beany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:15:
[...]
Tsurany, je bent nu al een paar posts bezig met mopperen op MW3. Als het je niet bevalt, blijf dan aub bij BF3.
Sommigen houden van tactisch spelen, sommigen van arcade. Gun ieder zijn ding, en probeer die constante negatieve ondertoon weg te laten.
Beany, je moet die kerel niet serieus nemen
Neem nou bijvoorbeeld deze opmerking over MW3, waarin in ie aangeeft dat ie de eerste 2-3 uur niet goed gespeeld heeft, met als extra opmerking dat ie de maps niet kent.
Tsurany schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:22:
Omdat we constant cheaters tegen kwamen en het spel,
als je van Battlefield 3 komt, gewoon echt een stapje omlaag op de evolutionaire ladder is. Bovendien kan je moeilijk verwachten dat iemand zonder eerdere ervaring in de eerste 2-3 uur van het spel goed speelt. Zeker als je maps ook totaal niet kent.
Maar als ik enkele opmerkingen van hem bekijk in het BF3 topic dan spreekt ie zichzelf tegen:
Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:58:
Nee. Vanaf het begin af aan zijn mijn stats bovengemiddeld en sta ik vaak bovenaan. Door tactisch spelen en goed kunnen mikken kan ik een vs een gevechten vaak winnen en zijn killing sprees geen uitzondering. Dat kan je als arrogantie zien maar dat is het niet. Ik zeg het niet om op te scheppen maar om een punt te maken. Ervaring zegt niet alles, goede spelers zijn vanaf release al beter dan het gemiddelde.
Iedereen kan beter worden maar niet iedereen kan goed worden. Inzicht en skill is niet voor iedereen op hetzelfde niveau te krijgen. Sommigen zullen nooit echt goed worden, helaas.
Heb je skills kan je vaak voor ervaring compenseren, zeker op public servers.
Als dat geldt voor zo'n 1337 spel asls BF3 dan moet dat toch zeker gelden voor zo'n simpel spel als MW3?
En dan de opmerking over de mappen niet kennen, in BF3 zegt ie dit:
Tsurany schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:31:
Dat kost je alleen geen uren per map. In twee potjes kan je een map al dermate goed kennen dat je weet hoe hij in elkaar steekt en waar je voor moet oppassen. Helaas missen velen het inzicht om in te schatten wat de meest effectieve aanvalsstrategieen zijn en wat daarop de beste counters zijn, dan moeten anderen het eerst voor doen.
Dus zo'n super grote BF3 map kan je in 2 potjes blijkbaar al zo goed kennen dat je weet wat
"de meest effectieve aanvalsstrategieen zijn en wat daarop de beste counters zijn" maar op die simpele kleine MW3 maps is dat blijkbaar te moeilijk.
En dan nog dat puntje over cheaters, vind ik een beetje tegenstrijdig met deze opmerking over zijn speelkwaliteiten:
Dus mss moet hij maar eens accepteren dat hij ondanks zijn 1337 BF3 skills niet 123 mee kan komen in dat simpele MW3 en ook niet gelijk op fora "cheaters cheaters" gaan roepen