De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Dan raap je er een op, moet toch niet zo moeilijk zijn met zoveel man in het teamVerwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:19:
We hadden onze throwing knifes al op.
Verwijderd
Verwijderd
Sommige mensen zweren bij het halen van alle challenges (silencer, red dot, ext. mags etc etc) Ik ben zelf van mening dat het sneller gaat wanneer je gewoon met een fijne setup speelt dan eentje waarbij je door bijvoorbeeld een kut sight moet kijken (hybrid sight bijvoorbeeld of thermal) Ligt natuurlijk aan je speelstijl en wat je zelf fijn vind. Ik speel veel AR / SMG met silencer + red dot of extended mags. (soms kick) en pak veel meer punten met mijn eigen setup dan met al die challenges. Wel moet je proberen die veteran, master en marksman challenges te halen en als het kan de mastery ook.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:09:
XP van kills telt wel mee maar in beperkte mate. Het gaat vooral om challenges als X kills met silencer en X headshots etc..
Heb nu bijna mijn model 1887 goud, nog een paar puntjes en dan is het eindelijk zover! Denk serieus dat dit het lastigste (primary) wapen uit de reeks is om te levelen. Je hebt alleen marksman, veteran en master challenges en in tegenstelling tot iedere andere shotgun moet je er veel meer kills mee maken voordat je 10000xp erbij krijgt. Daarnaast geen attachments en dus ook geen mastery waardoor je nog eens XP misloopt.
Btw ik zal nooit meer dubbel wapen xp kopen met een token. Wat een verspilling is dat zeg! Je merkt amper dat je sneller leveled en ook challenges gaan niet X2
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 18:27 ]
Verwijderd
Ik knal wel altijd de attachment challenges erin. Even 3 potjes doorbijten met prut zodatr je daarna met fijne set-ups verder kan.
Net wel iets verassend. Ik wil Thermal+Grip+LMG proberen dus ik begin met een MK246 of wat het ook is. Verbazingwekkend goede gun. Zelfs met ACOG + Grip erop werkte het goed op Seatown. Heb ook heerlijk huisgehouden op Dome met alleen RDS + Kick. Alleen maar C verdedigd. Ging echt als een tiet. Per ongeluk Pavelow als enige killstreak gekozen. Maar wel 2x gehaald. (Je had de killcamchat moeten horen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 19:18 ]
Verwijderd
Die LMG's in MW3 zijn zowiezo erg goed hoor. Hoge firerate, met grip/kick kom je heel ver en gooi je er ook nog een silencer op dan ist helemaal feestVerwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:16:
Ja, Model schiet niet op.
Ik knal wel altijd de attachment challenges erin. Even 3 potjes doorbijten met prut zodatr je daarna met fijne set-ups verder kan.
Net wel iets verassend. Ik wil Thermal+Grip+LMG proberen dus ik begin met een MK246 of wat het ook is. Verbazingwekkend goede gun. Zelfs met ACOG + Grip erop werkte het goed op Seatown. Heb ook heerlijk huisgehouden op Dome met alleen RDS + Kick. Alleen maar C verdedigd. Ging echt als een tiet. Per ongeluk Pavelow als enige killstreak gekozen. Maar wel 2x gehaald. (Je had de killcamchat moeten horen.) Moest wel wennen aan hoe je met LMGs speelt. Merkte al snel dat je niet verrast moet worden. ADS duurt een dag of twee en hipfire raak je mensen in andere lobby's mee. Maar als je sights up iemand je beeld in ziet lopen, is het snel klaar met hem.
Haha made me laughtVerwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:16:
Ja, Model schiet niet op.
Net wel iets verassend. Ik wil Thermal+Grip+LMG proberen dus ik begin met een MK246 of wat het ook is. Verbazingwekkend goede gun. Zelfs met ACOG + Grip erop werkte het goed op Seatown. Heb ook heerlijk huisgehouden op Dome met alleen RDS + Kick. Alleen maar C verdedigd. Ging echt als een tiet. Per ongeluk Pavelow als enige killstreak gekozen. Maar wel 2x gehaald. (Je had de killcamchat moeten horen.) Moest wel wennen aan hoe je met LMGs speelt. Merkte al snel dat je niet verrast moet worden. ADS duurt een dag of twee en hipfire raak je mensen in andere lobby's mee. Maar als je sights up iemand je beeld in ziet lopen, is het snel klaar met hem.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Je moet perse grip of kick er op hebben. Volgens mij is grip beter op de een of andere manier. Allebei is sowieso zinloos omdat ze +- hetzelfde doen. Morgen maar eens Gundo zijn class uitproberen. Alleen doe ik er geen Ex Conditioning op omdat dat de meest zinloze perk in het spel is.
Zat vanavond met:
MK49: Grip+RDS + Recon Pro + Assassin + Stalker
MK49: Grip+Silencer+SoH+Assassin+Dead Silence/Marksman (map afhankelijk)
Beviel best goed. Sowieso is Recon Pro een bazenperk.
Verwijderd
LMG's zijn sowieso nutteloos, dus waarom ze serieus nemenVerwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:58:
Heh, terwijl ik het typte hoopte ik dat iemand het zou opvallen.
Je moet perse grip of kick er op hebben. Volgens mij is grip beter op de een of andere manier. Allebei is sowieso zinloos omdat ze +- hetzelfde doen. Morgen maar eens Gundo zijn class uitproberen. Alleen doe ik er geen Ex Conditioning op omdat dat de meest zinloze perk in het spel is.(Kleine maps maken het niet nuttig behalve misschien voor opening routes.)
Zat vanavond met:
MK49: Grip+RDS + Recon Pro + Assassin + Stalker
MK49: Grip+Silencer+SoH+Assassin+Dead Silence/Marksman (map afhankelijk)
Beviel best goed. Sowieso is Recon Pro een bazenperk.
Maar als je ze perse wilt gebruiken: MG36 of L86 MG. Gebruiken clips en reloaden dus een stuk sneller en hebben ook niet zo'n debiele modelrecoil en hoef je dus geen acog of thermal scope gebruiken.
woooo, wacht eens even.... heb je een nieuwe controller dennis?, je beweegt zowaar af en toeVerwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:15:
Hier een lekker filmpje voor 2de paasdag :
[video]
Enjoy it.
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
YouTube: I Paid $60 to Sit in a Corner LOL by Ricky Chops (Modern Warfare 3 In Real Life)
Maar je begint meer te lopen inderdaad, dus misschien de oude Dennis...
[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 10-04-2012 08:52 ]
Je bent niet in de war met een turret die naar links en rechts draait?jorg5 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:23:
[...]
woooo, wacht eens even.... heb je een nieuwe controller dennis?, je beweegt zowaar af en toe
hahhahaha LOLbram1984 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:41:
[...]
Je bent niet in de war met een turret die naar links en rechts draait?
zonder gekheid, dennis gaat wel vooruit
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Ik heb UpNp al uitstaan, maar moet ik ook de geforwarde poorten voor MW3 verwijderen? Ik wordt nu 1 op de 2x dat ik een potje speel host namelijk.
Ik heb upnp aan staan en gemerkt en als ik poort 1900 forward mijn NAT open staat en zodra ik deze block mijn NAT moderate wordt, hierdoor kan je wel makkelijk parties joinen/opstarten maar word je geen hostSpenker schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:23:
Hoe voorkomen jullie dat jullie host worden?
Ik heb UpNp al uitstaan, maar moet ik ook de geforwarde poorten voor MW3 verwijderen? Ik wordt nu 1 op de 2x dat ik een potje speel host namelijk.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Zijn er trouwens spelers die 20-4 niet gaan spelen? Imo lacht Activision zich blauw en heb je alleen jezelf ermee.
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Wat is er 20-4?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:04:
Zijn er trouwens spelers die 20-4 niet gaan spelen? Imo lacht Activision zich blauw en heb je alleen jezelf ermee.
Ik ben juist graag host, ten eerste omdat het lijkt dat ik juist minder lag heb als ik host ben, maar ook omdat ik dan cheaters kan kickenSpenker schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:23:
Hoe voorkomen jullie dat jullie host worden?
Dit soort dingen gaan inderdaad niet helpen.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:04:
Als Activision zou ik 20/4 de nieuwe maps uitbrengen -> trololololo
En ze luisteren heel goed naar de community, alleen niet naar de, in sommige ogen, 'juiste' mensen. Er zijn voldoende mensen die niks geven om solide basic mechanics (of dit in ieder geval niet goed kunnen verwoorden in de feedback naar de uitgever/ontwikkelaar) en smullen van hordes kill- en deathstreaks, meer maps (maakt niet uit of ze crap of niet zijn) en gamemodes (zelfde hier)
[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 10-04-2012 11:57 ]
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:01:
Komen de april maps nu vandaag uit voor 360 of morgen?
Ohw lol, dat hebben ze bij BO (en MW2?) ook een keer gedaan, helpt geen ene flikker. Ik ga gewoon spelen...Sc0rPi0N schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:08:
dat we niet moeten spelen ofzo iets omdat Activision niet naar de community luistert..
edit: filmpje even gekeken maar echt schokkende verbeteringen worden daar niet genoemd. De enige waar ik me echt in kan vinden is "lag compensation", de rest vind ik maar gezeur om niks eigenlijk... neem nou "remove TI from Kill Confirmed" Wat is daar het probleem nu mee?
[ Voor 31% gewijzigd door Frentik op 10-04-2012 12:19 ]
Ik denk niet dat hier IW/Activision medewerkers zitten, dus misschien even Googlen?
Met TI in KC kan je makkelijk boosten en krijgt zowel degene die steeds doodgaat als degene die killt massive xp and natuurlijik de moab. Denk dat je dan eerder kan zeggen: misschien de moab er uit en de xp rewards tweaken? Niet dat deze dingen allemaal in MW3 gefixed gaan worden. Zelfs de agressieve vorm van lag compensation zal er wel altijd in blijven.Frentik schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:08:
[...]
Ohw lol, dat hebben ze bij BO (en MW2?) ook een keer gedaan, helpt geen ene flikker. Ik ga gewoon spelen...
edit: filmpje even gekeken maar echt schokkende verbeteringen worden daar niet genoemd. De enige waar ik me echt in kan vinden is "lag compensation", de rest vind ik maar gezeur om niks eigenlijk... neem nou "remove TI from Kill Confirmed" Wat is daar het probleem nu mee?
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Eensch! Tijd voor een DLC als je het mij vraagt.Lonestander schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:15:
Ik wil eerst nog die eerste maps op de pc zien.....
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Waarschijnlijk krijgen wij (ps3) die ergens volgend jaar zomer een keer..Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:04:
Ik ben de 2 nieuwe maps nu aan het downloaden.
Verwijderd
Enjoy , beelden van de andere map post ik straks.
Druk ermee , druk ermee.
gast zeur nietdelaitinho schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:21:
[...]
Waarschijnlijk krijgen wij (ps3) die ergens volgend jaar zomer een keer..
Ziet er goed uit, flinke map zo te zien.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:02:
Hier alvast wat eerste beelden van de map Foundation :
[video]
[video]
Enjoy , beelden van de andere map post ik straks.
Druk ermee , druk ermee.
Word jij het trouwens niet zat om uitsluitend met hetzelfde wapen te spelen?
ik zie ze alleen voor komen als ik infected speel, maar met team death match nog nooit gehad!
ps: infected is echt cool en gaaf modi
geniaal gewoon!!!
Deze maand nog anders helemaal geen DLC voor mij....Lonestander schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:15:
Ik wil eerst nog die eerste maps op de pc zien.....
Explain yourself ?Frentik schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:12:
[...]
Deze maand nog anders helemaal geen DLC voor mij....
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
haha hij is gek he.. sorry maar daar klopt niks van wat je zegt. TDM en S&D. S&D is voor echte bazen.. daar kun je niet als een kip zonder kop met 100 man op 1 iemand afrennen..raro007 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:02:
ik snap iets niet met die 3 nieuwe maps.
ik zie ze alleen voor komen als ik infected speel, maar met team death match nog nooit gehad!
ps: infected is echt cool en gaaf modiik find het een combinatie van team death match en search and destroy.
geniaal gewoon!!!
@jorg: ja joh.. zoveel boeit het me ook niet.. weet inmiddels dat het toch niet veranderd!
Het is al bijna mei, dus nog een maandje of 5 tot Black Ops 2 dan ga ik echt niet veel geld meer uitgeven aan DLC voor een spel wat al een halfjaar oud is... Bij BO had je na 3 maanden de eerste DLC en met 5 maanden al de tweede, dan is het nog de moeite om te kopen.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:05:
Explain yourself ?
Inderdaad, belachelijk dat wij zo lang moeten wachten op die maps en shit. Ze snijden zichzelf in de vingers zo.Frentik schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:10:
[...]
Het is al bijna mei, dus nog een maandje of 5 tot Black Ops 2 dan ga ik echt niet veel geld meer uitgeven aan DLC voor een spel wat al een halfjaar oud is... Bij BO had je na 3 maanden de eerste DLC en met 5 maanden al de tweede, dan is het nog de moeite om te kopen.
In BO waren de mappacks, op misschien de eerste na, nog wel de moeite waard (hoewel op de pc de servers met nieuwe mappen ook weer snel verdwenen na de release), maar met MW3 krijgen ze niet meer geld van mij.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iTWg2czevTs&feature=youtu.be]
wat voor perks gebruik je?Pac-dfp schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:00:
De PM-9 moab heeft echt eeuwen op zich laten wachten, maar eindelijk heb ik alle smg's compleet. Voordat iemand hem bekijkt; ik zoom niet met dit wapen, hou je hier niet van bespaar jezelf dan de moeite.
[video]
't Is te zien hoe je het opvat. Ik ben net geMOAB't door iemand die Steam Support heet.StevenzeN schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:46:
Ben ik de enige bij wie Steam er uit knalt?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Que?witeken schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:14:
[...]
't Is te zien hoe je het opvat. Ik ben net geMOAB't door iemand die Steam Support heet.
Anyway, vanavond 2 MOAB's gehaald, 1 op Bakaara en 1 op Hardhat, filmpjes volgen
Ik dacht al, heb je ADS uit staan of zo. Maar je gaat de rest van het potje wel voor de objectieven of niet?Pac-dfp schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:00:
De PM-9 moab heeft echt eeuwen op zich laten wachten, maar eindelijk heb ik alle smg's compleet. Voordat iemand hem bekijkt; ik zoom niet met dit wapen, hou je hier niet van bespaar jezelf dan de moeite.
[video]
Verder leuke gameplay. Het valt me alleen wel op dat er ontzettend veel n00bs op de PC rondlopen zeg. Zo makkelijk als ik sommige moabs gehaald zie worden.
Niet dat ik erop tegen ben dat je niet zoomt maar het verbaast me elke keer weer hoe makkelijk het gaatPac-dfp schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:00:
[video]
Afijn ik heb ff snel een quickscope montage (lees: test montage) in elkaar geknald en misschien volgt er ooit een keer een volledige montage
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Stond ik inderdaad ook wel versteld van! Achja, omdraaien en weer verder knallenThE_OwNeR schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:37:
Damn wat een boel hitmakers kreeg jij!
Ik haal hier uit dat jij ook vindt dat ik tijdens deze streak te weinig voor de objectives ga? Nu komt zoiets altijd lastig over als je iets typt, maar ik ben wel oprecht benieuwd wat ik hier dan anders had moeten doen. Niet om een discussie te starten, ik probeer er dan serieus wat mee te doen. Aangezien er zoveel noobs op de pc lopen moet dat makkelijk kunnenbram1984 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:03:
[...]
Ik dacht al, heb je ADS uit staan of zo. Maar je gaat de rest van het potje wel voor de objectieven of niet?
Verder leuke gameplay. Het valt me alleen wel op dat er ontzettend veel n00bs op de PC rondlopen zeg. Zo makkelijk als ik sommige moabs gehaald zie worden.
Gedachtegang was als volgt; Tot een seconde of 15 spawnen ze bij B en kies ik er voor om niet naar B te gaan in mijn eentje. Dan openen twee predators de weg, ga ik richting B waar ze dan alsnog spawnen. Bij een seconde of 40 kan ik B gaan pakken, doe ik dan ook. Vervolgens hebben wij 2 (even 3) punten en naar wat ik begrepen heb ga je niet voor een tripple cap, zeker niet als je al 40+ punten voor staat. Daarna verliezen wij B. Ik heb daar een probleem door de lange looplijn en moet dus door het midden. Ik ga er dan vanuit dat de ac130 een keer op B vuurt, stom natuurlijk. Wanneer vervolgens een teamgenoot B pakt ga ik er een stuk voor staan om wel dekking te geven, maar het risico op een c4/granaat wat te verminderen. Hierna blijf ik in de buurt bij B, terwijl wij A en C hebben. Dan zijn we bij een minuut of 3 in het filmpje heb ik weer problemen met die lange lijn en komt een vervolgens een juggernaught om de hoek kijken. Je kan er ook gerust een keer een dm tegenaan gooien. Tips (ook van anderen) zijn altijd welkom.
vandaag een beetje in rondgespeeld en het speelt best leuk!
mocht je t zelf willen proberen dan moet je de rechter server hebben in dit overzicht.
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Verwijderd
Je hoeft jezelf niet te verdedigen tegen mensen die onzin uitkramen hoor. Het is altijd lekker makkelijk roepen dat iemand geen objectives of tegen noobs speelt. Logischerwijs ziet iedereen eruit als een noob vanuit de viewpoint van iemand die een MOAB haalt. Om twee redenen: je haalt geen MOABs tegen mensen die beter zijn dan je zelf bent en je uploadt een MOAB gameplay. Zo een waar alles lukt. Daarnaast snappen veel mensen niet hoe objective gespeeld wordt in CoD. Volgens mij moet je een hele pot op je buik op B liggen, knife only spelend, terwijl je tegen TheMarkofJ, Tmartn, Xjawz, IncredibleOrb en Fearcradz een MOAB haalt om door sommige mensen een thumbs up te krijgen voor prima gameplay te krijgen.
Leuk filmpje.
Ik doelde inderdaad op het stukje vanaf minuut 3, waarbij B volledig genegeerd wordt. Zelfs tijdens je MOAB ga je niet naar B toe. Die jug zie ik niet, maar dat zal wel dan.Pac-dfp schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:02:
[...]
Ik haal hier uit dat jij ook vindt dat ik tijdens deze streak te weinig voor de objectives ga? Nu komt zoiets altijd lastig over als je iets typt, maar ik ben wel oprecht benieuwd wat ik hier dan anders had moeten doen. Niet om een discussie te starten, ik probeer er dan serieus wat mee te doen. Aangezien er zoveel noobs op de pc lopen moet dat makkelijk kunnen![]()
Gedachtegang was als volgt; Tot een seconde of 15 spawnen ze bij B en kies ik er voor om niet naar B te gaan in mijn eentje. Dan openen twee predators de weg, ga ik richting B waar ze dan alsnog spawnen. Bij een seconde of 40 kan ik B gaan pakken, doe ik dan ook. Vervolgens hebben wij 2 (even 3) punten en naar wat ik begrepen heb ga je niet voor een tripple cap, zeker niet als je al 40+ punten voor staat. Daarna verliezen wij B. Ik heb daar een probleem door de lange looplijn en moet dus door het midden. Ik ga er dan vanuit dat de ac130 een keer op B vuurt, stom natuurlijk. Wanneer vervolgens een teamgenoot B pakt ga ik er een stuk voor staan om wel dekking te geven, maar het risico op een c4/granaat wat te verminderen. Hierna blijf ik in de buurt bij B, terwijl wij A en C hebben. Dan zijn we bij een minuut of 3 in het filmpje heb ik weer problemen met die lange lijn en komt een vervolgens een juggernaught om de hoek kijken. Je kan er ook gerust een keer een dm tegenaan gooien. Tips (ook van anderen) zijn altijd welkom.
@ exactor it:
Check dat (overigens leuke) filmpje van stevenzen laatst op Village. Ga mij niet vertellen dat hij daar niet tegen een stelletje imbecielen speelt. Ik denk ook dat er door Elite minder clans op de PC zijn, waardoor er minder mensen met elkaar spelen. Zal ermee te maken hebben. Neemt natuurlijk niet weg dat je wel wat moet kunnen voor een MOAB.
Grrr twee weken geleden ook al zo'n grapje.In de nacht van dinsdag 10 april op woensdag 11 april vindt er tussen 23:59 tot 03:00 onderhoud plaats aan ons kabelnetwerk in de omgeving <knip>.
Tijdens deze werkzaamheden is er geen of een beperkte dienstverlening voor internet via de kabel Digitale telefonie zal gewoon blijven werken.
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Verwijderd
Ik sta overigens niet onwelwillend tegenover het idee van Elite Premium. De Gears of War Season pass heb ik ook net als die van Forza 4. Dat is eigenlijk precies hetzelfde maar met een lager prijskaartje omdat hun DLCs ook gewoon goedkoper zijn. Wel merk ik dat Elite Premium niet goed werkt. Omdat niet iedereen het heeft speel je met alleen maar andere tryhard typjes op de nieuwe maps. Niet erg maar wel anders. Daarnaast, belangrijker, omdat niet iedereen het heeft kun je niet met al je vrienden op de nieuwe maps spelen. Dat versplintert groepjes en zorgt voor een mindere spelbeleving.
In Black Ops speelden we met een groepje van 8 man elk weekend uren lang. Nu gebeurt dat max 1x per 2 maanden en is het veel vaker met 1 a 2 man rammen. Misschien ben ik wel een enorme lul geworden sinds november maar ik denk dat de kans groter is dat dit aan Elite Premium ligt.
netjes hoor stefke
wij (de rest van je team) spelen de objective wel voor je
Nouja, volgens mij ben ik denk ik de enige tweaker die de campaign meer als 1 keer (2,5 keer) heeft gespeeld ;p.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Heb nou bijna alle challenges gedaan behalve noobtube en de shotgun kills. Nog een paar thermal kills en dan heb ik die ook binnen.
Dit zal me eerste gold camo wezen aangezien ik nog maar een week mw3 speel
ook in mw2 gebruikte ik ACR!!
owja ik heb nog nooit MOAB gehaald terwijl mijn kill death ratio 1.45 is
moet ik gaan campen of zo?
Zozo nice gameplay alleen wel veel geluk bij sommige puntenStevenzeN schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:26:
MOAB nummer 12.
nice man....maareuhhh jij zegt dat ik veel bij die tunnel zit???
en dennis... dat jij campt weten we allemaaaaaaaal
[ Voor 6% gewijzigd door qrious op 11-04-2012 14:16 ]
Ja hallo, als ik met jou speel kan ik er niet zitten omdat jij er dan ook zit! Vrij lastig met blocken dan etc. Maar de tunnel is gewoon de beste plek op Hardhat mits je a & b hebt. Er zijn in feite 3 toegangswegen tot a&b, 1 daarvan cover je dan al.jorg5 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:16:
[...]
nice man....maareuhhh jij zegt dat ik veel bij die tunnel zit???van de 4min die dat filmpie duurt zit je 3 min bij die tunnel, in de tunnel en b te campen
en dennis... dat jij campt weten we allemaaaaaaaal
Perfecte voorbeeld dat K/D geen hoer zegt. Ik heb een K/D van 1,87 maar speel met alle mogelijk guns, ga voor elk onmogelijke titel (challenge), speel objective en als ik wil haal ik wel een moabje (focus). Vind het altijd zo'n geleuter die k/ds.. Zegt totaal niks over hoe je 1 vs 1 gaat spelen.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:01:
Mijn kdr is 2.22 en ik camp nogal.
Moet wel ff kwijt dat ik mw3 minder lang leuk vind dan BO.. Die vind ik eigenlijk nog steeds wel vet.
Iedereen moet op 20-4 gewoon Black Ops gaan spelen ipv niet spelen. Als miljoenen mensen black ops gaan spelen als ze die game gewoon beter vinden, dan is de boodschap wel duidelijk.. maar zoiets zal vast niet gebeurendelaitinho schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:36:
[...]
Perfecte voorbeeld dat K/D geen hoer zegt. Ik heb een K/D van 1,87 maar speel met alle mogelijk guns, ga voor elk onmogelijke titel (challenge), speel objective en als ik wil haal ik wel een moabje (focus). Vind het altijd zo'n geleuter die k/ds.. Zegt totaal niks over hoe je 1 vs 1 gaat spelen.
Moet wel ff kwijt dat ik mw3 minder lang leuk vind dan BO.. Die vind ik eigenlijk nog steeds wel vet.
Is bij mij nu telkens gebeurd, en soms ook door PSE zelf.
snap ikStevenzeN schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:19:
[...]
Ja hallo, als ik met jou speel kan ik er niet zitten omdat jij er dan ook zit! Vrij lastig met blocken dan etc. Maar de tunnel is gewoon de beste plek op Hardhat mits je a & b hebt. Er zijn in feite 3 toegangswegen tot a&b, 1 daarvan cover je dan al.
maar 1tje in t team die voor de moab gaat is ook wel tof
zal em de volgende x voor jou laten ga ik wel rondrennen zijn wel meer lekker plekje, boven op die berg bij a bijv
Verwijderd
ACR had ik op level 40 alweer goud (in vorige prestiges unlocked met een token) Terwijl ik tijdens die potten ook veel met de UMP45 en de Model 1887 heb gespeeld. Heb deze wapens dan ook alle drie op gold inmiddels. Heb nu de MP7 en de SCAR-L ingesteld om weer te golden, ook de Type 95 is simpel gezien de challenges waar ik nog 10K voor krijg binnen een paar kills liggen.R0y. schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:37:
vanavond hopelijk de gold camo voor me ACR 6.8 halen. Ben nu 25% 30->31 alleen het gaat redelijk langzaam.
Heb nou bijna alle challenges gedaan behalve noobtube en de shotgun kills. Nog een paar thermal kills en dan heb ik die ook binnen.
Dit zal me eerste gold camo wezen aangezien ik nog maar een week mw3 speel
klopt onze hele party valt uitelkaar. Een paar kunnen elkaar joinen en de rest krijgt telkens Steam connect failed of Failed to rejoin Steam lobbyR0y. schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:55:
Iemand problemen met connecten? ( PC ). Sinds +- 10 min terug, joining steam lobby failed en wanneer ik iemand invite not connected to matchmaking server
kreeg wel even een update scherm maar daarna niets.
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 11-04-2012 23:05 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Time initiated:10:48
Zou best wel eens kunnen dus...
Edit:
Duurt me te lang, ik ga kijken of ik een gold camo krijg van bankhangen
[ Voor 39% gewijzigd door R0y. op 11-04-2012 23:21 ]
Primary: MP7 - Proficiency = Attachments, Silencer + rapid fire
Secondary: MP9 + Silencer
Semtex + Concussion ( Of flash, whatever u like).
Perk 1 : Sleight of hand pro
Perk 2 : Hardline Pro
Perk 3 : Steady aim pro.
Specialist strike package
2 = Quickdraw Pro
4 = Assassin Pro
6 = Scavenger Pro
Let wel, heb je net als ik weinig kogels nodig om enemy's te droppen, kan je Scavenger veranderen voor bijvoorbeeld Blind Eye ofzo, ik heb vaak dat ik mijn specialist bonus haal met nog iets van 10 kogels, dus goede kans dat ik hem binnenkort vervang.
Anyway, speel je met de MP7 dan moet je deze class maar is proberen.
Haha, ja lachen was dat, wij waren met 4 man zonder probleem in party, en jullie konden er maar niet bijkomen, blijkbaar vlak na ons een patch gekomen, plaats dat de melding dan word dat de versies niet overeen komen en dat we jou daarom niet konden joinen...Sn0wblind schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:06:
Werd op de PS3 een patch gedeployed die problemen gaf bij sommige parties, mischien is dit op de PC ook nu zo?
Uiteindelijk wel gelukt, hoewel de verbindingen gisteren niet heel best waren, vooral die laatste potten niet, misschien toch door dat gerommel met de patch die niet iedereen nog had.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
mijn mp7 class doe ik iets anders.
mp7 + silencer/ rapid fire
mp9 + extend mags
perk 1: blindeye (geen zin om lke 3 sec ge-f*cked te worden door killstreakds)
perk 2 Hardline
Perk 3: steady aim
stike package specialist
2 kills : SoH (dus na je eerste cap/ kill heb je em gelijk en als je met 30 kogels mp7 niet 1 ventje neer krijgt doe je wat fout +) )
4 kills quickdraw
6 kills marksman
Ik zou die steady aim zeker weten omwisselen voor stalker of marksman en als secundary akimbo's voor close range nemen. Voegt m.i. veel meer toe dan steady aim.jorg5 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:43:
@ stefke
mijn mp7 class doe ik iets anders.
mp7 + silencer/ rapid fire
mp9 + extend mags
perk 1: blindeye (geen zin om lke 3 sec ge-f*cked te worden door killstreakds)
perk 2 Hardline
Perk 3: steady aim
stike package specialist
2 kills : SoH (dus na je eerste cap/ kill heb je em gelijk en als je met 30 kogels mp7 niet 1 ventje neer krijgt doe je wat fout +) )
4 kills quickdraw
6 kills marksman
Stalker is een goede perk inderdaad, maar de steady aim pro vind ik echt een must, sneller ADS na sprinten is vooral voor mij superhandig omdat ik toch veel wil bewegen. En akimbo's zou ik niet willen overwegenbram1984 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:47:
[...]
Ik zou die steady aim zeker weten omwisselen voor stalker of marksman en als secundary akimbo's voor close range nemen. Voegt m.i. veel meer toe dan steady aim.
[ Voor 4% gewijzigd door StevenzeN op 12-04-2012 12:09 ]
Verwijderd
Ben ik het zeker mee eens. Op een AR speel ik standaard met Stalker Pro als derde perk, maar op SMGs voegt het m.i. niet zoveel toe en gebruik ik ook Steady Aim Pro. Hipfire accuracy gaat (flink) omhoog en je kunt na het sprinten sneller schieten.StevenzeN schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:08:
[...]
Stalker is een goede perk inderdaad, maar de steady aim pro vind ik echt een must, sneller ADS na sprinten is vooral voor mij superhandig omdat ik toch veel wil bewegen. En akimbo's zou ik niet willen overwegen
Wat ik niet echt snap is dat mensen Hardline Pro gebruiken in hun setup. Enige voordeel dat ik zie is dat assists mee tellen en dat je 1 kill eerder specialist bent. Nadeel vind ik dat je pas bij drie kills 4 echte perks hebt, terwijl je zonder hardline bij 2 kills al 4 echte perks hebt. Op assault strike package gebruik ik het wel vaak, scheelt net weer die ene kill waarop ik vaak net dood ga.
Verder speel ik bijna hetzelfde, met als uitzondering dat ik Scavenger Pro vaak als eerste perk zet (hou wel van de extra ammo, hoef ik me daar niet druk om te maken!) en dan stel ik als eerste specialist perk Sleight of hand in, die heb je toch pas nodig na een of twee kills.
