Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 18:28

j4y

nog een poging:

Low- Skill: You're new to playing games. Try playing some public games to get into the maps and aim.

Low Skill: You will be new to playing wars, but not new to gaming. You should be able to hold your own against any other low skill team.

Medium Skill: You will be experienced at playing wars, but you may lack the high skill ability due to your age, or purely from your lack of coordination/game sense.

Medium+ Skill: Only here to fill the gap between people who aren't good enough to claim themselves high skill, but are to up themselves to admit they're med skill. The only difference between a med and a med+ player will be their level of keeness. Meaning it's more likely they'll know better grenades etc.

High Skill: You will be highly skilled at the game. Have participated in multiple online events and ideally some offline too where you have achieved good results. Not necessarily high finishes, but some good wins.
You will be able to hold your own against a pre.invite team and perhaps even beat them in PCW's.

Pre.invite Skill: You should only claim yourself to be Pre.invite skill if you've actually been in a Pre.invite team that has passed the pre.invite acceptance process. Also you should actually have been playing consistently since that time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Gast.. dit is geen MLG/CB/GB/CG/ESL ben je er nou onderand nog niet achter dat je beter op kan zoute met je cod 4 gezeur en ''skill'' en ''pro'' kom op zeg jezus..

Ontopic: Hmm cod elite is traag met verwerken van de founders xp ..?
Wil vanavond eigenlijk wel ff knalle met gouden clantag staat wel vet denk ik:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

En dit zijn de gouden regels ofzo? Voegt trouwens weer niks toe aan het topic...

BTW Ik weet het antwoord al op de vraag of je zelf MW3 speelt en dat is nee (tenminste als je deze PC nog hebt en hij weer werkt ;) :
j4y schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:11:
PC bevat (~ 3 - 4 jaar oud)
- Voeding van 400 Watt (Noname, getest met Corsair 400W uit andere PC)
- 2 GB ram (2 sticks van 1 GB)
- 320 GB HDD
- AMD Athlon X2 3 Ghz (standaard koeler)
- Creative X-Fi xtreme music
- MSI 9800GT
Dacht dat een beetje pro wel een fatsoenlijke PC had...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Sjoerdiee schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:47:
[...]
Gast.. dit is geen MLG/CB/GB/CG/ESL ben je er nou onderand nog niet achter dat je beter op kan zoute met je cod 4 gezeur en ''skill'' en ''pro'' kom op zeg jezus..
als je even terug naar boven scrolled, het ging over "skill", en mijn reactie voegt daarover wel degelijk wat toe.
Frentik schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:47:
[...]
Dacht dat een beetje pro wel een fatsoenlijke PC had...
niet mijn pc vriend. en ik heb nooit gezegt dat ik pro was.

[ Voor 3% gewijzigd door j4y op 16-01-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:58:
[...]
Welk gametype speel je voornamelijk en wat is je win/loss ratio? Met het wegvallen van Gundo hebben we nu af en toe een plekje over in ons objective groepje (DOM/HQ).

Voor wat het waard is: K/D = 1.49 na ~1300 matches waarvan 75% gewonnen in 176 uur speeltijd, inmiddels P8L32 B)
Ik speel voornamelijk dan TDM, win/loss moet ik even kijken als ik thuis ben. Ik ben wel in voor een groep match zo nu en dan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

j4y schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:50:
als je even terug naar boven scrolled, het ging over "skill", en mijn reactie voegt daarover wel degelijk wat toe.
Wat dan? Dit lijken me zelf opgestelde regels door een zelf uitgeroepen pro clan
niet mijn pc vriend. en ik heb nooit gezegt dat ik pro was.
Nou val ons dan ook niet lastig met links en info over pro clans van cod4321 en ouder...
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:51:
Ik speel voornamelijk dan TDM, win/loss moet ik even kijken als ik thuis ben. Ik ben wel in voor een groep match zo nu en dan! :D
Ik heb je al een friendinvite gestuurd ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Frentik op 16-01-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Frentik schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:53:
[...]
Wat dan? Dit lijken me in niet al te best engels opgestelde regels door een zelf uitgeroepen pro clan
het begon om iemand die iets had over skill in mw3.

en die regels zijn van de tek9 community... care om dat engels ;P

Mag ook zonder plaatje

[ Voor 12% gewijzigd door Sn0wblind op 16-01-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:26:
Hipfire is baas met smg. Je bent niet handig bezig als je op <10 meter gaat inzoomen. Die paar honderste van een seconde dat jij te traag bent nekken je hard.

Over skillz: YouTube: Kanaal van FearCrads Fijn kanaaltje met ongeveer 50 MOABs. :)

Over net niet skillz: Heb vandaag 2 uur FFA gedaan. Heb van 7 verschillende mensen een berichtje (of meerdere) ontvangen. Geen 1 kan zonder schaamte bekeken worden. Ik ben een **** campende **** nooby ******** ***** kennelijk. Grappig genoeg zat ik in geen van die potjes echt te campen. Alleen prone te gaan als ik een baby buffel aan hoorde stampen. Ik denk dat 14 jarige jochies geen killcams kijken maar direct in attack mode gaan. :P
Ik werd gisteren voor camper uitgemaakt omdat ik omgelopen was en hun in de rug aanviel, vervolgens was het Akimbo faq, terwijl ik met een pp90m liep. Ik reageer er tegenwordig niet eens meer op, wat je ook doet, je bent altijd een noob, of een no-skiller. Ik zou het wel fijn vinden als je er een filter in MW3 zou komen, gewoon om zulke azijnpissers eruit te vissen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:02:
[...]

Ik werd gisteren voor camper uitgemaakt omdat ik omgelopen was en hun in de rug aanviel, vervolgens was het Akimbo faq, terwijl ik met een pp90m liep. Ik reageer er tegenwordig niet eens meer op, wat je ook doet, je bent altijd een noob, of een no-skiller. Ik zou het wel fijn vinden als je er een filter in MW3 zou komen, gewoon om zulke azijnpissers eruit te vissen.
Ik vind het meestal leuk om sympathiek op ze te reageren. Soms blijken het leuke mensen met een laag frustratie drempel. Meestal echter gaat het x2 harder. Nou ja, het doet me niets behalve dat ik mijn try-hard broekje aan doe en op jacht ga. :) Op XBL kun je ze blocken voor communication of je hele account blokkeren voor berichten/voice die niet van je vrienden zijn.

@gundogan ja maar, ja maar, ja maar hij kan echt goed spelen en ik kan alleen praten alsof ik goed ben! :P (KD is inmiddels hetzelfde in MW3 als in BO. nl 1,73. Itt tot BO (150k kills) kan ik in MW3 wel nog stijgen (15k kills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik stuur altijd alleen de eindscore terug op dat soort berichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:06:
@gundogan ja maar, ja maar, ja maar hij kan echt goed spelen en ik kan alleen praten alsof ik goed ben! :P (KD is inmiddels hetzelfde in MW3 als in BO. nl 1,73. Itt tot BO (150k kills) kan ik in MW3 wel nog stijgen (15k kills).
Praten alsof je goed bent of er in ieder geval verstand van hebt is ook vermakelijk :)

Armchair pro player ftw :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Het is de laatste paginas nogal onrustig en offtopic. Hou het over MW3, de vergelijkingen met oudere COD's gaat dus totaal niet op in dit topic. Discusseren is natuurlijk verder prima maar het mag wel vriendelijker en constructiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:04
Haha, heerlijk die discussie. Ik heb het ook aantal keren geprobeerd, maar public spelers blijven public spelers. Daar is gewoon niets aan te doen. J4y, ik begrijp precies helemaal wat je bedoeld. Heb zelf ook Wars gespeeld op de PC.
Nu ik dit enkele jaren heb gedaan, is het tijd voor iets nieuws. Pc upgraden was te duur, dus heb me ook PS3 aangeschaft & ga zo MW3 ophalen. Moet zeggen aimen met joystick is erg lastig, maar dit zal wel snel wenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 15:14

joskuiper

PapaCooper

Ben nu ook bezig (PC) maar sinds een paar dagen gaat het weer klote eens in de zoveel potjes.
Ik stop dan met die match (met opzet, GEEN ragequit) als check, en jaa hoor telkens ben ik dan de HOST...

Ik heb dan gewoon een paar 10e delay, kost me altijd me kdr!

Meer mensen hier last van?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
darkfujita schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:14:
Haha, heerlijk die discussie. Ik heb het ook aantal keren geprobeerd, maar public spelers blijven public spelers. Daar is gewoon niets aan te doen. J4y, ik begrijp precies helemaal wat je bedoeld. Heb zelf ook Wars gespeeld op de PC.
Nu ik dit enkele jaren heb gedaan, is het tijd voor iets nieuws. Pc upgraden was te duur, dus heb me ook PS3 aangeschaft & ga zo MW3 ophalen. Moet zeggen aimen met joystick is erg lastig, maar dit zal wel snel wenden!
Is onzin er zijn genoeg spelers die publiekelijk spelen die monster skills hebben. Betekent niet meteen dat je wint maar wel dat je jezelf beter kan voortbewegen op het slachtveld dan iemand met minder skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Dit soort nutteloze posts achterwege laten.

[ Voor 91% gewijzigd door Sn0wblind op 16-01-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Dutch Eagles, wat vinden jullie van [D][E] als clantag? Is in mijn optiek beter dan \;/.
En binnenkort is 'ie nog mooi geel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50

MonkeySleeve

It's just Monkey business

What the fuck, die video die ik paar pagina's terug postte, heeft ineens over de 7000 views! :S Geen idee waar dat ineens vandaan komt...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Inderdaad :P .

Ik hou het wel lekker bij mijn P90 met Rapid Fire en Grip.
En dan lekker ADS sproeien naar tegenstanders , Ik schiet alleen maar uit de heup als er opeens iemand voor me opduikt , maar zelfs dan ga ik vaak genoeg dood omdat ik hem ADS wil doden.

Zo'n hekel aan mensen die alleen maar hipfiren....Vooral aan snipers die gaan paniekschieten :P

Zou wel een goede modi zijn , je kan pas je geweer schieten zodra je ADS bent haha :o hipfire disabled 8)
P90 met Grip???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Twee dagen geleden trouwens in 30 seconden meer kills gemaakt dan Dennis soms in een hele match :+ (Just kidding dennis ;) )

[ Voor 29% gewijzigd door Frentik op 17-01-2012 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 02:13:
Twee dagen geleden trouwens in 30 seconden meer kills gemaakt dan Dennis soms in een hele match :+ (Just kidding dennis ;) )

[video]
LOL your welcome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Spenker schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:40:
Dutch Eagles, wat vinden jullie van [D][E] als clantag? Is in mijn optiek beter dan \;/.
En binnenkort is 'ie nog mooi geel ook.
Dat is de afkorting voor Duitsland, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Gisteravond zo'n 4 uur gegamed, hele tijd FFA.
Ging bijzonder goed, lekker is dat...

Maar op een gegeven moment een pot wou het niet, was steeds te laat.
Ik dacht, verdorie zeker weer de host en weer problemen!

En ja hoor, ik quit (om te checken) en inderdaad, meteen het beeld dattie nieuwe host zoekt.

Nieuwe pot gezocht, weer k*t en ja hoor WEER host.

Gewoon 5 x achter elkaar was ik in een nieuwe party de host, MET delay :*(
Zo jammer dat dit nog steeds niet is gefixt!

Speel overigens op PC, die kan het makkelijk trekken overigens, en heb theater al uit gezet omdat dat een probleem zou kunnen zijn.
Wat kan ik nog meer doen? Het is echt waardeloos zo...
Heb trouwens Ziggo 120Mbit, dat zal wel verklaren dat ik redelijk vaak host ben?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk even een pavelow gesloopt met een AC-130 :

Super dat je dat soort dingen kan doen in MW3.
Daarom verkies ik nog steeds CoD games boven de Battlefield games.
Battlefield games zijn voor mij een stuk saaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De party van gisteren ging bijzonder lekker trouwens! Heerlijke score's gezet! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
joskuiper schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 07:41:

En ja hoor, ik quit (om te checken) en inderdaad, meteen het beeld dattie nieuwe host zoekt.

Speel overigens op PC, die kan het makkelijk trekken overigens, en heb theater al uit gezet omdat dat een probleem zou kunnen zijn.
Heb trouwens Ziggo 120Mbit, dat zal wel verklaren dat ik redelijk vaak host ben?
Probeer je nat te strickten .. dan kan je geen host meer worden! misschien dat dat helpt :)

Eergisteren eindelijk men wireless vervangen door een kabel :) en ineens gaat het stukken beter! van gemiddeld 20-20 naar zon 50-10 per rondje demo (ofc plant/defuse ik ook bommen ..)
Verder speel ik uav predator(om mensen te laten ragen die met een AC130 zitten te poffen, en er dan een pred op gooien) en een overwatch helicoptertje(die 9 killstreak) wat een heerlijk ding is dat met demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Geen noemenswaardige last van. Sinds mijn NAT op Open staat ben ik ook vaker host. Voordeel is dat met admin tools de boel ordelijk houdt. Aimbotters en flamers en die met ziektes strooien trap ik eraf. Heerlijk zeker omdat ze denken dat ze niets kan gebeuren.

De aimbotter van gisteren q,,, kwam ik (toen ik googlede op zijn profiel) ook tegen als cheater van mw2.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Klinkt bekend, ik had hier ook last van toen ik nog open nat had en redelijk vaak host werd. Zodra je als host gekozen bent en je verlaat potje en je joint een nieuwe lobby zonder restart dan ben je 9 van de 10 keer weer host. Als ik eenmaal host was geweest dan moest ik eerst weer MW3 restarten om weer fatsoenlijk te kunnen gamen. Door het uitzetten van portforwarding in mijn modem (upnp nog wel aan) heb ik nu moderate nat maar ben ik nooit meer host en dus geen hostlag meer ;) Het maken van parties gaat probleemloos en theater kan je ook gewoon aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:11:
[...]

Geen noemenswaardige last van. Sinds mijn NAT op Open staat ben ik ook vaker host. Voordeel is dat met admin tools de boel ordelijk houdt. Aimbotters en flamers en die met ziektes strooien trap ik eraf. Heerlijk zeker omdat ze denken dat ze niets kan gebeuren.

De aimbotter van gisteren q,,, kwam ik (toen ik googlede op zijn profiel) ook tegen als cheater van mw2.
Aimbotters zijn leuk ;d doorgaans zijn die lui zo slecht dat je constant weet waar ze zitten, omdat ze nonstop schieten .. stunnetje in zen face, en vol blazen met een ACR o.i.d:)
Maar het zou idd verboden moeten worden, al die cheaters -.- q,,,, ben ik in mw2 wel is tegen gekomen, die kerel was gruwelijk slecht .. haalde maar 30-10 ofzo met een aimbot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Frentik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:13:
[...]
Klinkt bekend, ik had hier ook last van toen ik nog open nat had en redelijk vaak host werd. Zodra je als host gekozen bent en je verlaat potje en je joint een nieuwe lobby zonder restart dan ben je 9 van de 10 keer weer host. Als ik eenmaal host was geweest dan moest ik eerst weer MW3 restarten om weer fatsoenlijk te kunnen gamen. Door het uitzetten van portforwarding in mijn modem (upnp nog wel aan) heb ik nu moderate nat maar ben ik nooit meer host en dus geen hostlag meer ;) Het maken van parties gaat probleemloos en theater kan je ook gewoon aanzetten.
Dus in de ziggo modem moet in dan portforwarding opzoeken en uitzetten?
Ik kan checken of het werkt doordat NAT type dan niet meer op OPEN zal staan?
Wat staat er dan ipv open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Als goed is zou er komen te staan: 'moderate' = hetzelfde als wat ik heb.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Modernate of Strict staat er dan .. en dan kan je niet meer hosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt soms zitten er vervelende potjes tussen.
Soms schiet ik een hele extended clip van mijn ak47 in iemands borstkas
en dan gaat ie nog niet dood , hij dood mij dan met 10 kogels.

LOL. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 16-09 14:10
:X @dennis

10 kogels? ik ga in zulke potjes altijd dood van maar 1 kogel

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EKR88 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:01:
:X @dennis

10 kogels? ik ga in zulke potjes altijd dood van maar 1 kogel
Check je killcams. Hij schiet gewoon de benodigde hoeveelheid kogels in je. Alleen vanwege lag lijkt het op jouw scherm niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:18:
[...]

Check je killcams. Hij schiet gewoon de benodigde hoeveelheid kogels in je. Alleen vanwege lag lijkt het op jouw scherm niet zo.
Ik weet het. Ik heb in sommige potjes ook dat ik mijn tegenstanders al schietend de hoek om zie komen lopen. Wanneer ik dan de killcam kijk blijkt het dat ik inderdaad gewoon achterloop :P . Hopelijk doen ze snel weer iets aan het lag compensation gebeuren, ik heb namelijk altijd een goede connectie (max streepjes), maar mijn tegenstanders vaak niet, dus ben ik ook vaak in het nadeel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Simpel iets om die lag te compenseren .. Dedicated servers (L)
Maargoed dat begrijpen ze niet :)

Max streepjes kan ook nog 100 ping zijn .. wat in voorgaande CoD's erg hoog was .. (had in coduo bijvoorbeeld zon 40 ping)
Dus die streepjes zeggen niets :)

Af en toe denk je ook, wat is dat voor een hacker, hij schiet al op me voor ik em zie! kijk je de killcam, loop je al 2 sec vol in zen zicht, terwijl jij hem niet kan zien nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Is de speler "Boneless" toevallig ook aanwezig op dit forum? Hij is iig lid van de GoT MW3 STeam groep en gisteren speelde hij tegen onze party ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Kan je mij inviten voor de GoT MW3 STeam groep? of moetje daarvoor clanmember zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 18-09 19:25
Frentik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:53:
Is de speler "Boneless" toevallig ook aanwezig op dit forum? Hij is iig lid van de GoT MW3 STeam groep en gisteren speelde hij tegen onze party ;)
Jammer genoeg gisteren geen invite gekregen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 08:47:
De party van gisteren ging bijzonder lekker trouwens! Heerlijke score's gezet! =)
Ging lekker inderdaad!
Zen!th schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:54:
Kan je mij inviten voor de GoT MW3 STeam groep? of moetje daarvoor clanmember zijn?
Groep is openbaar, je kan jezelf gewoon aanmelden.
Apart schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:55:
Jammer genoeg gisteren geen invite gekregen :-(
Je mag ook zelf vragen of er een plekje is ;)

Vaak zitten ik (black), lonestander en green, inferno, spoornie, payback in dezelfde party dus als je 1 van ons een berichtje stuurt dan komt het goed ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Frentik op 17-01-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:20

Tijn96

In speed we trust

Zijn er xbox-clans die ik kan joinen? lijkt me leuk om met mensen samen te spelen.

Ben niet heel fanatiek maar vind het wel geinig om soms met mensen samen te spelen. speel veel verschillende game-modes. voornamelijk domination en soms tdm om ff te relaxen. K/D van 1,5+-

Dus kan ik ergens joinen om lekker samen te schieten? voor tactics etc ben ik ook wel in als dat bij jullie vaak gebruik van wordt gemaakt.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje
Hoe kan ik eigenlijk meer xp per game krijgen, bijv. kill conform.
voorbeeld
ik: 13 kills en 4 death, maar krijgt alleen 1000 score en 1556 XP
anderen: 13 kills en 10 death, maar wel 1420 score en 14249 XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
@ Dutch-eagles, waren de laatst toegevoegde leden wel founder? ( hebben ze wel XP kunnen doneren niet sdat ze in een andere clan hiervoor zate..)

@ taipei101: met kill confirmed pak je de tags dan wel op of ga je alleen voor de kills? Hier krijg je namelijk ook XP voor he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:19:
vraagje
Hoe kan ik eigenlijk meer xp per game krijgen, bijv. kill conform.
voorbeeld
ik: 13 kills en 4 death, maar krijgt alleen 1000 score en 1556 XP
anderen: 13 kills en 10 death, maar wel 1420 score en 14249 XP
Kills zijn 50 XP waard, maar als je de Dogtags, waar Kill Confirmed om draait, ook oppakt, krijg je nog eens 50XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Apart schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:22:
[...]

Kills zijn 50 XP waard, maar als je de Dogtags, waar Kill Confirmed om draait, ook oppakt, krijg je nog eens 50XP.
En je kan nog kijken of je wat daily challenges kan meepakken, of challenges voor je wapens / perks / basic training. Alles uit de lucht rammen met je stinger. Mogelijkheden genoeg ;)
Sjoerdiee schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:21:
@ Dutch-eagles, waren de laatst toegevoegde leden wel founder? ( hebben ze wel XP kunnen doneren niet sdat ze in een andere clan hiervoor zate..)
Ik ben er bang voor dat er gewoon niet gedoneerd is, ze zullen wel geen founder zijn dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij kill confirmed; naast kills maken ook tags pakken. >.>

In alle modussen; wissel van wapen en attachment. Steeds challenges halen levert heel veel op. Oh en specialist is echt te erg. Elke twee kills krijg je bonussen van heb ik jou daar. Haal je je AC130 nauwelijks? Zet dat ding uit en gebruik lage streaks. Verdien je meer mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
hell, je krijgt zelfs xp als je van een muurtje af jumpt en het overleeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Pff, ligt het aan mij of zijn de spawns echt slechter geworden? Normaal had je soms wel eens dat je vlak voor een enemy spawned ofzo, maar ik had het net gewoon 4 keer in 1 potje. Ik maak een paar kills, wordt opeens in mijn rug doodgeschoten terwijl ik zeker wist dat daar niemand was. Blijkt dus dat er 2 meter van mij af eentje gespawned was...
Daarna, ik schiet een ventje neer, loop het gebouw in done binnen, wordt van de zijkant doodgeschoten. Ik kijk de killcam, waar ik dus eerst zie hoe ik hem doodschiet, hij spawned, en mij het gebouw binnen ziet lopen en mij doodschiet...
Daarvoor, ik wordt doodgeschoten, spawn, loop 1 meter en wordt doodgeschoten, ik kijk de killcam en ik zie hoe ik precies in het pad van een enemy gespawned word.
En even later, ik ga dood, wordt gespawned, recht in het vizier van eentje die een trapje opgelopen kwam, en dus weer dood...

Echt, deze bullshit in combinatie met de 4 wallhackers en 1 aimbotter vandaag, ik zou bijna een email gaan sturen naar Activision om mijn geld terug te claimen, ware het niet dat ik toch weet dat dat verspilde moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook al op de volgende CoD van Treyarch.
De spellen van die ontwikkelaar vond ik gewoon stukken beter.
Vooral WaW en BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Nog even 10 maanden wachten dan dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:59:
Vooral WaW en BO.
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vooral WaW en BO.
Vond? Nu niet meer dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
De laatste vier comments voegen m.i. weinig toe.

ontopic: wat is het meest effectief voor minder recoil, de grip of kick?

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:05
Frentik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:00:
[...]

Vaak zitten ik (black), lonestander en green, inferno, spoornie in dezelfde party dus als je 1 van ons een berichtje stuurt dan komt het goed ;)
Zo weinig credits voor mij dus dat ik niet eens in dit roemruchte lijstje mag worden opgenomen.. :/

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

JKratos schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:34:
Zo weinig credits voor mij dus dat ik niet eens in dit roemruchte lijstje mag worden opgenomen.. :/
Sry Payback! (lijstje aangepast ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zlat schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:32:
De laatste vier comments voegen m.i. weinig toe.

ontopic: wat is het meest effectief voor minder recoil, de grip of kick?
Kick, aangezien Grip voor accuracy is en niet Fire Rate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Frentik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:13:
[...]
Ik heb geen enkele port "geforward", dat was ook niet zo.
Toch is de NAT type "open".
Nog meer idee-en?
Router is een ziggo Ubee, maar hangt mijn D-Link Dir-655 tussen.
Ik kan ook niet inloggen op de Ziggo, maar wel op de D-link....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

joskuiper schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:57:
Ik heb geen enkele port "geforward", dat was ook niet zo.
Toch is de NAT type "open".
Nog meer idee-en?
Router is een ziggo Ubee, maar hangt mijn D-Link Dir-655 tussen.
Ik kan ook niet inloggen op de Ziggo, maar wel op de D-link....
Inloggen op je D-link en daar poorten blokeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Apart schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:45:
[...]

Kick, aangezien Grip voor accuracy is en niet Fire Rate :P
Wat heeft de fire rate met recoil te maken?

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Frentik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:58:
[...]
Inloggen op je D-link en daar poorten blokeren?
En welke zou ik dan moeten blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

joskuiper schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:01:
En welke zou ik dan moeten blokkeren?
Dezelfde poorten die je normaaal gesproken open moet zetten (link is voor MW2) maar geldt ook voor 3.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1019454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:00:
[...]

Ik vermoed dat hij bedoelt dat als je grip gebruikt je niet rapidfire erbij kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap het niet meer.

Ren een rookwolk in, zie geen ene flikker.
Wordt ik afgemaakt door een pipo 20 meter verder met een ump met reddot.
Opzich niet gek, maar in mijn killcam is vervolgens tezien hoe ik aankom rennen zonder rook.
en hoe hij mij met neerschiet zonder ook maar een wolkje rook.

Moet ik nu gaan roepen ''cheater'' of kan dit ook temaken hebben met de killcam instellingen en de grafische kwaliteit van zijn computer?(mijne grafisch beter ik zie dus rook. zijn pc grafisch niet zo goed, dus geen rook) ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Frentik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:09:
[...]
Dezelfde poorten die je normaaal gesproken open moet zetten (link is voor MW2) maar geldt ook voor 3.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1019454
Ik heb nu in de D-Link router ingevuld bij Port Forwarding:

Name: mw31
IP adres: ip adres van mn pc
TCP: niks ingevuld
UDP: 1500
Schedule: Always
Inbound filter: Deny All

Name: mw32
UDP: 3005

Name: mw33
UDP: 3101

Name: mw31
UDP: 28960

Nog steeds: NAT type: open
Wat doe ik verkeerd?

EDIT:

Als ik de volgende link volg, helpt ook niet! Daar hebben ze het wel over andere poorten overigens die ik dus ook geprobeerd het (en dan op deny all)

http://portforward.com/en...ty_-_Modern_Warfare_3.htm

EDIT2:

Heb vandaag zo'n 5 games gestart na restart van de hele game, en ik ben elke KEER HOST!
Word er echt chagrijnig van, want ik heb echt duidelijk merkbare delay :*(

[ Voor 20% gewijzigd door joskuiper op 17-01-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:24:
Moet ik nu gaan roepen ''cheater'' of kan dit ook temaken hebben met de killcam instellingen en de grafische kwaliteit van zijn computer?(mijne grafisch beter ik zie dus rook. zijn pc grafisch niet zo goed, dus geen rook) ????
Denk gevalletje incorrecte killcam of lag. Ook op de minste grafische instellingen heb je rook. Of hij moet een externe tool gebruikt hebben waarmee je het uitschakelen kan (zo'n zelfde tool als waarmee je de FOV kan aanpassen bijvoorbeeld).
Het laatste geval vind ik wel echt een geval cheaten. Maar ja... bewijs het maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:35:
[...]

Denk gevalletje incorrecte killcam of lag. Ook op de minste grafische instellingen heb je rook. Of hij moet een externe tool gebruikt hebben waarmee je het uitschakelen kan (zo'n zelfde tool als waarmee je de FOV kan aanpassen bijvoorbeeld).
Het laatste geval vind ik wel echt een geval cheaten. Maar ja... bewijs het maar eens.
das inderdaad mijn probleem, wil graag uit gaan van het idee dat de persoon niet cheat, maar merk het de afgelopen tijd vaker. Ik kijk wel of ik er een keer een filmpje van krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

pdebie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:35:
[...]

Niks van dit als het goed is, is gewoon dat bij de killcam altijd de omstandigheden getoond worden die op dit moment zo zijn, dus als jij de killcam kijkt als de rook weg is dan is de rook op de killcam ook weg, net zoals dat ramen die je tijdens de kill kapotmaakt in de killcam al kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
maar waarom had hij dan wel z'n beeld vol met rook en op de killcam niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er ergens op een forum voor 14 jarigen tutorials voor spawntrappen. Het enige wat ze vergeten te vermelden is dat je wel iedereen moet afknallen. Mijn broertje en ik zaten net een heel potje op Outpost vast op 1 spawn (achter bij de bunker en de toren). Gewonnen met 75-65 terwijl de rest van ons team op KDs van 0,5 op zijn hoogst zaten. :P Het is zo makkelijk als ze maar blijven focussen op 1 punt. Waarom doorbreken als je een AC130 hebt voor als het penibel wordt? :P (gekke broertje heeft zelfs een AC130 laten vervallen door een tweede te halen omdat we te hard lachten om de nerdy sniper spawntrappers)

Zag er ongeveer zo uit het hele potje. Beetje campie maar ja, als zij maar blijven komen wie ben ik dan om niet te springen om kills over een muurtje te maken? :P

En dezelfde gasten (was een clan of iig party van 5 man) die vast zaten in hun spawn op Resistance. Zo doe je dat mennekes. :P (begin stuk is het eerste streakje vh potje, had die kerel al gezien die ik opblaas met z'n bettie. Daarna lekker geath from above voor een snipertje (tussendoor een enorme aim fail op een claymore)).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

@darkfujita, campers zijn helemaal niet zo lastig hoor:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vooral WaW en BO.
Dennis , ik moet je gewoon gelijk geven :P .

Ik had ook veel meer plezier met B.O.
Er waren gewoon betere maps daar , en het was iets minder snel dan in mw3 :P

en volgens mij hebben de PC mensen het topic weer overgenomen haha :P

Kijken of er straks nog wat mensen on-line zijn :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 03:17:
[...]

Dennis , ik moet je gewoon gelijk geven :P .

Ik had ook veel meer plezier met B.O.
Er waren gewoon betere maps daar , en het was iets minder snel dan in mw3 :P

en volgens mij hebben de PC mensen het topic weer overgenomen haha :P

Kijken of er straks nog wat mensen on-line zijn :P
We zagen je gisterenmiddag ook al stiekem online komen hoor, en toen ging je snel weer off ;)

Vond het gisteren wel leuk die Private matches!
Werd alleen steeds dwars gezeten door Panneflap! -_- :+

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Dus, gisteren waren we met iets te veel man in gingen we private matches spelen, allemaal dezelfde class L118A, Stinger, Specialist, Smoke, Trowing knife etc

Ik dacht laat ik weer eens wat uploaden :) en ja delaitinho ik was op me kills aant geile XD ( berichtje na de game )

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aHLc_1almFc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:28:
Dus, gisteren waren we met iets te veel man in gingen we private matches spelen, allemaal dezelfde class L118A, Stinger, Specialist, Smoke, Trowing knife etc

Ik dacht laat ik weer eens wat uploaden :) en ja delaitinho ik was op me kills aant geile XD ( berichtje na de game )

[video]
Ik zal vanmiddag ook even kijken als ik weer thuis ben, heb denk ik ook nog wel paar leuke kills ertussen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Only schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:27:
[...]

We zagen je gisterenmiddag ook al stiekem online komen hoor, en toen ging je snel weer off ;)

Vond het gisteren wel leuk die Private matches!
Werd alleen steeds dwars gezeten door Panneflap! -_- :+
Het ging eerst nog niet helemaal lekker he onbekende erbij die alle wapens pakte die er waren, iedereen die met secondaries ging etc etc |:(

hahahah, in het begin was het wel even inkomen omdat ik bijna niet met een sniper speel in MW3 maar het ging wel lekker op het laatst! :) Wel jammer dat Mrmagictomtom het nodig vond om te gaan kniven op het laatst :(

Hoorde trouwens wel op Dome iedere keer als ik bij C was en er een paar afschoot hoorde ik Mrmagictomtom ''Er zit weer iemand op jongens'' hahaha _/-\o_

en delai op mission was kut haha, of ik schoot hem neer of hij mij ging nerges over telkens gelijk renne allebei om het hoekje aime haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardok82
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08-2022
De Android ELITE app staat in de Market!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Ricardok82 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:47:
Klopt. en het werkt 10x sneller dan de website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Zlat schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:00:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:09:
[...]

Ik vermoed dat hij bedoelt dat als je grip gebruikt je niet rapidfire erbij kan doen...
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik zelf heb vernomen dat hoe hoger de fire rate van een geweer is, des te meer recoil je geweer krijgt. Daarom lijkt mij Kick, aangezien die beschrijving het al zegt; 'Reduces Recoil.' terwijl de Grip attachment voor Shotguns en Light Machine Guns je alleen maar meer Accuracy geeft, wat spread verminderd, maar niet de recoil van een geweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:44:
[...]

Het ging eerst nog niet helemaal lekker he onbekende erbij die alle wapens pakte die er waren, iedereen die met secondaries ging etc etc |:(

hahahah, in het begin was het wel even inkomen omdat ik bijna niet met een sniper speel in MW3 maar het ging wel lekker op het laatst! :) Wel jammer dat Mrmagictomtom het nodig vond om te gaan kniven op het laatst :(

Hoorde trouwens wel op Dome iedere keer als ik bij C was en er een paar afschoot hoorde ik Mrmagictomtom ''Er zit weer iemand op jongens'' hahaha _/-\o_

en delai op mission was kut haha, of ik schoot hem neer of hij mij ging nerges over telkens gelijk renne allebei om het hoekje aime haha :P
Haha, ik ben MrMagic Sjoerd ;) Kniven mocht toch? :P En ja, ik geef het graag door waar tegenstanders zitten, is wel handig voor de teamplay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ricardok82 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:47:
*Geeft alle Android gebruikers een aai over de bol* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Only schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:07:
[...]

Haha, ik ben MrMagic Sjoerd ;) Kniven mocht toch? :P En ja, ik geef het graag door waar tegenstanders zitten, is wel handig voor de teamplay :P
Dacht het al maar wist het niet zeker.. Nja ik weet niet maar hoe jij aant kniven was op het laatst ging nergens over XD iedreen die wou plante de laatste minuut werd door jou neer gemaaid met je mesje hahah.

Snap ik, maar ik vond het wel grappig om te horen (A), heb toch wel wat sneaky plant/defuses kunnen maken waarbij er nog een paar om me heen stonden :D

Leuke avond gehad in ieder geval, nu alleen nog een nieuwe headset kopen berichtjes sturen werkt niet echt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Only schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:07:
[...]

Ja maar was wel irritant als ik je van dichtbij wilde pakken dat je gewoon op me af rende met je knive;)
Achja, alle potjes boven aan met sniper dus dan vind ik het wel goed :9

Sjoerdie: was idd grappig met S&D dat we elkaar telkens opzochten.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
delaitinho schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:13:
[...]

Ja maar was wel irritant als ik je van dichtbij wilde pakken dat je gewoon op me af rende met je knive;)
Achja, alle potjes boven aan met sniper dus dan vind ik het wel goed :9

Sjoerdie: was idd grappig met S&D dat we elkaar telkens opzochten.. 8)
Haha, reflex he als je te dichtbij komt ;) En heb het alleen gebruikt als ook me Throwing knife al weg was :P
Maar ff headsetje scoren Panneflap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Ging wel leuk gisteren op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:08:
[...]

*Geeft alle Android gebruikers een aai over de bol* O-)
Nou doe nog maar niet hoor, die app is echt verschrikkelijk slecht........
Heb hem net even geprobeerd, hij schaalt niet eens automatisch op een tablet, dus nu heb ik nog niet eens een kwart scherm.....en hij is echt heel basis verder....zonder update is hij dus waardeloos voor alsnog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 02:13:

[video]
Echt lelijk dat je zo gemakkelijk kills kan maken.. skill vereist? Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:38:
Echt lelijk dat je zo gemakkelijk kills kan maken.. skill vereist? Nee
Hoezo gemakkelijk? Ik ben de enige van mijn team die direct naar B rent, daar 5 man uitschakelt met granaat, tube en geweer alvorens ikzelf doodga door een granaat voordat ik B kan capturen. Vervolgens gooi ik nog een granaat op B die iemand uitschakelt en die 4 kills met een predator zijn een leuke bonus idd. Maar dat komt ook doordat de tegenstander een clan was die ook massaal voor B gingen, tegen een team randoms had ik misschien maar 1 of 2 kills met de predator kunnen halen, trouwens tegen een team randoms had ik waarschijnlijk die eerste 5 kills nooit gemaakt omdat die allemaal nog bij C hadden gezeten :+

Maar post eens wat filmpjes van jou lucky (s)kills....

[ Voor 67% gewijzigd door Frentik op 18-01-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Helemaal eens met frentik, je kan niet beoordelen hoe 'makkelijk' hij aan kills komt, als je niet meespeelt met ons.

