PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD
Verder mag het oppervlak geen stroom geleiden om kortsluiting te voorkomen.
Meestal werkt dat wel, maar soms heb je een metalen afscherming nodig om het e.e.a. goed te laten functioneren.
Speel ook Balls Connect en Repeat
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD
Edit: tapijt zou ik niet doen ivm stof
[ Voor 18% gewijzigd door Matthijs B op 23-12-2011 17:51 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
*NIET* op een antistatisch materiaal leggen. Bijvoorbeeld de antistatische plastic zakjes waar electronische onderdelen in verpakt worden, zijn juist *wel* elektrisch geleidend (logisch, want de lading die anders statisch opgebouwd wordt, kan dan netjes wegvloeien via geleiding).Trinsec schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:51:
Ik zou het zelf op karton, papier, of zelfs een antistatisch zakje leggen i.p.v. een fluffig tapijt.
Ik heb zelf eenmaal die vergissing gemaakt, het moederbord in kwestie heeft het wel overleefd, maar liggende op het antistatische materiaal reageerde alles wel heeel erg vreemd. Reboots, data-corruptie, van alles mis.
Niet doen dus..
6x 405 Wp Oost, 6x 405 Wp West | Zonneplan Day-Ahead | 1x Sessy 5 kWh
Kan die wel gewoon op de vloer?
De voeding zelf kan je wel het beste op een ge-aard stopcontact aansluiten, maar zonder randaarde gaat het ook prima, zolang je geen metalen voorwerpen naar binnen wilt duwen
6x 405 Wp Oost, 6x 405 Wp West | Zonneplan Day-Ahead | 1x Sessy 5 kWh
Daar ben ik het niet mee eens.- J.W. - schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:40:
Ik mis het nut? Met 95++% kans is alles prima en moet je het alsnog inbouwen en heb je dus tijd verspeeld. In de kast zit het ook het beste/veiligste, daar is hij immers voor gemaakt
Wil je gauw ff paar dingetjes testen, is het makkelijker om ff voedingkje er op te prikken, hdd ernaast etc en klaar.
In kast bouwen neemt veel meer tijd in beslag.
Als ik nieuwe hardware binnenkrijg voor klanten, familie kennissen vrienden etc. Gaat het eerst getest worden alvorens ik het inbouw. Als het bijvoorbeeld DOA is, dán is het pas verspilde moeite als je het eerst gaat inbouwen.
Werkruimte is dan ook belangrijk en handig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De meeste dingen trek je er zo weer uit, zoals HDD, geheugen, videokaart, etc (dit zijn ook de typische DOA's). Alleen mobo, voeding, DVD-spelers enzo zijn lastiger.Quad schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:44:
[...]
Als ik nieuwe hardware binnenkrijg voor klanten, familie kennissen vrienden etc. Gaat het eerst getest worden alvorens ik het inbouw. Als het bijvoorbeeld DOA is, dán is het pas verspilde moeite als je het eerst gaat inbouwen.
Dat sowieso, als je op het tapijt moet gaan rommelen, of op een piepklein tafeltje..Werkruimte is dan ook belangrijk en handig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Iets niet inbouwen is een stuk makkelijker.- J.W. - schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:40:
Ik mis het nut? Met 95++% kans is alles prima en moet je het alsnog inbouwen en heb je dus tijd verspeeld. In de kast zit het ook het beste/veiligste, daar is hij immers voor gemaakt
Van de honderden bordjes die ik hier inmiddels al heb getest heb ik er geen enkele ingebouwd. Net een Z68bordje binnengekregen, voordat ik daarmee aan de slag ga gooi ik die gewoon op de mobo doos op m'n bureau. Dat gaat altijd prima.
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Verwijderd
https://bitcointalk.org/index.php?topic=29729.0
How to build an Open Frame Case - Detritus style
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 01:11 ]
Verwijderd
Precies. Daar zijn die dozen toch voor? En anders, als de voeding nog in de kast zit, boven op de kast, met het boekje van het moederbord ertussen
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk