MSIEXEC is niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik heb problemen met mijn windows xp installatie. Het begon allemaal met bootproblemen. Ik wist niet wat het was en ik voerde het volgende item uit:

Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen.

Uiteindelijk bleek het probleem van de bootproblemen veroorzaakt te worden door een crappy audio kaart driver die vervelend deed en op random momenten de computer niet meer liet booten. Anyway, audiokaart en driver maar verwijderd. Ik doe het nu met mijn audio kaart op mijn moederbord en die doet het ook redelijk.

Maar nu komt het echte probleem. Ik kan niks meer installeren. En ik denk dat dat komt omdat ik bovenstaande commando heb uitgevoerd. Ik heb alle MS artikelen bezocht, maar geen van de oplossingen helpt. Windows update heb ik geprobeerd en er zijn steeds 3 updates die dan mislukken. Ik zoek eigenlijk een tool waarmee ik MSIEXEC opnieuw kan installeren. Maar als ik de tool van MS gebruik zegt hij steeds dat mijn OS te nieuw is. Ik heb niet geen idee meer hoe ik mijn besturingssysteem weer in goede staat krijg waar ik weer dingen kan installeren. Ik hoop dat iemand kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 15:22
Ik zie niks in dat "Problemen met booten" topic dat je msiexec om zeep kan helpen, wat voor foutmelding krijg je als je iets probeert te installeren?
Als hij zegt dat je OS te nieuw is, ben je dan wel met de juiste tool/versie van msiexec bezig?
Wat zie je als je msiexec /? doet? (dos prompt of bij uitvoeren)