Blind Eye Pro gebruik ik alleen wanneer ik niet in party speel. In party krijgen we weinig killstreaks tegen. Assasin daar in tegen vind ik een bazen perk, scheelt zoveel als je gewoon lekker stealthy rond kan lopen.
Verwijderd
Ja klopt, ach eigenlijk is het persoon verschillend en moet je lekker spelen met wat je zelf fijn vindVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:45:
[...]
Ben ik het zeker mee eens. Op een AR speel ik standaard met Stalker Pro als derde perk, maar op SMGs voegt het m.i. niet zoveel toe en gebruik ik ook Steady Aim Pro. Hipfire accuracy gaat (flink) omhoog en je kunt na het sprinten sneller schieten.
Wat ik niet echt snap is dat mensen Hardline Pro gebruiken in hun setup. Enige voordeel dat ik zie is dat assists mee tellen en dat je 1 kill eerder specialist bent. Nadeel vind ik dat je pas bij drie kills 4 echte perks hebt, terwijl je zonder hardline bij 2 kills al 4 echte perks hebt. Op assault strike package gebruik ik het wel vaak, scheelt net weer die ene kill waarop ik vaak net dood ga.
Verder speel ik bijna hetzelfde, met als uitzondering dat ik Scavenger Pro vaak als eerste perk zet (hou wel van de extra ammo, hoef ik me daar niet druk om te maken!) en dan stel ik als eerste specialist perk Sleight of hand in, die heb je toch pas nodig na een of twee kills.
Blind Eye Pro gebruik ik alleen wanneer ik niet in party speel. In party krijgen we weinig killstreaks tegen. Assasin daar in tegen vind ik een bazen perk, scheelt zoveel als je gewoon lekker stealthy rond kan lopen.
Hardline pro heb ik écht bij elke class als standaard perk. Zorgt er ook vaak voor dat net wanneer ik dood ga en iemand anders mijn target alsnog afschiet dat ik de eerste extra perk al binnen heb. Ik kan er niet zonder iig
Net in Domination... alle 6 de tegenstanders Assassin pro. En wat deden ze... alle 6 niks behalve in een hoekje zitten met portable raders, heartbeat sensors en silencers op hun wapens. Ze verloren dus dik op die manier want ze pakken geen vlaggen, maar zo kan elke retard aan een hoog KD komen. Echt ALLEMAAL in hoekjes zitten en wachten en wachten en wachten tot er toevallig iemand voorbij kwam. En dan na 1 of 2 kills van hoekje verplaatsen zodat je niet precies zit waar ze zaten. Dat is mijn facking probleem met Assassin, de meest overpowerde/meest misbruikte perk in de game. Echt ga wat anders doen met die 50 euro dan een spel kopen en in hoekjes wachten als een hoer.
Bah bah...
gewoon wallhack gebruiken de volgende keerThePupD schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:07:
Net een aantal potjes gespeeld, opzich prima... maar ik haat Assassin Pro. Ik zeg het al 1000 keer en iedereen zegt dat ik overdrijf, maar die perk is zooo makkelijk te misbruiken.
Net in Domination... alle 6 de tegenstanders Assassin pro. En wat deden ze... alle 6 niks behalve in een hoekje zitten met portable raders, heartbeat sensors en silencers op hun wapens. Ze verloren dus dik op die manier want ze pakken geen vlaggen, maar zo kan elke retard aan een hoog KD komen. Echt ALLEMAAL in hoekjes zitten en wachten en wachten en wachten tot er toevallig iemand voorbij kwam. En dan na 1 of 2 kills van hoekje verplaatsen zodat je niet precies zit waar ze zaten. Dat is mijn facking probleem met Assassin, de meest overpowerde/meest misbruikte perk in de game. Echt ga wat anders doen met die 50 euro dan een spel kopen en in hoekjes wachten als een hoer.
Bah bah...
Nou, mooi toch? Je hoeft niet naar ze toe te gaan? Lekker 3 vlaggen cappen e n het potje uit zittenThePupD schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:07:
Net een aantal potjes gespeeld, opzich prima... maar ik haat Assassin Pro. Ik zeg het al 1000 keer en iedereen zegt dat ik overdrijf, maar die perk is zooo makkelijk te misbruiken.
Bah bah...
+1StevenzeN schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:12:
[...]
Nou, mooi toch? Je hoeft niet naar ze toe te gaan? Lekker 3 vlaggen cappen e n het potje uit zitten
zou ik ook doen.. RPG naar binnen? c4? En dan nog.. wat boeit een hoge k/d..