Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sm0k3r schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:06:
Wat is eigenlijk de reden dat ze voor de PC versie geen Punk Buster gebruiken of iets wat echt werkt en alle bestanden controleert op je computer?

Ik denk dat steam zelf dat ook kan, dat hij tijdens het opstarten de belangrijkste mappen doorzoekt als ze geen geld willen besteden aan Punk Buster.

Want ik zie te vaak aimbot gebruikers en dat verpest het potje als het een grote map is als interchange.

Aimbot gebruikers zijn minder makkelijk te spotten en ietsjes minder irritant in maps zoals seatown want zij worden vaker in hun rug of van ver al geknald maar open maps is een aimbot gebruiker niet te verslaan.
Omdat Steam gebruikt maakt van VAC? De concurrent van PB.. en zolang je geen Groundwar speelt valt het aantal aimbotters wel mee vind ik.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
Sm0k3r schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:06:
Wat is eigenlijk de reden dat ze voor de PC versie geen Punk Buster gebruiken of iets wat echt werkt en alle bestanden controleert op je computer?

Ik denk dat steam zelf dat ook kan, dat hij tijdens het opstarten de belangrijkste mappen doorzoekt als ze geen geld willen besteden aan Punk Buster.

Want ik zie te vaak aimbot gebruikers en dat verpest het potje als het een grote map is als interchange.

Aimbot gebruikers zijn minder makkelijk te spotten en ietsjes minder irritant in maps zoals seatown want zij worden vaker in hun rug of van ver al geknald maar open maps is een aimbot gebruiker niet te verslaan.
je noemt de rede op je eerst vraag zelf: ze willen geen geld uitgeven aan punkbuster. verder denk ik dat er veel werk zit in het onderhoud van dergelijke anti cheat programma's. levenloze mensen blijven immers cheat maken en helaas ook gebruiken:(

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat word dus vanavond team deathmatch in men eentje spelen omdat iedereen weg is :P

Alle maps opnoemen telt niet he thierry >:) .
Maar Nuketown had ook zijn momenten , vooral met S&D vond ik het geniaal 8) .

Maar van het weekend met een grote groep afspreken om wat private match te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
jorg5 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:09:
[...]

je noemt de rede op je eerst vraag zelf: ze willen geen geld uitgeven aan punkbuster. verder denk ik dat er veel werk zit in het onderhoud van dergelijke anti cheat programma's. levenloze mensen blijven immers cheat maken en helaas ook gebruiken:(
Punkbuster deed vroeger anders wel gewoon goed zijn werk moet ik zeggen.. vanwaar de overstap dan kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
FF offtopic vraagje:

Ik twijfel tussen Sharkoon X-tatic SR (100) en de MadCatz TRITTON AX PRO (150).
Zit er veel verschil tussen deze headies??? Stuur anders een PM als je me hier meer over kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:12:
Dat word dus vanavond team deathmatch in men eentje spelen omdat iedereen weg is :P

Alle maps opnoemen telt niet he thierry >:) .
Maar Nuketown had ook zijn momenten , vooral met S&D vond ik het geniaal 8) .

Maar van het weekend met een grote groep afspreken om wat private match te doen?
Ik ben er gewoon hoor, ga dit weekend denk maar weer eens k/d werken in td, beetje variatie.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Ik ben er gewoon hoor, ga dit weekend denk maar weer eens k/d werken in td, beetje variatie.
TOMMIEe gaan we lekker het nachtje doorhalen 8) ?
Ik ben nu bijna prestige 4 , dus ik wil eigenlijk het weekend doorhalen om prestige 5 te worden haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:25:
FF offtopic vraagje:

Ik twijfel tussen Sharkoon X-tatic SR (100) en de MadCatz TRITTON AX PRO (150).
Zit er veel verschil tussen deze headies??? Stuur anders een PM als je me hier meer over kan vertellen.
Delai jonge gewoon ook die x-tatic nemen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjoerdiee schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:12:
Punkbuster deed vroeger anders wel gewoon goed zijn werk moet ik zeggen.. vanwaar de overstap dan kan iemand mij dit vertellen?
Steam heeft zijn eigen anti-cheat tool VAC en die is (net zoals punkbuster) niet compleet feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
Frentik schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:34:
[...]
Steam heeft zijn eigen anti-cheat tool VAC en die is (net zoals punkbuster) niet compleet feilloos.
geen enkele anti cheat tool is feilloos, dat kan helaas ook niet... je kan je pas wapenen tegen een hack als die er is... en helaas blijven er altijd ***** die hack maken en gebruiken :S ik speel zelf op pc en moet toegeven dat het op PC makkelijker is om te hacken...

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Frentik schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:34:
[...]
en is de VAC van steam ook beter als Punkbuster of is dit niet te bewijzen?

Lange tijd geleden dat ik op pc gamede vandaar mijn interesse :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Sjoerdiee schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:33:
[...]

Delai jonge gewoon ook die x-tatic nemen hahaha
Ga er vanavond eentje bestellen! Heb extra piekies van de belasting (serieus, ze betalen af en toe ook) gekregen dus vind dat ik mezelf wel een cadeautje kan doen...

Tom: fuck die k/d toch eens man, gewoon lol maken! ownen! Maar als jij er gelukkig van wordt ga ik je helpen door AUAV en dat soort prut 8) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjoerdiee schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:40:
en is de VAC van steam ook beter als Punkbuster of is dit niet te bewijzen?

Lange tijd geleden dat ik op pc gamede vandaar mijn interesse :*)
Zoals jorg5 hierboven al aangeeft is geen enkele tool veilig en aangezien je ze nooit beide op dezelfde game kan testen kan je zo ook niet echt vergelijken. Maar uit ervaring kan ik wel zeggen dat het aantal wh/aimbooters tov MW2 wel mee valt. Ze zitten voornamelijk in de Groundwar lobby's omdat dat 9 vs 9 is en er dus meer targets rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:43:
[...]

Ga er vanavond eentje bestellen! Heb extra piekies van de belasting (serieus, ze betalen af en toe ook) gekregen dus vind dat ik mezelf wel een cadeautje kan doen...

Tom: fuck die k/d toch eens man, gewoon lol maken! ownen! Maar als jij er gelukkig van wordt ga ik je helpen door AUAV en dat soort prut 8) *O*
Neehee je moet die Tritton nemen 8)

Ik ga vanavond maar weer aan de slag met de Juggernaut Assault Suit 8)
Kijken hoe vaak ik die haal vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41
Na 2 en halve maand MW3 MP op de PC gespeeld te hebben (zo'n 170 uur) ben ik inmiddels Prestige 7 en weet eigenlijk niet goed meer welke hardware ik vrij moet spelen. :) De vorige 2 keer heb ik een token besteed aan double xp.

Heb inmiddels vrij:
- ACR
- Stinger
- FAD
- MP7
- Assasin

Als je tot 300/500 kills speelt per gun, inclusief alle attachment dan levels rap genoeg en heb je de overige guns (zoals de G36c en AK-47) zo weer vrijgespeeld.

Speel meestal met Blind eye, Assasin en Stalker.
Assault Strike: Care package, Predator missle en Assualt chopper.
Speel voornamelijk Team Deathmatch Kill confirmed (Hardcore), wordt gek van die campers in TDM.
K/D nu zo'n 1.42

Ik vind de meeste levels beter gebalanceerd dan in BO. In het begin had ik hekel aan Dome en Hardhat, vond ze klein, maar sinds ik de MP7 heb ontdekt, houd ik ook plezier (en positieve scores) over aan deze levels.

Mijn favorieten levels zijn: Village, Bakaara, Carbon en Interchange.
Downturn vind ik niet zo, rest ok.

Vraag me af hoe snel de suggesties van mijn VAC reports effect hebben.
Zie behoorlijk wat hackers rondlopen. :(
Begrijp nog altijd niet wat de fun is, om te cheaten.

Wat me in algemene zin binnen dit forum en de verschillende YouTube filmpjes opvalt, is dat nagenoeg iedereen in normal mode speelt. Ik zweer toch echt bij hardcore mode, net als de rest van onze clan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Frentik schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:44:
[...]
Zoals jorg5 hierboven al aangeeft is geen enkele tool veilig en aangezien je ze nooit beide op dezelfde game kan testen kan je zo ook niet echt vergelijken. Maar uit ervaring kan ik wel zeggen dat het aantal wh/aimbooters tov MW2 wel mee valt. Ze zitten voornamelijk in de Groundwar lobby's omdat dat 9 vs 9 is en er dus meer targets rondlopen.
Ik speelde Q3 serieus en punkbuster bleef maar updaten dus ik denk (volgens mij) dat punkbuster beter werkt want ik las op fora dat aimbot van MW2 ook werkt, nou dan is VAC niet echt goed volgens mij.

En ik weet niet hoeveel je moet betalen voor een PB licentie maar kom op, hoeveel miljoen hebben ze verdiend en ik denk dat een toko als PB geen 10.000 dollar per maand vraagt maar eerder in de 100 of 200 dollar per maand.

Ze moesten gewoon PB gebruiken dan.

edit: met Q3 serieus bedoel ik ladders 1 vs 1 zowel OSP als RA3

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 20-01-2012 16:35 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 20:39

joskuiper

PapaCooper

@Delaithino
Ik heb me een ruime maand terug eens verdiept in de headphones en o.a. die Sharkoon en Tritton onderzocht. Bleken toch minder goed in verschillende tests, maar goed is natuurlijk ook iets persoonlijks...

Ben zelf uitgekomen bij een Sennheiser PC350, echt een super headset.

Maar weet niet of dat wel geschikt is voor de ps3 / xbox...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:10
@delai. Neem gewoon de turtlebeach! Of waren ze niet zó vrijgevig bij de belastingdienst?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dat is dan tocht weer lekker.

Het eerste potje verlies ik meteen gigantisch omdat NIEMAND op Carbon B wilt gaan pakken en ik welgeteld 23 dood ben gegaan om B te pakken... en de rest op de eigen vlag aan het campen waren....

Beetje jammer het eerste potje zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sm0k3r schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:34:
[...]

Ik speelde Q3 serieus en punkbuster bleef maar updaten dus ik denk (volgens mij) dat punkbuster beter werkt want ik las op fora dat aimbot van MW2 ook werkt, nou dan is VAC niet echt goed volgens mij.

En ik weet niet hoeveel je moet betalen voor een PB licentie maar kom op, hoeveel miljoen hebben ze verdiend en ik denk dat een toko als PB geen 10.000 dollar per maand vraagt maar eerder in de 100 of 200 dollar per maand.

Ze moesten gewoon PB gebruiken dan.

edit: met Q3 serieus bedoel ik ladders 1 vs 1 zowel OSP als RA3
Ik denk dat omdat het exclusief via steam gaat (steamworks), ze wel VAC moeten gebruiken. Maar zowel PB als VAC houden eigenlijk alleen de basis cheats tegen. Als je echt wilt cheaten, zal VAC of PB je niet tegenhouden. En met het huidige matchmaking systeem van MW3, is het toezicht ook beperkt omdat er geen admins zijn die spelers van servers kunnen verbannen (maar aan de andere kant dus ook geen kleuteradmins die gaan kicken en/of bannen omdat er iets anders dan cheaten hun niet aanstaat).

O en maar eens me frag movie 'afgemaakt'. Toch niet meer zo'n zin om MW3 te spelen, dus dan maar uploaden wat ik al heb, inclusief een verdwaalde BO clip :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FDnTQw4pxOw]

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 20-01-2012 17:49 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:43:
[...]

Krijg net een mail dat die verzonden is, beter komt die morgen binnen! =D

nice dagje, stage afgerond en gehaald, vakantie geboekt met me maten 10 dagen albufeira, weekend tot dinsdag! Wat wil je nog meer _/-\o_

I know sorry voor slowchat maar ben ff happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha gasten bedankt voor al jullie invites maar ik zit op de plee en een vriend van me is aan het spelen. We gaan zo de kroeg in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Ik ben ook online vanavond vanaf en uur of 9. Me psn is: wizzlewaxx dus kijk maar ff of je me toevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:42:
[...]

O en maar eens me frag movie 'afgemaakt'. Toch niet meer zo'n zin om MW3 te spelen, dus dan maar uploaden wat ik al heb, inclusief een verdwaalde BO clip :p
Gaaf filmpje. Leuke epische muziek eronder (waardoor mijn vriendin zelfs meekeek :P) en goede actie. Ben best blij dat je op PC speelt en ik op Xbox. Irritante shotgunnertjes kan ik niet zo goed tegenstand bieden. :) (Juist niet negatief bedoeld overigens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joagertje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04-2013
Ben op dit moment op zoek welke combinatie van wapens ik het beste kan gebruiken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit in de MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joagertje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:07:
Ben op dit moment op zoek welke combinatie van wapens ik het beste kan gebruiken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit in de MP?
Grotere maps..

ACR Kick+Red dot
Blind eye
Assassin
Stalker

Kleinere maps

P(P)90
Sleight of hand
Quickdraw
Steady aim

Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur hoor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Woei, stelletje reggunnerts, mijn favoriete kit is als volgt:

MSR/L118A met speed en extended mags
Magnum of Deagle
Sleight of Hand
Quickdraw
Marksman

Voor kleine maps grijp ik soms de AS50. En dan quadfeeds jagen :9

[ Voor 6% gewijzigd door Singular1ty op 20-01-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:16
Gundogan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:42:
[...]

Ik denk dat omdat het exclusief via steam gaat (steamworks), ze wel VAC moeten gebruiken. Maar zowel PB als VAC houden eigenlijk alleen de basis cheats tegen. Als je echt wilt cheaten, zal VAC of PB je niet tegenhouden. En met het huidige matchmaking systeem van MW3, is het toezicht ook beperkt omdat er geen admins zijn die spelers van servers kunnen verbannen (maar aan de andere kant dus ook geen kleuteradmins die gaan kicken en/of bannen omdat er iets anders dan cheaten hun niet aanstaat).

[video]
Wow nice filmpje!

Je hebt weinig lag zo te zien zeg. Man man ik heb echt veel meer kogels nodig om ze zo te slachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

wimpie007 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:18:
[...]

Wow nice filmpje!

Je hebt weinig lag zo te zien zeg. Man man ik heb echt veel meer kogels nodig om ze zo te slachten
Cherrypicks he ;)

En bijvoorbeeld alle spas streaks zijn van de eerste 1-3 weken. Daarna ging de extended mags glitch eruit en werden de connecties voor mij een stuk slechter. Daarna had ik zelden een constante game met de spas en was de KSG compleet nutteloos. En mede daarom staat MW3 ook niet meer op mijn pc :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Singular1ty schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:15:
Woei, stelletje reggunnerts, mijn favoriete kit is als volgt:

MSR/L118A met speed en extended mags
Magnum of Deagle
Sleight of Hand
Quickdraw
Marksman

Voor kleine maps grijp ik soms de AS50. En dan quadfeeds jagen :9
Ze hebben de magnum echt verneukt in mw3.. geluid klinkt net als een proppe schieter en hij ziet er gewoon lelijk uit vergeleken vorige cods vind ik..

Ik speel op het moment met soh, hardline, stalker en M4 ofzo ( net geprestiged )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjoerdiee schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:02:
[...]

Ze hebben de magnum echt verneukt in mw3.. geluid klinkt net als een proppe schieter en hij ziet er gewoon lelijk uit vergeleken vorige cods vind ik..

Ik speel op het moment met soh, hardline, stalker en M4 ofzo ( net geprestiged )
Waar ben je nou Pannekoek

@dutch eagles.
Ik heb men founder xp gedoneerd DUS we hebben 2 uur dubble xp EN gouden clantag zodra Delai het accepteert >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:03:
[...]

Waar ben je nou Pannekoek

@dutch eagles.
Ik heb men founder xp gedoneerd DUS we hebben 2 uur dubble xp EN gouden clantag zodra Delai het accepteert >:)
Offtopic: Ja sorry, me pa kwam thuis die is alleen in het weekend thuis dus ging ff naar beneden enzo, enne ik ga over een uurtje uit in breda ;) ff douche etc snapte haha :P

On: Ik gebruik in mw3 zoiezo bijna geen guns als secundary, eerst altijd javelin, maar nu RPG gewoon leuk in huisjes en hoekjes rosse met die dingen cheap kills maken. Toen straks trouwens FM9 akimbo opgeraapt omdat me wapen leeg was, snap wel dat iedereen die neemt zijn echt overpowered gebruik ze zelf verder niet maar je merkt het wel goed.

Edit: Delai begin te accepteren hahaha, ben morge middag online btw hoop dat me headset dan al binnen is!

Edit 2: We zijn lvl 10! nicee, maar wat word de clantag nou? DEA of niet? zie wel dat delai de double xp etc moet claimen

''Double XP: 2 hours
Your clan has earned 2 hours of Double XP for each member!
As soon as your clan leader claims it, you can start using your reward.''

[ Voor 19% gewijzigd door Pannekoek_NL op 20-01-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:26
Ik speel sinds een paar weken ook MW3 na een jaar lang Black-ops, de overgang naar MW3 is wel heel erg wennen terwijl ik ook veel MW2 gespeeld heb. Ligt het aan mij of is de tempo in MW3 vergeleken met Black-ops een stuk hoger?

Het lijkt wel alsof iedereen turbo reacties heeft...zeker de eerste paar dagen flink zitten vloeken maar ik begin er nu langzaam aan de wennen. Verder vind ik de maps tot nu toe een beetje tegen vallen, de meeste zijn klein en staan helemaal vol met allerlei obstakels.

Maar zoals ik al zei: zal wel een kwestie van wennen zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Klopt, het tempo van MW3 is debiel hoog, denk 30% sneller dan MW2 in sommige dingen. Had de eerste paar dagen ook het idee in een warzone vol hyperactive pubers op coke te zijn beland, maar het went vrij snel. Als je dan voor de lol weer eens MW2 aanzwengelt voelt alles log en sloom. Voordeel is wel dat alles in slo-mo lijkt te gebeuren, dan heb je met je MW3 reflexen ineens het gevoel dat je god bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ging wel lekker vanavond jongens.
55 potjes gespeeld en maar 3 verloren 8) .

Ook van level 78 naar level 48 gegaan 8) , alleen jammer dat we af en toe tegen zo'n clan kwamen te spelen wat alleen maar bang in een hoekje ging zitten!.

Wel fijn dat we die 2 mensen die debiel hoog op de ranglijst stonden hebben laten ragequiten 8) .

Maar Interchange ging wel heel erg lekker vandaag , zelfs Fallen liep als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Singular1ty schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:44:
Klopt, het tempo van MW3 is debiel hoog, denk 30% sneller dan MW2 in sommige dingen. Had de eerste paar dagen ook het idee in een warzone vol hyperactive pubers op coke te zijn beland, maar het went vrij snel. Als je dan voor de lol weer eens MW2 aanzwengelt voelt alles log en sloom. Voordeel is wel dat alles in slo-mo lijkt te gebeuren, dan heb je met je MW3 reflexen ineens het gevoel dat je god bent :p
Ik ben van mening ze daarmee een blunder hebben gegaan. Het loont nu veel meer om met akimbo rond te rennen en sprayen wat de hele gameplay ernstig verziekt. Ben om die reden ook gestopt met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Ok ik heb het geactiveerd dus als het goed is moet iedereen nu dubbel xp hebben! gr en enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst een chopper gehaald in final stand mode :

Ik weet nog wel dat er flink geklaagd werd op de final stand mode van Black Ops.
Maar ik heb daar in Black Ops flink van geprofiteerd en in MW3 ook.

:P :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:23

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Singular1ty schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:44:
Laat staan met Black Ops; Eerste potje moest ik ff wennen aan het langzame tempo. Het tweede potje ging ik 35 - 3 (zonder chopper/dogs), mede dankzij splitscreeners :D

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Tetsuo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:29:
Ik speel sinds een paar weken ook MW3 na een jaar lang Black-ops, de overgang naar MW3 is wel heel erg wennen terwijl ik ook veel MW2 gespeeld heb. Ligt het aan mij of is de tempo in MW3 vergeleken met Black-ops een stuk hoger?

Het lijkt wel alsof iedereen turbo reacties heeft...zeker de eerste paar dagen flink zitten vloeken maar ik begin er nu langzaam aan de wennen. Verder vind ik de maps tot nu toe een beetje tegen vallen, de meeste zijn klein en staan helemaal vol met allerlei obstakels.

Maar zoals ik al zei: zal wel een kwestie van wennen zijn :).
Hangt er vanaf wat je een hoger tempo vindt. In de MW serie hebben wapens een stuk minder recoil en zijn daarom ook dodelijker (en natuurlijk heb je ook stopping power in MW1 en 2). Ook heb je veel wapens die enorm snel vuren en behoorlijk wat damage doen (akimbo FM9 en PP90 bijvoorbeeld). Daarom lijkt het sneller te gaan in combinatie met de kleinere maps en het revenge spawn systeem. Daardoor is rushen iets minder effectief en zie je meer mensen echt hardcore campen (op de PC tenminste).

Echter kan ik in BO veel makkelijker rushen en objectives completen waardoor het voor mij sneller aanvoelt. Je overleeft gewoon meer en daardoor kan je beter ongestraft het hele level doorrennen en goede scores halen met zelfs de crap guns :) Ook kan je in BO gewoon ingame je field of view aanpassen en in MW3 helemaal niet meer volgens mij (zijn wel 3rd party programma's waarmee het kan, maar niet in de MP denk ik), waardoor het ook logger aanvoelt dan BO + hoge FoV.

Als laatste heb je in BO PC versie ook dedicated servers dus nauwelijks instant lijkende deaths door een gaar p2p systeem.

Moet wel gezegd worden dat BO op de PC bijna altijd 9v9 is, maar de mappen zijn daarvoor prima geschikt. Met 6v6 kan het misschien wat langzamer aanvoelen omdat je echt op zoek moet gaan naar je tegenstander. In MW3 zit je al constant op elkaars lip met 6v6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 08:59:
Voor het eerst een chopper gehaald in final stand mode :

[video]

Ik weet nog wel dat er flink geklaagd werd op de final stand mode van Black Ops.
Maar ik heb daar in Black Ops flink van geprofiteerd en in MW3 ook.

:P :9 8)7
Tsja. Een echte vent gebruikt geen Final Stand als deathstreak. Ik vind het persoonlijk jammer dat er niet een nutteloze streak in zit zoals vroeger copycat.

Campen vind ik prima. Als een meisje neervallen na een death minder. Stoute Dennis!

Voor de beste lezing van dit bericht neme men een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:01:
[...]

Tsja. Een echte vent gebruikt geen Final Stand als deathstreak. Ik vind het persoonlijk jammer dat er niet een nutteloze streak in zit zoals vroeger copycat.

Campen vind ik prima. Als een meisje neervallen na een death minder. Stoute Dennis!

Voor de beste lezing van dit bericht neme men een korrel zout.
Ik ben graag stout hoor , iemand neerknallen is toch ook stout.
Met final stand ben je dan eigenlijk extra stout.

Niks mis mee in mijn opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:07:
[...]

Ik ben graag stout hoor , iemand neerknallen is toch ook stout.
Met final stand ben je dan eigenlijk extra stout.

Niks mis mee in mijn opinie.
Klopt helemaal. Alleen vind ik het gewoon te stout. :P

Final Stand uit MW3 is ook nog irritanter dan Second Chance uit BO (al zie je het natuurlijk iets minder vaak). Ze hebben meer kogels nodig en je kan het niet afmaken met een flash (behalve direct impact). Ook is het debiel dat ze hun main weapon vast blijven houden en dat je niet de kill krijgt als een ander hem neerschiet terwijl hij in Final Stand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 02:47:
Ok ik heb het geactiveerd dus als het goed is moet iedereen nu dubbel xp hebben! gr en enjoy!
Hebben we nou ook de Golden Clantag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het vele harde werk in MW3 ben ik nu prestige 2.

Mijn kdr is op dit moment 2.27 met 7738 kills en 3405 deaths.
Mijn win percentage is 29% , ik heb 83 uur gespeeld.

De info in CoD Elite is beter op mijn Android dan in Windows 7. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:35:
[...]

Cherrypicks he ;)

En bijvoorbeeld alle spas streaks zijn van de eerste 1-3 weken. Daarna ging de extended mags glitch eruit en werden de connecties voor mij een stuk slechter. Daarna had ik zelden een constante game met de spas en was de KSG compleet nutteloos. En mede daarom staat MW3 ook niet meer op mijn pc :-(
extended mags glitch eruit ?nee hoor doet het hier nog prima . klopt wel dat ze het er over hebben om het er uit te halen . wat ik overdreven vind want de shotgun lijkt wel een puddingbuks zonder de ext mags .. plus het vereist wel degelijk skills na 10 meter hoef je niet eens te proberen te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:00:

Ik heb je speelstijl gezien .. dan verbaasd het me niet dat je nu pas prestige 2 bent . Ieder zijn speelstijl trouwens hoor ..Ik vind het altijd zonde van het geld .. heb je 60 euro betaald en dan gaan mensen in een hoekje zitten dat is toch zonde van het geld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:10:
[...]

extended mags glitch eruit ?nee hoor doet het hier nog prima . klopt wel dat ze het er over hebben om het er uit te halen . wat ik overdreven vind want de shotgun lijkt wel een puddingbuks zonder de ext mags .. plus het vereist wel degelijk skills na 10 meter hoef je niet eens te proberen te schieten
Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/8858/22338315.png

Al sinds begin december er al uit op de pc.

Probleem is dat de model1887 en spas een behoorlijke range hebben, maar op p2p en zonder de extra pellets van extended mags (spas only uiteraard aangezien de model geen attachments heeft) heb je bijna nooit die consistente longshots meer en veel pointblank hitmarkers. Op dedicated servers en in de tijd van de extended mags glitch waren die 2 shotties bijna van MW2 spas niveau (maar in MW2 was er zo'n overkill op de shotties dat het niet echt uitmaakte dat er geen dedicated servers waren, die dingen bliezen alles omver in hun range).

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 21-01-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1,704,707 XP will take you:

122.8 years

Ik haal de volgende prestige niet meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:00:

Ja oke je speelt heel veel free for all .

Maar toch , na 83 uur prestige 2 pas?

Ik heb er nu een kleine 100 uur opzitten en ben Prestige 5 level 59(voornamelijk Team deathmatch en Domination)
Ik heb dan een K/D van 1.89 (17,978 kills 9,556 deaths) Maar dat boeit me niet zo de k/d , ik speel heel vaak als een soort afleiding zodat men teamgenoten snel B kunnen Cappen.
Ik geef toch meer om de W/L die is nu bij mij 4.72 (83%) 811 Wins 173 Losses..

Had net wel bijna men Moab te pakken :( , stond op 21-0 en toen kwam ik 2 snipers tegen die op hetzelfde trapje aan het campen waren :(

O en ik dacht vanmiddag laat ik even een e-mail sturen naar activison over dat cod elite clan challenges over wanneer dat nou een keer on-line komt.

Hello Jan,

Thank you for contacting Activision Customer Support. In regards to you question about Clan Challenges, unfortunately I'm not able to give any information on that. If you want more information it is best to follow fourzerotwo on twitter and keep your eye on the forums as well. Those tend to be updated fairly quickly with new information.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb 2 problemen met MW3 :(

1: Zo nu en dan heb ik last van lag. Mijn beeld hapert dan en soms zelfs even hele screen freeze. Mijn pc zou MW3 makkelijk met alles op het hoogst moeten spelen, en dat lukt meestal ook wel, alleen om onverklaarbare reden lag ik sommige games. (maakt niet uit of theater record aan of uit staat, en het ligt niet aan de host). En ik heb 50mb internet, en ben ondertussen niks aan het downloaden, luister niet eens muziek of wat dan ook.

2: Tijdens het spelen van MW3 starten er op onverklaarbare wijze allemaal internet explorers op, en zo nu en dan gaat hij zelfs naar bureaublad als er 1tje start. Soms sluit ik MW3 af en dan staan er wel 6 internet explorer in beeld :S ik heb echt geen idee waar het nou aan ligt, of het nou een toetscombinatie is ofzo, en het helpt ook niet op internet explorer van mijn taakbalk af te halen.

Iemand bekend met 1 van mijn problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Larkinzzz schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:22:
Ik heb 2 problemen met MW3 :(

1: Zo nu en dan heb ik last van lag. Mijn beeld hapert dan en soms zelfs even hele screen freeze. Mijn pc zou MW3 makkelijk met alles op het hoogst moeten spelen, en dat lukt meestal ook wel, alleen om onverklaarbare reden lag ik sommige games. (maakt niet uit of theater record aan of uit staat, en het ligt niet aan de host). En ik heb 50mb internet, en ben ondertussen niks aan het downloaden, luister niet eens muziek of wat dan ook.

2: Tijdens het spelen van MW3 starten er op onverklaarbare wijze allemaal internet explorers op, en zo nu en dan gaat hij zelfs naar bureaublad als er 1tje start. Soms sluit ik MW3 af en dan staan er wel 6 internet explorer in beeld :S ik heb echt geen idee waar het nou aan ligt, of het nou een toetscombinatie is ofzo, en het helpt ook niet op internet explorer van mijn taakbalk af te halen.

Iemand bekend met 1 van mijn problemen?
1e is lagg compensation volgens mij. heb ik iig ook altijd last van. Ook vaak dat ik begin met schieten, mijn aim vasthangt, dus stop met schieten (muis los) en toch nog door blijf schieten :S echt dikke bullshit en ik vind echt dat Activision dit eens snel moet fixen. Zonder lag compensation had je misschien 1 persoon met lag, nu heeft volgens mij de hele lobby lagg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
mark-k schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:37:
[...]

1e is lagg compensation volgens mij. heb ik iig ook altijd last van. Ook vaak dat ik begin met schieten, mijn aim vasthangt, dus stop met schieten (muis los) en toch nog door blijf schieten :S echt dikke bullshit en ik vind echt dat Activision dit eens snel moet fixen. Zonder lag compensation had je misschien 1 persoon met lag, nu heeft volgens mij de hele lobby lagg..
Vrienden van me hebben er anders geen last van, en hun pc is ong. even goed als mijne en hun hebben volgensmij ook 50mb internet.

Ik heb trouwens een filmpje van de lagg ge-upload: YouTube: MW3 lag 1.1

en zonder lagg gaat het gewoon prima: YouTube: MW3 no lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij mijn 2de filmpje van mw3 , Mis in het begin 2 kills die die niet mee heeft genomen in het theater .
Maar desalniettemin toch een leuk filmpje vond ik.

Toch weer een paar Throwing knifes 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2012 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Kijk is aan, sommige CoD developers krijgen hun verstand terug :)
Als ze dit idee volgen + dedicated servers voor ranked matches toevoegen + eens aan nieuwe engine denken,
ben ik terug pro-CoD. :)

http://mp1st.com/2012/01/...snt-natively-competitive/
Recently, Gameplay Designer at Treyarch, David Vonderhaar, has been talking to fans about Call of Duty’s perk system and how it affects the competitive nature of first-person shooters.

Perks have always been a hot topic among Call of Duty fans. If you’ve missed it, check out Vonderhaar expressing his views on controversial perks like stopping power, and ghost/assassin.

The Call of Duty franchise has, so far, done a great job of catering to a wide audience of gamers. However, if there is one group that many think could use some more attention, it is the hardcore group. These are competition-level players who are extremely skilled at their FPS of choice. Of course, catering to a more hardcore crowd does leave the newer, less-experienced players with a much more frustrating experience. Make a game too competitive, and you lose the casual audience that likes to play games for pure enjoyment and fun. It seems that David Vonderhaar, developer on World at War and Black Ops, would agree and has looked to fans on Twitter for important feedback.

“Perks are a reason why the game isn’t natively competitive,” said Vonderhaar, breaking it down to the core of the issue. While perks add a whole new dimension to first-person shooters like Call of Duty, it does take away from the simple gun-on-gun gameplay that many hardcore players have come to love, players who rely solely on their quick reflexes and skill. Vonderhaar suggested, “if we can fix this, perks will be for ‘pub type’ fun and no perks for ‘competition type’ fun. They are different things.” He went on to add that “perks are effectively game cheats. Cheating is fun … except when trying to make the game genuinely competitive.” One fan brought up the point that perks allow for role specialization. Vonderhaar countered that “role specialization can come from gun class choice. It works that way in all competitive shooters except ours.”

These are some pretty bold statements coming from a developer who has worked on one of the most significant FPS franchises of this generation. However, it does show a willingness to break traditions and explore new territory, something many fans would argue the Call of Duty series could use at the moment. Could Treyarch’s next Call of Duty title be the first to break the mold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat dit geneuzel al voorbij kwam toen BO in ontwikkeling was? Maak je geen illusies ze zijn bezig met het bekende trukje: houd de zogenaamde hardcore gamers nat en verkoop ze een game dat gemaakt is voor casual gamers.

Het is ook totale flauwekul wat hij zegt. Hij praat alsof ze voor public matches de boel geschikt gaan maken voor hardcore war clan zooi. Maar dat is natuurlijk niet zo en ook helemaal niet nodig. Het enige wat hij hoeft te doen is dedi servers icm private matches met online controles door te voeren.

En de no-perks gamemode? Tsja, dat zit er al jaren in. Barebones. Wederom, niets nieuws dus.

De zin 'these are some pretty bold statements' deed me nog eens lezen. Maar nee, er zitten geen 'pretty bold statements' in voor zo ver ik kan zien. :P

Leuk dat hij het er over heeft maar het is hype maken niet daadwerkelijk iets zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Volgens mij gaat de ontwikkeling van een CoD game zo:

De ontwikkelaars maken hun eerste versie/concept van hun volgende CoD game. Een prachtige game zonder BS die iedereen leuk zal vinden. Balans in de killstreaks, perks en wapens. Dedicated servers in een matchmaking systeem. Uitdaging voor de gevorderde gamer, maar een lage instapdrempel voor de beginner en door een goed werkend matchmaking systeem wordt er ook goed naar skill gekeken bij het maken van de lobbies en teams. Het zal CoD weer terug op de kaart zetten als een kwaliteitsgame. Dan komt de eerste presentatie aan Activision. De managers zijn niet helemaal tevreden. Waar zijn de deathstreaks en perks? Waarom kan ik niet een complete asshole zijn in deze game? En wat? Geen trucjes om niet constant te verliezen van spelers die beter zijn waardoor ik daadwerkelijk tijd en moeite in deze game moet gaan steken? Maps die al meteen erg goed zijn? Denk jullie niet meer aan DLC? Nee nee nee nee. Kom maar terug als je wat hebt aangepast, want dit gaat geen 1+ miljard dollar opbrengen. De ontwikkelaars gaan teleurgesteld terug achter hun pc's zitten. Maar nee. NIET DEZE KEER. DEZE KEER KOMEN WE IN OPSTAND! Ze veranderen niks. Ze finetunen de game en komen weer terug. Deze keer zit Bobby Kotick er ook bij. Zenuwachtig, maar vol vertrouwen presenteren de ontwikkelaars hun game en wachten de revolutie af. Bobby zegt de hele presentatie niets en kijkt aandachtig met een vriendelijke en tevreden glimlach. Zou het kunnen? Kan de cycle doorbroken worden? Zodra de presentatie is afgelopen staat hij op, legt hij de hand op de schouder van de lead-developer en zegt met een vriendelijke en rustige stem: 'dat was heel mooi. Hoe gaat het met de vrouw en kinderen? Komt dat collegefund al een beetje van de grond? Hoe gaat het met de verbouwing van je vakantiehuisje? Hopelijk heb je niet te veel last van de recessie. Gelukkig kom Kerst al snel na de release van deze game. Had ik al gezegd dat je een mooie game hebt neergezet? Een paar kleine dingetjes hoeven maar worden aangepast.' En hij schuift de lead-developer een klein papiertje toe. Hij leest het en kijkt Bobby verslagen toe. 'En ga nu weer je werk doen' zegt Bobby.

Tig maanden later ligt Black Ops 2 in de winkels, weer met alle crap er in en Bobby veegt z'n kont nog eens af met een 1000 dollar bill.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Losing B? Nah-aahhh..

[YouTube: http://youtu.be/QwzPvF_z8pU]

Final kill sticky aan je hoofd...had hem leuk geedit, maar met uploaden is het filmpje vernaggelt door de vault, yeah!

[YouTube: http://youtu.be/AN6DbtAJ-_s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ging gisteren wel heel erg lekker met Team deathmatch he Tom?
Alle potjes hebben we gewonnen haha.

@EKR..
Beetje hipfiren met je Barret he in die Private match :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
@Gundogan
Lol, nice story.
Nuja, ik vind het spijtig dat ze het zo casual maken. Veel mensen die CoD al lang spelen, kunnen naast dat casual-gehalte kijken en blijven de games kopen. Das dan leuk voor hen, en leuk voor Activision.

Maar de *gruwelijkste scheldwoord dat je kan bedenken* die DEATHSTREAKS heeft uitgevonden, zou ik graag eens een praatje mee maken. :+

Komaan:
- zo stimuleer je feitelijk het "slecht spelen" want je voelt je niet slecht als je een deathstreak hebt. Je wordt er niet voor gestraft.
- je hebt een oneerlijk voordeel ten opzichte van de mensen die geen deathstreak hebben.

Ja, je ziet nauwelijks mensen met een deathstreak (gelukkig) maar het gaat om het principe: vroeger waren er nog games met "Game Over" als mogelijkheid! Kun je je dat nu nog voorstellen?
Neen, de gamer wordt bepamperd zoals een klein kind, en krijgt het valse gevoel dat alles wat hij doet goed is. Dan is de uitdaging toch ver te zoeken?

Ik zou dus graag weten hoe Activision op het idee kwam om Deathstreaks erin te doen? Zouden ze studie hebben gedaan? Zouden ze feedback hebben gehad van gamers "meh, I suck at this game, please fix that"?
Dat zou ik graag is weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Asgaro schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:13:
@Gundogan
Lol, nice story.
Nuja, ik vind het spijtig dat ze het zo casual maken. Veel mensen die CoD al lang spelen, kunnen naast dat casual-gehalte kijken en blijven de games kopen. Das dan leuk voor hen, en leuk voor Activision.

Maar de *gruwelijkste scheldwoord dat je kan bedenken* die DEATHSTREAKS heeft uitgevonden, zou ik graag eens een praatje mee maken. :+

Komaan:
- zo stimuleer je feitelijk het "slecht spelen" want je voelt je niet slecht als je een deathstreak hebt. Je wordt er niet voor gestraft.
- je hebt een oneerlijk voordeel ten opzichte van de mensen die geen deathstreak hebben.

Ja, je ziet nauwelijks mensen met een deathstreak (gelukkig) maar het gaat om het principe: vroeger waren er nog games met "Game Over" als mogelijkheid! Kun je je dat nu nog voorstellen?
Neen, de gamer wordt bepamperd zoals een klein kind, en krijgt het valse gevoel dat alles wat hij doet goed is. Dan is de uitdaging toch ver te zoeken?

Ik zou dus graag weten hoe Activision op het idee kwam om Deathstreaks erin te doen? Zouden ze studie hebben gedaan? Zouden ze feedback hebben gehad van gamers "meh, I suck at this game, please fix that"?
Dat zou ik graag is weten...
Je komt ze bijna niet tegen :o :P
Gisteren echt in elke potje minimaal 3 deathstreaks.
Die Final stand kan ik tegenwoordig gewoon wel handelen , die pakken mij echt niet meer.

Maar die Dead mans Hand...Dat is zo overpowered!!! ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:15:
[...]

Je komt ze bijna niet tegen :o :P
Gisteren echt in elke potje minimaal 3 deathstreaks.
Die Final stand kan ik tegenwoordig gewoon wel handelen , die pakken mij echt niet meer.

Maar die Dead mans Hand...Dat is zo overpowered!!! ,
De Deathstreak heeft mij nog nooit geholpen, final stand misschien 2x omdat iemand niet op mij bleef inschieten maar wegliep en ik daar als een gebroken lul op de grond lag dus zo irritant vind ik ze niet want andersom heeft een deathstreak zover ik weet mij niet te pakken gehad, ja misschien juiced maar dat hoeft niet perse naar mij toe te zijn want die persoon rende even iets langer.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathstreaks worden alleen geapprecieerd door mensen die diep van binnen rotzakken zijn (of heel heel heel stout in het geval van Dennis). Een normale kill levert voldoening op want je hebt met je eigen vaardigheden een ander verslagen. Een kill met een deathstreak moet schaamte opleveren want je kill heb je verdiend door slechter te zijn dan een ander.

@gundogan leuk verhaal:)

RE Asgaro; de twittergeschiedenis van vonderhaar eerder op de avond dan die waar dat artikel naar verwijst was wel boeiend. Dat ging om hoe perks in te delen qua slot en wat de pro variant deed tov spelervaring. Met grote voorbeeld dat Ghost zo sterk was in slot 1 (tov andere slot 1 perks) in BO dat het de snelheid uit BO haalde. Vind ik zelf overtrokken maar Vonderhaar's kijk en reacties waren interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
@exactor it
Thanks, zal z'n twitter is bekijken vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik vind alleen de last standrelated deathstreaks afschuwelijk. Gister ben ik iets van 6x door zoiets gepakt. Dan vraag je als ervaren speler af van "hoe kan dat nou?". Als de boel ook lichtelijk lagged kan je blijven schieten op iemand di ein last stand ligt maar dood gaat hij niet totdat je zelf 5 van de 8 keer zelf wel neergaat. Er klopt iets niet met dat systeem. Ze zijn tijdelijk even onsterfelijk erdoor en tijdens lag word dat fors erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Deathstreaks zijn idd verschrikkelijk, gisteren ook aantal keer dood door gegaan, ook meestal omdat ik snel weer doorladen en dan istie weer eens niet dood maar in last stand met een AR ofzo, zwaar triest dat dit nog steeds in zo'n game zit.
Zal trouwens morgen eens kijken of ik nog filmpje kan maken over mijn niet zo heel sociale actie die ik gisteren meermaals heb uitgevoerd:
Het stelen van carepackages van teammates }:O }:O }:O
Die van (dacht ik) pannekoek vond ik de mooiste op Dome, hij lekker ze package verdedigenen omdat er nog iemand aan kwam en ik snel achter hem dat ding gejat :D Shame on me :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Only schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:18:
Deathstreaks zijn idd verschrikkelijk, gisteren ook aantal keer dood door gegaan, ook meestal omdat ik snel weer doorladen en dan istie weer eens niet dood maar in last stand met een AR ofzo, zwaar triest dat dit nog steeds in zo'n game zit.
Zal trouwens morgen eens kijken of ik nog filmpje kan maken over mijn niet zo heel sociale actie die ik gisteren meermaals heb uitgevoerd:
Die van (dacht ik) pannekoek vond ik de mooiste op Dome, hij lekker ze package verdedigenen omdat er nog iemand aan kwam en ik snel achter hem dat ding gejat :D Shame on me :F
Of AL mijn kills stelen bij Interchange (echt gewoon 8 assists binnen een minuut :( )

Ik ben na de voetbalwedstrijden weer aanwezig on-line , kijke of ik ergens in de buurt van level 80 kan komen.

Maar jij had gisteren echt zoveel geluk met je care pakages! , ac130's en osprey's kreeg jij constant :P
Terwijl ik constant met die kut I.M.S aan de slag moest :P

En ik word denk ik 1 keer in de 25 potjes in een deathstreak geschoten , en dan heb ik gewoon aanstaan wat er standaard aanstond.(final stand of juiced)

Maar het zal ongetwijfeld weer terugkomen in Black ops 2 ,

Copycat vond ik in mw2 juist dan weer een hele goede , als je dan net was geprestiged kon je tenminste beginnen met een goed wapen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Only schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:18:
hahah ja die was wel matig ja :(

Ben blij dat ik weer een headset heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Het mag met iets minder slowchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze twee woorden horen niet in 1 zin behalve als jij net door het apparaat bent opgeblazen. IMS is hilarisch en effectief. :P (In FFA haal ik regelmatig meer kills dan ik met een Pred had kunnen halen. Ook in andere gametypes kun je hem heerlijk laten poffen.)

Reapers zuigen pas. Had gisteren met 3 Reapers in totaal 4 kills. Of ik zuig ermee. Dat klinkt logischer. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
@Jan dat was wel leuk ff ja, maar om 4 uur zijn we wel iets minder scherp, Haha

[ Voor 33% gewijzigd door EKR88 op 22-01-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:58
Ik kijk persoonlijk toch weer erg uit naar Black Ops 2. Black Ops had gewoon goede normal sized mappen en een zeer goede balans (niet perfect, maar zeker niet slecht)
En de PC-versie was ook goed. FoV, Dedis, dat waren echt grote pluspunten. Alleen was de engine wel zwaarder, maar na mijn PC upgrade liep het ook weer als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd een 4 kill predator missile , nu op naar de 5 :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ga toch maar mijn NAT dichtgooien. Normaal start is dus een download voordat het spel begint, zodat ik geen host wordt. Deze keer vergeten, en ik snapte ook al niks van het spel. Schiet ik continu op iemand in Last Stand, draait ie zich om en killed mij... en dat in HC modus.

het lullige is dat geen van de andere spellen hier last van heeft, dus alleen als ik MW3 ga spelen, moet ik dus mijn router aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 15:17
Is het zo dat die video recording extra power van bijv. je videokaart en je HDD vreet dat wanneer je deze uit hebt staan. Kortom, kan het zo zijn dat de game sneller/vloeiender loopt wanner je die zooi uitzet?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:24:
[...]

Of AL mijn kills stelen bij Interchange (echt gewoon 8 assists binnen een minuut :( )
Ik neem aan dat ik dit met een korreltje zout moet lezen, maar je speelt toch als team? Dan maakt het toch niet uit dat iemand de kills 'steelt'? Ik vind dat persoonlijk namelijk zo'n onzin, maar ik hoor wel vaker mensen online dit zeggen, dus vandaar de verwarring.

Of dat teammembers boos worden omdat je hun care package saved (ipv steelt) omdat er geen hond in de buurt is. Als iemand dat met mijn carepackage doet dan denk ik 'mooi dat een teammember hem heeft gepakt ipv een enemy' en ik denk nooit 'wat een pisvlek dat hij mijn carepackage steelt', maar misschien is dat mijn positievere benadering van het teamspel.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sandyman538 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:27:
[...]

Ik neem aan dat ik dit met een korreltje zout moet lezen, maar je speelt toch als team? Dan maakt het toch niet uit dat iemand de kills 'steelt'? Ik vind dat persoonlijk namelijk zo'n onzin, maar ik hoor wel vaker mensen online dit zeggen, dus vandaar de verwarring.

Of dat teammembers boos worden omdat je hun care package saved (ipv steelt) omdat er geen hond in de buurt is. Als iemand dat met mijn carepackage doet dan denk ik 'mooi dat een teammember hem heeft gepakt ipv een enemy' en ik denk nooit 'wat een pisvlek dat hij mijn carepackage steelt', maar misschien is dat mijn positievere benadering van het teamspel.
Nee maar ik had mijn juggernaut assault eindelijk weer eens gehaald :P , dus ik liep uiteraard heel langzaam te bossen met de m60(veel recoil weinig damage dat ding zeg).En ik heb welgeteld 3 kills ermee gepakt en de rest werd telkens weggeplukt terwijl ik er al paar kogels in had zitten :P
Maakt verder ook niet uit hoor is teamwork :P , maar op dat moment is het ff jammer dat er iemand vanaf een afstandje al die kills wegplukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:30:
[...]

Nee maar ik had mijn juggernaut assault eindelijk weer eens gehaald :P , dus ik liep uiteraard heel langzaam te bossen met de m60(veel recoil weinig damage dat ding zeg).En ik heb welgeteld 3 kills ermee gepakt en de rest werd telkens weggeplukt terwijl ik er al paar kogels in had zitten :P
Maakt verder ook niet uit hoor is teamwork :P , maar op dat moment is het ff jammer dat er iemand vanaf een afstandje al die kills wegplukt :P
Ah ok, dan zitten we in ieder geval op 1 lijn ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze prestige even wat gespeeld met de AK-47 met silencer.
Schiet heerlijk weg , alleen lijkt het alsof je meer kogels nodig hebt voor de kill.

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:41
Natuurlijk, een silencer verminderd de range van je wapen en de damage neemt af met afstand.
Silencer = minder range = sneller afname van damage met afstand = meer kogels nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gtoniser schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:56:
Natuurlijk, een silencer verminderd de range van je wapen en de damage neemt af met afstand.
Silencer = minder range = sneller afname van damage met afstand = meer kogels nodig.
OK , toch niet zo handig dus.
Op naar mijn gebruikelijke extended clips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Silencer is alleen echt handig als je voor een full stealth outfit gaat en dan voornamelijk met een een smg erbij.
op een AR vind ik hem meer nadeel geven dan profijt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bokkie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:59:
Silencer is alleen echt handig als je voor een full stealth outfit gaat en dan voornamelijk met een een smg erbij.
Ik gebruik hem standaard op mijn assault klasse in Team Deathmatch , en ik vind het toch een groot voordeel hoor.
Die ene kogel die ik meer nodig heb om iemand te vermoorden doe ik graag , zolang ik maar niet op hun radar terecht kom ;) .
En het ligt er ook echt maar net aan met welk wapen je speelt .
Met de ACR heb ik er niet zoveel last van als ik met de silencer schiet , maar zodra ik met de scar ga schieten gaat het meteen een heel stuk minder goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:41
Bokkie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:59:
Daar ben ik het niet mee eens, een silencer erop zorgt er ook voor dat een wapen minder recoil heeft.
Ik speel deze prestige al de hele tijd met AK-47 silenced, zonder silencer vind ik het een bagger wapen :P

[ Voor 40% gewijzigd door Gtoniser op 22-01-2012 19:02 . Reden: quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ssssssh. Laat die jongens lekker rood blinken op mijn mini-map. Bij de close-range confrontaties van MW3 boeit de range reduction van een silencer niet vaak overigens. En als het al boeit boeit het minder dan dat je direct 3 hijgende gasten in je nek hebt na je unsilenced kill. :)

1 van de grote voordelen van de silencer is in MW3 echter niet aanwezig. De beschotene ziet in MW3 waarvandaan de impact komt en kan dus de goede kant op dekking zoeken ipv wat vroeger gebeurde: stil blijven staan en rondkijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:27:
[...]

Haha, ik snap ze wel hoor! Overigens was ik beide keren de boosdoener! Die jugger maakte mooie afleiding voor mij om hun van afstandje daarna te kunnen afschieten.
Ik heb er altijd zelf ook een hekel aan hoor als iemand een kill jat, vooral nu dat domme laststand niet meer jou kill is. En tuurlijk is het team belangrijker, maar maak ze toch liever zelf }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vandaag verschillende stijlen multiplayer gedaan, maar het tempo ligt wel erg hoog. Ik was stukken beter in de vorige delen. Ik hoef echt geen half uur in een grasveldje te liggen wachten op een vijand maar de mappen zijn wel erg klein en je wordt van alle kanten beschoten. Beetje killstreaks halen zit er niet meer in..

Heb wel survival elke map tussen de 15 en de 35, maar daar raak je ook op uitgekeken. Ga de Spec Ops missies nog doen en dan misschien verder met de multi player maar die boeit mij op het moment nog niet echt door bovenstaande reden.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:23

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je moet zowieso niet stil staan/liggen. MW3 leent zich meer voor de rushende speel stijl. Je hebt niet eens de tijd om even de scoreboard te bekijken want dan ben je alweer de pisang. Je moet vanaf het begin zo snel mogelijk naar het midden van de map, kill 2 gastjes, draai je om en ga terug naar je spawn want ondertussen zal de enemy spawn alweer geflipped zijn, kill weer 3 gastjes, ren weg, etc...

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Mochten mensen het niet kennen... COC is nu begonnen met live stream:) dus wel een tip als je leuk vind om goede gamers te zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

ThePupD schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:00:
Mochten mensen het niet kennen... COC is nu begonnen met live stream:) dus wel een tip als je leuk vind om goede gamers te zien:)
En even een linkje erbij :)

YouTube: Call of The Community 2 --- Live Charity Event

Console youtubers en pro spelers die spelen voor het goede doel.

http://nl.twitch.tv/kaostv wordt ook een console MW3 LAN uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 00:40

j4y

Gundogan schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:05:
[...]
http://nl.twitch.tv/kaostv wordt ook een console MW3 LAN uitgezonden.
A-Spec <3 :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Laatste paar dagen met een vast team domination gespeeld en nu je het weer alleen doet erger je je toch aan je teammates er is totaal geen tactiek en iedereen denkt dat het TDM is heel frustrerend. Ligt voor mijn gevoel ook wel op welke tijd je speel tussen 1 & 4 's middags zijn de grootste retards wel online en rond 22:00 begint het dan weer eindelijk een beetje speelbaar te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is het me gelukt , een 5 kills predator missile :

Tis zo lekker om een met een predator missile te spelen. :9
Het is toch wel de lekkerste killstreak award voor mij.

Heerlijk om zo de dag te beginnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:43:
Eindelijk is het me gelukt , een 5 kills predator missile :

[video]

Tis zo lekker om een met een predator missile te spelen. :9
Het is toch wel de lekkerste killstreak award voor mij.

Heerlijk om zo de dag te beginnen. _/-\o_
Waren het er niet 3?

edit: het zijn 3 kills, links zie je je eigen naam 3x onder elkaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Sm0k3r op 23-01-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
waren t er geen 4? stond +400 = 4 kills???

[ Voor 18% gewijzigd door qrious op 23-01-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
als je verder kijkt zie je dat hij nog een predator missle heeft en daar heeft hij er 5 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee er zaten 2 predators in het clipje , 1 met 3 kills en 1 met 5 kills.
Ik haalde de daily challenge : get 5 kills with a single predator missile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
chimera2 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:02:
als je verder kijkt zie je dat hij nog een predator missle heeft en daar heeft hij er 5 mee.
die bedoel ik ook... daar staat +400 en 4x z'n eigen naam geloof ik... :P anyway mooi kill(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Dit weekend met de m60 (grip + rapid fire) gespeeld. Lekker wapen zeg! Supertraag, maar daar moet je rekening mee houden. Bijna nooit herladen :)

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
ik pakte op dome laatst een keer een mk46 op van iemand, daar kun je ook aardig mee rammen zeg. en hij reload ook wat sneller als de m60 dacht ik...

Pagina: 1 ... 15 ... 76 Laatste