• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-01 11:20
Steam zegt dat hij geen verbinding kan leggen met de services enzo.

Tja this jammer, maar ik kan tenminste zeggen dat ik een betere uptime heb als steam ^^

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
We're currently experiencing unexpected downtime that started around 10:30 PST. We're working on getting everything running again as soon as possible.
Gaap, had net zin om weer te knallen vanaaf..

• larsg
StevenzeN schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:12:
[...]

Gaap, had net zin om weer te knallen vanaaf..
Tja beter dan een maand/ps3 downtime.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:24
larsg schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:17:
[...]

Tja beter dan een maand/ps3 downtime.
Je weet niet hoe lang de downtime van Steam gaat duren... ^^

Verwijderd

Hmm, jammer, had ook zin in knallen :(

• larsg
Ups failure

http://forums.steampowere...read.php?t=784745&page=26

EDit: Steam is er weer bij ^^

Onze servers komen ook weer online: http://wapclan.net/servers.html

[ Voor 38% gewijzigd door larsg op 12-02-2012 22:35 ]

• StevenzeN
10 februari 2012
Dear Steam Users and Steam Forum Users:

We continue our investigation of last year’s intrusion with the help of outside security experts. In my last note about this, I described how intruders had accessed our Steam database but we found no evidence that the intruders took information from that database. That is still the case.

Recently we learned that it is probable that the intruders obtained a copy of a backup file with information about Steam transactions between 2004 and 2008. This backup file contained user names, email addresses, encrypted billing addresses and encrypted credit card information. It did not include Steam passwords.

We do not have any evidence that the encrypted credit card numbers or billing addresses have been compromised. However as I said in November it’s a good idea to watch your credit card activity and statements. And of course keeping Steam Guard on is a good idea as well.

We are still investigating and working with law enforcement authorities. Some state laws require a more formal notice of this incident so some of you will get that notice, but we wanted to update everyone with this new information now.

Gabe

• larsg
Dit heeft niks te maken met deze downtime (claimen ze)

Ik weet niet met wat ze allemaal zitten te klooien maar nu zijn ze weer down?
Zelfs mijn uiterst stabiele router waar mijn servers op draaien crashte..

[ Voor 30% gewijzigd door larsg op 12-02-2012 22:51 ]

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:32

j4y

wat een drama dat steam...

Waarom zijn games van nu allemaal zo afhankelijk geworden van dit soort kut services

er was niks mis met een ingame server browsertje en /connect commands
+ je had gewoon xfire joins om het nog makkelijker te maken -__-

was nooit iets aan de hand behalve als je favoriete server down was, maar dan zocht je een andere...

Verwijderd

Topicstarter
Ben het er wel mee eens dat Black ops een stuk moeilijker was dan MW3 , hier kan elke malloot een kill maken en ergens in een hoekje campen met zijn akimbo machine gun.

De mappen waren in Black ops ook vele malen beter , en voor mijn gevoel waren er ook veel minder campers in Black ops..

Moet denk ik ook mijn speelstijl wat aanpassen zodat ik niet meer als kip zonder kop overal naar toe rush , en die weer zo'n vies ventje in een hoekje zie zitten

Zoals net op Carbon.
Ik speelde domination , en er zaten 3! mensen bij A in het huisje de ingangen te bewaken met Akimbo FMG
S terwijl ze ruim 50 punten achter stonden.
Ik kan daar echt niet tegen ...... Mensen die gaan campen in een objective game mode en niet zich niet met de objectives bezig houden..

• StevenzeN
Accuracy is nu 36.99% en daarmee sta ik in de top 1000 :')!

Gameplay filmpie:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KRmS-_BidEA]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07
Vliegtuig02 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:19:
[...]
Nee, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik MW3 makkelijker.. misschien doordat ik Blops vrij veel gespeeld heb, meer ervaring opgedaan heb..

Maar vond Blops veel meer gebalanceerder, nu heb je een helikopter waardoor je continue neergehaald word (om maar iets te noemen) en P90 + Silencer is het ook zeer eenvoudig (PC ervaring) en ik respecteer het, hoe iemand speelt.. zelfs campers.. die ben ik meestal toch te slim af:9 kom ik een Tuber tegen, dan denk ik wel, houd eens op.. maar ik ga niet lopen te schreeuwen dat ie moet kappen.

Elk spel heeft zo zijn eigen mankement :X
+1 voor je reactie hier :)

Signature

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:42:
De mappen waren in Black ops ook vele malen beter , en voor mijn gevoel waren er ook veel minder campers in Black ops..

Moet denk ik ook mijn speelstijl wat aanpassen zodat ik niet meer als kip zonder kop overal naar toe rush , en die weer zo'n vies ventje in een hoekje zie zitten
Haha. Ben je vergeten dat Ghost Pro in dat spel zat? Er werd kneiterhard gecampt in BO. :P Het grote verschil is dat in BO er recoil was en kills minder snel waren. (Daarnaast was health regen sneller, dus een rood scherm was minder vervelend als in MW3) Dus kon je als je beter was dan de camper bijna altijd van hem winnen omdat je aim sneller was. In MW3 werkt sprayen gewoon een stuk beter. Doordat er meer guns met hoge RoF zijn en recoil kennelijk niet bestaat.

Ook prima dat Second Chance weg is als perk. Het is er, en Dead Mans hand is een ramp, maar je ziet het niet echt vaak meer.

• StevenzeN
Dead mans hand is de nieuwe MOAB toch? Echt een belachelijke toevoeging. Als je close-combat speelt maak je écht 0,0% kans daartegen, die aoe is belachelijk hoog.

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag men 3de MOAB gehaald:(..
Had alleen niet genoeg tijd om hem te activeren

Haalde hem in Infected op Outpost , en had de moab geactiveerd.
Maar zat zonder ammo , en was last man standing dus alle vijanden zaten op men hielen.
Dus toen de moab countdown op 0.3 stond werd ik gedood:(....

Maar in ieder geval wel men 3de moab gehaald vind ik haha^^

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:36

Gundogan

Rip and tear, until it is done

StevenzeN schreef op maandag 13 februari 2012 @ 01:06:
Dead mans hand is de nieuwe MOAB toch? Echt een belachelijke toevoeging. Als je close-combat speelt maak je écht 0,0% kans daartegen, die aoe is belachelijk hoog.
Ballistic vest countered dead mans hand redelijk. Je gaat in ieder geval niet dood als je op full health bent :p

@hieronder: vest geeft +35hp :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 13-02-2012 08:48 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

Gundogan schreef op maandag 13 februari 2012 @ 07:59:
[...]

Ballistic vest countered dead mans hand redelijk. Je gaat in ieder geval niet dood als je op full health bent :p
Hmm. Ik stond laatst op een Dead Man's Hand koning's lichaam (was Kill Confirmed en zat niet op te letten dus dacht ff de tag te pakken), had een vest aan en ging wel dood. Nul kogels gevangen. Volgens mij is Ballastic Vest + 30 health. Dus in totaal 130 health. In het midden van een blast radius is de damage 130. In andere woorden vind ik dat ballastic vest +31 health moet geven. :P

@Jan je MOAB telt gewoon mee. :P

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:35

beany

Meeheheheheh

j4y schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:25:
wat een drama dat steam...

Waarom zijn games van nu allemaal zo afhankelijk geworden van dit soort kut services

er was niks mis met een ingame server browsertje en /connect commands
+ je had gewoon xfire joins om het nog makkelijker te maken -__-

was nooit iets aan de hand behalve als je favoriete server down was, maar dan zocht je een andere...
Nou nou, wat een drama. Hoe vaak gebeurt het dat Steam eruit ligt? Niet zo heel vaak. En als het eruit ligt is het kort. Ik heb er zelden last van gehad.

En er zitten ook voordelen aan Steam: je installeert nieuwe PC, installeerd Steam... en de games worden voor je geinstalleerd! Patches? Ze worden gewoon geinstalleerd!

Ik wil geen stapel DVD's meer, die in de speler moeten zitten om te kunnen spelen. Of bij herinstallatie ontdekken dat de DVD rot is.

Geef mij maar Steam, ook al ligt dat er 2x per jaar uit.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 01:05:
[...]

Haha. Ben je vergeten dat Ghost Pro in dat spel zat? Er werd kneiterhard gecampt in BO. :P Het grote verschil is dat in BO er recoil was en kills minder snel waren. (Daarnaast was health regen sneller, dus een rood scherm was minder vervelend als in MW3) Dus kon je als je beter was dan de camper bijna altijd van hem winnen omdat je aim sneller was. In MW3 werkt sprayen gewoon een stuk beter. Doordat er meer guns met hoge RoF zijn en recoil kennelijk niet bestaat.

Ook prima dat Second Chance weg is als perk. Het is er, en Dead Mans hand is een ramp, maar je ziet het niet echt vaak meer.
Kerel recoil???? Die galil met silencer was een bazengulu...Voor de rest klopt het wel hoor. Dead man's hand is echt een drama. Last stand heb ik meestal wel door.. maar wel oppassen want het kan toch ook ineens dead man's hand zijn. Lol.

En verder vind ik kampers prima, als ik ze maar kan opzoeken en neermaaien..

Oh en wacht, als die van Jan telt dan sta ik al op 8...;) jeeuuujj *O*

[ Voor 17% gewijzigd door delaitinho op 13-02-2012 09:50 ]

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10-2024
Na uren MP dacht ik: laat ik SP maar eens uitspelen.
Echter in ACT I bij het laden van de map 'Turbulence', slaat deze halverwege het filmpje af en krijg ik een windows-error (”iw5sp.exe has stopped working”).
- geprobeerd opnieuw te spelen met een nieuwe save-game, helpt niet.
- er is weinig over te vinden, maar op 1 site werd voorgesteld nieuwe drivers te installeren (HD 3870 drivers), dit geeft ook geen oplossing.

Iemand nog enig idee wat ik kan doen, kan nu niet verder met de single player modus :(

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

• Frostbite
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisterenavond niets gemist dus met die downtime :)

Van het weekend weinig gegamed. Zal vanavond weer van de partij zijn :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sc0rPi0N schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:07:
Gisterenavond niets gemist dus met die downtime :)
Mooi, ik ook niet, toevallig het goede moment uitgezocht om weer eens een film te kijken ;) Count me in vanavond!

Goed idee van IW om meer prestige levels in toe voeren, hoef ik voorlopig dat "level up" geluidje niet meer te missen :+

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Je kan voorlopig weer 5 prestiges vooruit Frentik ;)

Al vind ik de icoontjes een beetje cheap ass op deze manier. Een gouden doodskopje met vleugels en een romeins teken erboven van I t/m V.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• De_Boorr
  • Laatst online: 04-02-2022

De_Boorr

PSN: Deboorr

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 01:15:
Vandaag men 3de MOAB gehaald:(..
Had alleen niet genoeg tijd om hem te activeren

Haalde hem in Infected op Outpost , en had de moab geactiveerd.
Maar zat zonder ammo , en was last man standing dus alle vijanden zaten op men hielen.
Dus toen de moab countdown op 0.3 stond werd ik gedood:(....

Maar in ieder geval wel men 3de moab gehaald vind ik haha^^
Wat heb je aan een MOAB die je niet kan detonaten? 8)7

Anyways, infected is best wel grappig :9

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
dang... ben nu bijna p4 moet dus nog wel ff :) icoontjes zijn idd wel cheap... maar door de extra prestiges speel je iig ergens voor. zijn er ook nieuwe titels bij?

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jorg5 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:08:
dang... ben nu bijna p4 moet dus nog wel ff :) icoontjes zijn idd wel cheap... maar door de extra prestiges speel je iig ergens voor. zijn er ook nieuwe titels bij?
Nee, dat helaas (nog?) niet.

• delaitinho
De_Boorr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:06:
[...]

Jeroen als je je verveeld; dutch-eagles.com/forum

• beany

beany

Meeheheheheh

De_Boorr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:06:
[...]

Paar potjes infected gedaan, vond er geen ruk aan. In BO(en ook in WaW) waren er varianten waarbij je daadwerkelijk zombie werd, dat maakte het veel leuker, vooral ook omdat de zombie's geen wapens hadden. Dan zat je op een gegeven moment met 4 man een horde zombies tegen te houden(zombies dit keer echte spelers ipv de zombie mode in BO). Dat was pas echt fun.

Ook de variant waarbij je de King moest beschermen was erg leuk. Soort van Team Defender, maar dan als je afgeknald werd kwam je bij de tegenpartij en moet je de king die je net nog beschermde nu zien te killen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Is infected nu al voor de PC beschikbaar ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sc0rPi0N schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:06:
Is infected nu al voor de PC beschikbaar ?
Heb het vrijdag een paar potjes met beany gedaan op e.o.a. franse server, maar ik vond er geen reet aan (mode is (nog) niet ranked speelbaar).

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
het is maar de vraag of je dat ook veel ranked wil spelen. Je kan soms wel een leuke score halen, maar als je als infected begint ben je vaak wel de sjaak :p. Je levelt ook erg traag met infected :)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

EKR88 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:19:
het is maar de vraag of je dat ook veel ranked wil spelen. Je kan soms wel een leuke score halen, maar als je als infected begint ben je vaak wel de sjaak :p. Je levelt ook erg traag met infected :)
Je levelt inderdaad wel traag.
Maar als jij als laatste survived dan heb je al 1700 xp te pakken zonder uberhaupt een kill te maken.

En als infected haal je wel veel kills met trowing knife.

Gisteren denk ik 3,5 uur infected gedaan me win % is nu van 52% naar 55% ( je wint eigenlijk altijd )
Nu al paar keer gezien dat mensen gewoon splitscreen opstarten en zo een moab willen halen. ( tactical ins. -> killen -> tactical -> killen etc vind het altijd heerlijk om hun dan te gaan pesten ;D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• delaitinho
Famous schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:36:
[...]

Je levelt inderdaad wel traag.
Maar als jij als laatste survived dan heb je al 1700 xp te pakken zonder uberhaupt een kill te maken.

En als infected haal je wel veel kills met trowing knife.

Gisteren denk ik 3,5 uur infected gedaan me win % is nu van 52% naar 55% ( je wint eigenlijk altijd )
Nu al paar keer gezien dat mensen gewoon splitscreen opstarten en zo een moab willen halen. ( tactical ins. -> killen -> tactical -> killen etc vind het altijd heerlijk om hun dan te gaan pesten ;D
Ach inmiddels heb ik het al wel vrij snel door als iemand loopt te boosten.. En dan snel wegrennen als ik ze door heb. Alsof je een puber die pron kijkt betrapt.. 8)

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:39
Ik wil mijn MP9 machine pistol aan de wilgen hangen en overstappen op een akimbo handgun. Nu heb ik de .44 Magnum geprobeerd, maar het lukt me maar niet om daar fatsoenlijk mee te killen. De Desert Eagle heb ik nog niet unlocked. De rest wel.

Wat is jullie favoriete handgun?

• StevenzeN
Roodey schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:15:
Ik wil mijn MP9 machine pistol aan de wilgen hangen en overstappen op een akimbo handgun. Nu heb ik de .44 Magnum geprobeerd, maar het lukt me maar niet om daar fatsoenlijk mee te killen. De Desert Eagle heb ik nog niet unlocked. De rest wel.

Wat is jullie favoriete handgun?
Favoriete handgun is de .44 Magnum tot ik de Deagle heb unlocked :P

Ik had ook nog een vraag, ik ben pas 1x geprestiged en vind het wel welletjes zo, liever doorknallen met de juiste class-setup ipv telkens overnieuw te beginnen, loop ik zo ook emblems en titles mis?

• EKR88
StevenzeN schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:18:
[...]

Favoriete handgun is de .44 Magnum tot ik de Deagle heb unlocked :P

Ik had ook nog een vraag, ik ben pas 1x geprestiged en vind het wel welletjes zo, liever doorknallen met de juiste class-setup ipv telkens overnieuw te beginnen, loop ik zo ook emblems en titles mis?
ja, want bij elke prestige krijg je een emblem + title (iig de 1e 10 prestiges).

• De_Boorr

De_Boorr

delaitinho schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:19:
[...]

Jeroen als je je verveeld; dutch-eagles.com/forum
hahahaha 7(8)7

• Roodey
EKR88 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:19:
[...]

ja, want bij elke prestige krijg je een emblem + title (iig de 1e 10 prestiges).
klopt, maar die zijn niet zo mooi als bijv. een emblem of title voor een speciale opdracht.
alle title halen lukt toch niet, dus je hoef niet te prestigen.

ik ben nu de 3e prestige in gegaan en wil alle wapens gold halen.
ga nu waarschijnlijk ook niet meer prestigen ;)

• EKR88
ik ga gewoon door totdat ik het spel niet meer speel. ik denk dat ik wel tot P15 ga dan :p

• De_Boorr

De_Boorr

EKR88 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:24:
ik ga gewoon door totdat ik het spel niet meer speel. ik denk dat ik wel tot P15 ga dan :p
Echt waar? ;)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ja ach ik heb ook zoiets. Van de ene Prestige naar de volgende tot ik het beu ben.
En ook even kijken hoelang het duurt gemiddeld. Heb nog wat te doen tot november :)
En ach anders kan ik de SP nog spelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• EKR88
jazeker, want je kan ook gewoon spelen en niet prestigen ;)

seriously: www.dutch-eagles.com/forum

[ Voor 11% gewijzigd door EKR88 op 13-02-2012 13:28 ]

• Famous

Famous

R 400+

Roodey schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:22:
[...]

klopt, maar die zijn niet zo mooi als bijv. een emblem of title voor een speciale opdracht.
alle title halen lukt toch niet, dus je hoef niet te prestigen.

ik ben nu de 3e prestige in gegaan en wil alle wapens gold halen.
ga nu waarschijnlijk ook niet meer prestigen ;)
Je kan bij prestige 1, 5 en 10 ook een emblem & title unlocken. Daarom ga ik sowieso door tot P10.
En gouden wapens, tja wat heb je eraan, ik gebruik toch winter camo omdat ik die eigenlijk bij niemand zie.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

StevenzeN schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:18:
Ik heb gemerkt dat het na een tijdje minder gaat, zelfs met mijn "hiermee-lukt-het-altijd-wel" class. Door weer opnieuw prestige in te gaan lijkt het o.e.a. reden soms weer stukken beter te gaan, mss doordat je ff met andere wapens en perks moet spelen in het begin.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
RoaDHouse schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 02:48:
[...]

Wees er maar trots op. totaal geen skill :( .
WTF, hij maakt alles kills en maakt gebruikt van de radar, vrij optimaal. Of moet je perse door gang rushen en dan dood gaan? Wat is skills?

• delaitinho
Je hoeft ook niet je aan te melden. :O
Favo handgun desert eagle.. gewoon akimbo! Als je veel infected speelt krijg je vaak die als secondary waarmee je uiteindelijk vet snel je akimbo's haalt.

[ Voor 29% gewijzigd door delaitinho op 13-02-2012 13:40 ]

• Roodey
Frentik schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:32:
[...]
Ik heb gemerkt dat het na een tijdje minder gaat, zelfs met mijn "hiermee-lukt-het-altijd-wel" class. Door weer opnieuw prestige in te gaan lijkt het o.e.a. reden soms weer stukken beter te gaan, mss doordat je ff met andere wapens en perks moet spelen in het begin.
lol... dat gevoel heb ik ook altijd.
als de challenge weg is (bijv. 1000 kills halen met een wapen) presteer ik er daarna niet echt meer mee :p

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
Weet iemand al hoe je Elite aan de praat krijgt op de PS3 ? Als ik nu naar Elite gaat moet er een update worden gedownload alleen dit lukt dus niet.

• beany

beany

Meeheheheheh

Blijf je in de prestiges hoger dan 10(de nieuwe dus) ook prestige tokens krijgen?? Zo ja, dan krijg je een heel arsenaal aan geunlockte wapens. Dan is het levelen ook minder spannend omdat de wapens waar je graag mee speelt al direct in het begin beschikbaar is( RPG >:) )

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:55:
Blijf je in de prestiges hoger dan 10(de nieuwe dus) ook prestige tokens krijgen?? Zo ja, dan krijg je een heel arsenaal aan geunlockte wapens. Dan is het levelen ook minder spannend omdat de wapens waar je graag mee speelt al direct in het begin beschikbaar is( RPG >:) )
Ja, je krijgt weer prestige tokens :)

• delaitinho
Frentik schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:57:
[...]
Ja, je krijgt weer prestige tokens :)
15 custom classes... nooit meer opnieuw classes aanmaken! haha

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

delaitinho schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:58:
15 custom classes... nooit meer opnieuw classes aanmaken! haha
Dat gaat volgens mij niet, je kan max 10 custom classes hebben. Je kan je tokens dus alleen nog maar gebruiken voor double (wapen) XP en unlock gear.

• delaitinho
Frentik schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:59:
[...]
Dat gaat volgens mij niet, je kan max 10 custom classes hebben. Je kan je tokens dus alleen nog maar gebruiken voor double (wapen) XP en unlock gear.
Dan maar double xp.. moet je anders doen. Of misschien nog eens een claymoretje (gebruik ik echt noooit) of c4 (ja die ga ik doen!) unlocken...

• qrious
unlocks genoeg te bedenken :D mp7 (heb ik al) maar wat dacht je van... ACR, RPG, AK, c4, dead silence, de titles/emblems oooooooofffff je stats resetten, dan kan je weer unlocks kiezen :)

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Verwijderd

http://www.gamer.nl/nieuw...-tot-game-met-beste-einde

Beetje offtopic maar CoD related.

• De_Boorr

De_Boorr

delaitinho schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:08:
[...]

Dan maar double xp.. moet je anders doen. Of misschien nog eens een claymoretje (gebruik ik echt noooit) of c4 (ja die ga ik doen!) unlocken...
Heb btw nu nog dubbel XP dus eigenlijk is dat infected niezo hendig wel?

• delaitinho
De_Boorr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Zou ik gewoon groundwar doen idd. Of je moet goed zijn met infected.. maar als je als infected begint is het niet zo prettig. Of je moet weer veel kills kunnen maken met je mes...

Anyhow, gewoon groudwar/demo/dom spelen. 8)

Verwijderd

Topicstarter
Eerste potjes van vandaag waren waardeloos.
Tegen een party waarvan iedereen de MP-7 gebruikte met als secondary de Akimbo FMG..
Hoe bedoel je ik pak de makkelijkste klasse haha^^ , denk dat ik next prestige ook maar lekker akimbo ga..

• De_Boorr

De_Boorr

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:36:
Tegen een party waarvan iedereen de MP-7 gebruikte met als secondary de Akimbo FMG..
Hoe bedoel je ik pak de makkelijkste klasse haha^^ , denk dat ik next prestige ook maar lekker akimbo ga..
Wat is dat toch met die Akimbo FMG, is dat nu ineens de nieuwste rage? Volgens mij is een PP90 met rf nog steeds beter of niet?

• Famous

Famous

R 400+

De_Boorr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Nee, dan zou ik domination gaat doen.
Lekker veel xp! ) het liefst nog met specialist spelen dan vlieg je omhoog!

• qrious
akimbo is easy in HC :D ga ik volgende prestige meer gebruiken (gebruik ze nu NIET)

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:36:
MP7 vs. PP90M1, dan kies ik toch echt wel de PP90M1!

secondary ben ik sinds kort verslaafd aan de Stinger, wat een heerlijk ding is dat zeg!

• qrious
Famous schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:40:
[...]

MP7 vs. PP90M1, dan kies ik toch echt wel de PP90M1!

secondary ben ik sinds kort verslaafd aan de Stinger, wat een heerlijk ding is dat zeg!
ben jij er zo eentje alle choppers neerhaalt waar een ander zooooooo z'n best voor heeft gedaan om die bij elkaar te campen in een hoekje met z'n shottie of akimbo :P gemeen zeg :+

Verwijderd

Dat was toch met die singleplayer met missies die je kon halen zonder nagenoeg 1 kogel af te vuren?

• De_Boorr

De_Boorr

jorg5 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:41:
[...]

ben jij er zo eentje alle choppers neerhaalt waar een ander zooooooo z'n best voor heeft gedaan om die bij elkaar te campen in een hoekje met z'n shottie of akimbo :P gemeen zeg :+
nee met pp90m1 ;) maar dat zijn de choppers van de echte OG campers

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Ja nu ragg ik ze meteen neer! ( om blind eye pro te krijgen )
Maar UAV, Choppers alles. ding is echt fijn!

Als ik hem pro heb doe ik het alleen wanneer ik er toevallig eentje zie dan boeit het me niet zoveel :p ( ligt natuurlijk aan game-type )

edit: en ik en campen gaan niet samen, ik loop echt altijd rond, als ik b.v. nog 1 kill moet tot pavelow dan doe ik soms nog wel eens rustig aan maar zit ik ergens dan word ik naar 10 seconde "gek" als ik niemand tegen kom.

[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 13-02-2012 15:44 ]

• qrious
Famous schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:43:
[...]

Ja nu ragg ik ze meteen neer! ( om blind eye pro te krijgen )
Maar UAV, Choppers alles. ding is echt fijn!

Als ik hem pro heb doe ik het alleen wanneer ik er toevallig eentje zie dan boeit het me niet zoveel :p ( ligt natuurlijk aan game-type )
1. wat doet blind eye pro?
2. nadeel van shit neerhalen is dat je 2 min naar de lucht staat te kijken en dan een heel makkelijk doelwit bent... hoevaak ik zo al niet mensen heb gekilled ;)

• Famous

Famous

R 400+

jorg5 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:44:
[...]

2. nadeel van shit neerhalen is dat je 2 min naar de lucht staat te kijken en dan een heel makkelijk doelwit bent... hoevaak ik zo al niet mensen heb gekilled ;)
1. Meteen een lock, dus niet meer dat hij 3 keer moet piepen voor een lock. en ik lees net; ook MEER damage
2. Nee hoor, stinger is max 5 seconde en hij schiet het projectiel weg en jij loopt weer veder. Anders moet je even aan je aim werken :D

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jorg5 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:44:
[...]

1. http://www.themodernwarfare3.com/mw3/perks-list/
2. Nah, alleen (c)uav is ff zoeken maar alle heli's worden keurig op de radar aangegeven.

• Famous

Famous

R 400+

Blind eye + stinger + domination is heel snel je killstreak behalen!

Hij is ook ideaal voor dat kleine tankje ( even de naam kwijt :p )

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Famous schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:48:
Blind eye + stinger + domination is heel snel je killstreak behalen!

Hij is ook ideaal voor dat kleine tankje ( even de naam kwijt :p )
Assault drone, maar werkt ie daar ook tegen? Nooit geweten ;)

• De_Boorr

De_Boorr

Frentik schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:48:
[...]
Jup daar werkt ie vrij goed tegen :Y)

• Famous

Famous

R 400+

Frentik schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:48:
[...]
Ja, gisteren toevallig achter gekomen haha! in dome reed zon ding voor me dus dacht even proberen!

Werkte perfect.

Hij is ook handig om killstreaks / exp te krijgen van enemy carepackage.
Als die wegvliegt kan je nog locken en killt hij hem alsnog!

Ideaaaaaal

• qrious
Famous schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:53:
[...]

Ja, gisteren toevallig achter gekomen haha! in dome reed zon ding voor me dus dacht even proberen!

Werkte perfect.

Ideaaaaaal
nah gebruik zelf blind eye(normaal) en die pro boeit me niet zoveel, gebruik het alleen als ik HC speel, wil niet elke pred op m'n kop hebben, of 6 door 1 choppa gepakt worden.

• De_Boorr

De_Boorr

Famous schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:53:
[...]

Werkte perfect.

Ideaaaaaal
klopt, doe wel eens 4,5,7 killstreaks aanzetten op domination met stinger en hardline pro, dan gaat het vrij hard. :9

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

O man, niks zo heerlijk om de ene chopper na de andere chopper neer te halen!

Inmiddels staat de teller voor choppers neergehaald met een stinger volgens de Challenges op 503.

Overigens tellen de choppers die een care package komen brengen ook mee voor de chopper-count. Alleen die dingen zijn zo rap dat ik het meestal niet redt om ze neer te halen. Al is het wel leuk om een CP chopper neer te halen voordat ie zijn CP kan droppen. De 'aanvrager' is em dan kwijt :P

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Stinger ftw :)

Dan hoor je Enemy Chopper inbound even switchen naar Stinger ... mikken ... bam...
Als je goed luistert hoor je de tegenstander dan tekeer gaan ;)

Wat ook leuk is is Support pakket met EMP. En hem vasthouden totdat er een Stafe Run / Emergency Airdrop / Osprey Gunner op geroepen wordt. En dan je emp erin gooien. })

[ Voor 34% gewijzigd door Frostbite op 13-02-2012 16:03 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Famous schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:40:
[...]

Dat is het enige wapen dat ik unlock met m'n prestige tokens!

• delaitinho
De_Boorr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:57:
[...]

klopt, doe wel eens 4,5,7 killstreaks aanzetten op domination met stinger en hardline pro, dan gaat het vrij hard. :9
Ja je bent al prestige 3. :9
haha, nee is idd wel ok... maar als ik jou was zou ik toch gewoon eens specialist gebruiken.
Met infected heb ik al meerdere malen 10.000xp voor een perk gekregen.. En gewoon domination of groundwar met specialist ga je helemaal als een dolle.. 8)

• De_Boorr

De_Boorr

Afbeeldingslocatie: http://www.forumsmilies.nl/Boos/fing37.gif
Ja specialist is fijn maar vindt pakketjes krijgen ook wel leuk :Y)

• delaitinho
De_Boorr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:11:
[...]

[afbeelding]
Ja specialist is fijn maar vindt pakketjes krijgen ook wel leuk :Y)
Ohja want care package is natuurlijk maar 4 kills met hardline.. specialist bonus is idd minimaal 7 :9

• De_Boorr

De_Boorr

delaitinho schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:16:
[...]

Ohja want care package is natuurlijk maar 4 kills met hardline.. specialist bonus is idd minimaal 7 :9
Probleem is dat ze mutually exclusive zijn ;)

• delaitinho
De_Boorr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:18:
[...]

Probleem is dat ze mutually exclusive zijn ;)
Tja je kunt niet alles hebben he.. Je moet uiteindelijk gewoon zelf kijken wat voor jou het beste werkt.
Ik heb het meest profijt (qua xp) met specialist. Haal zo 40/50k per match.

• Famous

Famous

R 400+

delaitinho schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:21:
[...]

Tja je kunt niet alles hebben he.. Je moet uiteindelijk gewoon zelf kijken wat voor jou het beste werkt.
Ik was blij toen ik een keer 50k had, maar dat haal ik ZEKER niet elke match.

Welke gametype speel je?

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

Dat lukt je niet elke rond. Je haalt die scores omdat je nogal snel meerdere challenges haalt. Per perk zijn er soms meerdere challenges die lopen. Omdat je meer perks dan normaal gebruikt(bij assault en support) tikken de challenges dus sneller aan. Onder aan de streep denk ik dat je sneller een prestige vol krijgt met Specialist dan met de andere 2... tenminste, tot de perks challenges vol zijn.

• De_Boorr

De_Boorr

[...]

klopt maar het gaat me niet om de xp of kd maar meer om het lachen en vind het wel cool met onze adelaartjes een beetje onzin uitkramen in mn headset na een dag hard werken ;) daarom vind ik campers bv ook niet echt een probleem, heb eerder medelijden ;) dusja dan vind ik pakketjes wel leuker dan specialist eigenlijk.. als we nou een clanwars gaan doen dan heb ik wel zin om ff wat serieuzer te spelen trouwens, any news terwijl ik weg was?

• delaitinho
beany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:27:
[...]

Dat lukt je niet elke rond. Je haalt die scores omdat je nogal snel meerdere challenges haalt. Per perk zijn er soms meerdere challenges die lopen. Omdat je meer perks dan normaal gebruikt(bij assault en support) tikken de challenges dus sneller aan. Onder aan de streep denk ik dat je sneller een prestige vol krijgt met Specialist dan met de andere 2... tenminste, tot de perks challenges vol zijn.
Ja klopt hoor.. me max is een keer 80k geweest. Maar meestal tussen level 40-80 haal je gemiddeld veel meer xp omdat je gewoon sneller die challenges bij elkaar sprokkelt. Daarnaast let ik er ook wel op welke guns ik gebruik of hoeveel keer ik nog dead silence moet krijgen met specialist ofzo.

@deboorr: zie forum. Bedoeling was dat we hier op tweakers niet meer over dutch eagles zouden hebben daarom zijn we eigen forum gestart. Binnenkort weer tegen BAM-clan. Vorige keer 2-1 gewonnen. Was wel 4vs4 (Jan, Vinnert, Tom en ik volgens mij).

• De_Boorr

De_Boorr

delaitinho schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:30:
[...]
@deboorr: zie forum. Bedoeling was dat we hier op tweakers niet meer over dutch eagles zouden hebben daarom zijn we eigen forum gestart. Binnenkort weer tegen BAM-clan. Vorige keer 2-1 gewonnen. Was wel 4vs4 (Jan, Vinnert, Tom en ik volgens mij).
sorry ben te lang offline geweest, niet meer toegestaan dus? no worries. Maar het was ook meer een general question wanneer we eindelijk iets van die 50 euro gingen zien...

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Booth schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:03:
Dat is het enige wapen dat ik unlock met m'n prestige tokens!
Eenmaal unlocked blijkft unlocked dus je kan na 1x andere dingen kopen voor je token ;)

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:48:
[...]

Kerel recoil???? Die galil met silencer was een bazengulu...Voor de rest klopt het wel hoor. Dead man's hand is echt een drama. Last stand heb ik meestal wel door.. maar wel oppassen want het kan toch ook ineens dead man's hand zijn. Lol.

En verder vind ik kampers prima, als ik ze maar kan opzoeken en neermaaien..

Oh en wacht, als die van Jan telt dan sta ik al op 8...;) jeeuuujj *O*
Galil + Silencer had meer recoil dan de MP7/ACR etc. Weet je niet meer dat schrik moment toen je voor het eerst in ADS schoot met je pre-made MP5 class? Ik vond het in ieder geval even wennen na stopping power + laser guns in MW2. Moest ook weer omschakelen in MW3 omdat elke slechte speler plotseling recht kon schieten. Ik moet in MW3 meer opletten wat ik doe. :P

Mijn MOAB teller staat inmiddels op 17. Nul in Infected. :P (12 in FFA. Die geven me de meeste voldoening :))

Hier mijn eerste op Dome. Na een nachtdienst. :P Kreeg zowaar wat XBL berichten met termen als 'nice' en 'gg'. Dat was een primeur op XBL. Normaal zijn de termen wat beledigend. :P

Wordt eerst 5 keer kansloos gekilled. Dikke lag in de lobby. Ging toen wat slimmer spelen (en had een normale spawn). Als je de 1e 5 deaths ziet zul je mijn rage snappen. Het ging allemaal goed vanaf het moment dat ik een tac insert shotgunner neermaaide. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 18:16 ]

• Famous

Famous

R 400+

Trouwens dat gebitch over FMG9.

Ik kan wel merken dat ik ong van lvl 40 tot aan 80 mee heb gelopen.
Nu met infected merk ik het wel dat ik net iets beter weet hoe ik ermee om moet gaan dan andere.

:D

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:07:
[...]

Galil + Silencer had meer recoil dan de MP7/ACR etc. Weet je niet meer dat schrik moment toen je voor het eerst in ADS schoot met je pre-made MP5 class? Ik vond het in ieder geval even wennen na stopping power + laser guns in MW2. Moest ook weer omschakelen in MW3 omdat elke slechte speler plotseling recht kon schieten. Ik moet in MW3 meer opletten wat ik doe. :P

Mijn MOAB teller staat inmiddels op 17. Nul in Infected. :P (12 in FFA. Die geven me de meeste voldoening :))

Hier mijn eerste op Dome. Na een nachtdienst. :P Kreeg zowaar wat XBL berichten met termen als 'nice' en 'gg'. Dat was een primeur op XBL. Normaal zijn de termen wat beledigend. :P

Wordt eerst 5 keer kansloos gekilled. Dikke lag in de lobby. Ging toen wat slimmer spelen (en had een normale spawn). Als je de 1e 5 deaths ziet zul je mijn rage snappen. Het ging allemaal goed vanaf het moment dat ik een tac insert shotgunner neermaaide. :)

[video]
Vette clip jongen.
Tegen jou wil ik niet spelen...

dan verlies ik...

lol...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:53:
[...]

Vette clip jongen.
Tegen jou wil ik niet spelen...

dan verlies ik...

lol...
lol wordt de battle van de campers. :)

@jan heb je even verdedigd tegen vervelende haters op youtube. :P (Als goedmakertje voor mijn getroll bij een ander filmpje. :P)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zo speciaal is dat filmpje toch niet? Goede gameplay hoor, daar niet van. Maar het is voornamelijk met behulp van een motion sensor een gebied afbakenen. Eigenlijk de meest effectieve manier om FFA te spelen, dat dan weer wel.

Verwijderd

De connectie was weer om te janken, veel lag enzo.
Maar toch nog een paar leuke potjes kunnen spelen.
Had ook nog een paar grappige kills :P

Had er eentje te pakken die zat te boosten, ik werd me toch een partij uitgescholden. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 20:42 ]

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-01 10:19
Leuke filmpjes zie ik hier langs komen. Ik had volgens mij ooit gelezen dat iemand hier een triple-kill met een Stinger had, kan diegene zich even melden? Wil graag weten hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen :P

Zat onlangs in een lobby met IncredibleOrb (http://www.youtube.com/IncredibleOrb, zijn nick is Derp) tijdens een livestream van hem. Goede speler met sterke aim en reactie skills met Counter roots. Was wel een harde strijd tot er iemand van onze team leaved. Eff filmpje van gemaakt. Ik sta open voor kritiek :) Tips zijn welkom, maakt niet uit op welk gebied (gameplay, video zelf etc.) Ingame nick veranderd naar That'Random'Guy omdat hij steeds leaved als ik een lobby join als iNFERNO. Don't ask...

Hiero! :D
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UDKokVJ5bGI]

MP5 is lekker met silencer en vooral Rapid Fire. Helaas wel veel recoil, ook met de Kick proficiency. Dead silence is een must tegen hem, hij soundwhored hard met Sitrep Pro.

@Just_jan Kan je hem misschien op je kanaal plaatsen? Ben erg benieuwd en ik volg je toch al :+

[ Voor 4% gewijzigd door inf3rno89 op 13-02-2012 21:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat was ik (h) , die heb ik volgens mij nog wel in mijn theater staan

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 19:43
Net even een paar potjes met de Striker geprobeerd, maar dat is een lekker shotgun. :) Uurtje gespeeld en alweer iets van 140 kills met dat ding.

Weet iemand trouwens wanneer infected naar pc komt?

• beany

beany

Meeheheheheh

MADG0BLIN schreef op maandag 13 februari 2012 @ 21:20:
Net even een paar potjes met de Striker geprobeerd, maar dat is een lekker shotgun. :) Uurtje gespeeld en alweer iets van 140 kills met dat ding.

Weet iemand trouwens wanneer infected naar pc komt?
Infected is al op de PC, op de servers die niet ranked zijn.

Maar stel je er niet teveel van voor, tis lang niet zo leuk als in BO of WAW

• StevenzeN
beany schreef op maandag 13 februari 2012 @ 21:45:
[...]

Infected is al op de PC, op de servers die niet ranked zijn.

Maar stel je er niet teveel van voor, tis lang niet zo leuk als in BO of WAW
Huh? Waar vind deze noob die unranked servers? :$
Pagina: 1 ... 33 ... 76 Laatste