Frentik is één van de betere spelers in de party ( ik noem me zelf gemiddeld met uitschieters naar boven en naar beneden). En je kan zien dat agressie( active playstyle) loont ten opzichte van een camp strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Frentik schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:39:
[...]
Hoezo gemakkelijk? Ik ben de enige van mijn team die direct naar B rent, daar 5 man uitschakelt met granaat, tube en geweer alvorens ikzelf doodga door een granaat voordat ik B kan capturen. Vervolgens gooi ik nog een granaat op B die iemand uitschakelt en die 4 kills met een predator zijn een leuke bonus idd. Maar dat komt ook doordat de tegenstander een clan was die ook massaal voor B gingen, tegen een team randoms had ik misschien maar 1 of 2 kills met de predator kunnen halen, trouwens tegen een team randoms had ik waarschijnlijk die eerste 5 kills nooit gemaakt omdat die allemaal nog bij C hadden gezeten :+

Nu je met dit verhaal komt ik had ook een mooie op Bakaara doe ik ieder potje, eerst A pakken dan terug rennen naar de spawn, stinger pakke bij B op een bepaalde plek richten, had er gisteren een triple kill mee, zal eens kijke of ik die nog terug kan vinden :*)

Moet inderdaad ff headsetje halen, alleen nog geen idee welk.. ga het ook liever in de winkel halen voor als tie kapot aan komt ofzo..

Dus nog maals, goede headset 50/80 euro ofzo? Iemand die mijn zijn ervaring kan delen van zijn headset DM maar anders gaat het hier weer offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Only schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:34:
[...]

Nou doe nog maar niet hoor, die app is echt verschrikkelijk slecht........
Heb hem net even geprobeerd, hij schaalt niet eens automatisch op een tablet, dus nu heb ik nog niet eens een kwart scherm.....en hij is echt heel basis verder....zonder update is hij dus waardeloos voor alsnog..
Inderdaad, dit mogen ze nog toevoegen:

- friendslist en of list met 'tracking players'
- bekijken van clanpagina, en het posten van berichten hier op
- mogelijkheid om (clan)operations te bekijken en te enrollen e.d.
- mogelijkheid om video's te kijken (op profielen en elite tv)

dan begint het er een keer op te lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
edit: dubbel post

[ Voor 96% gewijzigd door Lonestander op 18-01-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Frentik schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:39:
[...]

Nu je met dit verhaal komt ik had ook een mooie op Bakaara doe ik ieder potje, eerst A pakken dan terug rennen naar de spawn, Javelin pakke bij B op een bepaalde plek richten, had er gisteren een triple kill mee, zal eens kijke of ik die nog terug kan vinden :*)

Moet inderdaad ff headsetje halen, alleen nog geen idee welk.. ga het ook liever in de winkel halen voor als tie kapot aan komt ofzo..

Dus nog maals, goede headset voor de PS3 50/80 euro ofzo? Iemand die mijn zijn ervaring kan delen van zijn headset DM maar anders gaat het hier weer offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14
Sjoerdiee schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:47:
[...]

Nu je met dit verhaal komt ik had ook een mooie op Bakaara doe ik ieder potje, eerst A pakken dan terug rennen naar de spawn, stinger pakke bij B op een bepaalde plek richten, had er gisteren een triple kill mee, zal eens kijke of ik die nog terug kan vinden :*)

Dus nog maals, goede headset 50/80 euro ofzo? Iemand die mijn zijn ervaring kan delen van zijn headset DM maar anders gaat het hier weer offtopic
Sjoerdiee

Ik heb er nog 1 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Lonestander schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:46:
Helemaal eens met frentik, je kan niet beoordelen hoe 'makkelijk' hij aan kills komt, als je niet meespeelt met ons.

Frentik is één van de betere spelers in de party ( ik noem me zelf gemiddeld met uitschieters naar boven en naar beneden). En je kan zien dat agressie( active playstyle) loont ten opzichte van een camp strategie.
Thx lone voor het compliment, maar ik vind mezelf ben ook maar een gemiddelde speler hoor (medium skill+ volgens het lijstje van j4y :P) . Ik ga nu eenmaal altijd voor B als de map begint, zeker als je tegen een clan speelt en je dus tegenstand kan verwachten, zodra wij 2 vlaggen hebben ga ik naar mijn controlerende rol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
chimera2 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:03:
[...]

Sjoerdiee

Ik heb er nog 1 te koop
Weet ik maar ik koop liever gewoon een nieuwe O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:06
Zouden dit echt de nieuwe maps worden?

http://www.xgn.nl/360/scr...zza-multiplayer-dlc-maps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Als het goed is wel ja.. de eene is central park van new york en de andere een stadje in italie als ik me niet vergis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Only schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:24:
[...]

Haha, reflex he als je te dichtbij komt ;) En heb het alleen gebruikt als ook me Throwing knife al weg was :P
Maar ff headsetje scoren Panneflap!
Tja als je tactical speelt dan kan het nog wel eens vervelend zijn als iemand je knived.. :9
Maja ging opzich wel lekker die private matches en s'middags met tommyboy, maar s'avonds had ik echt ff momentje dat ik me controllah door de tv wilde gooien. Heb ik bij BO echt nooit gehad. Daar had ik af en toe ook nog mooie streaks met me tomahawk enzo.. Achja, gisteren ook paar hele fijne kills gemaakt.. Die laatste kill op Hardhat was vet, dat ik van C naar beneden sprong en er net iemand de tunnel in wilde gaan en hem lekker no-scope gaf! (viel wel in last stand das dan weer jammer, moest ik hem nog een keer op z'n snuitje knallen)

Al met al alweer bijna prestige 7, gaat hard! 8)
@app: ik vind hem wel oke, niet veel spectaculairs en je kunt je laatste matches niet zien (alleen je allerlaatste)..

EDIT: kunt toch een aantal van je laatste matches zien. Zijn niet heel best, gemiddeld van 1,96 met een uitschieter van 4,5. Maja wel keihard voor de objective gaan (demo). 8)

[ Voor 7% gewijzigd door delaitinho op 18-01-2012 10:38 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 76 Laatste