotnet 2.0 foutmeldingen.

[...]
Ja komop zeg, ik ga die moeite echt niet doen hoor :P

Wist niet dat FoV-changer ook niet te kutten, niks van gemerkt.

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
Sc0rPi0N schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:54:

[...]

[...]
Dus ik betaal 13 euro voor een DLC om nieuwe maps te spelen, en een maatje niet ( prima eigen keus). Maar om met hem de kunnen spelen moet ik een hoop moeite te doen om m'n GEKOCHTE DLC!!!! te disablen en met hem te kunnen spelen.

IW hoort gewoon te zorgen dat het werkt zoals t moet en niet de community met dit soort BS opzadelen.

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Weet niet op welke console je speelt, maar bij de Xbox is het gewoon een kwestie van even op Select duwen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
ElBarto schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:33:
Weet niet op welke console je speelt, maar bij de Xbox is het gewoon een kwestie van even op Select duwen.
pc je dan de DLC in game wel disablen maar dat helpt dus niet :(

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 23:02

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik heb t voor elkaar gekregen om de highjump mode te activeren op de XS4ALL Servers.

Jammergenoeg zullen de echte mods zoals we in eerdere versies hadden niet meer van de grond komen. Maargoed, highjump-infected op DLC maps maakt een hoop goed ;)

info en stats op: https://apps.facebook.com/funnymw/

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Verwijderd

Tjeerdtq schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:35:
[...]

Ik heb gister even gekeken, maar krijg wel extreem veel punten bij dropzone. Ongeveer 5000 (als het goed gaat) voor de punten tijdens het spelen (kills / care packages/ dropzone punten) en ongeveer 2000 punten aan het einde van de game (level 49/50). Ik weet nog steeds niet of die +20 mee tellen :?
Aan het eind heb je stand zeg maar 5000 punten ..dat zijn scorepoints GEEN xp points ..die 20punten per seconden zijn scorepunten ..het spel dropzone is toch wie het eerst bij de 7500 punten is .die 20 punten werken daar aan mee . voorbeeld stel je maakt geen enkele kill en je gaat alleen op de dropzone zitten . dan heb je zeg maar 2000 punten ( scorepoints ) maar kijk je daarna op de gameresume dan zal zien dat je geen xp hebt verdiend en dus niet levelt .. hier wordt het beter uitgelegd :) ( of is er iemand die het beter kan bewoorden ? ik kom er niet helemaal uit :) )
http://community.callofduty.com/message/106109548

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:41

Vrijdag

De Zwarte

Toch heb ik het idee (maar dat is denk ik eerder wishfull thinking dan :P ) dat ik sneller level als ik dropzone speel.

Trouwens, deze week is dubbel wapen xp. Ging met mijn LMG van level 4 naar lvl 15 in nog geen uurtje _O-

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IKD5VyAzetBExsl8ihnDyfbF/full.jpg

Echt waar nergens iets te bekennen wat er aan de hand is. Niemand kan spelen.
Triest...

-Update @ 23:23

Zo te zien werkt het allemaal weer.

[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 06-06-2012 23:23 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:55
Gelukkig ligt het niet alleen bij mij. al heb ik nu de single player ook weer eens uitgespeelt :)

Verwijderd

..Ik heb de nieuwe map pack gedownload ..Maar kom nu alleen in potjes terecht met een ping van 150 (XBOX) . ik heb anderhalve clip nodig voor een kill. en een tegen een gevechten ga ik nu al helemaal uit de weg wat dat is helemaal lachwekkend . Ligt dit aan de die nieuwe map pack of hebben meerdere mensen er last van ..Anders gooi ik ze er gelijk weer eraf . het bederf mijn spelplezier

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Geen moab maar een paar mooie throwing knives.
Leuk voor de verandering

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-11 17:56

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:28:
..Ik heb de nieuwe map pack gedownload ..Maar kom nu alleen in potjes terecht met een ping van 150 (XBOX) . ik heb anderhalve clip nodig voor een kill. en een tegen een gevechten ga ik nu al helemaal uit de weg wat dat is helemaal lachwekkend . Ligt dit aan de die nieuwe map pack of hebben meerdere mensen er last van ..Anders gooi ik ze er gelijk weer eraf . het bederf mijn spelplezier
http://www.minutemanrevie...ne-lesson-in-firearm.html

• JoSchaap

JoSchaap

mn eerste en ook meteen LAMEste MOAB ever zit nu ook in de pocket :')
was tijdens het spelen eigenlijk ook met andere dingen bezig (bellen/whatapp/koffie roeren enz) en zat eigenlijk constant te campen het laatste stuk :') :Y)

maar moab = moab :+

Tipje: hou je van goede gameplay, tactiek en pro spelgedrag? klik dan maar niet :Y)
Wil je een lambal zien campen en de makkelijkste moab ooit halen? dan klik je maar

YouTube: MW3 Easyest M.O.A.B. ever by camping on HardHat

server: [NL]FUN!XS-3(FUNMOD) of [NL]FUN!XS-2(FUNMOD) (een van die 2 i.i.g.)
Server draait wel 2 mods: HighJump en InfAmmo (omdat vanilla MW3 gewoon saai is)

[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 09-06-2012 17:50 ]

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
JoSchaap schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:49:
mn eerste en ook meteen LAMEste MOAB ever zit nu ook in de pocket :')
was tijdens het spelen eigenlijk ook met andere dingen bezig (bellen/whatapp/koffie roeren enz) en zat eigenlijk constant te campen het laatste stuk :') :Y)

maar moab = moab :+

Tipje: hou je van goede gameplay, tactiek en pro spelgedrag? klik dan maar niet :Y)
Wil je een lambal zien campen en de makkelijkste moab ooit halen? dan klik je maar

YouTube: MW3 Easyest M.O.A.B. ever by camping on HardHat

server: [NL]FUN!XS-3(FUNMOD) of [NL]FUN!XS-2(FUNMOD) (een van die 2 i.i.g.)
Server draait wel 2 mods: HighJump en InfAmmo (omdat vanilla MW3 gewoon saai is)
hoe verpest je een spel....

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

lol wordt ik weer eens beschuldigd en uitgescolden voor cheater en een hoop meer LOLOL

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

leuk verhaaltje

• StevenzeN
BruceLee schreef op zondag 10 juni 2012 @ 01:41:
lol wordt ik weer eens beschuldigd en uitgescolden voor cheater en een hoop meer LOLOL

[video]
En terecht, akimbo fmg zou een instaban op moeten staan, gadverdamme zeg.

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-11 10:58
En als je dan ook nog 'wordT ik' schrijft.. :(

Ontopic: Ik hoop binnenkort weer meer online te zijn op de PC. School/afstuderen maakt het wel lastig maar goed, er moet wel geknald worden natuurlijk! ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 11:14
Nog veel mensen @xbox360 actief?

Ik speel met Flipmo wel eens een potje en DrakeNL. Merk dat er verder niet zo heel veel xbox360 spelers zijn.

Speel voornamelijk Team defender/demolition ben bezig om me K:D naar 1.0 te krijgen begin het spel nu beetje in de vingers te krijgen.

gametag = smoothk111er

Edit: server problemen op xbox?

[ Voor 5% gewijzigd door SmoothTweaker op 10-06-2012 13:01 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ik snap die lui wel, bv: Op 4:26 spawn je en ren je richting de schuine helling, je vuurt blind om de hoek precies op iemand die achter een muurtje staat? AUAV is wel actief maar daar is nog niet zijn exacte locatie op te zien omdat ie tever wegstaat. Ik zou het ook niet blind fire willen noemen want dan kan je beter blind op dat trappetje daarboven aan richten, dat is een logischere plek voor campers dan achter die muur.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• R0y.

[video]
Ligt het aan mij(waarschijnlijk wel, het is zondag)... of zie jij veel meer van de achterkant van je wapens dan ik? Ik kan me niet herinderen dat ik ooit de achterkant van een FMG heb gezien |:(

• StevenzeN
R0y. schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Ligt het aan mij(waarschijnlijk wel, het is zondag)... of zie jij veel meer van de achterkant van je wapens dan ik? Ik kan me niet herinderen dat ik ooit de achterkant van een FMG heb gezien |:(
FoV changer voor op de PC. Waar spelers die met akimbo fmg spelen terecht worden uitgekotst, gadverdamme zeg.

• BruceLee

BruceLee

StevenzeN schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:18:
[...]

FoV changer voor op de PC. Waar spelers die met akimbo fmg spelen terecht worden uitgekotst, gadverdamme zeg.
het zit in het spel dus je moet niet huilen. ik ga zeker expres een slechter wapen nemen. ding werkt goed dichtbij dus waarom zou je een slechter wapen gebruiken...... omdat een paar grapjassen het skill less vinden huil huil, dan moet je wel heel erg dom zijn...... als je expres zogenaamde skill wapens gaat nemen lol
Ga mooi rondlopen met een sixshooter cowboy billy

jaja ga nu maar lekker huilen over skills ofzo ;p

ze huilen in die video niet eens over de wapens ze noemmen me wallhacker LOLOL . het is gewoon lachen al die comments van die kleine kleuters, die lekker dom huilen.

IK kots op mensen die huilen omdat je een bepaald wapen gebruikt ;p omdat ze zelf niet kunnen winnen met hun flut wapen ik heb geen probleem hoor met me g36c ik knal al die mp7 en akimbo noobs zo neer.

ok oke nu ga jij zeggen ja maar ik win ook wel een eens hoor. lolol nou ik win gewoon altijd :P

omnicide jonguh BAM

En als je zogenaamd skilled wil zijn ga je toch lekker unrealtournament instandgib doen 0,0 luck factor.
en ook daar won ik ook mee op elke lan party >:)

[ Voor 28% gewijzigd door BruceLee op 10-06-2012 19:20 ]

• Tr4il
  • Laatst online: 07:10
Ik wilde een leuke reactie over je gameplay plaatsen, maar dat lijk je me niet waard....

Anyway, ik had gister een 0 deaths OIC, en daar was ik erg blij mee!

Tadaaa

• BruceLee

BruceLee

Tr4il schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:55:
Ik wilde een leuke reactie over je gameplay plaatsen, maar dat lijk je me niet waard....

Anyway, ik had gister een 0 deaths OIC, en daar was ik erg blij mee!
Dankuwel voor uw leuke reactie, ik kan er niks aan doen dat er hier boven een paar gaan huilen omdat ik een paar keer mijn secundairy gebruik die toevallig een dual fmg9 is.

• StevenzeN
BruceLee schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:34:
[...]

het zit in het spel dus je moet niet huilen. ik ga zeker expres een slechter wapen nemen. ding werkt goed dichtbij dus waarom zou je een slechter wapen gebruiken...... omdat een paar grapjassen het skill less vinden huil huil, dan moet je wel heel erg dom zijn...... als je expres zogenaamde skill wapens gaat nemen lol
Ga mooi rondlopen met een sixshooter cowboy billy

jaja ga nu maar lekker huilen over skills ofzo ;p

ze huilen in die video niet eens over de wapens ze noemmen me wallhacker LOLOL . het is gewoon lachen al die comments van die kleine kleuters, die lekker dom huilen.

IK kots op mensen die huilen omdat je een bepaald wapen gebruikt ;p omdat ze zelf niet kunnen winnen met hun flut wapen ik heb geen probleem hoor met me g36c ik knal al die mp7 en akimbo noobs zo neer.

ok oke nu ga jij zeggen ja maar ik win ook wel een eens hoor. lolol nou ik win gewoon altijd :P

omnicide jonguh BAM

[video]

En als je zogenaamd skilled wil zijn ga je toch lekker unrealtournament instandgib doen 0,0 luck factor.
Dat jij zulke waardeloze gameplay gaat uploaden zegt mij genoeg, daarnaast loop je met je akimbo fmgays rond alsof het een primary is. Ik weet zeker dat ik je outplay met akimbo banenen vriend, thank you, come again!

Anyway, wat me zonet overkwam:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=s8m4YAhTTW8]

Wtf, ik dacht gelijk aan hacks, gelukkig ben ik wel capable enough om eerst even de killcam te kijken.

• JoSchaap

JoSchaap

Sn0wblind schreef op zondag 10 juni 2012 @ 01:12:
[...]

hoe verpest je een spel....
ochja :> vandaar ook de disclaimer boven de link :+ ieder zn eigen ding :Y)

Ik vond het wel grappig en het meerendeel van de tegenstanders ook want die vonden het een leuke uitvinding om achter die paal te gaan zitten :) gevolgd door een uitleg hoe ze er zelf ook konden komen.

Zolang de andere spelers er niet over klagen vind ik er niets mis mee 8)

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Een voorproefje wat ik aan het maken ben;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yt3m4VpV73E&feature=youtu.be]

Allemaal FaceOff footage :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat is er mis met akimbo FMG? Ik kan daar echt niet mee omgaan, recoil zorgt ervoor dat ik alleen maar in de lucht aan het schieten ben :') Maargoed, ik kan ook niet dropshotten, quickscopen of zelfs niet noobtuben dus dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over de wapens :P

Nu speel ik ook op de Xbox, dus misschien is dat op de pc anders.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

