Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe laptop kopen omdat mijn laptop al 2,5 jaar oud is en zowat kapot is.

Ik werd verwezen hierna toe door mijn broer en ik heb hier even gezocht en kon niet echt iets vinden omdat het nogal on-overzichtelijk is (no offense)

Naast het gamen heb ik de laptop ook nodig voor school, maar als ik een redelijke game laptop kan kopen dan zou ik er makkelijk zat alle dingen voor school op kunnen doen dus dat is niet zo belangrijk neem ik aan.

Als het kan zou ik graag de latest games redelijk kunnen spelen zonder FPS lag. De settings van games hoeven ook niet perse op High enzo. Ik ben bereid hier €700-800 to betalen.

Heeft iemand enig idee welke laptop ik zou kunnen kopen?

Sorry dat ik niet zoveel informatie geef, ik weet niet echt heel veel van Laptops af enzo.

Bedankt.

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-10 10:19
Ondanks dat het misschien wat onoverzichtelijk kan lijken is de site best duidelijk. Bovenaan de lijst van topics staat namelijk de faq, beleid, en BBG topic overzicht. Had je dat gelezen dan had je gezien dat je het beste dit topic kan bezoeken voor informatie over het aanschaffen van een game laptop.
[NBBG Aanschaf] GameNotebook - December 2011

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica