Zit ook in The Hangover, geweldig stukje met die tazerBlauweAap schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:28:
Die militair is Rob Riggle: Wikipedia: Rob Riggle
Kan je z'n stats checken
*maar het blijft een amerikaan...
Verwijderd
Ik was net bezig in een potje Free for all, ik heb nog nooit zoveel campers gezien.
Gooide ff een Advanced uav de lucht in, er bewogen er welgeteld 2.
Had er wel 2 mooi te pakken.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 15:33 ]
Hehe kom op joh, die gasten zou ik proberen met een flashbang te killen ofzo, dit is te makkelijkVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:32:
Ik was net bezig in een potje Free for all, ik heb nog nooit zoveel campers gezien.
[video]
Wat vinden jullie MW3 beter dan Black Ops? Zo ja, wat is er beter wat is er slechter. Vroeg het mij af omdat ik weer Black Ops speel en nog geen MW3 heb.
Is er ook een renclass zoals black ops? (lightweight pro, steady aim pro, marathon pro) en dan nog het liefst met balastic knife om snel te kunnen knifen
Is er ook een renclass zoals black ops? (lightweight pro, steady aim pro, marathon pro) en dan nog het liefst met balastic knife om snel te kunnen knifen
Verwijderd
Ik heb gewoon meer plezier gehad aan Black Ops.Foxhound83 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:54:
Wat vinden jullie MW3 beter dan Black Ops? Zo ja, wat is er beter wat is er slechter. Vroeg het mij af omdat ik weer Black Ops speel en nog geen MW3 heb.
In MW3 zijn de maps wat kleiner.
Ik vind het een lastige. De maps in BO zijn over het algemeen wat gevariëerder, maar aan de andere kant skip ik in MW3 minder vaak een map. De maps zijn daarentegen wel weer een stuk kleiner maar mijn K/D is wel weer een stuk hoger in MW3 (heeft er wellicht ook mee te maken dat ik wat meer ervaren ben inmiddels).Foxhound83 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:54:
Maar als ik moet kiezen, ga ik denk ik toch voor BO.
Mensen hierbij mijn eerste FULL gameplay filmpje opgenomen met de Hauppage PVR..
Graag zeggen wat jullie ervan vinden.
Mooi Filmpje
There is no School like the Old school
Alleen met de, mogelijk illegale, FoV-changer tool.10K schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:23:
*zucht* net opgestart, geen mogelijkheid om fov te veranderen?
Heb je dat soms ook, dat de hele avond alles mis gaat en de enige kills die je maakt is door martyrdom. Wordt er niet goed.
En kun je iemand neerschieten dan, terwijl je schiet, schokt je verbinding.
To boldly go where no man has gone before...
Nee, probeer dead mans hand, dan heb je kans om in plaats van één newbkill een double-newbkill te maken.fjs schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:24:
Heb je dat soms ook, dat de hele avond alles mis gaat en de enige kills die je maakt is door martyr dom. Wordt er niet goed.
Geinig, een free weekend.
Hoe unlock ik de n00bt00b het snelst?
j/k, is die co-op nog een beetje geinig?
Mechwarrior Online: Flapdrol
De grenade launcher is nutteloos in dit spel, de granaat die je afvuurt is erg zwak en dood pas als je iemand recht op zijn kop raakt maar dan kan je net zo goed kogels afvuren want kans is groter dat hij dat gaat liggen.haarbal schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:45:
Geinig, een free weekend.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Net even lopen kloten en wat blijkt; met een killwhoring AR set-up haal ik 60 kills in domination. Met een P90 zonder attachments met UAV + CUAV haal ik er 70. En niet alleen omdat iedereen met launchers aan de slag was bij de tegenstander.
Rondrennen als een malloot tussen twee vlaggen is en prima voor de winst en goed voor je bloedruk. Geen gestress om streaks behalve dan dat je om de tien secondnen ellenlang moet klikken. Support strike package is relaxed. :-D
Zat een andere dude in ons team die met uav+vests rondliep. De tegenstander was nergens meer. Zo erg dat ik en die gast vier man in final stand schoten tegelijk. Een paar hadden dead man's pro aan; wat een knal was dat. Go ballastic vests. We hadden beide mics aan maar hadden nog niets gezegd tot dat moment. Fijne XBL highfive moment.
Zat een andere dude in ons team die met uav+vests rondliep. De tegenstander was nergens meer. Zo erg dat ik en die gast vier man in final stand schoten tegelijk. Een paar hadden dead man's pro aan; wat een knal was dat. Go ballastic vests. We hadden beide mics aan maar hadden nog niets gezegd tot dat moment. Fijne XBL highfive moment.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 00:00 ]
Zo, het was me het avondje wel weer. Weer een paar keer uitgemaakt voor (lvl) hacker en op een gegevem moment maar een chat geopend met eentje die maar door bleef zagen tijdens de game (tis best een lang stuk, je hoeft het niet te lezen):
(zogenaamd) in het foute window getyptcopy from steamchat
23:09 - OreH: stop cryin and l2p ?
23:09 - WarGirl(SMH): you see in 10 min
23:09 - OreH: ok i
23:09 - OreH: will seee
23:09 - WarGirl(SMH): go forum and watch your name in list abusing hacks
23:10 - OreH: oooooh now i am scared
23:10 - OreH: which forum?
23:10 - OreH: gimme the link
23:10 - WarGirl(SMH): I just watch stream ban you
23:10 - OreH: lol
23:10 - WarGirl(SMH): see you dont read rules of stream server
23:10 - OreH: p2p hasnt got stream
23:10 - WarGirl(SMH): you think that you can use hacks your fucking wrong
23:11 - OreH: if you think i use hacks your fuckin wrong
23:11 - WarGirl(SMH): thanks i know your pc IP now
23:11 - WarGirl(SMH): i got rcontools
23:11 - OreH: you havent go a server
23:11 - WarGirl(SMH): yes i got a server watch me ban you
23:12 - WarGirl(SMH): not becouse am a female you do smart on me dream it
23:13 - WarGirl(SMH): i add you so i can see your IP not server IP but your ip account stream
23:14 - WarGirl(SMH): hackers must be stop in this game next patch you see half players perma ban
23:14 - OreH: i agree but it wont be me
23:14 - WarGirl(SMH): you will see when admins will watch your data stream kills
23:15 - WarGirl(SMH): who i report thay was all ban for 4 days depent the hacks
23:16 - WarGirl(SMH): LUKE a player was using aimbot on sniper i told him am gonna report he was account ban in 1 hr
23:16 - OreH: ok good
23:16 - OreH: but i dont use hack
23:16 - WarGirl(SMH): you will resive a messeg in your account that your gonna be ban
23:17 - OreH: yeah i agrre
23:17 - OreH: cant wait
23:17 - OreH: give me forum link
23:17 - OreH: please
23:17 - OreH: oh come on
23:17 - WarGirl(SMH): its in your account
23:18 - OreH: nope it isnt
23:19 - OreH: just checked
23:19 - OreH: nothing
23:19 - WarGirl(SMH): you see where advertice are
23:20 - OreH: no i dont
23:20 - WarGirl(SMH): so your game was a copy
23:20 - OreH: no
23:22 - WarGirl(SMH): i try to comunicate with admin now they gonna investigate all players i report
23:23 - WarGirl(SMH): "EURO adm UK: i anessa thanks we will scan his acc and will let you know if
he was hacking ,thx fro your good job .."
23:24 - WarGirl(SMH): that was the message, he is from german
AnessaGirl(SMH) is nu Offline.
AnessaGirl(SMH) is nu Online.
23:30 - OreH: nope still no effect
23:31 - OreH: come join me
23:31 - OreH: maybe you can learn something
23:31 - AnessaGirl(SMH): no thanks, i dont play agaist who can see behind wall
23:32 - OreH: ah you mean uav or using recon perk
23:32 - OreH: 200 hours and still dont know how that works?
23:32 - AnessaGirl(SMH): sure same old story who hacks always say UAV or SKILLS try your game on someone else
23:33 - OreH: same old story people who get their ass kicked always say HACK
23:33 - AnessaGirl(SMH): no it show clear how they kill
23:34 - AnessaGirl(SMH): they run free relaxt because they know and see where players are coming from
23:36 - AnessaGirl(SMH): you think couse I am a girl you try to make fun
haha dream on that couse i got many admins friends here
and all trust me couse who i report all thay was found using hacks
23:36 - OreH: no i dont
23:37 - AnessaGirl(SMH): you forgot that stream have your data records and before you logout it save
auto from there thay watch all your kills
23:37 - OreH: you totally got me confused
23:38 - AnessaGirl(SMH): nah i am in right street
23:39 - AnessaGirl(SMH): see LUKE was perma ban, i was right he was using aimbot sniper all headshots
he never miss score 4187 his death 3
Pff, datastreams, punkbuster, strong internet, euro admins...dat kind is niet goed bij der hoofd23:40 - AnessaGirl(SMH): hi fonsse did you cheak on this guy name Ohre this is his IP 241.21.43.121:20343
23:41 - AnessaGirl(SMH): tdamm wrong chat pff
23:42 - OreH: haha fake!
23:42 - OreH: thats not my ip
23:42 - AnessaGirl(SMH): sure random static ip
23:42 - OreH: nope got fixed ip
23:43 - AnessaGirl(SMH): yeah yeah try to hide your lies
23:43 - OreH: no, no hack no lie
23:43 - AnessaGirl(SMH): you better go and try to off your hacks before you get ban in no time
23:44 - AnessaGirl(SMH): whan you see your connection fail say bye to MW3
23:44 - OreH: you played against a 6 man party with more than 1000 hours cod mw3 experience
23:44 - OreH: its no shame you got ass whooped
23:45 - AnessaGirl(SMH): KEEP ON LIEING cheats make you pro not your real fear play
23:46 - OreH: lol what was my score that game?
23:46 - AnessaGirl(SMH): tell that to fonssec whan he see your account data killscam
23:47 - OreH: lol like fonssec is the god of mw3?
23:47 - AnessaGirl(SMH): no he is the euro admin
23:47 - OreH: the admin for what?
23:47 - AnessaGirl(SMH): and you are one of the hackers
23:48 - AnessaGirl(SMH): russia and germans are top records for using hacks
23:48 - OreH: i know
23:48 - AnessaGirl(SMH): activision are working on this patch for pb more stronger agaist hacks
23:49 - OreH: pb?
23:49 - AnessaGirl(SMH): punkbuster
23:49 - OreH: haha another lie
23:49 - AnessaGirl(SMH): PUNKBUSTER STREAM
23:49 - OreH: mw3 doesnt use PB
23:49 - AnessaGirl(SMH): SEE HOW low you are i told you never read forums rules
23:50 - OreH: haha
23:50 - OreH: you are mad!
23:50 - AnessaGirl(SMH): who host tell me this players that have strong internet
23:51 - OreH: strong internet?
23:52 - AnessaGirl(SMH): yes who is host will have internet strong ping
23:52 - OreH: lol i never host
23:52 - AnessaGirl(SMH): i always have 65 ping
23:52 - OreH: how you see number, i only see green bars
23:52 - OreH: you hacked the game?
23:53 - AnessaGirl(SMH): i got 100 mpbs speed moden super adsl
23:53 - OreH: I still use 56k6 telephine line
23:53 - OreH: and still I own you
23:54 - AnessaGirl(SMH): that;s why you never HOST low
23:54 - OreH: u mad?
23:54 - AnessaGirl(SMH): you own players with your cheats computer help
23:54 - AnessaGirl(SMH): am not mad girls never be mad at losers
23:55 - OreH: u sound mad
23:55 - AnessaGirl(SMH): only boys be mad whan girls cheat on tham
23:55 - AnessaGirl(SMH): I am going now, tomorow i work
23:56 - OreH: ah to bad
23:56 - OreH: come play with me
23:56 - AnessaGirl(SMH): am 17 age so i work for my future
23:56 - AnessaGirl(SMH): dream on it
23:56 - OreH: ah 17, to young for me
23:57 - AnessaGirl(SMH): ti tot so your feggot i dont play with old age abusers
23:57 - OreH: ^^
23:57 - OreH: not very friendly?
23:57 - AnessaGirl(SMH): no i hate abusers
23:58 - AnessaGirl(SMH): amybe your 590 age
23:58 - AnessaGirl(SMH): 50
23:58 - OreH: almost
23:59 - AnessaGirl(SMH): holland haha
23:59 - AnessaGirl(SMH): nederland is nice but guys suck
23:59 - OreH: nah they dont hack like germans or russinas
23:59 - AnessaGirl(SMH): 70%
00:02 - OreH: and i dont hack, never will
00:03 - AnessaGirl(SMH): yeah your trying to be angle now
00:03 - OreH: nope
00:03 - OreH: i said the whole conversation
00:04 - AnessaGirl(SMH): i got screenshots and video recording of all your kills i take it with fraps
00:04 - OreH: all ny 43000 kills?
00:04 - AnessaGirl(SMH): i will share it on face book and youtube to
00:05 - OreH: great can you send me the link?
00:05 - AnessaGirl(SMH): go face book if you wanna see your hacks
00:05 - AnessaGirl(SMH): i will upload it
00:05 - OreH: dont have facebook
00:08 - AnessaGirl(SMH): any way am off bye have a goonight
00:08 - OreH: ty you too!
00:08 - AnessaGirl(SMH): thanks
00:09 - OreH: play tomorrow?
00:09 - AnessaGirl(SMH): well if god live me alive maybe
00:10 - AnessaGirl(SMH): bye
AnessaGirl(SMH) is nu Offline.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Waarom heb ik dat net allemaal gelezen?Frentik schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:30:
Zo, het was me het avondje wel weer. Weer een paar keer uitgemaakt voor (lvl) hacker en op een gegevem moment maar een chat geopend met eentje die maar door bleef zagen tijdens de game (tis best een lang stuk, je hoeft het niet te lezen):
[...]
(zogenaamd) in het foute window getypt
[...]
Pff, datastreams, punkbuster, strong internet, euro admins...dat kind is niet goed bij der hoofd
Iig wel faal, binnen 3 zinnen weet je al dat het nergens over gaat aangezien je nog niet eens weet via welk programma MW3 gespeeld moet worden, Steam, niet StReam...
Dat je nog zoveel tijd daarin geduwd hebt, ik was na 3 regels wel al klaar geweest met die zwik.
Ik kreeg vanmiddag ook een berichtje toegestuurd op PSN ..
Nice hack , but i'm reporting you to Sony .. You need to be banned!..
Zat echt met een open mond , stond op dat moment met een score van 12-10 in team deathmatch dus was waardeloos bezig..... had men gouden clantag uitgezet paar rondes daarvoor al..
Dus echt een moment van.. HuH?
Nice hack , but i'm reporting you to Sony .. You need to be banned!..
Zat echt met een open mond , stond op dat moment met een score van 12-10 in team deathmatch dus was waardeloos bezig..... had men gouden clantag uitgezet paar rondes daarvoor al..
Dus echt een moment van.. HuH?
door dit soort dingen is wordt het natuurlijk steeds logischer dat IW weinig tegen hackers (kan) doen. Zoveel kleine K*t-kinderen die niet tegen hun verlies kunnen en dus maar mensen die beter zijn gaan reporten. logisch dat IW weinig met report doet.
wordt tijd dat ze standaard met dedi's gaan werken, 1 sever admin en die bepaald hack of niet. ben je van het gezeik met reporten af. nu wordt het misbruikt door kleine f*ckers die niet kunnen hebben dat ze geownt worden.
wordt tijd dat ze standaard met dedi's gaan werken, 1 sever admin en die bepaald hack of niet. ben je van het gezeik met reporten af. nu wordt het misbruikt door kleine f*ckers die niet kunnen hebben dat ze geownt worden.
They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.
Het beste antwoord op cheatbeschuldigingen: bedankt voor het compliment. Meer tijd ga ik echt niet aan dat soort figuren besteden.
Verwijderd
Hahaha vermakelijk!Frentik schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 00:30:
[...]
(zogenaamd) in het foute window getypt
[...]
Pff, datastreams, punkbuster, strong internet, euro admins...dat kind is niet goed bij der hoofd
Van die mannetjes die denken dat ze anderen bang kunnen maken...
Volgende week weer even een clanwar guys!? BAM vs Eagles !
Ik heb een stel kwijlende hyena's die een clan war willen
Ik heb een stel kwijlende hyena's die een clan war willen
Kom maar op.. Vanacht om 000 uur doen??
Ja kan misschien vanavond al wel. Ik heb alleen geen idee wie er dan zijn.
Ik laat het even weten nog dan.
9Gag says enough~bram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:11:
Het beste antwoord op cheatbeschuldigingen: bedankt voor het compliment. Meer tijd ga ik echt niet aan dat soort figuren besteden.
[ Voor 8% gewijzigd door w00tstok op 17-02-2012 09:37 ]
Is goed, je kunt ook reageren in ons forum...Ricardok82 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:36:
Ja kan misschien vanavond al wel. Ik heb alleen geen idee wie er dan zijn.
www.dutch-eagles.com/forum
Ik zou een paar berichtjes verwijderen of niet zichtbaar maken 
Whahaha @ Clanmatches!
Whahaha @ Clanmatches!
Ik denk dat AnessaGirl een vrouwelijk persoon is.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:32:
[...]
Hahaha vermakelijk!
Van die mannetjes die denken dat ze anderen bang kunnen maken...
Ja we nemen de topics niet zo nauw zoals je ziet;)
"Ach ze hadden 1 redelijke speler. Vooral akimbo homo's"
Je bedoelde dit soort reacties?
EDIT: die van mij zie ik ook nog..:
"Ik moet nog steeds denken aan de ene wijf (christal ofzo) die echt met een boutstem de hele tijd zeurde als ik haar weer nakte met haar tieten liggend in de bosjes ergens... "
Eerlijk, het klopt wel! haha
"Ach ze hadden 1 redelijke speler. Vooral akimbo homo's"
Je bedoelde dit soort reacties?
EDIT: die van mij zie ik ook nog..:
"Ik moet nog steeds denken aan de ene wijf (christal ofzo) die echt met een boutstem de hele tijd zeurde als ik haar weer nakte met haar tieten liggend in de bosjes ergens... "
Eerlijk, het klopt wel! haha
[ Voor 94% gewijzigd door delaitinho op 17-02-2012 09:42 ]
Moet kunnen toch 
Ik zal eens kijken of ik er genoeg heb vanavond.
Ik zal eens kijken of ik er genoeg heb vanavond.
Omg frentik veels te veel moeite
ik was al gestopt bij l2p and stop whining...
Maarja snap wel dat je het op een gegeven moment zat bent om de hele tijd als hacker uitgemaakt te worden.
Ik ben het al zat die 1 a 2 keer dat ik voor hacker uitgemaakt wordt in de maand
Wat een dom mens trouwens
Maarja snap wel dat je het op een gegeven moment zat bent om de hele tijd als hacker uitgemaakt te worden.
Ik ben het al zat die 1 a 2 keer dat ik voor hacker uitgemaakt wordt in de maand
Wat een dom mens trouwens
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Ik ben er waarschijnlijk ook vanavond, mocht er onverhoopt een topper uitvallen met een rugblessure o.i.d.delaitinho schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:37:
[...]
Is goed, je kunt ook reageren in ons forum...
Verwijderd
Komt niet echt over als een vrouw hebram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:41:
[...]
Ik denk dat AnessaGirl een vrouwelijk persoon is.
En alleen omdat hij dat zegt is het genoeg om aan te nemen dat het een vrouw is?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 09:55 ]
Sorry, maar ik dacht dat je eroverheen las. Het is niet mijn bedoeling een volstrekt zinloze discussie te starten of deze persoon een man of een vrouw is. Er staat "Girl" in de naam, dus het is plausibel. En aangezien je expliciet het woord "mannetjes" gebruikt, zei ik alleen maar dat ik "denk dat AnessaGirl een vrouwelijk persoon is."
Verwijderd
Ow zobram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:09:
Sorry, maar ik dacht dat je eroverheen las. Het is niet mijn bedoeling een volstrekt zinloze discussie te starten of deze persoon een man of een vrouw is. Er staat "Girl" in de naam, dus het is plausibel. En aangezien je expliciet het woord "mannetjes" gebruikt, zei ik alleen maar dat ik "denk dat AnessaGirl een vrouwelijk persoon is."
maar ik snap je
Wat een game, ben er eigenlijk alweer op uitgekeken. Ik vind vooral de maps erg tegenvallen. Heel klein en chaotisch, en voor campers gemakkelijk te misbruiken.
Het is nauwelijks te geloven dat deze game van tweakers een 9 heeft gehad.
De graphics en geluid zijn ook ondermaats voor een game uit 2011, maar goed het draait gelukkig wel soepel en ook nog geen bugs tegengekomen. En gelukkig werkt de server of matchmaking wel lekker vlotjes dit keer.
Het is nauwelijks te geloven dat deze game van tweakers een 9 heeft gehad.
De graphics en geluid zijn ook ondermaats voor een game uit 2011, maar goed het draait gelukkig wel soepel en ook nog geen bugs tegengekomen. En gelukkig werkt de server of matchmaking wel lekker vlotjes dit keer.
[ Voor 8% gewijzigd door 10K op 17-02-2012 11:23 ]
"Above And Beyond The Call"
Geen buggs?
Probeer maar eens te jumpen met infected op leuke plekjes.
De onder de map buggs
en de lagg die er is.
Vst nog wel meer
De onder de map buggs
en de lagg die er is.
Vst nog wel meer
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik dacht ik probeer het als ex-COD liefhebber en tegenwoordig BF3 speler toch maar even in dit Free Weekend. Ik zit bijna elk potje bij 1 of meerdere aimbotters! Is dit normaal dat het zo erg is of is het vanwege het Free Weekend?
Bijna elk potje lijkt me lichtelijk overdreven, hackers zijn er wel, maar het valt wel mee.
Nou, ik moet wel zeggen dat het de laatste week erger is dan daarvoor, pas 3 potjes achter elkaar met een duidelijke cheater (je kent ze wel, elke kill = headshot)
Maar zou het headshot percentage niet een relatief eenvoudige test zijn om aimbotters er uit te vissen. Ik denk niet dat een headshot percentage >50% reeel is voor een normale speler, ik haal zelf de 5% niet eens
Maar zou het headshot percentage niet een relatief eenvoudige test zijn om aimbotters er uit te vissen. Ik denk niet dat een headshot percentage >50% reeel is voor een normale speler, ik haal zelf de 5% niet eens
neeh maar dat komt door het shotgun sproeien ;-)StevenzeN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:22:
ik haal de 1% niet eens!
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Volgens mijn blijft de letter G bij jou hangen, en de A is kapot.Famous schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:42:
Geen buggs?
De onder de map buggs
en de lagg die er is.
Vst nog wel meer
Dat zou je denken, maar bij Survival staan bij de rankings mensen die in 10 minuten wave 100 miljoen gehaald hebben, en die worden nog niet eens geband en verwijderd, terwijl dat 100% duidelijk is dat dat niet normaal gebeurd is.Frentik schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:21:
Nou, ik moet wel zeggen dat het de laatste week erger is dan daarvoor, pas 3 potjes achter elkaar met een duidelijke cheater (je kent ze wel, elke kill = headshot)
mijn = mij , blijft de "N" hangen bij jou?bram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:41:
[...]
Volgens mijn blijft de letter G bij jou hangen, en de A is kapot.
Doet shift voor een hoofdletter aan het begin, het niet bij jou?
Waarom gebruik jij een onnodig een komma? Of je zou het zo moeten doen:StevenzeN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:02:
[...]
Doet shift voor een hoofdletter aan het begin, het niet bij jou?
Doet shift, voor een hoofdletter aan het begin, het niet bij jou?
Hmm kut, waarom voeg jij het woordje "een" toe, waar dat totaal overbodig is?EKR88 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:07:
[...]
Waarom gebruik jij een onnodig een komma? Of je zou het zo moeten doen:
Doet shift, voor een hoofdletter aan het begin, het niet bij jou?
Shit! haha, volgende keer iets beter oplettenStevenzeN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:15:
[...]
Hmm kut, waarom voeg jij het woordje "een" toe, waar dat totaal overbodig is?
Pff wat een komma neukers hier....
Dorps.
Ontopic weer nu: nog mee Eagles online vanavond?
[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 17-02-2012 13:25 ]
Verwijderd
Nice! Vooral dat je veel rondrende en je streak steeds op het spel zette door vlaggen te cappen. Een stuk leuker dan de gemiddelde domination MOAB waar de grote youtube commentator gewoon over vijandelijke vlaggen loopt en ze niet capt. Double MOABs terwijl je de pot verliest zijn suf (je was trouwens best dicht bij een dubbele MOAB dat potje). Enige minpunt aan je filmpje was dat ik een teamgenoot van je in final stand zag vallen. Ik neem aan dat jullie die persoon direct uit de Eagles hebben getrapt?Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:14:
Mensen hierbij mijn eerste FULL gameplay filmpje opgenomen met de Hauppage PVR..
[video]
Wel te hopen hoor, wil dus zeggen dat hij en 4/5x dood is gegaan tegen een butt team en dan ook nog eens zo'n naaistreek gebruiken!Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:28:
[...]
Nice! Vooral dat je veel rondrende en je streak steeds op het spel zette door vlaggen te cappen. Een stuk leuker dan de gemiddelde domination MOAB waar de grote youtube commentator gewoon over vijandelijke vlaggen loopt en ze niet capt. Double MOABs terwijl je de pot verliest zijn suf (je was trouwens best dicht bij een dubbele MOAB dat potje). Enige minpunt aan je filmpje was dat ik een teamgenoot van je in final stand zag vallen. Ik neem aan dat jullie die persoon direct uit de Eagles hebben getrapt?![]()
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Moeten we nu allemaal dat filmpje gaan kijken of kun je ook zo de naam vertellen?
haha exactor, ik zag dat ook gebeuren.. in gebouw naast B. Jan liet 'm mooi dood gaan! En terecht, met z'n final stand. Zal Ekr wel geweest zijnGtoniser schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:36:
Moeten we nu allemaal dat filmpje gaan kijken of kun je ook zo de naam vertellen?
Hater, ik gebruik juiced. (zegt ie, het filmpje checkende wie het is...)delaitinho schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:38:
[...]
haha exactor, ik zag dat ook gebeuren.. in gebouw naast B. Jan liet 'm mooi dood gaan! En terecht, met z'n final stand. Zal Ekr wel geweest zijn
Dat potje kon ik trouwens niets raken omdat ik alleen maar kon moonwalken en ik mensen zag teleporten... Ik was echt stomverbaasd dat Jan dat potje een moab haalde
[ Voor 19% gewijzigd door EKR88 op 17-02-2012 13:43 ]
en die Burak-D aan het begin van het filmpje is ook geen Eagle , gebruikt wel de clantag.
Verwijderd
Ik zit rond de 11 - 12 % ongeveer! Zal het thuis eens bekijken.Frentik schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:21:
EKKER weer ja? Het zal eens niet zo zijn.delaitinho schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:38:
[...]
haha exactor, ik zag dat ook gebeuren.. in gebouw naast B. Jan liet 'm mooi dood gaan! En terecht, met z'n final stand. Zal Ekr wel geweest zijn
Oh, is het vandaag de nationale zeik-EKR-af-dag?
haha. ik heb final stand misschien 1 potje gebruikt ofzo... maar ik gebruik liever juiced. vind ik handig in domination, ben té ongeduldig om te wachten in final stand om iemand zielig neer te knallen als die toevallig langs je heen loopt..
Ja Jan die peert 'm steeds als we hem aan het jennen zijn.. Gaat ie weer met de bammetjes spelen;)EKR88 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:59:
Oh, is het vandaag de nationale zeik-EKR-af-dag?haha. ik heb final stand misschien 1 potje gebruikt ofzo... maar ik gebruik liever juiced. vind ik handig in domination, ben té ongeduldig om te wachten in final stand om iemand zielig neer te knallen als die toevallig langs je heen loopt..
Dat zal je bij mij niet lukkendelaitinho schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:00:
[...]
Ja Jan die peert 'm steeds als we hem aan het jennen zijn.. Gaat ie weer met de bammetjes spelen;)
BINKIEEEEEEEEEEE (zware slowchat!)EKR88 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:01:
[...]
Dat zal je bij mij niet lukken. Ik kan wel tegen een stootje
Meneer Delaitinho (staat die ho trouwens voor ho..?) voor slowchat wil ik u graag wijzen op de volgende link:
Ruwi 7:02 geen EKRrrrdelaitinho schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:38:
[...]
Ja, ik ben wel ff aanwezig. Weet alleen niet hoe laat.bram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:18:
[...]
Dorps.
Ontopic weer nu: nog mee Eagles online vanavond?
Doe alleen domnation trouwens. Rest is gewoon ruk.
Ja Dom of TDM. Infected of Search doe ik sowieso liever niet meer.
Njaah , als je niet gaat cappen ga dan lekker team deathmatch spelen haha.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:28:
[...]
Nice! Vooral dat je veel rondrende en je streak steeds op het spel zette door vlaggen te cappen. Een stuk leuker dan de gemiddelde domination MOAB waar de grote youtube commentator gewoon over vijandelijke vlaggen loopt en ze niet capt. Double MOABs terwijl je de pot verliest zijn suf (je was trouwens best dicht bij een dubbele MOAB dat potje). Enige minpunt aan je filmpje was dat ik een teamgenoot van je in final stand zag vallen. Ik neem aan dat jullie die persoon direct uit de Eagles hebben getrapt?![]()
Tegenstanders waren ook niet al te goed , en ik was een beetje stom dat ik dood ging door de semtex op de muur.
Maarja je moet ze nog wel alle 24 killen
Het is ook gezellig om met de BAMmetjes te spelen
tegen ookRicardok82 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:
Vananavond 0.00uur gaan ze er weer aan;)
Lekker scherp! 
Ik denk dat het 00:30 wordt vanavond / vannacht. Ik denk dat er wel genoeg zijn.
Ik denk dat het 00:30 wordt vanavond / vannacht. Ik denk dat er wel genoeg zijn.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qhYyGN160xs]
Iets te over-agressive waardoor ik dood ging, maarja
Is het filmpje versnelt ?
Welke attechment heb je erop zitten?
Vind dat je nog aardige range heb.
Helemaal mee eens hahaRicardok82 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:
Verwijderd
nice...StevenzeN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:43:
[video]
Wat zijn nou echt fijne unlocks voor de strike packages, ik heb nog 4 unlocks, maar weet niet welke de beste zijn!
Ligt eraan qua map, maar op dome bijvoorbeeld heb ik Pred -> prec. Airstrike -> Choppertweakkuiken schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:01:
Wat zijn nou echt fijne unlocks voor de strike packages, ik heb nog 4 unlocks, maar weet niet welke de beste zijn!
Dan gaat het zo rap, en airstrike is opzich ook wel ideaal daar.
Met een pred heb je 7/10 keer wel dubbel kill op Dome dus je zit meteen aan je chopper.
Veder vind ik een pavelow ook wel fijn, vind dat een AC-130 erg snel weg is.
Zodra je gaat twijfelen komt die hauppage naar mij toe!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:58:
[...]
Helemaal mee eens haha, njaah vanavond natuurlijk 100% voor de eagles he haha
![]()
Niet versneld, maar wel raar af en toe, lijkt net dat ik aimbot aan heb staanFamous schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:54:
Is het filmpje versnelt ?
Range zit er op
En hij blijft in NLdelaitinho schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:07:
[...]
Zodra je gaat twijfelen komt die hauppage naar mij toe!!!!![]()
Speel je dan op de pc?StevenzeN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:08:
[...]
Niet versneld, maar wel raar af en toe, lijkt net dat ik aimbot aan heb staanKomt denk ik door Fraps.
Range zit er op
Of hoe snel staat je stick ?
Of zodra ik om 1 of andere reden de clan verlaat thierry...
Dan maak ik meteen 190 euro naar je over haha
Aangezien hij met Fraps opneemt, lijkt me PC.Famous schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:11:
[...]
Speel je dan op de pc?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
kan ook, kopen we dan de nieuwe versieVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:11:
[...]
Zodra ik besluit weg te gaan hierzo in NL
Of zodra ik om 1 of andere reden de clan verlaat thierry...
Dan maak ik meteen 190 euro naar je over haha, die haupaagekrijg je niet meer
Heb gisteren net zo goed die kabels weggewerkt haha
PC inderdaadFamous schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:11:
[...]
Speel je dan op de pc?
Echt waarom spelen er zoveel vieze mietjes Infected?
Zodra ze gekilled worden gaan ze quitten... ... ... ... ik vind als je een potje quit dat NIETS uit dat potje moet meetellen... je kills niet...je punten niet..gewoon helemaal niets.. je verliest gewoon alles!!!.
Vandaag nu 8 potjes infected gespeeld , en 5 vlogen eruit omdat iemand niet tegen zijn verlies kon... Doodziek word je ervan.
Zodra ze gekilled worden gaan ze quitten... ... ... ... ik vind als je een potje quit dat NIETS uit dat potje moet meetellen... je kills niet...je punten niet..gewoon helemaal niets.. je verliest gewoon alles!!!.
Vandaag nu 8 potjes infected gespeeld , en 5 vlogen eruit omdat iemand niet tegen zijn verlies kon... Doodziek word je ervan.
Verwijderd
Ah shit man busted haha
Als de verbinding soms zo gaar is, dan heb ik een class met de naaistreak aanstaan.
Klopt ja al is het alleen maar om mensen te fucken.
Als de verbinding soms zo gaar is, dan heb ik een class met de naaistreak aanstaan.
Klopt ja al is het alleen maar om mensen te fucken.
Speel jij ook wel eens met een ander wapen? Echt elk filmpje sta je met dat ding uit de heup te sproeien.StevenzeN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:43:
[video]
Jazeker ik speel ook regelmatig met de Type 95, maar anyway, wat wil je vertellen gek? Dat je ADS doet met een shotty?bram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:01:
[...]
Speel jij ook wel eens met een ander wapen? Echt elk filmpje sta je met dat ding uit de heup te sproeien.
Klote system updates, denk je lekker snel nog een half uur te kunnen gamen, voordat de vrouw thuis komt.
Nee "gek", ben alleen benieuwd hoe je het er vanaf brengt met een wapen waarmee je moet mikken.StevenzeN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:12:
[...]
Jazeker ik speel ook regelmatig met de Type 95, maar anyway, wat wil je vertellen gek? Dat je ADS doet met een shotty?
[ Voor 62% gewijzigd door bram1984 op 17-02-2012 17:40 ]
Theater mode laat het er soms extra raar uitzien. Het kan denk ik niet zo goed met p2p connectiviteit om (in BO op de pc ziet het er een stuk meer uit zoals je in realtime speelde). Plus, met een verhoogde FoV lijkt het sowieso alsof je wapens veel meer range hebbenStevenzeN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:08:
[...]
Niet versneld, maar wel raar af en toe, lijkt net dat ik aimbot aan heb staanKomt denk ik door Fraps.
Range zit er op
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Schei toch uit gastbram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:38:
Klote system updates, denk je lekker snel nog een half uur te kunnen gamen, voordat de vrouw thuis komt.
[...]
Nee "gek", ben alleen benieuwd hoe je het er vanaf brengt met een wapen waarmee je moet mikken.
Sorry als ik je beledigd heb hoor, maar ik vind je filmpjes gewoon niet bijzonder. De hele tijd hetzelfde. Die van Jan, daar heb ik bijvoorbeeld echt van genoten.
Ben het eens met Bram hoor , je ziet jou alleen maar hipfiren..
True dat doe ik ook soms , maar vaker ook niet;)..
Ik ben nu met de Model1887 bezig.. ZONDER hipfire... telkens aimen voordat je schiet.
ZOALS het bedoeld is....
@Bram.. WOOHOO ik heb een fan haha
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 17:57 ]
Nou, dat is je goedrecht, kijk dan nietbram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:55:
Sorry als ik je beledigd heb hoor, maar ik vind je filmpjes gewoon niet bijzonder. De hele tijd hetzelfde. Die van Jan, daar heb ik bijvoorbeeld echt van genoten.