BruceLee schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:34:
Zeg je nu zelf dat akimbo's gebruiken noob is?
Ok, laat dat screenshot van je barracks maar eens zien met 2 wins and 0 losses.
Tja, en als je jezelf zogenaamd skilled vindt moet je vooral filmpjes blijven posten van TDM potjes tegen ongelooflijke campers (want gee toe: echt bijster intelligent speelden die enemy nu ook weer niet) én waarin je zelf de halve tijd met akimbo fmg9 als primary rond rent 7(8)7 . Het is eigenlijk schande dat je die match geen moab gehaald hebt. Dus komop, verras ons met een filmpje waarin je TDM speelt met een M16A4, pistool als secondary en haal dan eens dezelfde scores, dan bestaat de kans dat ik misschien een heel heeeeeeel klein beetje onder de indruk ben.. :O

[ Voor 7% gewijzigd door Frentik op 11-06-2012 15:01 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• abn19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 23:53
iedereen zeuren over akimbo fmg9's ik gebruik wel gewoon akimbo skorpion's zijn nog beter ook :)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

abn19 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:00:
iedereen zeuren over akimbo fmg9's ik gebruik wel gewoon akimbo skorpion's zijn nog beter ook :)
Alleen gelukkig heeft bijna niemand dat door. ;)

Maar anyway....maakt niet uit wat je gebruikt ingame natuurlijk (blame the game, niet de speler), maar als je filmpjes maakt moet je er wel rekening mee houden dat bepaalde speelstijlen en wapens nou niet echt spannend zijn om naar te kijken en niet echt gewaardeerd worden tenzij je echt fenomenaal goed speelt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gundogan schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Alleen gelukkig heeft bijna niemand dat door. ;)

Maar anyway....maakt niet uit wat je gebruikt ingame natuurlijk (blame the game, niet de speler), maar als je filmpjes maakt moet je er wel rekening mee houden dat bepaalde speelstijlen en wapens nou niet echt spannend zijn om naar te kijken en niet echt gewaardeerd worden tenzij je echt fenomenaal goed speelt.
Echte mannen halen twee MOABS per ronde. Met alleen een throwing knife. In S&D. 8)

• StevenzeN
Ik heb allang vernomen dat akimbo fmg's op de console's getolereerd worden, geen enkel probleem. Echter op de PC is dat wel anders, daar is een "gentlemans agreement" tussen 95% van de spelers dat er geen akimbo fmg gebruikt worden. De overige 5% zijn of trolls, of newbs KUCHBRUCELEEKUCHKUCH die geen predator kunnen krijgen met een normaal wapen.

Er zijn twee dingen in het spel waar ik van kots, akimbo machine pistols, en dead mans hand.

• ElBarto
Een gentleman's agreement in CoD? Laat me niet lachen zeg, het is geen Starcraft ofzo.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
StevenzeN schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:41:
Ik heb allang vernomen dat akimbo fmg's op de console's getolereerd worden, geen enkel probleem. Echter op de PC is dat wel anders, daar is een "gentlemans agreement" tussen 95% van de spelers dat er geen akimbo fmg gebruikt worden. De overige 5% zijn of trolls, of newbs KUCHBRUCELEEKUCHKUCH die geen predator kunnen krijgen met een normaal wapen.

Er zijn twee dingen in het spel waar ik van kots, akimbo machine pistols, en dead mans hand.
Afbeeldingslocatie: http://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/schater.gif

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm vaak genoeg zie ik gewoon nog personen met hoge prestiges rondrennen met akimbo fmg9. Men trekt zich nergens wat van aan (hun goed recht) en spelen vrolijk door.

Prima als er eentje mee rondloopt, maar het halve team ...

Gelukkig kun je op de PC tenminste nog wat doen aan dit soort spelers.

Ach van de week nog dropzone gespeeld en dan staan ze op ruime afstand ook noobs te schieten op de DropZone. Ook heel erg irritant.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• StevenzeN
Het is gewoon een feit dat de betere spelers in mw3 op de PC geen Akimbo fmg's gebruiken omdat hun weten dat je voor lul staat.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ElBarto schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:49:
Een gentleman's agreement in CoD? Laat me niet lachen zeg, het is geen Starcraft ofzo.
Haha inderdaad. Dan neem je zon spel echt te serieus.

• StevenzeN
Gunner schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:26:
[...]

Haha inderdaad. Dan neem je zon spel echt te serieus.
Ik overdreef schromelijk.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je zelfs een YouTube kanaal hebt om je skillz te showen dan overdrijf je niet. En en heb ik het nog niet eens over die post van je die boven die van mij staat.

[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 11-06-2012 18:32 ]

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Laat ik voorop stellen dat ik de Akimbo's ook uiterst irritant kan vinden. Dat is bij mij voornamelijk als ik die net iedere keer op de verkeerde plaats tegen kom. Maar de makers hebben het erin gedaan en daar zullen we mee moeten leven. En ja op de pc, als je host bent, kun je er wat aan doen door ze te kicken, maar waarom? Ze gebruiken geen cheats dus vind ik het ook geen reden om te kicken hoe irritant het ook is.

Wat ik veel meer irritant vind zijn de mensen die erover zitten te zeiken en dus meer bezig zijn met dat dan het spel te spelen en vervolgens er zelf mee rond gaan lopen.

En zover ik zie maakt het tegenwoordig niet uit met welk geweer je rond loopt. Als je het aardig doet wordt je toch meteen uitgemaakt voor *vul hier de gun in*noob.

Naar mijn idee moet iedereen zelf weten met welk geweer die rond loopt.

• EKR88
  • Laatst online: 25-11 12:23
+1 ik kom hier ook dagelijks om even de lachspieren te trainen :)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:55
Ach, het spel zit vol met mensen die denken dat ze weten hoe je zo'n spel moet spelen en dus ook hun mening proberen over te dragen aan anderen.
Zelf lig ik vaak (eigenlijk altijd) met een sniper op een strategisch punt mijn line of sight te verdedigen. Dit kan een doorloop route zijn maar ook een vlag (Dommination). Toch zijn er veel mensen die vinden dat je met een sniper (Barrett M82 IRL 14Kg) het hele speelveld moet rond rennen als een gek. 8)7
Sommige van die aardige mensen komen ook tegenover me liggen. Misschien denken ze dat ik daar eenzaam en alleen lig :+

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 15:42
Ik heb MW3 nu een aantal maanden niet meer gespeeld, maar als ik de laatste pagina zo lees weet ik ook wel weer waarom.

Lekker op elkaar lopen kankeren wat je wel en niet mag gebruiken, wat je wel en niet mag laten zien in filmpjes.

Vanavond maar weer eens opstarten, heb niet voor niets 50 euro betaald voor brakke support, een stink app voor Android die voor geen meter werkt en de nieuwe maps.

Mocht iemand mij willen joinen, PSN naam is leech1984 en ik speel HardCore met mijn shield.

PSN: Leech1984

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Lucky throw or bad spawn... :)

[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 13-06-2012 09:10 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 11:04

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Damn heb je die opgenomen met een broodrooster? Wat een kwaliteit zeg, doet pijn aan mijn ogen xD

Edit: mmmh ligt misschien aan IE, alleen 240p is beschikbaar :S

[ Voor 25% gewijzigd door MonkeySleeve op 13-06-2012 12:33 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• StevenzeN
ThE_OwNeR schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:30:
Damn heb je die opgenomen met een broodrooster? Wat een kwaliteit zeg, doet pijn aan mijn ogen xD

Edit: mmmh ligt misschien aan IE, alleen 240p is beschikbaar :S
Hm, 1080p in mijn IE ;)

Anyway, vanaaf ga ik bezig met de GoT montage, uiteraard voor en na de wedstrijd van het jaar.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

oeh zit ik er ook bij ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

StevenzeN schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:41:

Op de console kots elke zichzelf respecterende COD speler de akimbo (hoeren) ook uit hoor ;)
DrakeNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:58:
Ach, het spel zit vol met mensen die denken dat ze weten hoe je zo'n spel moet spelen en dus ook hun mening proberen over te dragen aan anderen.
Zelf lig ik vaak (eigenlijk altijd) met een sniper op een strategisch punt mijn line of sight te verdedigen. Dit kan een doorloop route zijn maar ook een vlag (Dommination). Toch zijn er veel mensen die vinden dat je met een sniper (Barrett M82 IRL 14Kg) het hele speelveld moet rond rennen als een gek. 8)7
Sommige van die aardige mensen komen ook tegenover me liggen. Misschien denken ze dat ik daar eenzaam en alleen lig :+
Snipers zijn overpowered ... period! Rennen met een sniper? Try it in real life! Staand vanuit de heupjes sproeien met een sniper? Onmogelijk IRL! Stil in een hoekje zitten wachten moet bestraft worden, een gebied controleren door alle entries / exits te verdedigen is hoe je het best speelt in dit spel!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 23:02 ]

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:21
MP-7 + Akimbo FMG + Support = Ownage op veel mappen :)

Ik zie eigenlijk alleen maar spelers met die combo op de pc, en daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van.

Sterker nog denk 9 van de 10 spelers doen het op deze manier, en dan kan je wel gaan zeuren van noob enz.... maar dat heeft geen zin omdat deze wapens nu eenmaal in het spel zitten. En Ik speel om te winnen net als alle andere spelers :)

Ik probeer ook veel andere combo's maar dan maak je gewoon geen kans (althans niet op de pc) het niveau op de xbox is gewoon een stuk lager en kan je nog wel eens wat proberen.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:59:
[...]

Op de console kots elke zichzelf respecterende COD speler
Dat is het probleem met heel veel CoD spelers, ongeacht platform. Ze respecteren alleen zichzelf :P

Het is trouwens nog steeds/alweer dubbel wapen xp tijd. Dus lekker levelen in FFA gunplay :9

[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 14-06-2012 07:53 ]

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:36
RoaDHouse schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:07:

Ik zie eigenlijk alleen maar spelers met die combo op de pc, en daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van.

Sterker nog denk 9 van de 10 spelers doen het op deze manier, en dan kan je wel gaan zeuren van noob enz.... maar dat heeft geen zin omdat deze wapens nu eenmaal in het spel zitten. En Ik speel om te winnen net als alle andere spelers :)

Ik probeer ook veel andere combo's maar dan maak je gewoon geen kans (althans niet op de pc) het niveau op de xbox is gewoon een stuk lager en kan je nog wel eens wat proberen.
Je hebt gelijk bijna iedereen speelt met een mp7, en ik moet toegeven ik ook vaak. Alleen de laatste tijd ga ik wat meer voor de uitdaging door alleen met een pistool te spelen (wel in hardcore FFA), dit levert meestal de reactie "reported" op. Overigens heb ik een hekel aan mensen die in FFA killstreaks gebruiken omdat ik het zelf niet gebruik (specialist) en ook geen zin heb om ze uit de lucht te schieten maar ja dat ligt aan mij en veel doe je er ook niet aan gelukkig als ik speel halen ze die streak bijna nooit :).

• StevenzeN
RoaDHouse schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:07:

MP7 zie je inderdaad veel, maar akimbo fmg's niet hoor. Als je een secondary wil die niet veel onderdoet voor de mp7 dan raad ik de mp9 aan. Je komt ten tweede veel minder newb over en je hoeft je speelstijl niet aan te passen als je primary out of ammo is.

En support, tja, ik kan me soms kapot ergeren aan die overpowered Stealthbombers, maarja.

• Tr4il
*zit heel stil in een hoekje omdat hij stealth bomber in iedere class heeft.

Ik ben echt heel slecht.....

Tadaaa

• ElBarto
De Stealth Bomber is helemaal niet overpowered. Je hoort 'm 5 seconden vantevoren aankomen en ik zie (in 6v6) zelden iemand die er meer dan 2 kills mee pakt.

Wat er wel mis mee is? Het is een assault killstreak in de support package. Iedereen kan er een halen, ook al ga je 50 keer dood.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nog een paar leuke kills ;)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• StevenzeN
ElBarto schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:10:
De Stealth Bomber is helemaal niet overpowered. Je hoort 'm 5 seconden vantevoren aankomen en ik zie (in 6v6) zelden iemand die er meer dan 2 kills mee pakt.

Wat er wel mis mee is? Het is een assault killstreak in de support package. Iedereen kan er een halen, ook al ga je 50 keer dood.
Stealthbombers op Mission, t3h h0rror!

Verwijderd

Op console kom ik nog maar weinig FMG9 akimbo tegen moet ik zeggen, MP9 word vaker gebruikt.
Ik speel bijna altijd Ground War (More people for me to destroy..) en de stealth bombers en EMP's zijn het enige echt irritante wat ik tegenkom, dat en campers natuurlijk.
Nu is een Stealth Bomber op zich niet zo erg maar ik maak vaak genoeg mee dat er 3 achter elkaar komen.

Verwijderd

double, verkeerde knop :(

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 12:22 ]

Verwijderd

Tipje voor de stealthbomber gebruikers: Wacht ff tot je de EMP ook hebt, zet die in voordat je stealthbomber inroept zodat de enemy em er niet uit kan EMP'en ;) (Mooiste is om dit in team te doen, EMP flits en direct stealth bomber dan weten ze 1 of 2 seconden niet waar ie vandaan komt :P

• EKR88
  • Laatst online: 25-11 12:23
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:57:
Op console kom ik nog maar weinig FMG9 akimbo tegen moet ik zeggen, MP9 word vaker gebruikt.
Ik speel bijna altijd Ground War (More people for me to destroy..) en de stealth bombers en EMP's zijn het enige echt irritante wat ik tegenkom, dat en campers natuurlijk.
Nu is een Stealth Bomber op zich niet zo erg maar ik maak vaak genoeg mee dat er 3 achter elkaar komen.
laatste tijd zie ik op de ps3 ook weinig akimbo fmg9. ik heb het idee dat er meer mensen met de rpg rondlopen :d

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Verwijderd

hier een grappige game ending kill :

• StevenzeN
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:15:
hier een grappige game ending kill :

[video]
Wat is jouw accuracy? :)

Verwijderd

nee als je goed kijkt zie je dat er veel lag in dit potje zat.
hebben jullie daar ook veel last van de laatste tijd?

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb altijd last van (host)lag op de ps3. Ik krijg nl. 9 van de 10 keer host. Om dat te vermijden stel ik in de router een B/W limit voor de ps3. Maar 15kB/s upload, maar wel voldoende download. Zo word ik het minst "compensatie lagged." Gister werd ik in FFA op 23 kills in m'n zij genakt door een camper in een hoek. Ik check de hoeken wel altijd, maar die gast lag al klaar te ADSen met z'n ACOG ACR.
Trouwens, wie van jullie speelt met de ACOG? Ik vind het maar een bout attachement. Het obstrueert je zicht zo erg. Het is alleen handig voor heel statische defensieve spelers die clippen/headglitchen.

Systeem specs

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:22:
Tipje voor de stealthbomber gebruikers: Wacht ff tot je de EMP ook hebt, zet die in voordat je stealthbomber inroept zodat de enemy em er niet uit kan EMP'en ;) (Mooiste is om dit in team te doen, EMP flits en direct stealth bomber dan weten ze 1 of 2 seconden niet waar ie vandaan komt :P
De enige support streak die bij mij actief is, is UAV en Vests. Vest spammage >:)

Systeem specs

Verwijderd

eindelijk weer een best of :

Verwijderd

en hier een nieuwe uit de rampage serie :

• StevenzeN
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:15:

[video]
De campage serie bedoel je.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dacht dat killstreaks niet doortelden ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• StevenzeN
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:27:
dacht dat killstreaks niet doortelden ?
Hoe bedoel je Greenie?

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:29
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5ogoz2Ezg1r3gb3zo1_500.gif

• StevenzeN
Verrassend dat dit van een BF speler komt! :D

• R0y.
Druk dan op ze minst op de edit knop van je vorige post ;)

Iedergeval, ik ben eigenlijk wel toe aan BO2. Weet niet hoe het met jullie zit? :)

Verwijderd

R0y. schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Druk dan op ze minst op de edit knop van je vorige post ;)

Iedergeval, ik ben eigenlijk wel toe aan BO2. Weet niet hoe het met jullie zit? :)
ik zit hier ook naar uit te kijken.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Vuvuzela

My spire is forming

Wat ik van BO2 heb gezien wordt het veel futuristischer. Vind ik eigenlijk wel jammer.. dan gaat het de halo kant op. Heb liever "realisme". Maar heb wel weer zin in nieuwe levels, wapens etc.

Ik speel vooral met een PP90m1 + rapid fire en dan of range of een silencer.

[ Voor 32% gewijzigd door Vuvuzela op 16-06-2012 15:45 ]

I served in a company of heroes.

• EnderQ
  • Laatst online: 05:24
nee als je goed kijkt zie je dat er veel lag in dit potje zat.
hebben jullie daar ook veel last van de laatste tijd?
Ja veel lag sinds DLC lijkt het, ik zoek vaak met DLC uit en dan nog vaak een join met russen, ik skip probeer escape in lobbies als hij op 125ms seconde zoekt.
Het kan natuurlijk ook aan diablio III of gewoon minder players liggen, maar ik vermoed veranderingen aan het peer to peer systeem. Ik zou het fijn vinden als ze de joining regels in detail uitlegden.
Een extra rondje zoeken op games < 100ms of een zelfbeschikking in deze zou fijn zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door EnderQ op 16-06-2012 15:54 ]

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:29
StevenzeN schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:18:
[...]
Verrassend dat dit van een BF speler komt! :D
Heb dit niet gemaakt hé. Komt van Reddit. :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Blisterin_Bull schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:04:

Trouwens, wie van jullie speelt met de ACOG? Ik vind het maar een bout attachement. Het obstrueert je zicht zo erg. Het is alleen handig voor heel statische defensieve spelers die clippen/headglitchen.
Ik gebruik nog wel eens acog op een sniper. Dan wordt mijn MSR of Barret gewoon een soort lange afstands shotgun.

Vooral praktisch icm in elk geval quickdraw en stalker.

Verwijderd

EnderQ schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Een extra rondje zoeken op games < 100ms of een zelfbeschikking in deze zou fijn zijn.
Je kan op leave game klikken als hij te hoog gaat zoeken. Dat doe ik al jaren en het zorgt echt voor een betere ervaring. Als ik met 'P2P noobs' in een party zit zorg ik dat een 'P2P pro' host is en dus ook zoekt. :P

Ook helpt het om te kijken hoeveel mensen in de betreffende gametype zitten. Ik hou van barebones maar speel dat niet als er maar 300 man wereldwijd speelt. De gamemodes TDM/GW/SnD zijn de meest gespeelde waar je dus ook de beste kans op een fatsoenlijke connectie hebt.

Tussen potjes door goed opletten op de lobby is ook handig. Als je plotseling 4 man erin zit komen tegelijk, check dan waar ze wonen. Goede kans dat het verwegistan is. Mooi moment om opnieuw een pot te zoeken voordat 1 van hen host wordt.

Natuurlijk werkt bovenstaande niet 100%. Soms krijgt iemand met een enorm instabiele verbinding de host of een vieze ragequitter waardoor de host kan verspringen naar iemand in een andere regio.

• Tr4il
Hoe check je dan waar ze wonen?

Tadaaa

Verwijderd

Je zou op hun profiel kunnen kijken.

• bram1984

[video]
Serieus Dennis, ga wat zinnigs doen met je tijd.

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Serieus Dennis, ga wat zinnigs doen met je tijd.
zoals?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hij zit onder een trap en door de kills van de killstreaks lopen die door (zoals in mw2)
In mw3 moet je toch daadwerkelijk zoveel kills maken voor de betreffende killstreak reward.

Nu selecteert hij een pred. en met die twee kills krijgt hij dan een airstrike en daarmee weer de chopper.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Hij zit onder een trap en door de kills van de killstreaks lopen die door (zoals in mw2)
In mw3 moet je toch daadwerkelijk zoveel kills maken voor de betreffende killstreak reward.

Nu selecteert hij een pred. en met die twee kills krijgt hij dan een airstrike en daarmee weer de chopper.
Dat was zo in Black Ops. In MW3 telt het door. Tot je hoogste streak.

• Tr4il
Dat klopt, dat is bij de assault killstreaks zo. Bij de support package niet. Ik weet niet of je ook doelt op de MOAB en de tactical nuke, want in mw2 kon je de nuke halen met andere killstreaks, zoals harrier strike tc, maar in mw3 moet je voor de moab echt 25 gun kills halen. ( volgens mij heb ik het zo goed uitgelegd, correct me if im wrong)

Tadaaa

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ah nooit geweten, dat dit geldt voor de assault class. Geloof dat die uit een CP niet meetellen las ik wel.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• bram1984
Geen idee. Alles zal zinniger zijn dan filmpjes, waarin je alleen maar stil staat, te renderen en te uploaden naar Youtube. Tenzij het als bezigheidstherapie dient.

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 15:42
bram1984 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:57:
[...]

Geen idee. Alles zal zinniger zijn dan filmpjes, waarin je alleen maar stil staat, te renderen en te uploaden naar Youtube. Tenzij het als bezigheidstherapie dient.
En misschien moet jij wat minder op hem kankeren... Tenzij DAT bezigheidstherapie is... ;)

PSN: Leech1984

• StevenzeN
bram1984 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:57:
[...]

Ach Bram, jij post hier alleen nog als je wat te zeiken hebt op een ander, dus voor wie is het bezigheidstherapie? ;)

• bram1984
Speel niet zo vaak meer, maar lees graag nog mee en kijk graag nog goede gameplay filmpjes. Als je dan een filmpje van Dennis weer de kans geeft, in de hoop dat er wat interessants in gebeurt en helaas weer bedrogen uitkomt, dan geef ik daar graag commentaar op, net als op goede gameplay (met uitzondering van die lonewolf filmpjes van jou). ;)

• Tr4il
@StevenzeN hoe sta je eigenlijk met die montage? :)

Tadaaa

• StevenzeN
bram1984 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:08:
Speel niet zo vaak meer, maar lees graag nog mee en kijk graag nog goede gameplay filmpjes. Als je dan een filmpje van Dennis weer de kans geeft, in de hoop dat er wat interessants in gebeurt en helaas weer bedrogen uitkomt, dan geef ik daar graag commentaar op, net als op goede gameplay (met uitzondering van die lonewolf filmpjes van jou). ;)
Haha Brammetje toch :')
Pagina: 1 ... 62 ... 76 Laatste